abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 februari 2004 @ 08:52:17 #151
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_17348629
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 08:37 schreef TAG-Speedy het volgende:
Ja ok, maar dat is niet de taktiek wat eerder genoemd werd. Vernieuwende gameplay dus (dus MSR -> PGR -> PGR2, volgens mij is er weinig meer verandert dan GT -> GT2 -> GT3), want goede graphics en geluid is een upgrade die elk deel 2 van game "x" wel mee krijgt tegenwoordig.
Ik zal zeggen speel ze beiden es, dan zal je het verschil wel merken.
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
pi_17353018
Geen Xbox helaas (anders had ik al lang PGR2 gehad ... Ferrari allover, hoe vet ), maar weet van MSR op m'n Dreamcast dat het gewoon een vette game is maar dat het gewoon niet "het" heeft wat Gran Turismo zo goed maakt. MSR is buiten het Kudos systeem imho wat meer simpel arcade racer dan GT. Maar misschien dat ze er voor PGR nog heel wat nieuwigheden aan toegevoegd hebben, al kan ik me het niet echt voorstellen dat er iets in zit wat echt nieuw is.
!
  woensdag 25 februari 2004 @ 13:37:52 #153
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_17353090
Heb MSR nooit gedaan, maar ik heb GT3 en PGR2 wel gedaan (beiden in bezit) en GT4 zal een behoorlijke stap moeten zetten t.o.v. GT3 om de titel van de beste racegame weer voor zich op te eisen. GT3 is die toch echt wel kwijt geraakt aan PGR2. Voor mij persoonlijk in ieder geval, en vermoedelijk voor iedereen die PGR2 heeft gedaan
  woensdag 25 februari 2004 @ 13:44:38 #154
68536 Eitjes
Dat werkt zo. Ofzo.
pi_17353207
Ik kan echt geen plezier beleven aan Gotham 2. Komt door 1 ding : Alle steden zijn zo dood als wat. Er gebeurd helemaal niks, staan geen mensen langs de kant etc etc.. :/

De motorgeluiden zijn wel weer impressive.
Of toch niet?
pi_17390870
http://www.logitech.com/i(...)yid=12&languageid=13

Het nieuwe stuur van Logitech dat ook met GT4 in een bundel uitkomt Op delogitech website staat een prijs van ¤49,95, maar ik heb gemerkt dat het in de winkels/internet goedkoper is dan via de webshop van logitech.

Vraag me af wat de bundelprijs wordt, misschien dat ik hem wel koop
pi_19131300
Is er al wat meer bekend over de release data?
pi_19137245
Q3 volgens mij, Prologue komt 27 mei (heb mijn exemplaar vast besteld ... kan echt niet nog 4 maand wachten op de full)
!
  vrijdag 14 mei 2004 @ 23:17:40 #158
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_19137541
Ik zit al tijden te twijfelen om zo'n ruk ps2 aan te schaffen alleen al om Gt3/4
3 vind ik al een geweldig spel
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  zaterdag 15 mei 2004 @ 00:19:23 #159
70795 GiSH
waiting for sun
pi_19139153
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 23:17 schreef Steve-O het volgende:
Ik zit al tijden te twijfelen om zo'n ruk ps2 aan te schaffen alleen al om Gt3/4
3 vind ik al een geweldig spel
het is ook 1 van de weinige spellen die erbij mij in zit...
Made love to an Angel, but her wings are in the way
pi_19141801
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 12:07 schreef Kremers het volgende:
http://www.logitech.com/i(...)yid=12&languageid=13

Het nieuwe stuur van Logitech dat ook met GT4 in een bundel uitkomt Op delogitech website staat een prijs van ¤49,95, maar ik heb gemerkt dat het in de winkels/internet goedkoper is dan via de webshop van logitech.

Vraag me af wat de bundelprijs wordt, misschien dat ik hem wel koop
doet deze het ook op de pc ?
pi_19142786
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 23:06 schreef TAG-Speedy het volgende:
Q3 volgens mij, Prologue komt 27 mei (heb mijn exemplaar vast besteld ... kan echt niet nog 4 maand wachten op de full)
Maak er maar enid dit jaar van

Ik ga prologue ook maar halen denk ik, moet hem gewoon hebben , ¤28,99 via www.cd-wow.nl, daar maar bestellen dan.

Plus dat hij getekend en al is, zal later wel een collector's worden
pi_19149680
Hmm 28 Juni staat op die site.
Laten we het hopen
pi_19151523
Kan echt niet wachten tot het spel uitkomt!!
Heb als zoethoudertje GT4 Prologue gepre-ordered, ben zeer benieuwd.

Op een ander forum vond ik een link naar een E3 filmpje op de japanse playstation site:
KLIK!

Het filmpje speelde niet soepel af maar als je de stream ripped met een programma zoals Net Transport dan is het wel goed te bekijken.

eD2K link voor de rip: link
pi_19213465
Zojuist filmpje van E3 gezien, en ziet er stoer uit. Bij rally zie je zelfs fotograaf op de baan fotograferen en snel naar de zijkant lopen
TE2004(Done), In Qontrol(Done), Defqon.1(Almost)
DVD's
  dinsdag 18 mei 2004 @ 13:49:14 #165
94443 Unit-lost
Ben niet gek
pi_19226939
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 13:49 schreef Unit-lost het volgende:
http://www.dgs-online.com/nieuws/?id=13706

http://www.granturismoworld.com/ ( officiele website )

mooie en overzichtelijke site
quote:
De ruim 500 wagens (van standaard fabrieksmodellen tot exotische droomauto’s) razen over meer dan 50 oogverblindende circuits in Europa, Amerika en Azië.
Wist niet dat het er zoveel werden
TE2004(Done), In Qontrol(Done), Defqon.1(Almost)
DVD's
pi_20869923
Even wat niew leven blazen in dit topic, aangezien er in de laatste maanden een hoop nieuws is verschenen rond GT4.
Wat dachten jullie van Drag-Racing in Las Vegas by night?

Link: http://www.gtplanet.net/index.php?categoryid=31&p13_fileid=113

GTPlanet is overigens de ultimate resource wat GT4 betreft, dus verder zoeken heeft geen zin..

Enjoy!
pi_20870511
quote:
Op maandag 26 juli 2004 16:19 schreef Tom32 het volgende:
GTPlanet is overigens de ultimate resource wat GT4 betreft, dus verder zoeken heeft geen zin..
IDD, laatste nieuwtjes zijn daar vaak als eerste te vinden. Heb gisteren het BMW Series 1 Virtual Drive filmpje gedownload. Dit is de laatste publieke build van de game engine gebruikt om de BMW Series 1 te promoten. Daarnaast is de Nurburgring Nordschleife in deze demo te spelen! Hoewel de beeldkwaliteit van het filmpje iets te wensen over laat lijken de graphics wederom verbeterd en zijn de geluiden van de motor en het slippen verbeterd.
Aanrader!!

Linkje
pi_20870623
idd veel nieuwe info.

maar ik heb net ff door de toppic heen zitten skippen, dit was voor mijn FOK tijd
en ik kwam me een lading bullshit tegen, maargoed, ff wat ophelderen:

de laatste bak die je langs ziet flitsen in het filmpje is GEEN mercedes BMW of infinity, het is een Nissan Skyline R35 Coupé (infinity is geen "luxe" nissan maar gewoon de amerikaanse versie, net als Acura van honda, of Vauxhall van opel de UK versie is.

veel van de zogenaamde "pre rendered" pics die we hier zien zoals de mini cooper in dat straatje of de impreza STI WRX naast het bamboe hek zijn screenshots uit de photomode, dus niet zoals de ingame gfx er uit gaan zien.
Prologue geeft een goed beeld van de gfx, maar daar is ge gfx engine ook nog niet helemaal af.

het aantal autos is ook nog niet veel zekerheid over behalve dat het er meer dan 500 zouden zijn, er waren geruchten dat alle autos die voorheen in de GT serie hebben gezeten er zwieso in zouden zitten, en inclusief de nieuwe autos die erbij zouden komen en autos van de eerste lijsten die uitgelekt waren met autos die ze graag in de game wilden hebben zou dat op een totaal van tussen de 700 en de 1000 autos komen, autos zijn vrij eenvoudig aan de game toe te voegen, dus dat is iets waar ze to op een maand voor de release nog mee bezig kunnen zijn.

Ferrari zit er 90% zeker niet in, Lamborghini is ook nog ver zeker maar onder het mannagement van audi weet je het maar nooit, laten we hopen op het beste.

de Nurburg ring Nordersheife (of hoe je dat ook schrijft) zit er zeker in en is een km of 22 lang dacht ik.

andere banen die er ook cker in zitten
:

New York

Length:?
Difficulty: Normal

Tsukuba Circuit

Difficulty: Easy

Grand Canyon

Difficulty: Hard

Citta di Aria

Difficulty: Hard

Fuji Speedway

Length: 4,400 M
Difficulty: Easy

Hong Kong

Difficulty: ?

Akasaka

Capri

Deep Forest Raceway

Grand Canyon North

High Speed Ring

Grand Valley

Las Vegas

Laguna Seca Raceway

Midfield Raceway

Motegi Raceway

Nurburgring Snow

Paris City

Paris Rally

Speciale Stage Route 5

Seattle

Louisburg Raceway

Nanzen-Ji

San Marco

Yosemite

Autumn-Ring Mini

zowieso zitten er weer veel skylines in en ook veel klasiekers zoals alfas 153 F1 bak uit de jaren 50 en nog veel meer vette bakken waar vaders vroeger dinkys van hadden
ik verheug me dr op om met zo'n klasieker de Nurburgring onveilig te maken online
Can't fix it? Fuck it!
Go in slow, come out fast. Go in fast, come out dead!
pi_20870676
quote:
Op maandag 26 juli 2004 16:47 schreef Flat-Eric het volgende:

[..]

IDD, laatste nieuwtjes zijn daar vaak als eerste te vinden. Heb gisteren het BMW Series 1 Virtual Drive filmpje gedownload. Dit is de laatste publieke build van de game engine gebruikt om de BMW Series 1 te promoten. Daarnaast is de Nurburgring Nordschleife in deze demo te spelen! Hoewel de beeldkwaliteit van het filmpje iets te wensen over laat lijken de graphics wederom verbeterd en zijn de geluiden van de motor en het slippen verbeterd.
Aanrader!!

Linkje
hèh, je was net wat sneller met nurburgring.
de BMW 120d zal ook de 1e diesel in Gran Tourismo zijn trouwens
Can't fix it? Fuck it!
pi_20870725
quote:
Op maandag 26 juli 2004 16:51 schreef MrSkyline het volgende:
ik verheug me dr op om met zo'n klasieker de Nurburgring onveilig te maken online
Lekker met de T-Ford op de Nordschleife
Met 20PK heuveltje op, heuveltje af en dat 20KM lang, dat wordt een lange zit
pi_22184130
Can't fix it? Fuck it!
pi_22189949
quote:
Op maandag 26 juli 2004 16:51 schreef MrSkyline het volgende:
i de Nurburgring onveilig te maken online
Online opties zijn toch gecanceled? Hoorde ik net.
En nu ben ik het zat.
pi_22190094
quote:
Gran Turismo 4 gets a release date, goes offline

Upcoming racing sim to be offline only; online driving planned for next year.

At a press conference held during the first day of the Tokyo Game Show, Sony and Polyphony Digital have announced that Gran Turismo will hit Japanese shelves on December 3, 2004. A North American and European release is currently targeted for December 14. Additionally, it has been announced that the upcoming version of Gran Turismo will not have an online racing mode. That functionality is planned for a new Gran Turismo game, tentatively planned for release in 2005.
bron: http://www.gamespot.com/news/2004/09/24/news_6108402.html

we worden dus weer lekker genaaid en de release is pas in december ipv november

maar gelukkig hebben ze wel die erg belangrijke photomode erin gehouden
pi_22191082
Stelletje klerelijers daar bij Sony , en dan ook nog doodleuk gaan aankondigen dat er ook een online versie ergens 2005 uitkomt, waar je dan natuurlijk weer voor moet betalen, plus dat die waarschijnlijk alleen de online opties zal hebben, dus dan zit je met 2 spellen die eigenlijk 1 hadden moeten zijn....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')