quote:
Op zondag 1 juni 2003 20:37 schreef freemike het volgende:
Wat ook iets heel erg kloterigs is, is het volgendeJe staat en beetje lekker te dansen. Gaat alleen bij mij als ik genoeg alcohol op heb, want daarvan wordt ik actief. Gaat er een vrouwtje achter je staan te dansen. Je denkt, dat zit wel goed. Je bent zo dronken dat je je op een gegeven moment omdraait en haar gelijk op de bek pakt. Zij doet mooi mee, maar als jij je ogen open doet kijk je in de ogen van je zusje.
Wat een streken zijn dat
quote:WTF!!! tering he.... jij zal gebaald hebben!!! hadden mensen het gezien???
Wat ook iets heel erg kloterigs is, is het volgendeJe staat en beetje lekker te dansen. Gaat alleen bij mij als ik genoeg alcohol op heb, want daarvan wordt ik actief. Gaat er een vrouwtje achter je staan te dansen. Je denkt, dat zit wel goed. Je bent zo dronken dat je je op een gegeven moment omdraait en haar gelijk op de bek pakt. Zij doet mooi mee, maar als jij je ogen open doet kijk je in de ogen van je zusje.
Wat een streken zijn dat
paar jaartjes geleden vond ik een klasgenote altijd super leuk!
maar het wou niet lukken en ik probereerde het steeds
op een gegeven moment word er een klasseavond georganiseerd voor 400 man
playback show en dat soort met 1ste klas shit.
ik van te voren met een stel vrienden aan het geinen
zeg ik voor de lol weetje wat ik doe ik ga iris verkering vragen op het podium!!
nooit geweten dat er in die groep een iemand zat die de presentatie verzorgde.
dus ik in de zaal zitten 400 man
wil mathijs effe naar voren komen om wat te vragen aan iris.
en zodoende maar gevraagd of ze wat wou maarja net zoals die andere keren met haar bleef het nee. alleen deed deze keer wel zeer 400 man toekijkend.
nooit weer zoiets
quote:fokke up .. maar na al die andere keren ? pak dan een ander wijf
Op maandag 2 juni 2003 18:24 schreef Sting-like-a-bee het volgende:
nouja voorruit ik ookpaar jaartjes geleden vond ik een klasgenote altijd super leuk!
maar het wou niet lukken en ik probereerde het steeds
op een gegeven moment word er een klasseavond georganiseerd voor 400 man
playback show en dat soort met 1ste klas shit.
ik van te voren met een stel vrienden aan het geinen
zeg ik voor de lol weetje wat ik doe ik ga iris verkering vragen op het podium!!
nooit geweten dat er in die groep een iemand zat die de presentatie verzorgde.
dus ik in de zaal zitten 400 man
wil mathijs effe naar voren komen om wat te vragen aan iris.
en zodoende maar gevraagd of ze wat wou maarja net zoals die andere keren met haar bleef het nee. alleen deed deze keer wel zeer 400 man toekijkend.
nooit weer zoiets
quote:ennuh wist je zusje ook niet dat jij het was dan??
Wat een streken zijn dat
quote:tja toen destijds dacht ik altijd ik moet lief zijn voor dames en niet teveel naar andere dingen kijken en bij 1 blijven. nu heb ik zoiets van who cares
Op maandag 2 juni 2003 18:35 schreef Stroef het volgende:[..]
fokke up .. maar na al die andere keren ? pak dan een ander wijf
De eerste keer dat ik een meisje mee uit ging vragen:
Ik dacht dus: Die vind mij wel leuk, steeds een beetje oog-contact enzo.
Dus ik op een mooie middag heel dapper de telefoon gepakt en bloed nerveus natuurlijk de eerste keer. Ik was toen 15 ofzo denk ik.
Dus de telefoon wordt opgenomen en steek meteen van wal met mijn vraag. Eerste reactie: Ken ik jou dan?
Blijkt dus dat ik d'r zus aan de telefoon had ipv de dame die ik moest hebben. |:) |:)
quote:later ooit nog wat van gehoord?
Op maandag 2 juni 2003 19:19 schreef Cappucino het volgende:
Ik zal ook even mijn bijdrage doen:De eerste keer dat ik een meisje mee uit ging vragen:
Ik dacht dus: Die vind mij wel leuk, steeds een beetje oog-contact enzo.Dus ik op een mooie middag heel dapper de telefoon gepakt en bloed nerveus natuurlijk de eerste keer. Ik was toen 15 ofzo denk ik.
Dus de telefoon wordt opgenomen en steek meteen van wal met mijn vraag. Eerste reactie: Ken ik jou dan?Blijkt dus dat ik d'r zus aan de telefoon had ipv de dame die ik moest hebben. |:) |:)
Die zus zie ik af en toe nog, wanr die werkt op zaterdag is de supermarkt. Bij nader inzien in de zus ook leuker:P
ooit ook wellis meegemaakt dat ik uit was met een paar vrienden naar de AA in dinxperlo wij beetje dansen op de muziek komen er 2 meiden voor me staan echt lomper dan lomp dansen tegen me aan beuken zo extreem dat het duidelijk was dat ze aand8 wou niet op in gegaan
gauw weg...
kwam ik dat zelfde mokkel weer tegen zegt ze tegen me zoooo met jou wil ik wel een beschuitje eten zei ik sorry het beschuit is op... en loop vrolijk door
quote:Hahaha, over lomp gesproken.
[b]kwam ik dat zelfde mokkel weer tegen zegt ze tegen me zoooo met jou wil ik wel een beschuitje eten zei ik sorry het beschuit is op... en loop vrolijk door
quote:GHB?
Op dinsdag 3 juni 2003 10:59 schreef Houzer het volgende:
Tijdje geleden
Was op een feesje hier in de buurt. Komt een meisje naar me toe, zag er wel lekker uit.
Loopt ze onwijs lief tegen me te doen enzo, dus wij opgeven moment beetje zoenen en hop naar buiten wij buiten mekaar lichaamlijk onderzocht. Wij weer naar binnnen.
Dus ik denkdit ken wat worden, hoor ik later van dr vriendin dat ze nogal lekker aan de GHB heeft gezeten
quote:Die overige 10% is de kans dat je bij zoiemand een blunder maakt
Op dinsdag 3 juni 2003 11:04 schreef Houzer het volgende:
GHB is een drug waar je af en toe nog weleens geil van kan worden.
Oftewel ze was na die avond ook voor 90% vergeten wat er was gebeurt.
[Dit bericht is gewijzigd door lordspacie op 03-06-2003 18:59]
quote:Gamma Hydroxy Butyraat
Op dinsdag 3 juni 2003 11:01 schreef Desdinova het volgende:[..]
GHB?
quote:om laten bouwen???
Op dinsdag 3 juni 2003 17:43 schreef lordspacie het volgende:
huh ooit eens eerst met de vriendin van mijn collega staan zoenen.. en toen uurtje later was ik dat meisje.. en pakte ik die collegatje maar op d'r bek alleen die duwde me gewoon van me af/
quote:lol was vergeten ZAT er achter te zetten
Op dinsdag 3 juni 2003 18:43 schreef NietGroen het volgende:[..]
om laten bouwen???
Ik weet niet of jullie dat reclamespotje kennen waar zo'n kleine gozer in een café is en een meisje vraagt die aan een tafel zit, maar dat blijkt dan een enorme reus te zijn..
Nou ben ik zelf niet de kleinste, (1.83m) maar ik heb een vrouw dus liever wat kleiner..ik zag zo'n superlekker meisje zitten aan een tafeltje, dus ik loop naar haar toe...blijkt het zo'n supergrote giant te zijn!!
Echt waar, zeker 2 meter
Heb toen maar gezegd dat ik me opeens niet zo lekker voelde, ben naar de wc gegaan en daarna naar een ander café..
Mijn maten lagen natuurlijk weer dubbel!
- Hello, I'm John and ... you are?
- Not interested ...
Vervolgens liggen zij en haar au-pair vriendin dus gewoon een kwartier in een deuk. Die kerel wist niet half hoe snel hij weer weg moest zijn.
Of ook nog op m'n verjaardag in dezelfde Bierkelder een meisje proberen te strikken wiens vader majoor was (totaal niet relevant) en tot drie keer toe het deksel op mijn neus krijgen. Ik wou een zoen voor mijn verjaardag en zij geloofde niet dat ik jarig was. Enfin. Met nieuwjaar kom ik haar weer tegen in de bierkelder en heeft ze vervolgens een uur in m'n armen gelegen. Toen zijn we een broodje gaan eten en toen ik terugkwam in de Bierkelder waren mijn vrienden weg. Die dachten dat ik even wat anders doen was
quote:mh, ik kom ook van Leuven ... de Bierkelder is nogal berucht
Op woensdag 4 juni 2003 23:38 schreef beyond_cool het volgende:
Of op nieuwjaarsnacht in Leuven een avondje optrekken met een meisje van 17. Een uur later was ze 16. Om zeven uur 's ochtends vertelde haar vriendin de waarheid en waren ze eigenlijk 14. Slik. Ik was toen 21.Of ook nog op m'n verjaardag in dezelfde Bierkelder een meisje proberen te strikken wiens vader majoor was (totaal niet relevant) en tot drie keer toe het deksel op mijn neus krijgen. Ik wou een zoen voor mijn verjaardag en zij geloofde niet dat ik jarig was. Enfin. Met nieuwjaar kom ik haar weer tegen in de bierkelder en heeft ze vervolgens een uur in m'n armen gelegen. Toen zijn we een broodje gaan eten en toen ik terugkwam in de Bierkelder waren mijn vrienden weg. Die dachten dat ik even wat anders doen was
Meisje ziet me wel zitten, ik héél zenuwachtig omdat het de eerste keer was dat ik me aan dergelijk avontuur waagde
Wij dus naar buiten, gekust enzo ... daarna kwam de aap uit de mouw!
zij : nou, als je wat meer ervaring had gehad lag je nu in mijn bed.
ik :
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |