abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 mei 2003 @ 08:45:16 #1
53850 amstelbright
Nu ook in Nederland
pi_10211320
Gisteren heb ik zoals alle andere nederlandse F1-liefhebbers naar RTL Grand Prix (GP van Spanje) gekeken. In de studio was Christijan Albers te gast. Ik vond dat dhr. Kalf Christijan verschrikkelijk aan het afbranden was. In de nabeschouwing stond Kalf continue haaks op de uitleg van Albers. Tevens zat Klaf Albers af fte branden ivm de keuze die Albers maakt. Ik heb het gevoel dat Kalf Albers niet moet...wat is jullie mening...
Amstel Bright: Nu gelukkig ook in Nederland
  maandag 5 mei 2003 @ 08:47:20 #2
15137 rembrand20
Reality is almost always wrong
pi_10211331
Kalf is okay....

En klaf had helemaal gelijk. Je gaat niet in de DTM rijden als je nog in de F1 wilt komen...

Kalf: zo'n auto rijdt van 0 naar 100 in 1.1 sec.
Alberts: 2.9

Dus ze deden het bij elkaar

Rembrandt werd op 15 juli 1606 in Leiden geboren, als zoon van een molenaar en een bakkersdochter.
  maandag 5 mei 2003 @ 08:48:22 #3
53850 amstelbright
Nu ook in Nederland
pi_10211338
quote:
[b]
Kalf: zo'n auto rijdt van 0 naar 100 in 1.1 sec.
Alberts: 2.9
En in deze had Albers gelijk....
  maandag 5 mei 2003 @ 08:49:11 #4
15675 nossio
overtuigd satanist
pi_10211345
Draai het is om.
Die Albers moest overal tegenin.
Wat een eigenwijze snotaap.
[<knip Censuur op Fok!>]
  maandag 5 mei 2003 @ 08:49:46 #5
46106 dimage
Beroeps levensgenieter
pi_10211354
quote:
Op maandag 5 mei 2003 08:45 schreef amstelbright het volgende:
Gisteren heb ik zoals alle andere nederlandse F1-liefhebbers naar RTL Grand Prix (GP van Spanje) gekeken. In de studio was Christijan Albers te gast. Ik vond dat dhr. Kalf Christijan verschrikkelijk aan het afbranden was. In de nabeschouwing stond Kalf continue haaks op de uitleg van Albers. Tevens zat Klaf Albers af fte branden ivm de keuze die Albers maakt. Ik heb het gevoel dat Kalf Albers niet moet...wat is jullie mening...
Die Albers is een blaaskaak van de eerste orde. Wat heeft hij nu gepresteerd ?? NIETS middenmoot/achteraan dpc.. en verder ??? 2 of 3 kampioenschappen ??

Laat hij lekker eerst eens iets gaan presteren .. dan pas janken. nee sorry Albers mogen ze van mij

maandag 5 mei 2003 @ 08:52:30 #6
11037 witste
Moderator
pi_10211382
Ik ben in de gelukkige omstandigheid geweest bij Alard thuis te zijn geweest, en het is echt een onwijs aardige kerel, die helemaal niets achter zijn elleboog heeft. Hij heeft echt een enorme kennis van autorijden en Formule 1.
Dit bericht is door de Moderator aangepast.
  maandag 5 mei 2003 @ 08:53:49 #7
27026 xstatic1975
No pain no gain
pi_10211389
Ik vond het gister ook maar een eikel die Albers, wel lopen huilen dat ie in de formule 1 wil terwijl ie niet eens het lef heb om te stoppen met DTM
  maandag 5 mei 2003 @ 08:57:49 #8
20814 C_ZAR
field commander C_ZAR
pi_10211421
Zoals die jongen al zei, ik hoop kans te maken op een stoeltje in de stal van mercedes (zijn momentele werkgever).
Zoals de man al zei, je moet je eerst maar eens in een 1-seater bewijzen en dan zo snel mogelijk de F1 wereld binnen stappen, iets wat goed is komt snel.
work - buy - consume - die [br] Love me or leave me, then let be me lonely
pi_10211434
Wat vinden mensen van Olav Mol. Ik persoonlijk vind hem erg irritant praten. Veel uhmmm's en dit jaar heeft hij dat inhaleren aan het begin van elke nieuwe alinea. Een beetje te omschrijven maar het is diep ademhalen door je kiezen met een nat geluid. Ik krijg er kippevel van en ik zou willen dat RTL een ander persoon neerzet op zijn plaats. Misschien met wat minder 'kennis' van F1 maar met een prettigere stem. Eigenlijk vind Olav toch maar uit zijn nek lullen dus wat kennis betreft valt het ook wel mee.
Yeeeehhhtttttt! Savunun len!
  maandag 5 mei 2003 @ 09:05:22 #10
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_10211476
quote:
Op maandag 5 mei 2003 09:00 schreef Biology het volgende:
Wat vinden mensen van Olav Mol. Ik persoonlijk vind hem erg irritant praten. Veel uhmmm's en dit jaar heeft hij dat inhaleren aan het begin van elke nieuwe alinea. Een beetje te omschrijven maar het is diep ademhalen door je kiezen met een nat geluid. Ik krijg er kippevel van en ik zou willen dat RTL een ander persoon neerzet op zijn plaats. Misschien met wat minder 'kennis' van F1 maar met een prettigere stem. Eigenlijk vind Olav toch maar uit zijn nek lullen dus wat kennis betreft valt het ook wel mee.
Jaaaaa .. laten we die vent van de NOS daar neerzetten. Dan kijkt er binnen de kortste keren niemand meer naar de formule 1. Het kan dan niet altijd even zinnig zijn wat die mol eruit gooit, maar het maakt het in ieder geval wel boeiend om naar te kijken.
Chuck Norris' hand is the only hand that can beat a royal flush
  maandag 5 mei 2003 @ 09:12:37 #11
15745 matando
Marilyn Manson kicks all of yo
pi_10211543
Kalf en Mol zijn beiden zeer goed, en Albers had zeker geen gelijk, wat een snot kind, die komt nergens als hij zich zo laat sturen, Eddy Jordan kan hem nog een heleboel leren!
  maandag 5 mei 2003 @ 09:27:08 #12
3568 Booster
Superuser
pi_10211702
imho is Olav gewoon een zeer goede commentator, en Allard is eveneens altijd een prima pitreporter geweest met ontzettend veel verstand van zaken.

Wat Olav zegt klopt misschien niet altijd 100% , maar dat gebeurt nou eenmaal bij enthausiasme. Ik vind zijn stem zeer aangenaam en erg vertrouwd.

In dit geval hebben veel mensen ook al daadwerkelijk iets meegemaakt 'samen' met Olav.

pi_10211741
quote:
Op maandag 5 mei 2003 09:00 schreef Biology het volgende:
Helaas zend de BBC formule 1 niet meer uit, en formule 1 kijken zonder het geluid is ook al geen optie. Maar tering, wat is die Mol irritant. Hij doet teveel aannamens en zit er te vaak naast.
  maandag 5 mei 2003 @ 10:54:04 #14
53850 amstelbright
Nu ook in Nederland
pi_10213151
quote:
Op maandag 5 mei 2003 09:30 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Helaas zend de BBC formule 1 niet meer uit, en formule 1 kijken zonder het geluid is ook al geen optie. Maar tering, wat is die Mol irritant. Hij doet teveel aannamens en zit er te vaak naast.

Helemaal mee eens....
  maandag 5 mei 2003 @ 10:57:44 #15
15675 nossio
overtuigd satanist
pi_10213235
Die Mol is geweldig.
Hij maakt een doodsaaie race nog een btje leuk met z'n opmerkingen en verhaaltjes.
[<knip Censuur op Fok!>]
  maandag 5 mei 2003 @ 11:02:38 #16
43634 Koos_26
Chantal Janzen
pi_10213349
Hou toch op. Olav rules BIG TIME!

En maak je niet druk als hij iets niet roept wat duidelijk in beeld is, je hebt het zelf toch al gezien? Olav zit er o.a. om dingen te roepen die niet in beeld zijn.
En mag hij iets aannemen? het is misschien wel leuk om te proberen te achterhalen wat de strategie is van een team, of je er nu naast zit of niet.
Ga anders maar naar de Belgen kijken, die zonden het gisteren ook uit.

Van mij mag die Ruud ter Weijden opdessen! Wat een verstand

Koos_26 (die om bij het onderwerp te blijven meldt dat hij Allard nog steeds als pitreporter mist)

Hamelen
  maandag 5 mei 2003 @ 11:08:48 #17
43311 jozef444
complete and total insanity
pi_10213533
quote:
Op maandag 5 mei 2003 11:02 schreef Koos_26 het volgende:
Hou toch op. Olav rules BIG TIME!

En maak je niet druk als hij iets niet roept wat duidelijk in beeld is, je hebt het zelf toch al gezien? Olav zit er o.a. om dingen te roepen die niet in beeld zijn.
En mag hij iets aannemen? het is misschien wel leuk om te proberen te achterhalen wat de strategie is van een team, of je er nu naast zit of niet.
Ga anders maar naar de Belgen kijken, die zonden het gisteren ook uit.

Van mij mag die Ruud ter Weijden opdessen! Wat een verstand

Koos_26 (die om bij het onderwerp te blijven meldt dat hij Allard nog steeds als pitreporter mist)

idd laat die jack plooy ook maar fijn zen gras gaan maaien op de zondagmiddag en zet daar kalff maar voor terug en ik vond t trouwens wel erg duidelijk door wie kleutertje albers werd gesponsord alles wat er bij mclaren (mercedes) mis ging wist hij om te praten zodat de schuld niet bij hun lag, ik heb helemaal niks tegen mercedes ik vind t zelfs een zoeper team maar zoals die albers derover praat
[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
  maandag 5 mei 2003 @ 11:18:40 #18
24175 M_tha_Man
Zo ziet een loser eruit:
pi_10213789
Alard Kalff is idd ook echt een sukkel.. Niet omdat hij zijn werk niet goed doet maar omdat hij zo populair zit te doen. En Olav Mol is idd niet altijd supergoed, maar hij is wel enthousiast en betrokken dus van mij mag hij blijven zitten. Bovendien heeft hij er wel verstand van.. Verder vind ik die Ruud ter Weijden echt ontzettend irritant, die mogen ze meteen ontslaan. Hij DENKT dat hij er wat van afweet, gaat zelfs de experts tegenspreken, en ondertussen snapt ie er NIX van.
  maandag 5 mei 2003 @ 11:25:19 #19
16494 Riert
rrrataputata
pi_10213961
quote:
Op maandag 5 mei 2003 08:49 schreef dimage het volgende:

[..]

Die Albers is een blaaskaak van de eerste orde. Wat heeft hij nu gepresteerd ?? NIETS middenmoot/achteraan dpc.. en verder ??? 2 of 3 kampioenschappen ??

Laat hij lekker eerst eens iets gaan presteren .. dan pas janken. nee sorry Albers mogen ze van mij [afbeelding]

Niets gepresteerd is natuurlijk gewoon niet waar dus richt dat pistooltje maar lekker op jezelf. Maar voor je dat doet; wtf is dpc?

En de verslaggeving op RTL5 begint echt ernstige vormen aan te nemen. Rick Winkelman is de enige waarvan je nog kunt vertrouwen op dat hij de waarheid zegt.

hophop
  maandag 5 mei 2003 @ 11:29:07 #20
43634 Koos_26
Chantal Janzen
pi_10214057
Kunnen we niet een handtekeningenactie starten om Ruud ter Weijden op te laten rotten bij RTL5? (in ieder geval bij de formule 1)

Zal ik eens een hotmailaccountje openen?

Hamelen
  maandag 5 mei 2003 @ 11:33:14 #21
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_10214191
Ik krijg juist jeuk van Jack Plooy of Rick Winkelman (ik kan die 2 niet uit elkaar houden).

Altijd tijdens zijn samenvatting van een interview legt hij dingen in de mond van de coureur, door zijn eigen vragen te vertalen en zeggen dat de coureur dat heeft gezegd. Echt irritant.

A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  maandag 5 mei 2003 @ 11:34:51 #22
43634 Koos_26
Chantal Janzen
pi_10214232
quote:
Op maandag 5 mei 2003 11:29 schreef Koos_26 het volgende:
Kunnen we niet een handtekeningenactie starten om Ruud ter Weijden op te laten rotten bij RTL5? (in ieder geval bij de formule 1)

Zal ik eens een hotmailaccountje openen?

-edit- lukt dus nu niet, want ik kan geen cookies accepteren hier op mijn werk.
Als iemand anders iets wil openen, anders doe ik dat vanavond thuis even.
Ik dacht aan een adres als Ruudmoetweg @ hotmail ofzo, waar iedereen een mailtje kan sturen met zijn reden waarom Ruud weg moet

Hamelen
  maandag 5 mei 2003 @ 11:35:04 #23
16494 Riert
rrrataputata
pi_10214243
quote:
Op maandag 5 mei 2003 11:33 schreef Sidekick het volgende:
Ik krijg juist jeuk van Jack Plooy of Rick Winkelman (ik kan die 2 niet uit elkaar houden).

Altijd tijdens zijn samenvatting van een interview legt hij dingen in de mond van de coureur, door zijn eigen vragen te vertalen en zeggen dat de coureur dat heeft gezegd. Echt irritant.

Je hebt het over Plooy. Interview met Kimi gister was weer een mooi voorbeeld van een vertaalblunder.
hophop
  maandag 5 mei 2003 @ 11:35:28 #24
43634 Koos_26
Chantal Janzen
pi_10214253
Moeilijk he editten
Hamelen
pi_10214426
Kalf was wel slim om zijn race overall aan te houden.
Kon hij mooi de sponsoren nog even in beeld brengen
Xbox Live: Anormius
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')