quote:Ik wilde al bijna post "Nou, maar Tara.. "
Op vrijdag 16 mei 2003 10:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:[..]
Deze die-hard fan heeft anders beide versies van de single in huis, evenals alle andere singles van WT (alle versies)
But that's just me
quote:de meeste die-hard fans kopen juist wel de singles, meestal voor de collectie.
Op donderdag 15 mei 2003 20:26 schreef headbangende_pinguin het volgende:De meeste die-hard fans kopen toch geen singles
(vooral geen slechte....)
quote:Ok ok, die hard fans met geld
Op vrijdag 16 mei 2003 11:23 schreef Tokus het volgende:[..]
de meeste die-hard fans kopen juist wel de singles, meestal voor de collectie.
ik heb geen flauw id waar ik al dat geld vandaan zou moeten halen...
ik mis al zo'n lijst met albums...
en als ik singles zou kopen zou ik dat NA het kopen van het album doen, anders ben je dat nummer al zat wanneer je het album gaat luisteren... is ook jammer...
quote:Andersom is een stuk erger.
Op vrijdag 16 mei 2003 13:14 schreef headbangende_pinguin het volgende:
en als ik singles zou kopen zou ik dat NA het kopen van het album doen, anders ben je dat nummer al zat wanneer je het album gaat luisteren... is ook jammer...
quote:ik zei toch al dat ik daar toch geen geld voor had
Op vrijdag 16 mei 2003 13:15 schreef Litpho het volgende:[..]
Andersom is een stuk erger.
quote:de meesten doen dat hier dan dus om...
de meeste die-hard fans kopen juist wel de singles, meestal voor de collectie.
trouwens... ik ben het niet met je eens... ik heb ook niet alle albums van after forever gekocht...
gaan ze ze re-releasen met een andere kleur cover
ook zonde van je geld...
quote:Nu al een re-release
Op vrijdag 16 mei 2003 13:19 schreef headbangende_pinguin het volgende:
trouwens... ik ben het niet met je eens... ik heb ook niet alle albums van after forever gekocht...
gaan ze ze re-releasen met een andere kleur cover
ook zonde van je geld...
Zo oud zijn die albums nog niet.
quote:Nou ja, geen re-release maar een release voor "echte" fans...
Op vrijdag 16 mei 2003 13:24 schreef Seborik het volgende:[..]
Nu al een re-release
Zo oud zijn die albums nog niet.
quote:Jij bent toch te oud voor haar
Op vrijdag 16 mei 2003 17:55 schreef Aneurism het volgende:
volgens je profiel 05 september 1581
quote:Mijn hart is nog jong!
Op vrijdag 16 mei 2003 18:34 schreef headbangende_pinguin het volgende:[..]
Jij bent toch te oud voor haar
volgens je profiel 05 september 1581
Misschien hebben jullie iets meegekregen over die 'secret gig' in Duisburg (Duitsland) aanstaande donderdag. Ik heb daar 2 vrijkaartjes voor. Echter heb ik geen vervoer.
Wie o wie heeft belang bij die kaartjes?
quote:Oh feest der herkenbaarheid. Meestal heeft Elegy bij zijn verhalen zeer goeie tips zitten. Hee Elegy uit die grot komen en ff een bijlage hier neerzetten
Op woensdag 14 mei 2003 15:44 schreef ThE_ED het volgende:
Ja begin weer een ander topic, dan kan Elegy zijn Darkwave verhaaltje weer eens afsteken
quote:Nee
Op zondag 11 mei 2003 23:00 schreef ThE_ED het volgende:[..]
De grunt op "Enter" is niet eens van henzelf toch? Dat is van die gast van Orphanage, beter dan wat ze er zelf van klussen, vindik.
Ben ik trouwens de enige die Orphanage al wel kende voor WT ?
quote:
Op maandag 26 mei 2003 01:30 schreef Sitethief het volgende:
http://www.luchtmachtkapel.nl/sounds/lavie/mother.ramhttp://www.luchtmachtkapel.nl/Products/lavie/index3.asp
Ik kan jammer genoeg de internet versie niet beluisteren maar ik heb hem gelukkig live gezien en op cd.
ik wil em wel mailen![]()
uit dit Speciaal voor TARA: Orkest uitvoering Mother Earth geslote topicske
quote:Ik heb die volgens mij op 2 cd's staan
Op maandag 26 mei 2003 01:51 schreef Sitethief het volgende:
[..]uit dit Speciaal voor TARA: Orkest uitvoering Mother Earth geslote topicske
Niettemin bedankt
Ze hadde weer een nieuw nummer waar ze nog geen titel voor hadden.. nou dat klonk best wel.. ennuh ze hebben ook nog ENTER gespeeld die is echt super ennuh veder de opbouw was mooi met 2 mega engelen.. maar was echt super ik moet maar eens vaker naar ze toegaan!!
quote:nee, jij hebt verstand van zaken hoor. Die 'nieuwe' drummer, toetsenist en gitarist zitten er inmiddels al allemaal meer dan een jaar bij, en tijdens de festivals in 2002, de Europese tour begin 2003 en ook pas geleden nog op o.a. Struik Paaspop en eergisteren het AJOC festival spelen ze ook oude nummers, zelfs met grunt (zoals Enter) en dat het van de platenmaatschappij niet meer zou 'mogen' is al helemaal vergezocht.
Op vrijdag 9 mei 2003 15:39 schreef Voronwe het volgende:[..]
Tuurlijk niet. Met die nieuwe drummer, toetenist en gitarist kunnen ze dat nummer gewoon niet meer spelen, omdat ze het niet kennen. Daar komt bij dat er van de platenmaatschappij niet meer gegrunt mag worden, want dat verkoopt niet.!!
Dat ze in Zwolle geen Enter speelden had te maken met de tijd: ze moesten van de organisatie eerder stoppen, doordat ze door technische probleempjes te laat konden beginnen. Jammer, helaas, volgende keer beter.
quote:weer een nieuw nummer of bedoel je "werktitel Orff" dat ze al sinds maart live spelen? Als er een compleet nieuw nummer is dan is het wel jammer dat ik er niet was
Op zaterdag 7 juni 2003 16:05 schreef Zebigboss het volgende:
Ze hadde weer een nieuw nummer waar ze nog geen titel voor hadden.. nou dat klonk best wel.. ennuh ze hebben ook nog ENTER gespeelddie is echt super ennuh veder de opbouw was mooi met 2 mega engelen.. maar was echt super ik moet maar eens vaker naar ze toegaan!!
quote:eeeehmm geen ID hoe het nummer heette sharon zei dat het een nieuw nummer was waar ze nog geen titel voor hadden, maar dit was mijn eerste concert dus ik weet het ook niet..
Op zondag 8 juni 2003 15:57 schreef ImPrEzA het volgende:
weer een nieuw nummer of bedoel je "werktitel Orff" dat ze al sinds maart live spelen? Als er een compleet nieuw nummer is dan is het wel jammer dat ik er niet was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |