quote:Maakt het uit? Deze jongeren zijn duidelijk niet geïntegreerd in de maatschappij, dus kan een integratiecursus geen kwaad. Het zou tenslotte discriminatie zijn om dat soort cursussen alleen maar aan allochtonen te geven
Op vrijdag 16 mei 2003 12:40 schreef HenkieSpankie het volgende:
Was dit een quote, of ben je te lui om het topic door te lezen?
Nee, de andere kant op kijken en doen alsof je neus bloed, daar zijn 'we' goed in. ![]()
Sorry hoor, maar wat een zwak volk zijn wij geworden dat je dit allemaal over je kant laat gaan.
Maar goed als iemand anders het met plezier wilt doen, dan kan je aan mij zijn adres vragen!!
quote:grmbl! *zet note*
Op donderdag 15 mei 2003 13:39 schreef Kozzmic het volgende:
West-Friezen, de Brabanders van Noord-Holland!
quote:Dit was ironisch bedoeld, maar anderen hadden dit tenminste al door!!!
Op vrijdag 16 mei 2003 12:40 schreef HenkieSpankie het volgende:[..]
Was dit een quote, of ben je te lui om het topic door te lezen?
Enfin..
Ik was dus gister met mijn digicam op station Grootebroek, en wie denk je dat er stond!!
Juist dat vervelende ettertje Cnossen..
En kheb er een foto van gemaakt, alleen weet ik niet waarom!!
quote:Zou ik ook zeggen!!
Op vrijdag 16 mei 2003 13:15 schreef Umm-Qasr het volgende:[..]
Dit was ironisch bedoeld, maar anderen hadden dit tenminste al door!!!
quote:Demonisatie!
Op donderdag 15 mei 2003 13:39 schreef Kozzmic het volgende:[..]
West-Friezen, de Brabanders van Noord-Holland!
quote:Kijk maar naar de feiten! Die Brabander-knuffelcultuur moet maar eens afgelopen zijn. Ze motten maar s integreren!
Op vrijdag 16 mei 2003 13:44 schreef tvlxd het volgende:[..]
Demonisatie!
quote:Die Brabanders kunnen mij de pot op, maar het demoniseren van West-Friezen, hier op Fok!, vind ik té ver gaan. En nog wel door een moderator!
Op vrijdag 16 mei 2003 13:49 schreef Sidekick het volgende:[..]
Kijk maar naar de feiten! Die Brabander-knuffelcultuur moet maar eens afgelopen zijn. Ze motten maar s integreren!
quote:Je pakt met z'n 2en/3en zo mafkees op, deelt wat tikken uit, flikkerd hem geboeid in een busje, rijdt een paar uur, en flikkerd hem daarna halfnaakt zonder spullen (geld, telefoon) even over de grens je busje weer uit de berm in.
Op vrijdag 16 mei 2003 12:50 schreef HenkieSpankie het volgende:
Tja iedereen weet wie het zijn, alleen zijn er geen bewijzen.. Ik heb al tig keer de kans gekregen om hem helemaal total-loss te slaan, maar dan ben ik de lul...Maar goed als iemand anders het met plezier wilt doen, dan kan je aan mij zijn adres vragen!!
sim-pel
quote:Gezien deze reactie moet ik even kijken hoe oud je bent..
Op vrijdag 16 mei 2003 14:12 schreef Mr.J het volgende:[..]
Je pakt met z'n 2en/3en zo mafkees op, deelt wat tikken uit, flikkerd hem geboeid in een busje, rijdt een paar uur, en flikkerd hem daarna halfnaakt zonder spullen (geld, telefoon) even over de grens je busje weer uit de berm in.
sim-pel
Maar goed het is een id..
Misschien wil jij zijn adres?
quote:Hehe, voel me nog jong.
Op vrijdag 16 mei 2003 14:16 schreef HenkieSpankie het volgende:[..]
Gezien deze reactie moet ik even kijken hoe oud je bent..
*kijkt*
Ik had eerlijk gezegd een jaar of 15 verwachtMaar goed het is een id..
Misschien wil jij zijn adres?
Maar goed, bovenstaand is natuurlijk erg ongenuanceerd en erg overdreven. Neemt niet weg dat wanneer het justitieel apparaat gruwelijk faalt (as usual) je misschien zelf moet gaan kijken of je er wat aan kan doen.
Kijk, die pubertjes hebben nooit op hun flikker gehad, niemand durfde wat. Als ze 1x (sommige 2x
) eens goed duidelijk gemaakt wordt ze moeten kappen met die ongein, heb je grote kans van die problemen af te zien.
Maar ze moeten wel aangepakt worden. En dat betekend dus niet als gemeente zijnde in discussie gaan met deze jongeren, maar hup, met de knuppel erover!
quote:heb je ook thee (zonder suiker)?
Op donderdag 15 mei 2003 10:46 schreef mvt het volgende:
Genoeg mensen in de buurt die voor koffie kunnen zorgen (waaronder ik)
quote:Zo niet, dan heb ik het wel
Op vrijdag 16 mei 2003 14:29 schreef Vork het volgende:[..]
heb je ook thee (zonder suiker)?
quote:Maar 50.000 per man.
NS wil geld van 'treinterroristen'UTRECHT - De Nederlandse Spoorwegen stellen twee jongeren verantwoordelijk voor de schade die de zogenoemde treinterroristen op de lijn Hoorn-Enkhuizen hebben veroorzaakt. De schade is ten minste 100.000 euro, meldde NS vrijdag.
Op de lijn Hoorn-Enkhuizen is al enige tijd sprake van overlast door een groep jongeren. Vrijdag 9 mei zijn twee van hen gearresteerd, nadat ze met bewakingspersoneel op de vuist waren gegaan. NS wil nu dat zij opdraaien voor de schade die de hele groep op het traject heeft veroorzaakt.
http://www.leeuwarder-courant.nl/Pagina/0,7103,23-1-2028--1365988-1373-496142-,00.html
quote:En naarmate ze meer klikken wordt dat steeds minder per persoon
Op vrijdag 16 mei 2003 15:57 schreef Sidekick het volgende:
Maar 50.000 per man.
quote:En klikken zullen ze .. gemiddelde leeftijd een jaar of 17 ..
Op vrijdag 16 mei 2003 15:58 schreef Litpho het volgende:[..]
En naarmate ze meer klikken wordt dat steeds minder per persoon
.
quote:Typt dat nu moeilijk, terwijl je in je handen aan het wrijven bent?
Op vrijdag 16 mei 2003 15:59 schreef knokkels het volgende:
En klikken zullen ze .. gemiddelde leeftijd een jaar of 17 ..
They will crack like twigs ...
Nu gaat het mij meer om de fooi vergoeding van zo'n ¤250,- per collega die avond dienst hebben gehad deze periode
quote:Ja en wie moet ervoor opdraaien ? Juist de ouders van die rotjochies.
Op vrijdag 16 mei 2003 15:57 schreef Sidekick het volgende:
Maar 50.000 per man.
Dus wat dat betreft vind ik het geen goed idee ...men moet een manier zoeken om dat bedrag terug te halen over de rug van de werkelijke daders.
quote:En wie zijn de werkelijke daders? Die jongens die gepakt zijn toch?
Op vrijdag 16 mei 2003 17:32 schreef battlesickloner het volgende:[..]
Ja en wie moet ervoor opdraaien ? Juist de ouders van die rotjochies.
Dus wat dat betreft vind ik het geen goed idee ...men moet een manier zoeken om dat bedrag terug te halen over de rug van de werkelijke daders.
quote:Dat is absoluut zo. Geen genade ermee, voor mijn part herstellen ze de schade of werken ze tot ze de schade terug betaald hebben, maar als je een dergelijke claim neerlegt bij een minderjarige, moeten zijn ouders ervoor opdraaien.
Op vrijdag 16 mei 2003 17:42 schreef Kozzmic het volgende:
En wie zijn de werkelijke daders? Die jongens die gepakt zijn toch?
En dat is onrechtvaardig vind ik. Of die ouders gefaald hebben in hun opvoeding of juist niet weet ik niet, maar uiteindelijk hebben zij niets vernield.
Dus, schade verhalen op die jochies zou ik het eerlijkste vinden.
quote:Of ze allemaal zijn opgepakt weet je natuurlijk niet.
Op vrijdag 16 mei 2003 17:42 schreef Kozzmic het volgende:[..]
En wie zijn de werkelijke daders? Die jongens die gepakt zijn toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |