quote:Wat vind je sucken?
Op maandag 5 mei 2003 20:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
Iedereen is in de wolken..Ben ik nou echt de enige die wel wat kritiek heeft?
Het is idd een geweldig spel..Meer dan..Maar verre van perfect..
quote:Ik irriteer me vooral aan het camerawerk soms..
Op maandag 5 mei 2003 20:13 schreef Bastard het volgende:[..]
Wat vind je sucken?
quote:C-stick is voor de camera, die gebruik ik altijd. Collision...Gewoon niet tegen muren slaan he
Op maandag 5 mei 2003 20:16 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Ik irriteer me vooral aan het camerawerk soms..
Een beetje meedraaiende cam had wel gewenst geweest..
Collision control is ook erg slecht soms..
Maar goed, dat zijn details..
quote:Eigenlijk is de camera stand heel goed, lekker zelf bepalen waar je heen kan kijken.
Ik irriteer me vooral aan het camerawerk soms..
Een beetje meedraaiende cam had wel gewenst geweest..
Maar goed, dat zijn details..
quote:Mja, in het heetst van de strijd is het soms irri..Zo'n free cam..
Op maandag 5 mei 2003 20:18 schreef Bastard het volgende:[..]
Eigenlijk is de camera stand heel goed, lekker zelf bepalen waar je heen kan kijken.
Starfox en Sonic heb ik hier ook, maar daar vind ik het camerawerk soms erg in sucken, vooral de laatste.
Wat ik voor mijn gevoel vervelend vind is dat de camera de andere kant op draait als dat ik wil, maar dat is dan ff wennen.
quote:En de klassieke Zeldatune mist..
Op maandag 5 mei 2003 20:25 schreef speknek het volgende:
Ik vind hem ook niet perfect (verre van is ook weer zo wat), maar ik irriteer me niet aan het camerawerk, daar ben ik goed genoeg getraind in door Zelda64 (en vind ik nu heerlijk). Het gaat me er meer om dat sommige subquests niet zo geweldig zijn en het te weinig RPG is (maar dat is elke Zelda).
Ook moi kon de verleiding van het gouden Zelda doosje met zo'n onwijs geile extra disc niet weerstaan
Tevens heeft yours truly ook nog onlangs Zelda voor de SP gekocht.
Kep Zelda nog niet zoveel gespeeld, ben net met die ouwehoerende roestsloep naar Dragon Toast Island gevaren, maar OW GOD wat is me dat een lekker spelleke!!
Ik kreeg al kippevel bij de intro toen het oude deuntje dmv violen en chello's door mn speakers vloeide. Brrrrr wat lekker!
quote:Proest,.... het lijkt wel een auto
quote:In de intro
Op maandag 5 mei 2003 20:20 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Mja, in het heetst van de strijd is het soms irri..Zo'n free cam..
En owjah, WAAR IS DE ZELDATUNE!!!.
quote:Volgens mij zit ie verwerkt in de overworld tune.
Op maandag 5 mei 2003 20:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
En de klassieke Zeldatune mist...
quote:Zou d'r ook airco inzitten??
Op maandag 5 mei 2003 20:34 schreef Chocobo het volgende:[..]
Proest,.... het lijkt wel een auto
quote:
Op maandag 5 mei 2003 20:34 schreef Chocobo het volgende:[..]
Proest,.... het lijkt wel een auto
quote:I know
Op maandag 5 mei 2003 21:39 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
.
Ik bedoelde collision detection...
Wat een mooi spel
quote:Hoe heb je je "karakter" eigenlijk genoemd
Op maandag 5 mei 2003 22:16 schreef Chocobo het volgende:
Zonder al teveel spoilers weg te geven heb ik net mijn master sword gehaald en ben ik nu eigenlijk even de wereld in kaart aan het brengen met die stinkvis. Ik weet anders niet meer waar ik moet zijnKost me wel een hoop bait
Ik gewoon degelijk; Link zoals het hoort
![]()
En de Zelda Theme mist misschien maar sorry dat ik het zeg de Ocean theme is minstins zo goed en bij de intro hoor je het bekende geluid hoor
Overigens je hoort OVERAL bekende deuntjes (dungeons, huisjes, eilanden etc) dus dat is niet echt een gemis, en de camera voering is vind ik wel relaxt zeker als je SMS gewent bent
![]()
Op zich heb ik nog geen klachten (of ik moet mini mieren gaan neuken) alleen tot nu toe vind ik het wel iets te makkelijk en ik ben heb dan al een tijdje het Master Sword enzo
quote:Ik heb eerst de halve zee verkend voordat ik echt begonnen ben met spelen
Op maandag 5 mei 2003 22:16 schreef Chocobo het volgende:
Zonder al teveel spoilers weg te geven heb ik net mijn master sword gehaald en ben ik nu eigenlijk even de wereld in kaart aan het brengen met die stinkvis. Ik weet anders niet meer waar ik moet zijnKost me wel een hoop bait
quote:Mijn Link heet gewoon Lexie
Op maandag 5 mei 2003 22:34 schreef febster het volgende:[..]
Hoe heb je je "karakter" eigenlijk genoemd
? (vraag ook aan de rest overigens
)
Ik gewoon degelijk; Link zoals het hoort
![]()
En de Zelda Theme mist misschien maar sorry dat ik het zeg de Ocean theme is minstins zo goed en bij de intro hoor je het bekende geluid hoor
![]()
Overigens je hoort OVERAL bekende deuntjes (dungeons, huisjes, eilanden etc) dus dat is niet echt een gemis, en de camera voering is vind ik wel relaxt zeker als je SMS gewent bent
![]()
Op zich heb ik nog geen klachten (of ik moet mini mieren gaan neuken) alleen tot nu toe vind ik het wel iets te makkelijk en ik ben heb dan al een tijdje het Master Sword enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |