Er is (nav een uitgebreide discussie in FB) gekozen voor een centraal topic, om de overvloed aan individuele topics wat in te perken. Lopende topics zullen niet worden gesloten. Nieuwe topics die hierin zouden passen wel.
Oh, en wellicht (hopelijk ) ten overvloede, flauwe grappen en offtopic reacties worden verwijderd.
[Dit bericht is gewijzigd door Moonah op 03-05-2003 15:27]
Mijn liefdesverdriet is eigenlijk nu zo'n beetje over juist omdat ik me weer op nieuwe dingen richt en eigenlijk niet eens meer bij hem wil stil wil staan.
Ik blijf wel wantrouwig bij de hele abrupte stilte na de ruzie , en ik hoop juist voor mezelf dat die het dan opgegeven heeft maar mijn gevoel zegt juist dat die weer opduikt op het moment dat ik het minst verwacht .
Laten we hopen dat het niet zo is.
Denk dus dat mijn liefdesverdriet wel weer ff een nieuw begin was om alles weer op poten te zetten.
Gisteren is het uitgegaan tussen mij en mijn vriendin, het is de laatste tijd nou eenmaal geen beste relatie geweest, het liep niet zo lekker meer en we hebben samen besloten er een eind aan te maken en als vrienden uit elkaar te gaan.
Dat is dus het probleem, ik mis haar nu al vreselijk.
Ik ga het de komende tijd erg moeilijk krijgen heb ik het gevoel, hoe moet ik nu verder? ik ben in de weekenden weer alleen, heb geen leuke meid meer om me heen waar ik iets leuks mee kan doen...
Ik ben zelf bang dat ik straks als ik haar weer zie, en ze loopt bijvoorbeeld met een andere jongen dat ik dan helemaal gek word, het was voor gisteren namelijk altijd mijn meissie, maar dat is nu over...
Ik ben bang dat als ik haar zie, dat ik dan de behoefte krijg om haar te zoenen en knuffelen (geen goed idee)
Die meid betekende alles voor me, ik weet echt niet hoe ik nu in godsnaam zonder haar verder moet
Dit moest ik eventjes kwijt, misschien dat je er niets van snapt maarja, ik kan even mijn ei kwijt...
Hoe moet ik hiermee omgaan? wat moet ik doen als ik bij haar ben (als ik haar weer zie), wat moet ik doen als ze een nieuw vriendje heb? hoe moet ik hier mee omgaan?
[edit]
heb haar net nog even aan de telefoon gehad, over morgen (we zouden naar wageningen gaan) Ik wou even weten of dit wel door ging... Dit gaat dus gewoon door en we gaan met een groepje daarheen. Hoe moet ik dit nou aanpakken... dit wordt moeilijk!!!
[/edit]
In ieder geval bedankt voor het lezen...
deze post na aanleiding van Moonah zie: Relatie beeindigd, hoe nu verder?
ik heb zoiets al dit nog nooit gevoeld het is zo onbeschrijflijk kut.
buiten mijn vriendin heb ik ook namelijk niet echt een leven
Ik snap het ook heel goed hoor, dat je zo'n gevoelig onderwerp lekker in een eigen topic wil.
Het was een experiment! Zoals gezegd, naar aanleiding van een grote discussie in FB over een evt nieuwe opzet van R&P. Maar alle discussie ten spijt, jullie hebben en masse laten weten dat dit geen geslaagd idee is.
Met excuses aan de mensen die ik (in de anderhalve week dat we dit experiment hebben uitgeprobeerd) naar dit topic heb doorverwezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |