[Dit bericht is gewijzigd door hessels1 op 02-02-2001 14:29]
Spike in de Duitse winkelcentra staan zgn 'baggerboxen' waar je een videoboodschap van jezelf kunt maken. Sat 1 haalt per week de 3 besten eruit en de kijker bepaalt dan wie van de drie er naar het girlscamp mag
quote:Bedankt voor je zinvolle bijdrage, Cynix. Echt heel interessant in 't kader van Big Brother 2 enzo.
Op 01 februari 2001 20:45 schreef Cynix ® het volgende:
De top 5 volgens een poll in het Duitse rioolkrantje Bild:
Ik kan het programma helaas zélf niet ontvangen.
quote:Misschien probeerde hij, net als ik, het geheel weer een beetje on-topic te krijgen. Met on-topic in dit geval dus "Girlscamp" en niet BB2.
Op 02 februari 2001 14:36 schreef Arcee het volgende:
Bedankt voor je zinvolle bijdrage, Cynix. Echt heel interessant in 't kader van Big Brother 2 enzo.
Voor eventuele klachten hebben we dit forum!!
*zucht... deja-vu*
quote:De helft van wat hier nog post bedoel je? Dat zal er dus hooguit eentje zijn dus.
Op 02 februari 2001 14:39 schreef Larissa het volgende:
Kijk je uit, ArceeStraks krijg je half BB-forum over je heen.
quote:Het ging hier om dus.
Op 02 februari 2001 14:42 schreef Smike het volgende:
Misschien probeerde hij, net als ik, het geheel weer een beetje on-topic te krijgen. Met on-topic in dit geval dus "Girlscamp" en niet BB2.Voor eventuele klachten hebben we dit forum!!
*zucht... deja-vu*
quote:Het zal toch niet zo zijn dat jij en ik hier straks nog als enigen posten... Dan dopen we het forum gewoon om...
Op 02 februari 2001 14:43 schreef Arcee het volgende:
De helft van wat hier nog post bedoel je? Dat zal er dus hooguit eentje zijn dus.
quote:Ja, en nu moet je wel stoer de juiste persoon aanspreken he, Harry?
Op 02 februari 2001 15:16 schreef Harry het volgende:
En weer fijn off-topic....
quote:Misschien scheelt het als jij LEEST waar het over gaat. De discussie ging er om dat ik vroeg wat Girl's Camp met BB te maken had, dat dat meer een topic voor TV en Film was, net zoals De Bus en de TV-kapper dat ook waren.Toen ik de opmerking van Arcee tegen jou zag dacht ik dat dat er mee te maken had. Bleek echter dat jij hem als eerste ergens anders had af zitten zeiken:
Op 02 februari 2001 16:45 schreef Cynix ® het volgende:
Larissa en Arcee, wat wíllen jullie nou eigenlijk? BB was een mooi forum, en dat zint jullie natuurlijk niet, het moet net zo'n ouwehoer-, treiter- en flameforum worden als zo'n beetje de rest van de Fok!fora. Maar ik begrijp jullie bedoeling écht niet. Eerst Arcee die een oud topic geopend wil hebben om er een nietszeggende opmerking in te plaatsen en dan die Larissa er weer bij die meteen komt kijken of er nog wat te lijkenpikken valt. Wat wíllen jullie nu eigenlijk?
quote:Dat vind jij allemaal okee om te zeggen, maar dan moet er vooral niet op gereageerd worden anders ga je zielig doen?
[quote]Op 02 februari 2001 14:24 schreef Cynix ® het volgende:
En bedankt voor je zinvolle bijdrage, Arcee.
Over verveling gesproken...
[Dit bericht is gewijzigd door Larissa op 02-02-2001 17:22]
quote:Goh, dat vind ik nou een hatelijke opmerking tegenover zowat alle fokkers die in de andere fora posten.
Op 02 februari 2001 16:45 schreef Cynix ® het volgende:BB was een mooi forum, en dat zint jullie natuurlijk niet, het moet net zo'n ouwehoer-, treiter- en flameforum worden als zo'n beetje de rest van de Fok!fora.
[Dit bericht is gewijzigd door Larissa op 02-02-2001 17:12]
quote:Tuurlijk vind ik dat goed joh! Als jij de discussie niet meer aan kan verder.
Op 02 februari 2001 17:13 schreef Cynix ® het volgende:
Vind je het goed dat ik ten aanzien van jou in de [negeer-mode] ga? Ik heb je tijdens BB niets zien posten en nu, na afloop, alleen maar onzin en treiteropmerkingen. Arcee kan ik tenminste nog waarderen om de rest van zijn posts, zoals de onovertroffen lijstjes, maar van jou heb ik letterlijk nog géén enkele zinvolle bijdrage gezien, waar dan ook.
[Larissa-neeger-mode on]
[Dit bericht is gewijzigd door Larissa op 02-02-2001 17:32]
quote:Goh, ga je zitten flamen? Die lijkenpikkers komen vanzelf wel, ik zie hier al geregeld zo'n vis rondzwemmen.
Op 02 februari 2001 16:45 schreef Cynix ® het volgende:...en dan die Larissa er weer bij die meteen komt kijken of er nog wat te lijkenpikken valt.
quote:>>> Ik reageer verder niet meer op jou Larissa. Je lijkt dit alleen maar fantastisch te vinden, en haalt uit menig woordje of zinsnede weer een reden om een volgende off-topic opmerking te maken.
Op 31 januari 2001 18:03 schreef Harry het volgende:
Larissa,Het gaat n.l. vooral op de wijze waarop jij je in discussies mengt.
Veelal off topic of niet ter zake doende, waardoor een topic drijgt te ontsporen.
En als je (vaak terecht) een negatieve reaktie krijgt, dan antwoord je met ' ik mag toch een vraag stellen ?'.
(deze opmerking tikte ik voor ik jouw verdere aantijgingen zag... !).
[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 02-02-2001 17:34]
quote:Zie mijn opmerking over lijkenpikkers waar Cynox het over had. Hoorde je je naam?
Op 02 februari 2001 17:25 schreef Harry het volgende:
>>> Ik reageer verder niet meer op jou Larissa. Je lijkt dit alleen maar fantastisch te vinden, en haalt uit menig woordje of zinsnede weer een reden om een volgende off-topic opmerking te maken.
quote:Staat ie weer off dan..
[Larissa-neeger-mode on]]
Valt me mee dat niemand daar een topic over begonnen is, in feedback of de klaagbaak ofzo...
Ligt zeker aan het weer...
quote:Misschien is een speciaal FOK-vakantiekamp voor overspannen fokkers ook wel een goed idee
Op 02 februari 2001 17:40 schreef Larissa het volgende:
Ja, Lamon, het wordt tijd voor meisjes op zomerkamp!
quote:Ik vraag me af of het verstandig is die allemaal bij elkaar te zetten...
Op 02 februari 2001 18:00 schreef Lamon het volgende:
Misschien is een speciaal FOK-vakantiekamp voor overspannen fokkers ook wel een goed idee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |