quote:Oe, dat scheelt een hoop. Daar ging het bij mij helemaal mis, want ik rammelde de hele dag van de honger.
Op woensdag 7 mei 2003 12:45 schreef CarOnline het volgende:
Ik geef geen borstvoeding, dus wat dat betreft kan het wel.
Succes joh!
Recept 1: Indiase Nasi voor 2 pers
1 kipfilet, ca 150 gr (3p)
1 zakje Honig wokmix Indiase Nasi (1,5p)
100 gr rijst (5,5p)
veel roerbakgroenten, minimaal 500gr (0p)
2 koffielepels (oosterse) olie (2p)
Kipfilet in stukjes, roerbakken met de groenten in de olie. Ondertussen rijst koken, afgieten, bij het kip/groenten-mengsel en tot slot het zakje wokmix erdoorheen. Voor extra pittig: wat sambal erbij. Totaal 6 punten p.p.
Recept 2: Kippannetje voor 2 pers
1 flinke kipfilet, ca 200 gr (4p)
500 gr champignons, 2 uien (0p)
Maggi juspoeder - geen boter nodig (0p)
2 koffielepels (olijf-)olie (2p)
1 pistolet p.p. of onbeperkt aardappels (2p)
Mexicanse kruiden (0p)
Kipfilet in stukjes, roerbakken met de champignons (in schijfjes) en ui en Mex kruiden. Ondertussen aardappels koken (of pistoletje doormidden snijden
) Jus maken met halve hoeveelheid water, dus dat het meer een sausje wordt. Sausje door kip/champignon/ui roeren en even laten pruttelen. Over aardappels of pistolet heengieten. Totaal 6 punten p.p.
Eet smakelijk
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 11:10 schreef debbeltje27 het volgende:
Hallo afvallers,Weer een nieuwe in de groep.
quote:Welkom!
Op dinsdag 6 mei 2003 14:02 schreef Jongetje het volgende:
vandaag begonnen! ;X
Dat kan, maar dan wil ik wel jullie gegevens weten. ![]()
quote:Leuk dat je mee doet!
Op woensdag 7 mei 2003 04:12 schreef Gaoxing het volgende:Ik was al mee aan het doen, tot Isa me van het lijstje schopte in januari
(we waren op vakantie).
We gaan ongeveer gelijk op Yppy: ik ben begonnen op 94.5 en zit nu op 81. Het doel ligt ergens onder de 75 (waarschijnlijk is 72 realistisch). Ik ben in oktober begonnen, heb van december tot maart pauze gehouden maar ben toen wel op gewicht gebleven (naja....vakantie in Frankrijk was dramatisch, maar daarna toch weer snel terug naar het oude gewicht) en nu gaat het weer langzaam maar zeker naar beneden.
edit: nog vergeten: ik heb vandaag in die strakke broek geyogaat, en kreeg nog een compliment ook
Wat goed van die broek! Keigaaf zelfs.
quote:Jij bent zeker geen vrijetijdskundige?
Op woensdag 7 mei 2003 09:39 schreef Kleintje het volgende:
Tussen het naar de wc gaan doorben ik aan het solliciteren.
Jemig... drink ruim 2,5 liter op een dag nu. Puur om mijn trek naar lekkere dingen tegen te gaan.
Maar er gaan per dag ongeveer 5 sollicitaties de deur uit. Dus er moet wel een keer wat tussen zitten lijkt mij!Verder gaat het hier lekker. Hard op weg om volgende week die 65 weer te zien.
Enne... zie je wel dat zo'n strakke broek minder eng is dan je dacht!
![]()
Kom op... we gaan ervoor!!!!
quote:Welkom! Je zegt dat je 's avonds veel eet omdat je honger hebt. Eet je dan overdag wel genoeg? Je ontbijt en lunch zijn belangrijker dan je diner. Vaak verbrand je 's avonds niet veel meer.
Op woensdag 7 mei 2003 10:43 schreef CarOnline het volgende:
Hoi hoi!Ik ben vorige maand bevallen, daarvoor al behoorlijk aangekomen, maar nu tijdens de zwangerschap 37 kg!! Daarvan zijn er al 22 - 25 kg af, maar maandagmorgen stond de weegschaal op (durf het niet te zeggen
)
Hopelijk werkt het! Tips zijn altijd welkom!
Ik post mn afgevallen gewicht wel, en als ik echt weer een normaal gewicht heb dan zal ik het verklappen ![]()
Ik eet dus een bord vol, niet echt veel vlees maar wel veel groenten en een paar aardappeltjes. Ik heb een erg laag Hb overgehouden aan de bevalling, dus ik moet die groenten ook wel hebben hoor. Misschien dat ik strax wat meer brood eet en wat minder warm eten, maar nu wil ik vooral veel groenten eten ivm mn Hb.
quote:Ik heb het ook niet meteen gezegd, pas toen ik al wat kwijt was.
Op woensdag 7 mei 2003 23:28 schreef CarOnline het volgende:
YPPY ... ik durruf niet!Ik post mn afgevallen gewicht wel, en als ik echt weer een normaal gewicht heb dan zal ik het verklappen
Ik eet dus een bord vol, niet echt veel vlees maar wel veel groenten en een paar aardappeltjes. Ik heb een erg laag Hb overgehouden aan de bevalling, dus ik moet die groenten ook wel hebben hoor. Misschien dat ik strax wat meer brood eet en wat minder warm eten, maar nu wil ik vooral veel groenten eten ivm mn Hb.
Is trouwens weer een half kilootje af goed he!
Ik ga nu weekend vieren bij mijn familie in zeeland dus.... tot zondag of zo of na het weekend we zien wel.... doei!!!!!!!!!!!
Een magnetron cheeseburger van Mora ![]()
Die dingen zijn niet eens echt lekker, maar toch heb ik er heerlijk van genoten.
Maar dat is nog niet alles.... een bros als toetje. En niet zo'n minidingetje... nee, zo'n volle grote reep! ![]()
*schaam*
Maar goed, gisteravond een uur op de hometrainer gezeten. Eigen schuld, dikke bult (en van die bult wil ik nou juist af).
Had ik me maar aan mijn dieet moeten houden!
quote:LOL.. komt me bekend voor. Ik ben ook blij dat ik alleen woon nu, want ik denk niet dat ik het zou redden met al die lekkernijen in de plaatselijke Albert Heijn. (Ik laat overigens bezorgen, vandaar dat ik nooit in de AH kom
Op donderdag 8 mei 2003 10:56 schreef Kleintje het volgende:
Een paar dagen zo trouw geweest, zo goed mijn best gedaan en wat deed ik gisteren....
Moest brood halen voor de lunch.
Ging met honger de winkel in...Een magnetron cheeseburger van Mora
Die dingen zijn niet eens echt lekker, maar toch heb ik er heerlijk van genoten.
Maar dat is nog niet alles.... een bros als toetje. En niet zo'n minidingetje... nee, zo'n volle grote reep!*schaam*
Maar goed, gisteravond een uur op de hometrainer gezeten. Eigen schuld, dikke bult (en van die bult wil ik nou juist af).
Had ik me maar aan mijn dieet moeten houden!
quote:Hoezo laat je bezorgen?? Ga lekker zelf erheen, heb je meteen je beweging te pakken.
Op donderdag 8 mei 2003 12:41 schreef Maerycke het volgende:[..]
LOL.. komt me bekend voor. Ik ben ook blij dat ik alleen woon nu, want ik denk niet dat ik het zou redden met al die lekkernijen in de plaatselijke Albert Heijn. (Ik laat overigens bezorgen, vandaar dat ik nooit in de AH kom
)
quote:Ik sport 3x keer per week en koop deze maand een fiets (half uur to 3 kwartier van en naar werk) dus aan m'n beweging zal ik wel komen.
Op donderdag 8 mei 2003 12:53 schreef Cola_Light het volgende:[..]
Hoezo laat je bezorgen?? Ga lekker zelf erheen, heb je meteen je beweging te pakken.
Het is meer mijn eetpatroon waar ik steeds in verval die voor gewichtsproblemen zorgt. Alles wat ik lekker vind, schijnt niet goed te zijn
quote:Bij de super de boer verkopen ze het hier. Het staat wel verstopt, maar we kunnen het vinden. Er zitten 2 'bloemetjes' van bevroren kruidenboter in. Erg lekker. Het smaakt ook meer naar verse groente dan andere diepvries zakken.
Op donderdag 8 mei 2003 09:57 schreef fairy01 het volgende:
Roerbakgroenten met kruidenboter? bij welke super is dat want hier verkopen ze bij de AH gewoon die droge stukkies groenten in een zakkie zonder toevoegingen en soms komt die wel eens mijn neusgaten uit vandaar dat ik nieuwsgierig was.....
Balen Kleintje, maar het klinkt bekend. Gelukkig heb je wel lekker veel gefietst.
quote:Lekker Fling, dank je wel! Ik heb nu eventjes geen tijd, maar er moet ergens hier in Lifestyle een topic zijn wat "dieet recepten" heet. Het is vast met de zoekfunctie wel snel terug te vinden.
Op woensdag 7 mei 2003 19:17 schreef Fling het volgende:
Mogen recepten hier ook?
Ik zal er eerdaags ook weer eens wat inzetten (en misschien kunnen we E.T. ook zover krijgen
).
quote:Ik kan me inderdaad herinneren dat er ooit een 'dieetrecepten'-topic naast het dieettopic gelopen heeft maar dat heb ik al een tijdje niet meer gezien. Ik post hier trouwens niet zo vaak (heb eigenlijk voldoende steun aan de wekelijkse WW-bijeenkomsten) maar ik lees wel veel mee! En aangezien ik soms echt niet meer weet wat ik nu in 's hemelsnaam weer klaar moet maken, dacht ik: ik typ even wat uit.
Op donderdag 8 mei 2003 14:44 schreef Gaoxing het volgende:Lekker Fling, dank je wel! Ik heb nu eventjes geen tijd, maar er moet ergens hier in Lifestyle een topic zijn wat "dieet recepten" heet. Het is vast met de zoekfunctie wel snel terug te vinden.
Ik zal er eerdaags ook weer eens wat inzetten (en misschien kunnen we E.T. ook zover krijgen
).
was ook even voor een kickje omhoog
quote:best veel al
Op donderdag 8 mei 2003 18:34 schreef YPPY het volgende:
"dieet' recepten Gevonden.Wat goed Riann! Weet je wel hoeveel pakjes boter dat is?
vandaag weer wezen shoppen maar net als de winkel FORECAST ik weet niet of jullie het al wat zeggen. ik had er vorig jaar een t-shirt xxl gekocht dat is me nu beetje erg aan de grote kant terwijl nu in de winkel weer xxl gekocht terwijl het strakker zit dan dat andere.
De mode is ook steeds strakker en strakker geworden. maar ik kan weer broeken en t-shirtjes aan die ik eerst niet meer aan kon omdat het zo lelijk was en de broeken kreeg ik niet dicht. Dus daar merk ik aan dat ik het kwijt ben
gewoon sporten en niet zoveel eten en huppa ![]()
wou ik nog ff kwijt na je topic over herbalife te hebben gelezen
hij was dicht dus dan maar hier
quote:als je er niks van af weet hou dan je kop
Op donderdag 8 mei 2003 19:26 schreef Marjoow het volgende:
pffffffff herbalife is troep
gewoon sporten en niet zoveel eten en huppa
sorry maar hier kan ik zo kwaad om worden
quote:nou ja zeg
Op donderdag 8 mei 2003 19:28 schreef Riann het volgende:[..]
als je er niks van af weet hou dan je kop
sorry maar hier kan ik zo kwaad om worden
quote:ja jij weet niet wat het is
Op donderdag 8 mei 2003 19:33 schreef Marjoow het volgende:[..]
nou ja zeg
rustig maar
quote:oh nee? 'als je er niks van af weet hou dan je kop'
Op donderdag 8 mei 2003 19:35 schreef Riann het volgende:[..]
ja jij weet niet wat het is
quote:heb je eigen al eens vergeleken met mij.......
Op donderdag 8 mei 2003 19:37 schreef Marjoow het volgende:[..]
oh nee? 'als je er niks van af weet hou dan je kop'
Je deed net alsof dikke mensen alleen maar eten en eten en eten.
En daar is het meest waar ik kwaad over ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |