Haar vorige cd, Felt Mountain, was ook erg leuk, en voor degenen die hem nog niet hebben, hij ligt in de aanbieding bij de Plato. Het is een beetje Trip Hop achtig, maar aan dit eerste nummer van de nieuwe plaat te horen is ze nu een beetje de andere kant op gegaan.
Allison Goldfrapp is ook bekend als zangers van volgens mij Orbital en diverse andere 'elektronische' artiesten. Maar ik zou zeggen, ga het eens beluisteren in de betere platenzaak!
goldfrapp maakt ook prettige muziek zelf, ik wilde ze nog wel zien deze donderdag in paradiso, maar dat wordt net iets te duur allemaal.
quote:3FM draait die plaat ook heel regelmatig. Khad eerlijk gezegd nog nooit iets van Goldfrapp gehoord, maar kvind dit toch wel een zeer aanstekelijk nummer.
Op woensdag 6 augustus 2003 22:30 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Ik hoorde op mijn werk ineens Strict Machine op de radio. Ik wist niet wat ik hoorde. Weet niet meer welke zender, waarschijnlijk Rebecca.
Whooaah!
Prachtige sound. Doet me soms een beetje denken aan die ouwe James Bond themes, gezongen door Shirley Bassey.
Maar goed, Felt Mountain was een ontdekking voor me. Ik vind het ook iets lekkerder, of beter, cinematischer dan Black Cherry. Maar Black Cherry heeft meer een 'bite'. Ze hebben allebei wat en ik hoop dat ze zo doorgaan.
De video's zijn overigens top. Pilots, Utopia, Strict Machine, Human, en de meest recente, Twist; allemaal juweeltjes!
Naar aanleiding van de Armani reclame ben ik driftig op zoek gegaan naar de artiest, Strict Machine is echt vet!
Heb ondertussen de hele cd euh, beluisterd, en er staan wel meer relaxte nummers op. Met name Tiptoe en Crystalline Green, de rustigere liedjes vind ik wat minder. Haalt me dan weer uit het ritme, beetje jammer is dat. Maar nog wel zeker een goeie plaat!
Erg fijn, zo een nieuwe ontdekking doen enzo
Bron: www.goldfrapp.co.ukquote:14-01-2005
Happy New Year!
a belated happy new year to everyone and thanks for all your cards, emails, good wishes and support last year.
Apologies for lack of news recently due to Goldfrapp being hard at work in the studio on the new album but watch out for some special announcements in the coming weeks
quote:Goldfrapp has sent the following message about their forthcoming third album; the message reads :
"We've been spending the cold winter nights in our studio deep
in the woods and we've both been hard at it - writing & recording
the new album that is.
we think it will be released in the summer, but we hope to give
you a little preview in the next month or two, so keep your eyes
tuned to http://www.goldfrapp.co.uk for some musical & visual
surprises."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |