abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10204259
Beste fokkers,
dit is mijn eerste topic hier, ik ga proberen mijn verhaal uit te leggen.

Gisteren is het uitgegaan tussen mij en mijn vriendin, het is de laatste tijd nou eenmaal geen beste relatie geweest, het liep niet zo lekker meer en we hebben samen besloten er een eind aan te maken en als vrienden uit elkaar te gaan.

Dat is dus het probleem, ik mis haar nu al vreselijk.

Ik ga het de komende tijd erg moeilijk krijgen heb ik het gevoel, hoe moet ik nu verder? ik ben in de weekenden weer alleen, heb geen leuke meid meer om me heen waar ik iets leuks mee kan doen...

Ik ben zelf bang dat ik straks als ik haar weer zie, en ze loopt bijvoorbeeld met een andere jongen dat ik dan helemaal gek word, het was voor gisteren namelijk altijd mijn meissie, maar dat is nu over...
Ik ben bang dat als ik haar zie, dat ik dan de behoefte krijg om haar te zoenen en knuffelen (geen goed idee)
Die meid betekende alles voor me, ik weet echt niet hoe ik nu in godsnaam zonder haar verder moet

Dit moest ik eventjes kwijt, misschien dat je er niets van snapt maarja, ik kan even mijn ei kwijt...

Hoe moet ik hiermee omgaan? wat moet ik doen als ik bij haar ben (als ik haar weer zie), wat moet ik doen als ze een nieuw vriendje heb? hoe moet ik hier mee omgaan?

In ieder geval bedankt voor het lezen...

zondag 4 mei 2003 @ 21:54:21 #2
11682 Moonah
Jolie femme
pi_10204340
Hoi.
Dit is je eerste topic hier, en toch zet ik hem op slot. Sorry.
Je kunt je verhaal copy/pasten en in dit topic plaatsen.
[Centraal] Liefdesverdriet
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')