quote:Ik weet het ook niet, maar het duurt al 10+ uur eer ik antwoord krijg over hoe en wat. In het bantopic staat vreemd genoeg geen reden.....zou de inhoud ze niet aanstaan?
Op maandag 5 mei 2003 23:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Zo'n post lijkt me toch niet verboden, zelfs hier niet.
quote:Als er en geen reden staat en ze geven geen antwoord dan begint het daar toch wel erg op te lijken inderdaad.
Op maandag 5 mei 2003 23:04 schreef Kaalhei het volgende:[..]
Ik weet het ook niet, maar het duurt al 10+ uur eer ik antwoord krijg over hoe en wat. In het bantopic staat vreemd genoeg geen reden.....zou de inhoud ze niet aanstaan?
quote:Ik ben om 13.35u gebanned. Nu boeit het me niet zo heel veel, ik zou gewoon graag tekst en uitleg krijgen......
Op maandag 5 mei 2003 23:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Als er en geen reden staat en ze geven geen antwoord dan begint het daar toch wel erg op te lijken inderdaad.
quote:Qua tijd moet het haast wel om die post gaan inderdaad. Ik vind dat ze daar de laatste tijd sowieso wat raar doen in de Rooie Hoek, vooral die Coyote. Kom d'r niet echt veel meer.
Op maandag 5 mei 2003 23:06 schreef Kaalhei het volgende:[..]
Ik ben om 13.35u gebanned. Nu boeit het me niet zo heel veel, ik zou gewoon graag tekst en uitleg krijgen......
Gewoon plat blijven mailen die lui, ooit zullen ze moeten antwoorden!
quote:Ik heb er eik ook geen zin meer in. Het is meer een menage-a-trois tussen Wile, SCH en Tia geassistreerd door de vaste groep. Weet jij toevallig een beter forum, ik heb het hier eik wel gezien op POL/OOG na 5000+ post
Op maandag 5 mei 2003 23:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Qua tijd moet het haast wel om die post gaan inderdaad. Ik vind dat ze daar de laatste tijd sowieso wat raar doen in de Rooie Hoek, vooral die Coyote. Kom d'r niet echt veel meer.
quote:Ze kijken maar wat ze doen......
Gewoon plat blijven mailen die lui, ooit zullen ze moeten antwoorden!
quote:Zie je fotoboek
Op maandag 5 mei 2003 23:11 schreef Kaalhei het volgende:[..]
Ik heb er eik ook geen zin meer in. Het is meer een menage-a-trois tussen Wile, SCH en Tia geassistreerd door de vaste groep. Weet jij toevallig een beter forum, ik heb het hier eik wel gezien op POL/OOG na 5000+ post
[..]
Klopt wel wat je zegt, plus dat zowat elke discussie al een keer of honderd is gevoerd. Het is allemaal herkauwen, herhalingen van zetten, etc..
Al is het natuurlijk wel de plek bij uitstek om een relletje te trappen.
quote:weet je een beter forum cq betere fora?
Op maandag 5 mei 2003 23:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Zie je fotoboek
Klopt wel wat je zegt, plus dat zowat elke discussie al een keer of honderd is gevoerd. Het is allemaal herkauwen, herhalingen van zetten, etc..
Al is het natuurlijk wel de plek bij uitstek om een relletje te trappen.
quote:stupid me
Op maandag 5 mei 2003 23:16 schreef Kaalhei het volgende:[..]
weet je een beter forum cq betere fora?
quote:doe je mee?
Op maandag 5 mei 2003 23:19 schreef olavski het volgende:
Gezellig onderonsje jongens ?
quote:Zeg CMT post voor mij een In memoriam op [6 mei] Een jaar na de moord ajb. Dank je. Volgens mij is mijn ban puur en alleen bedoelt om me daar uit te houden
Op maandag 5 mei 2003 23:20 schreef Kaalhei het volgende:
doe je mee?
quote:Naaah, waar ik het meest kom is de moderatie prima in orde, de rest maak ik me niet druk om.
Op maandag 5 mei 2003 23:20 schreef Kaalhei het volgende:
doe je mee?
quote:En waar is dat dan, ik ben nl. hard op zoek?
Op maandag 5 mei 2003 23:22 schreef olavski het volgende:
Naaah, waar ik het meest kom is de moderatie prima in orde, de rest maak ik me niet druk om.
quote:Oke, komt voor de bakker. Wat moet ik precies posten?
Op maandag 5 mei 2003 23:22 schreef Kaalhei het volgende:[..]
Zeg CMT post voor mij een In memoriam op [6 mei] Een jaar na de moord ajb. Dank je. Volgens mij is mijn ban puur en alleen bedoelt om me daar uit te houden
, het zou me niets verbazen.
quote:Ik vertrouw je....post maar wat....van mij.....
Op maandag 5 mei 2003 23:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Oke, komt voor de bakker. Wat moet ik precies posten?
Ik zelf heb geen idee wat je uitgespookt heb, maar hou het contact daarover verder met de FA's en stop hier in hools met erover te pruttelen.
Oh en doe mij maar een whiskietje.
quote:Ik heb me voorgenomen niet in bepaalde fora op fok te posten, i just can't be bothered
Op maandag 5 mei 2003 23:24 schreef Kaalhei het volgende:[..]
En waar is dat dan, ik ben nl. hard op zoek?
En ben ook lang van fok weggeweest mede vanwege dat soort dingen, in VBL/SPT is het goed nu.
quote:Ook niet op de mail blijkbaar. En doe mij maar een koude bavje.
Op maandag 5 mei 2003 23:27 schreef golfer het volgende:
Kaalhei, ook hier geldt: bans worden niet besproken op het forum.Ik zelf heb geen idee wat je uitgespookt heb, maar hou het contact daarover verder met de FA's en stop hier in hools met erover te pruttelen.
Oh en doe mij maar een whiskietje.
quote:Welk forum is dan aardig voor POL/OOG?
Op maandag 5 mei 2003 23:27 schreef olavski het volgende:[..]
Ik heb me voorgenomen niet in bepaalde fora op fok te posten, i just can't be bothered
En ben ook lang van fok weggeweest mede vanwege dat soort dingen, in VBL/SPT is het goed nu.
quote:Ok, staat er. Als het anders moet ofzo, dan hoor ik het wel.
Op maandag 5 mei 2003 23:27 schreef Kaalhei het volgende:[..]
Ik vertrouw je....post maar wat....van mij.....
Martini met ijs voor mij trouwens!
quote:Weet ik niet, heb geen behoeft om m'n politieke gedachten hier met anderen te delen, da's veel leuker aan de bar in de kroeg.
Op maandag 5 mei 2003 23:29 schreef Kaalhei het volgende:Welk forum is dan aardig voor POL/OOG?
quote:Ik heb al koffie gezet..Lekker vers..
Op dinsdag 6 mei 2003 07:36 schreef amnesiac het volgende:
Goedemorgen
quote:sorry
Op dinsdag 6 mei 2003 07:39 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
EN PIS DEZE KEER NIET IN DE POT WIL JE...
Daar weten deze mods in dit forum ook wel raad mee hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |