En klaf had helemaal gelijk. Je gaat niet in de DTM rijden als je nog in de F1 wilt komen...
Kalf: zo'n auto rijdt van 0 naar 100 in 1.1 sec.
Alberts: 2.9
Dus ze deden het bij elkaar
quote:En in deze had Albers gelijk....
[b]
Kalf: zo'n auto rijdt van 0 naar 100 in 1.1 sec.
Alberts: 2.9
quote:Die Albers is een blaaskaak van de eerste orde. Wat heeft hij nu gepresteerd ?? NIETS middenmoot/achteraan dpc.. en verder ??? 2 of 3 kampioenschappen ??
Op maandag 5 mei 2003 08:45 schreef amstelbright het volgende:
Gisteren heb ik zoals alle andere nederlandse F1-liefhebbers naar RTL Grand Prix (GP van Spanje) gekeken. In de studio was Christijan Albers te gast. Ik vond dat dhr. Kalf Christijan verschrikkelijk aan het afbranden was. In de nabeschouwing stond Kalf continue haaks op de uitleg van Albers. Tevens zat Klaf Albers af fte branden ivm de keuze die Albers maakt. Ik heb het gevoel dat Kalf Albers niet moet...wat is jullie mening...
Laat hij lekker eerst eens iets gaan presteren .. dan pas janken. nee sorry Albers mogen ze van mij
quote:Jaaaaa .. laten we die vent van de NOS daar neerzetten. Dan kijkt er binnen de kortste keren niemand meer naar de formule 1. Het kan dan niet altijd even zinnig zijn wat die mol eruit gooit, maar het maakt het in ieder geval wel boeiend om naar te kijken.
Op maandag 5 mei 2003 09:00 schreef Biology het volgende:
Wat vinden mensen van Olav Mol. Ik persoonlijk vind hem erg irritant praten. Veel uhmmm's en dit jaar heeft hij dat inhaleren aan het begin van elke nieuwe alinea. Een beetje te omschrijven maar het is diep ademhalen door je kiezen met een nat geluid. Ik krijg er kippevel van en ik zou willen dat RTL een ander persoon neerzet op zijn plaats. Misschien met wat minder 'kennis' van F1 maar met een prettigere stem. Eigenlijk vind Olav toch maar uit zijn nek lullen dus wat kennis betreft valt het ook wel mee.
Wat Olav zegt klopt misschien niet altijd 100% , maar dat gebeurt nou eenmaal bij enthausiasme. Ik vind zijn stem zeer aangenaam en erg vertrouwd.
In dit geval hebben veel mensen ook al daadwerkelijk iets meegemaakt 'samen' met Olav.
quote:Helaas zend de BBC formule 1 niet meer uit, en formule 1 kijken zonder het geluid is ook al geen optie. Maar tering, wat is die Mol irritant. Hij doet teveel aannamens en zit er te vaak naast.
Op maandag 5 mei 2003 09:00 schreef Biology het volgende:
Wat vinden mensen van Olav Mol. Ik persoonlijk vind hem erg irritant praten. Veel uhmmm's en dit jaar heeft hij dat inhaleren aan het begin van elke nieuwe alinea. Een beetje te omschrijven maar het is diep ademhalen door je kiezen met een nat geluid. Ik krijg er kippevel van en ik zou willen dat RTL een ander persoon neerzet op zijn plaats. Misschien met wat minder 'kennis' van F1 maar met een prettigere stem. Eigenlijk vind Olav toch maar uit zijn nek lullen dus wat kennis betreft valt het ook wel mee.
quote:Helemaal mee eens....
Op maandag 5 mei 2003 09:30 schreef haaahaha het volgende:[..]
Helaas zend de BBC formule 1 niet meer uit, en formule 1 kijken zonder het geluid is ook al geen optie. Maar tering, wat is die Mol irritant. Hij doet teveel aannamens en zit er te vaak naast.
En maak je niet druk als hij iets niet roept wat duidelijk in beeld is, je hebt het zelf toch al gezien? Olav zit er o.a. om dingen te roepen die niet in beeld zijn.
En mag hij iets aannemen? het is misschien wel leuk om te proberen te achterhalen wat de strategie is van een team, of je er nu naast zit of niet.
Ga anders maar naar de Belgen kijken, die zonden het gisteren ook uit.
Van mij mag die Ruud ter Weijden opdessen! Wat een verstand ![]()
Koos_26 (die om bij het onderwerp te blijven meldt dat hij Allard nog steeds als pitreporter mist)
quote:
Op maandag 5 mei 2003 11:02 schreef Koos_26 het volgende:
Hou toch op. Olav rules BIG TIME!En maak je niet druk als hij iets niet roept wat duidelijk in beeld is, je hebt het zelf toch al gezien? Olav zit er o.a. om dingen te roepen die niet in beeld zijn.
En mag hij iets aannemen? het is misschien wel leuk om te proberen te achterhalen wat de strategie is van een team, of je er nu naast zit of niet.
Ga anders maar naar de Belgen kijken, die zonden het gisteren ook uit.Van mij mag die Ruud ter Weijden opdessen! Wat een verstand
Koos_26 (die om bij het onderwerp te blijven meldt dat hij Allard nog steeds als pitreporter mist)
quote:Niets gepresteerd is natuurlijk gewoon niet waar dus richt dat pistooltje maar lekker op jezelf. Maar voor je dat doet; wtf is dpc?
Op maandag 5 mei 2003 08:49 schreef dimage het volgende:[..]
Die Albers is een blaaskaak van de eerste orde. Wat heeft hij nu gepresteerd ?? NIETS middenmoot/achteraan dpc.. en verder ??? 2 of 3 kampioenschappen ??
Laat hij lekker eerst eens iets gaan presteren .. dan pas janken. nee sorry Albers mogen ze van mij [afbeelding]
En de verslaggeving op RTL5 begint echt ernstige vormen aan te nemen. Rick Winkelman is de enige waarvan je nog kunt vertrouwen op dat hij de waarheid zegt.
Zal ik eens een hotmailaccountje openen?
Altijd tijdens zijn samenvatting van een interview legt hij dingen in de mond van de coureur, door zijn eigen vragen te vertalen en zeggen dat de coureur dat heeft gezegd. Echt irritant.
quote:
Op maandag 5 mei 2003 11:29 schreef Koos_26 het volgende:
Kunnen we niet een handtekeningenactie starten om Ruud ter Weijden op te laten rotten bij RTL5? (in ieder geval bij de formule 1)Zal ik eens een hotmailaccountje openen?
-edit- lukt dus nu niet, want ik kan geen cookies accepteren hier op mijn werk.
Als iemand anders iets wil openen, anders doe ik dat vanavond thuis even.
Ik dacht aan een adres als Ruudmoetweg @ hotmail ofzo, waar iedereen een mailtje kan sturen met zijn reden waarom Ruud weg moet
quote:Je hebt het over Plooy. Interview met Kimi gister was weer een mooi voorbeeld van een vertaalblunder.
Op maandag 5 mei 2003 11:33 schreef Sidekick het volgende:
Ik krijg juist jeuk van Jack Plooy of Rick Winkelman (ik kan die 2 niet uit elkaar houden).Altijd tijdens zijn samenvatting van een interview legt hij dingen in de mond van de coureur, door zijn eigen vragen te vertalen en zeggen dat de coureur dat heeft gezegd. Echt irritant.
quote:Albers werd naar mijn mening nogal onterecht aangevallen toen zijn keus voor DTM als dom werd bestempeld en hij terecht vermelde dat zowel de Schumachers als Wurz (en nog wat, even kwijt) ook DTM tussendoor gedaan hebben.
Op maandag 5 mei 2003 12:17 schreef DrMarten het volgende:
Albers werd naar mijn mening even zeer terecht op zijn plaats gezet door Kalff toen hij zich ging vergelijken met Schumacher.
tot 10x toe ofzo
allerd is een hele goede verslaggever, maar ik denk dat hij zijn dag niet had. Christijan was als een kleuter zo blij dat hij misschien wel bij jordan kon testrijden. en allerd zat hem de hele tijd af te zeiken. totaal onterecht. viel me een beetje tegen van allerd
quote:Belgie zendt het ook uit? Heee schakel ik de volgende keer er ook op.
Op maandag 5 mei 2003 14:18 schreef Calayuga het volgende:
ik heb de race voor de verandering eens op de belg gekeken, en dat beviel me eigenlijk prima...allerd is een hele goede verslaggever, maar ik denk dat hij zijn dag niet had. Christijan was als een kleuter zo blij dat hij misschien wel bij jordan kon testrijden. en allerd zat hem de hele tijd af te zeiken. totaal onterecht. viel me een beetje tegen van allerd
quote:Viel me vooral op dat Ralf eigenlijk de hele race aan het glijden en wielen blokkeren was.
Op maandag 5 mei 2003 16:42 schreef Reddiablo het volgende:
wat mij overigens opviel was dat bij ieder 'gevecht' Ralf Schumacher de fout inging..... Blijkbaar Olav niet, maar Olav brengt het leuk
best aannemelijk toch?
quote:Schumi heeft samen met HHF en Karl Wendlinger voor MB gereden. Ook Nick Heidfeld heeft een relatie met MB. Echter, geen van deze rijders heeft daarna nog voor MB gereden of is door MB geholpen. Karl en HHF hebben wel bij Sauber gezeten in een Powered by MB wagen, maar met die motor had MB net zoveel te maken als Petronas met de huidige.
Op maandag 5 mei 2003 12:22 schreef Riert het volgende:Albers werd naar mijn mening nogal onterecht aangevallen toen zijn keus voor DTM als dom werd bestempeld en hij terecht vermelde dat zowel de Schumachers als Wurz (en nog wat, even kwijt) ook DTM tussendoor gedaan hebben.
CA kan naar Jordan en dan hopen dat het iets wordt. Met voldoende geld kan hij volgend jaar op de plek van Firman zitten. Gaat hij voor de MB-route dan kan hij volgend jaar testen bij Mclaren en het jaar erop bij een team zitten dat met een MB-klantenmotor rijdt. Dat alles alleen wanneer echt alles mee zou zitten. Een lastige keuze voor CA.
CA moet racen tegen mensen van wie hij moet winnen om in de F1 te komen. Vanuit het DTM zal geen 1 rijder richting de F1 vertrekken en dan is het lastig meten hoe goed je bent. Op dat vlak moet ik Allard gewoon weg gelijk geven.
Verder was het meer een spel en een hoop luchtverplaatsing tussen de beide heren en ging het helemaal nergens over. Maar dat is altijd nog beter dan het kleurloze gezever van Jan Lammers.
quote:Albers arrogant???
Op maandag 5 mei 2003 21:52 schreef metalbazzz het volgende:
Leuk als er weer een Nederlander in de F1 zal komen, maar van die Albers word ik dus geen fan. Wat een arrogante patser bleek gisteren toen ie bij rtl5 zat. Bah, meneer vind Jordan te min. Wat een randmongool.
nou, die jongen is in zn eerste jaar duits F3 kampioen geworden, heeft op de Masters goed gepresteerd (I was there) en rijd nu in de hoogste europese klasse na de F1 heeft 2 jaar F3000 ervaring achter de rug met leuke resultaten.
nee, hij is niet zo mediageil als Tom C. dat is, maar die moet het daarvan hebben en niet van zn resultaten... want in japan kampioen worden is niet echt een super prestatie..
nee, ik heb albers erg hoog zitten, en vond kalff dan ook erg tegenvallen hoor.
quote:Hij heeft ook niks gepresteerd. Zeker niet voldoende om een F1 zitje te rechtvaardigen. Ik bedoel wat laat hij nou helemaal zien in de DTM?
Op maandag 5 mei 2003 11:25 schreef Riert het volgende:[..]
Niets gepresteerd is natuurlijk gewoon niet waar dus richt dat pistooltje maar lekker op jezelf. Maar voor je dat doet; wtf is dpc?
En de verslaggeving op RTL5 begint echt ernstige vormen aan te nemen. Rick Winkelman is de enige waarvan je nog kunt vertrouwen op dat hij de waarheid zegt.
quote:Schumacher heeft bij mijn weten alleen in een Groep C gereden.
Op maandag 5 mei 2003 12:22 schreef Riert het volgende:[..]
Albers werd naar mijn mening nogal onterecht aangevallen toen zijn keus voor DTM als dom werd bestempeld en hij terecht vermelde dat zowel de Schumachers als Wurz (en nog wat, even kwijt) ook DTM tussendoor gedaan hebben.
quote:Hij weer, ben jij een duitser of zo?
Op dinsdag 6 mei 2003 14:43 schreef dazzle123 het volgende:[..]
Hij heeft ook niks gepresteerd. Zeker niet voldoende om een F1 zitje te rechtvaardigen. Ik bedoel wat laat hij nou helemaal zien in de DTM?
quote:F3 titel is knap inderdaad. En wat ik gezien heb van vorig jaar in de DTM was ik nou ook niet echt heel erg onder de indruk.
Op dinsdag 6 mei 2003 14:54 schreef Riert het volgende:[..]
Hij weer, ben jij een duitser of zo?
Enige punten gescoord vorig jaar van de gasten die in oude auto's reden bv (dit jaar wel een nieuwe dus nu moet hij) en zn F3 titel was meer dan indrukwekkend.
Zn Formule 3000 jaar was ook zo slecht niet als dat het leek. Meerdere malen een byzonder tempo gereden. Beetje veel pech en wat spinnetjes op nare momenten.
En verder is een overstap naar toerwagens niet bevorderlijk voor je carriere als je ooit nog F1 wilt rijden. Daar heeft Kalf volkomen gelijk in. En kom dan niet met Schumacher aan want een groep c auto is wel effe wat anders dan een DTM auto.
quote:Je weet wel dat'ie in een ouwe bak reed en van de ouwebakrijders wel het beste gehaald heeft?
Op dinsdag 6 mei 2003 14:58 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
F3 titel is knap inderdaad. En wat ik gezien heb van vorig jaar in de DTM was ik nou ook niet echt heel erg onder de indruk.
quote:Weet niet wat groep C is, maar vast precies een Formule1 auto :rolleyes:
En verder is een overstap naar toerwagens niet bevorderlijk voor je carriere als je ooit nog F1 wilt rijden. Daar heeft Kalf volkomen gelijk in. En kom dan niet met Schumacher aan want een groep c auto is wel effe wat anders dan een DTM auto.
En heeft Heidfeld niet precies hetzelfde traject afgelegd? Ook onder een mercedes contract de DTM in en vervolgens in de F1 gestald. Als Kimi niet had gekomen had Heidfeld waarschijnlijk naast DC gereden.
quote:Een groep c is wat nu het GT kampioenschap is geworden. Alleen dan met auto's die qua pk's niet onderdeden voor F1 auto's. Dezelfde auto's die vroeger ook op Le Mans reden. Dat kampioenschap bestaat alleen niet meer sinds 1992 geloof ik. En 1993 was het laatste jaar dat groep c auto's op Le mans reden.
Op dinsdag 6 mei 2003 15:28 schreef Riert het volgende:
Weer even wat quoten.
[..]Je weet wel dat'ie in een ouwe bak reed en van de ouwebakrijders wel het beste gehaald heeft?
[..]Weet niet wat groep C is, maar vast precies een Formule1 auto :rolleyes:
Anyway, er zijn gewoon genoeg voorbeelden van coureurs die het wel hebben gehaald met die overstap.
Ik zou het ook niet aanraden als opstap naar F1, maar als je Eddie Jordan zo hoort is er wel een kans voor hem. Bovendien zit je daar lekker dicht bij Norbert Haug.En heeft Heidfeld niet precies hetzelfde traject afgelegd? Ook onder een mercedes contract de DTM in en vervolgens in de F1 gestald. Als Kimi niet had gekomen had Heidfeld waarschijnlijk naast DC gereden.
En wat betreft Heidfeld, bij mijn weten is die kampioen geworden in 99 in de mini McLaren in de F3000. En daarna gewoon overgestapt naar Sauber. En was eerst geloof ik testcoureur bij McLaren. Die zelfde Heidfeld was ook de concurrent van Montoya in 1998 in de F3000. Toen won Montoya de titel.
De Mercedes waar Schumacher in reed (weet niet of het ook hetzelfde jaar is maar zo'n soort auto was het)

Type auto waarin lammers ooit Le Mans won alleen is dit type van 90 (zelfde klasse auto)
quote:volgens mij niet hoor bij sommige motoren wel maar volgens mij doet de ferrari 0-100 in 2,1 seconde of zelf 1,8. Kalff zat er met 1,1 wel heel erg onder, had ik niet van hem verwacht
Op maandag 5 mei 2003 08:48 schreef amstelbright het volgende:[..]
En in deze had Albers gelijk....
wat ook erg gaaf is zijn die interviews met Phil Bastiaans, die gozer praat zo geinig net of die bijna gaat janken
quote:Ja man, lammers man, die knakker heeft onderandere slechts 14 24 uur van Le Mans-es heeft gereden, wat weet die knakker nu van racen??
Op woensdag 7 mei 2003 11:40 schreef THEDUTCHJOKER het volgende:
Lammers is een eikel (denkt dat die alles weet), en Kalff rullez!!! (hij had zondag gelijk)
Die Kalf daarintegen, ja die gast die heeft er verstand van! Welke races heeft hij ook alweer gereden? ![]()
quote:Het gaat er niet alleen om waar je gereden hebt. Het gaat ook om herseninhoud. Lammers was een fantastische coureur maar echt snugger is hij niet. Net als Olav Mol trouwens die is ook niet zo snugger.
Op woensdag 7 mei 2003 11:46 schreef haaahaha het volgende:[..]
Ja man, lammers man, die knakker heeft onderandere slechts 14 24 uur van Le Mans-es heeft gereden, wat weet die knakker nu van racen??
Die Kalf daarintegen, ja die gast die heeft er verstand van! Welke races heeft hij ook alweer gereden?
quote:Olav Mol roept tevaak dingen uit emotie. Feiten zijn minder belangrijk bij hem zo lijkt het. Hij roept dingen zonder echt na te denken.
Op woensdag 7 mei 2003 12:57 schreef dazzle123 het volgende:
Het gaat er niet alleen om waar je gereden hebt. Het gaat ook om herseninhoud. Lammers was een fantastische coureur maar echt snugger is hij niet. Net als Olav Mol trouwens die is ook niet zo snugger.
quote:Ik heb het over Lammers en F1
Ja man, lammers man, die knakker heeft onderandere slechts 14 24 uur van Le Mans-es heeft gereden, wat weet die knakker nu van racen??
Die Kalf daarintegen, ja die gast die heeft er verstand van! Welke races heeft hij ook alweer gereden?
quote:Lammers roept veel vaker dingen die nergens op slaan. En ervaring doe je niet alleen op door zelf te racen. Kalf volgt al heeeeel erg lang de F1 en is nauwer betrokken bij de F1 dan Jan Lammers. Ik denk dat je als pitreporter met meer mensen spreekt dan wanneer je zelf rijdt. En Lammers was een goed coureur maar ook weer niet een F1 goeroe of zo.
Op woensdag 7 mei 2003 13:05 schreef haaahaha het volgende:[..]
Olav Mol roept tevaak dingen uit emotie. Feiten zijn minder belangrijk bij hem zo lijkt het. Hij roept dingen zonder echt na te denken.
Lammers praat uit ervaring. Kalf probeert uit ervaring te praten. Da's wel een verschil. Ik zou eerder uitgaan van wat Lammers zegt dan wat Kalf zegt.
Bij de vorige voorbeschouwing riep Kalf ook allemaal dingen die nergens op sloegen.
En Mol roept niet alleen dingen uit emoties hij lult ook zowiezo onzin. Als je het presteert om in een uitzending te beweren dat aan het einde van de race wanneer alle coureurs hun pitstops erop hebben zitten de ene auto lichter is dan de andere dan ben je gewoon niet zo snugger.Net alsdat meneer Mol de helft van de tijd geen zak ziet of dingen te laat ziet. Dan zit hij daar met al zijn informatie en de kijker thuis heeft dingen sneller door dan meneer Mol zelf. Zijn fouten zijn echt gewoon legendarisch. En hij heeft ook een geheugen als een zeef.
quote:ja, das soms wel es iritant, dat ie moet nadenken over het feit waneer het ookalweer was dat schumacher in spanje in de stromende regen de GP van spanje won.
En hij heeft ook een geheugen als een zeef.
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 13:56 schreef dazzle123 het volgende:
Als je het presteert om in een uitzending te beweren dat aan het einde van de race wanneer alle coureurs hun pitstops erop hebben zitten de ene auto lichter is dan de andere dan ben je gewoon niet zo snugger.
quote:Nietus. Als iemand op een een stopper rijdt en een ander op meer en die komt 10 rondjes voor het eind binnen en die een-stopper tegen voor een gevecht zegt olav dat die net binnen is geweest veel zwaarder is omdat hij net binnen is geweest.
Op woensdag 7 mei 2003 14:30 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
.
Hij heeft wel gelijk hoor...
quote:Natuurlijk ben je daar zwaarder..Nee, de tank wordt niet vol gegooid, maar ga er maar van uit dat ie voller zit (en dus zwaarder is)
Op woensdag 7 mei 2003 14:32 schreef Riert het volgende:[..]
Nietus. Als iemand op een een stopper rijdt en een ander op meer en die komt 10 rondjes voor het eind binnen en die een-stopper tegen voor een gevecht zegt olav dat die net binnen is geweest veel zwaarder is omdat hij net binnen is geweest.
Concequent....lijkt me (is) nogal poep
quote:Dan zijn ze dus net zo zwaar
Op woensdag 7 mei 2003 15:13 schreef Riert het volgende:
als ze allebij nog 10 rondjes moeten? Verklaar
quote:Nou daar ga ik helemaal niet van uit als je het niet erg vindt
Op woensdag 7 mei 2003 14:36 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Natuurlijk ben je daar zwaarder..Nee, de tank wordt niet vol gegooid, maar ga er maar van uit dat ie voller zit (en dus zwaarder is)
quote:lammers is een aardige gozer, ben vorig jaar bij hem in de pitbox geweest voor z'n shakedown vlak voor dat ze na lemans gingen voor de race
kalff is aardige gozer, en weet veel meer van F1 dan je denkt
Jack Plooy =
en Rick winkelman gaat nog wel
quote:Ach Montoya is ook arrogant
Op dinsdag 6 mei 2003 23:27 schreef montoya01 het volgende:
albers is een arogant lúlkalff daar in tegen rijdt goed bij de alfa's en nog een puike kerel.
Maar ik vind idd wel dat Kalf de nieuwtjes in de pits veel beter verslaat. Vind hem eigenlijk zelfs wel de beste pit-reporter ooit.
En wat hij deed op tv laatst, moest er eigenlijk wel hard om lachen. Kalf ook volgens mij. Hij zat er steeds met een grijns. En volgens mij ging hij Albers expres stangen. Even lekker anti doen.
<zucht> Was Murray maar weer achter de mike.
Die man heeft echt een record wat quotes betreft, halleeluja.
Neem het ongeluk met Kimi aan het begin van de race. Op de herhaling was toch wel heel duidelijk te zien dat hij ineens naar rechts moest omdat ie geknepen werd door twee minardi's en daardoor tegen de niet van z'n plaatst gekomen man voor uhm knalde.
En maar de hele race blijven roepen dat het een domme fout was terwijl ie er eigenlijk helemaal niets aan kon doen.
Daar heb ik me toch wel flink aan gërgerd (spelling??)
quote:En hop! Albers rijdt in een nieuwe DTM bak en wint meteen, naja de 2e, een race.
Op maandag 5 mei 2003 08:49 schreef dimage het volgende:[..]
Die Albers is een blaaskaak van de eerste orde. Wat heeft hij nu gepresteerd ?? NIETS middenmoot/achteraan dpc.. en verder ??? 2 of 3 kampioenschappen ??
Laat hij lekker eerst eens iets gaan presteren .. dan pas janken. nee sorry Albers mogen ze van mij [afbeelding]
pak aan!
quote:Albers komt misschien pratend niet al te geweldig over maar hij geniet niet voor niets de belangstelling van Eddie Jordan. Die gozer kan gewoon vreselijk hard rijden met zo'n auto het wordt tijd dat Albers erin stapt en Verstappen eruit. Verstappen heeft zijn kans gehad het is tijd vor de volgende generatie
Op woensdag 14 mei 2003 15:22 schreef Riert het volgende:[..]
En hop! Albers rijdt in een nieuwe DTM bak en wint meteen, naja de 2e, een race.
pak aan!
quote:tis afwachten als albers in de F1 komt hoe het gaat lopen, Jos heeft in begin van z'n F1loopbaan ook de verkeerde keuze gemaakt door naar benneton te gaan
Op donderdag 8 mei 2003 15:30 schreef Exile het volgende:[..]
Ach Montoya is ook arrogant
Ik hou wel van dat soort coureurs
Albers is nog jong en gaat er denk ik wel komen, de toekomst zal het uitwijzen
quote:Ach ja, maar voorhetzelfde geld had verstappen het wel heel goed gedaan toen in de benneton, hij heeft het met 2 3e plaatsen ook absoluut niet slecht gedaan. Albers kan leren van de ervaring van Verstappen nu natuurlijk en daar zijn voordeel uithalen.Ik hoop dat die Albers nog eens in de MClaren komt ofzo, ik denk dat dat wel binnen de mogelijkheden van Albers ligt eigenlijk
Op woensdag 14 mei 2003 21:22 schreef montoya01 het volgende:[..]
tis afwachten als albers in de F1 komt hoe het gaat lopen, Jos heeft in begin van z'n F1loopbaan ook de verkeerde keuze gemaakt door naar benneton te gaan
hij had gewoon moeten testen....dan zat hij nu in de mac
Het scheelde weinig, maar bijna had hij het over een huurmoordenaar die Barichello gaat vermoorden in opdracht van Ferrari.
Ongelovelijk hoe hij begint door te slaan.
quote:de conectie met mercedes ligt er wel, al vraag ik mij af hoe hij het tenopzichte van raikkonen gaat doen.
Op donderdag 15 mei 2003 13:18 schreef erikh het volgende:[..]
Ach ja, maar voorhetzelfde geld had verstappen het wel heel goed gedaan toen in de benneton, hij heeft het met 2 3e plaatsen ook absoluut niet slecht gedaan. Albers kan leren van de ervaring van Verstappen nu natuurlijk en daar zijn voordeel uithalen.Ik hoop dat die Albers nog eens in de MClaren komt ofzo, ik denk dat dat wel binnen de mogelijkheden van Albers ligt eigenlijk
quote:Die heb ik niet gehoord, ik lees nu toevallig het boekje ïn de bocht" van Olav Mol en Frits van Eldijk. Geniaal boekje, en daar kun je in lezen dat het niet zo'n lul is en daar kun je ook de redenen in lezen waarom hij verslag geeft hoe hij nu doet.
Op maandag 19 mei 2003 13:16 schreef Sidekick het volgende:
Olav Moll begint ook steeds meer een eikel te worden.Het scheelde weinig, maar bijna had hij het over een huurmoordenaar die Barichello gaat vermoorden in opdracht van Ferrari.
Ongelovelijk hoe hij begint door te slaan.
quote:
Op maandag 5 mei 2003 09:05 schreef Afwezig het volgende:[..]
Jaaaaa .. laten we die vent van de NOS daar neerzetten. Dan kijkt er binnen de kortste keren niemand meer naar de formule 1. Het kan dan niet altijd even zinnig zijn wat die mol eruit gooit, maar het maakt het in ieder geval wel boeiend om naar te kijken.
of Jack van Gelder de F1 laten commenteren
als Jos dan iemand inhaalt dan gaat ie misschien net zo tekeer als toendertijd toen Bergkamp het doelpunt maakte tegen Argentinië!!
Neej maar Olav is kewl!! Jack beter maar alleen voor de voetbal
quote:en dat baseer je op ?
Op maandag 29 september 2003 14:49 schreef bruinekanarie het volgende:
Ik vind Alard Kalff een verschrikkelijke eikel.....wat is die vent een lul....
quote:Zodra hij in de studio zit denkt ie dat ie alles beter weet...hij is het steeds niet eens met de uitleg van Jan Lammers en verbeterd ook steeds het commentaar van de F1-coureurs...Laat 'm maar weer gewoon naar de states gaan om verslag te doen van de Cart-series...
Op maandag 29 september 2003 18:29 schreef kootje het volgende:[..]
en dat baseer je op ?
quote:Hier ben ik het dus helemaal mee eens, hij heeft echt zo'n houding van:
Op dinsdag 30 september 2003 19:32 schreef bruinekanarie het volgende:[..]
Zodra hij in de studio zit denkt ie dat ie alles beter weet...hij is het steeds niet eens met de uitleg van Jan Lammers en verbeterd ook steeds het commentaar van de F1-coureurs...Laat 'm maar weer gewoon naar de states gaan om verslag te doen van de Cart-series...
En dan heb ik het nog niet eens over dat trieste gedoe tussen Kalf en Ruud, damn die twee mogen elkaar dus echt niet. En dan zijn ze het weer een keer niet met elkaar eens en dan gaan ze elkaar negeren of belachelijk maken..
Sowieso hou ik niet van die shit opmerkingen van Kalf, dan is Jan Lammers (hulde aan Jan!
) weer een ontzettend interessant verhaal aan het vertellen en dan onderbreekt Kalf het verhaal met de opmerking " zo ben je al bijna klaar? het duurt wel lang hoor < valse glimlach > " en vervolgens kijkt hij wanhopig naar het publiek met idee van " ff lachen jongens, want ik probeer grappig te zijn " ![]()
Daarnaast weet ik niet wat er tussen Olav en Alard is gebeurt maar ik heb in het verleden Alard nogal laag dunkend horen doen over Olav. Dan laten ze een fragment zien en dan reageert Alard op het commentaar van Olav met bijvoorbeeld een opmerking in de trant van " ja dat zien wij ook wel "
Erg jammer want Kalf was wel een coole gozer...
Hulde aan Jan Lammers, Mike Hezemans want dat vind ik persoonlijk een erg leuke combinatie.
Het heeft het nooit kunnen maken en dat irriteert hem. Een Clio-Cup rijdertje dat zichtbaar afgunstig is op alles wat hoger dan hem rijdt. Ruud moet hem niet. Lammers moet hem niet. Verstappen en zijn management moeten hem totaal niet. Mol had ruzie met em. Albers moet hem niet. Wat de fuck doet die eikelbijter nog op TV? Want dat je zegt hij voegt iets toe aan het programma, nee zelden.
Allard, oprotten.
quote:Alfa 147 challenge
Op woensdag 1 oktober 2003 00:51 schreef Krottekop het volgende:
Een Clio-Cup rijdertje dat zichtbaar afgunstig is op alles wat hoger dan hem rijdt.
quote:In de studio vind ik Allard ook bijzonder irritant, maar zijn commentaar bij de kwalificatie vind ik wel ok, heeft ie ook niemand om zich op af te reageren.
Wat de fuck doet die eikelbijter nog op TV? Want dat je zegt hij voegt iets toe aan het programma, nee zelden.
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 00:51 schreef Krottekop het volgende:
Kalff. De meest eikelige irritante zak van het hele RTL GP clubje. Iedereen kotst altijd op Ruud, terwijl Ruud gewoon geen expert is maar het geheel aan elkaar vast moet lullen binnen de geven tijd. Maar Kalff zit daar onderhand alleen om de lachers op zijn hand te krijgen ten kostte van anderen met zijn waardeloze opmerkingen en arrogante smoelwerk.Het heeft het nooit kunnen maken en dat irriteert hem. Een Clio-Cup rijdertje dat zichtbaar afgunstig is op alles wat hoger dan hem rijdt. Ruud moet hem niet. Lammers moet hem niet. Verstappen en zijn management moeten hem totaal niet. Mol had ruzie met em. Albers moet hem niet. Wat de fuck doet die eikelbijter nog op TV? Want dat je zegt hij voegt iets toe aan het programma, nee zelden.
Allard, oprotten.
quote:Ook als qualificatie-commentator vind ik hem nietszeggend. Zeker voor diegene die het wereldje wat scherper volgen kraamt ie zelfs dan nog onzin uit, ook al is het later opgenomen en heeft ie zich erop kunnen voorbereiden. Hij verraad ook vaak al vantevoren wat er gaat komen, dus als je nog niet weet wat de uitslag is kun je het al aan hem horen.
Op woensdag 1 oktober 2003 10:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:In de studio vind ik Allard ook bijzonder irritant, maar zijn commentaar bij de kwalificatie vind ik wel ok, heeft ie ook niemand om zich op af te reageren.
quote:De huidige pitboys zijn niet veel soeps nee en krijgen bij lange na niet de info die bv. RTL+ crewporters lospeuteren in de interviews, maar Allard was het andere uiterste en een ontzettende slijmnicht als reporter. Hij zat er alleen maar om vriendjes te worden en echt kritisch werd er niet gevraagd. Maar goed, de huidige mensen met vragen als "how was the race" of "how was your qualifying lap, and whatdya think of the race tomorrow" levert natuurlijk ook alleen maar nietszeggende antwoorden op van die coureurs : "it was a good lap", "we'll see tomorrow, hoping to score a few points'
Als pitreporter vond ik hem trouwens veel beter dan die Jack Plooi nu, die vent is gewoon een tandarts(!) zonder veel verstand van autosport.
Overigens is Olav ook een roepend blundermens, nu iedereen exact de race kan volgens op die FIA site met die sectortijden en pitstops blijkt hij het hele seizoen al fout na fout te maken als je zelf een beetje oplet. Zijn enthousiasme is leuk, maar hij moet eens iemand naast zich zetten die de statistieken en cijfers in de gaten houdt want hij kan het duidelijk niet alleen aan. En die pitspost is ook al zo slijmerig clichematig. Wat dat betreft kijk ik altijd veel liever naar RTL+ qua voorbereidingen. Die hebben altijd met Lauda, Haug, Theissen en alle duitse coureurs veel vaker interessante stukjes en info. Alleen gooit UPC hier RTL+ van de kabel voor MTV. Die moesten eigenlijk ook tegen de muur gezet worden hiervoor.
quote:Alard Kalff als qualificatie commentator vind ik wel gaan, (zeker niet top) hij heeft inderdaad wel de vervelende neiging om dingen te verraden. Het is misschien niet het beste voorbeeld maar ik kan mij nog herinneren dat
Op woensdag 1 oktober 2003 16:48 schreef Krottekop het volgende:
al is het later opgenomen en heeft ie zich erop kunnen voorbereiden. Hij verraad ook vaak al vantevoren wat er gaat komen, dus als je nog niet weet wat de uitslag is kun je het al aan hem horen.
quote:Ik vind Rick nog wel okay maar die Plooij... Dan gaat hij bij de topteams vragen op wat voor een strategie ze staan, alsof ze dat tegen hem gaan zeggen.
De huidige pitboys zijn niet veel soeps nee en krijgen bij lange na niet de info die bv. RTL+ crewporters lospeuteren in de interviews, maar
Olav zit er redelijk vaak naast, maar toch zou ik hem niet willen inruilen. Hij is lekker fanatiek en het enthousiasme maakt het toch wel erg leuk, luister voor de gein eens naar die commentator van Studio Sport want dat is erg! ![]()
RTL + is echt heel gaaf! echt heerlijk om die achtergrond en sfeer reportages te zien. Laatst hadden ze een leuke docu over hoe de Michelin banden werden gemaakt, kijk dat soort dingen vind ik voorafgaand aan een GP erg leuk om te zien.
Daarnaast besteed RTL + ook veel aandacht aan sfeer reportages, het is alleen jammer dat ik niet alles kan verstaan.
quote:Voor mensen die de uitslag nog niet gezien hebben kan dat hinderlijk zijn, dat geloof ik. Maar zelf heb ik de tijden dan al gezien op internet, dus daar erger ik me persoonlijk niet aan.
Op woensdag 1 oktober 2003 16:48 schreef Krottekop het volgende:Ook als qualificatie-commentator vind ik hem nietszeggend. Zeker voor diegene die het wereldje wat scherper volgen kraamt ie zelfs dan nog onzin uit, ook al is het later opgenomen en heeft ie zich erop kunnen voorbereiden. Hij verraad ook vaak al vantevoren wat er gaat komen, dus als je nog niet weet wat de uitslag is kun je het al aan hem horen.
Maar wat zijn de andere opties van RTL5?
Jan Lammers? Goed in de studio, maar ik vond 'm geen goede presentator dat is niet zijn ding.
Al die kneuzen die het geprobeerd hebben bij de cup races? Die zijn ook 3x niks. ![]()
Had RTL5 niet ooit een talentenjacht georganiseerd op zo'n beurs?
quote:Daar erger ik me ook aan, altijd weer diezelfde afgetrapte vragen.
Maar goed, de huidige mensen met vragen als "how was the race" of "how was your qualifying lap, and whatdya think of the race tomorrow" levert natuurlijk ook alleen maar nietszeggende antwoorden op van die coureurs : "it was a good lap", "we'll see tomorrow, hoping to score a few points'.
quote:Hij lacht iets te vaak om z'n eigen grappen, best vervelend.
Op woensdag 1 oktober 2003 16:48 schreef Krottekop het volgende:En die pitspost is ook al zo slijmerig clichematig.
Het beste voorbeeld wat ik me kan herinneren was in Spa vorig jaar, toen had hij Michael Schumacher en Jos Verstappen allebei tegelijk in de pitspost zitten. Beter kan je het toch niet hebben voor het Nederlandse publiek? ![]()
Het bleek dus nogal een tegenvaller te zijn, Olav zat alleen een beetje slijmen over de kinderen van Jos en Michael, hoe graag ze samen karten, samen op vakantie gaan en of Michael Jos miste dat jaar blablabla.
quote:Haha ja klopt, dat was laatst nog bij Ferrari ofzo?
Op woensdag 1 oktober 2003 17:21 schreef -Hans- het volgende:
Ik vind Rick nog wel okay maar die Plooij... Dan gaat hij bij de topteams vragen op wat voor een strategie ze staan, alsof ze dat tegen hem gaan zeggen.en zo zijn er nog een hoop van dat soort domme vragen.
quote:Klopt
Op woensdag 1 oktober 2003 21:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Haha ja klopt, dat was laatst nog bij Ferrari ofzo?
Hij werd bijna uitgelachen door die vent die hij interviewde, overbodige vraag.
quote:Klopt helemaal, hij heeft een keer MS in de stoel gehad samen met Jos en toen had Olaf een partij zijn tong bij MS in zijn naad....verschrikkelijk....en de races daarna probeert ie 'm weer af te branden....Ik denk dat MS nog een rol kan gaan spelen voor de toekomst van Jos (wat ie nog aan toekomst heeft dan).....
Op woensdag 1 oktober 2003 16:48 schreef Krottekop het volgende:
En die pitspost is ook al zo slijmerig clichematig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |