idd veel nieuwe info.
maar ik heb net ff door de toppic heen zitten skippen, dit was voor mijn FOK tijd
![]()
en ik kwam me een lading bullshit tegen, maargoed, ff wat ophelderen:
de laatste bak die je langs ziet flitsen in het filmpje is GEEN mercedes BMW of infinity, het is een Nissan Skyline R35 Coupé (infinity is geen "luxe" nissan maar gewoon de amerikaanse versie, net als Acura van honda, of Vauxhall van opel de UK versie is.
veel van de zogenaamde "pre rendered" pics die we hier zien zoals de mini cooper in dat straatje of de impreza STI WRX naast het bamboe hek zijn screenshots uit de photomode, dus niet zoals de ingame gfx er uit gaan zien.
Prologue geeft een goed beeld van de gfx, maar daar is ge gfx engine ook nog niet helemaal af.
het aantal autos is ook nog niet veel zekerheid over behalve dat het er meer dan 500 zouden zijn, er waren geruchten dat alle autos die voorheen in de GT serie hebben gezeten er zwieso in zouden zitten, en inclusief de nieuwe autos die erbij zouden komen en autos van de eerste lijsten die uitgelekt waren met autos die ze graag in de game wilden hebben zou dat op een totaal van tussen de 700 en de 1000 autos komen, autos zijn vrij eenvoudig aan de game toe te voegen, dus dat is iets waar ze to op een maand voor de release nog mee bezig kunnen zijn.
Ferrari zit er 90% zeker niet in, Lamborghini is ook nog ver zeker maar onder het mannagement van audi weet je het maar nooit, laten we hopen op het beste.
de Nurburg ring Nordersheife (of hoe je dat ook schrijft) zit er zeker in en is een km of 22 lang dacht ik.
andere banen die er ook cker in zitten
:
New York
Length:?
Difficulty: Normal
Tsukuba Circuit
Difficulty: Easy
Grand Canyon
Difficulty: Hard
Citta di Aria
Difficulty: Hard
Fuji Speedway
Length: 4,400 M
Difficulty: Easy
Hong Kong
Difficulty: ?
Akasaka
Capri
Deep Forest Raceway
Grand Canyon North
High Speed Ring
Grand Valley
Las Vegas
Laguna Seca Raceway
Midfield Raceway
Motegi Raceway
Nurburgring Snow
Paris City
Paris Rally
Speciale Stage Route 5
Seattle
Louisburg Raceway
Nanzen-Ji
San Marco
Yosemite
Autumn-Ring Mini
zowieso zitten er weer veel skylines in en ook veel klasiekers zoals alfas 153 F1 bak uit de jaren 50 en nog veel meer vette bakken waar vaders vroeger dinkys van hadden
ik verheug me dr op om met zo'n klasieker de Nurburgring onveilig te maken online