abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 juni 2003 @ 20:41:59 #151
28169 Johnson_Lopez
30 maakt je buurt weer prettig
pi_10811755
quote:
Op zondag 1 juni 2003 20:37 schreef freemike het volgende:
Wat ook iets heel erg kloterigs is, is het volgende

Je staat en beetje lekker te dansen. Gaat alleen bij mij als ik genoeg alcohol op heb, want daarvan wordt ik actief. Gaat er een vrouwtje achter je staan te dansen. Je denkt, dat zit wel goed. Je bent zo dronken dat je je op een gegeven moment omdraait en haar gelijk op de bek pakt. Zij doet mooi mee, maar als jij je ogen open doet kijk je in de ogen van je zusje. Wat een streken zijn dat

WHAAAHAHAHAHAHAHAHAHAAA PRACHTIG !!!
Maar ik snap alleen niet dat ze mee doet.... of vind je zusje jou leuk ?
80 maakt je buurt weer prachtig
  zondag 1 juni 2003 @ 20:42:45 #152
51319 Maaikietje
sex on the beach
pi_10811776
ik was donderdag in de Brother's... komt er zo'n gozer naar me toe:

Hij: Hoi
ik: hey
hij: hoe heet je?
ik: maaike, jij?
hij: *kon ik niet verstaan* Kom je hier vaker?
ik: altijd.

Aargh, kon hij nix beters bedenken?

zondag 1 juni 2003 @ 21:04:07 #153
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_10812238
quote:

Je staat en beetje lekker te dansen. Gaat alleen bij mij als ik genoeg alcohol op heb, want daarvan wordt ik actief. Gaat er een vrouwtje achter je staan te dansen. Je denkt, dat zit wel goed. Je bent zo dronken dat je je op een gegeven moment omdraait en haar gelijk op de bek pakt. Zij doet mooi mee, maar als jij je ogen open doet kijk je in de ogen van je zusje. Wat een streken zijn dat

Als deze waar is... OMG
Wat een humor, denk dat ik echt in mn broek deed als ik dat had gezien
pi_10812240
quote:

gatver zeg
  zondag 1 juni 2003 @ 21:04:31 #155
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_10812246
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 16:14 schreef LKP het volgende:
Ik was een keer in een cafe met disco gedeelte. Sta ik daar te dansen met tegenover me een bloedmooi meisje. Stonden we een beetje te flirten en opeens gingen de blacklights aan. Bleek dus dat topje van haar speciaal was gemaakt voor blacklight. Dus we raken daarover aan de praat, zegt ze: ja en ik heb ook nog iets anders wat mooi is bij blacklight. Dus ik kijk d'r zo aan, geeft ze me een knipoog en trekt ze d'r rok een stuk naar voren. Was dus dat slipje!!

Helaas, dom als ik was, kijk ik alleen en bedacht ik me later pas van, hey, volgens mij was dat een 'subtiele' hint,

Het gaat nogal, ga je schamen sukkel!
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
  zondag 1 juni 2003 @ 21:19:50 #156
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_10812627
quote:

hehehehehehe,
HEHEHEHEHE,
WHEHEHEHEHE

Prachtig!! Zal jij je ff kut gevoeld hebben, je zusje en jij zullen elkaar wel genegeerd hebben vandaag.

Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
pi_10812654
Carnaval 2003:

komt een gozer op mij af.. een niet zo goed uitziende.. (understatement)

heeft een stel kaarten in zn hand.

geeft de heer aan mij en zegt: "met jou wil ik sex hebben als een heer"

ja suf
  zondag 1 juni 2003 @ 21:33:59 #158
52527 Chantal21
www.chantalsfotos.tk
pi_10812991
quote:
Op zondag 1 juni 2003 21:21 schreef Schapenvachtje het volgende:
Carnaval 2003:

komt een gozer op mij af.. een niet zo goed uitziende.. (understatement)

heeft een stel kaarten in zn hand.

geeft de heer aan mij en zegt: "met jou wil ik sex hebben als een heer"

En heeft ie het waar gemaakt ???
Je moet het niet moeilijker maken dan het is.
  zondag 1 juni 2003 @ 21:54:09 #159
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_10813520
quote:
Op zondag 1 juni 2003 20:37 schreef freemike het volgende:Je bent zo dronken dat je je op een gegeven moment omdraait en haar gelijk op de bek pakt. Zij doet mooi mee, maar als jij je ogen open doet kijk je in de ogen van je zusje. Wat een streken zijn dat
Hahahahahahahahahahah

Je voelt je wel behoorlijk lullig ja, dat wel

Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
  zondag 1 juni 2003 @ 22:46:49 #160
27074 Dezz
The Dog
pi_10814880
quote:

Dit meen je niet
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_10815174
quote:

Oeps, dan ben je een , en behoorlijk dronken
pi_10815411
quote:
Op zondag 1 juni 2003 21:33 schreef Chantal21 het volgende:

[..]

En heeft ie het waar gemaakt ???

nee!
ja suf
  zondag 1 juni 2003 @ 23:09:58 #163
40817 Bob.Ross
Let's paint...
pi_10815540
quote:
Op zondag 1 juni 2003 23:05 schreef Schapenvachtje het volgende:

[..]

nee!

mischien was 't wel écht een heer
...some more happy little trees!!
pi_10816573
gister in BrEeZaHstad-almere in de grootste breezahtent die open was uitgeweest.
we gingen al naar huis, dus ik ga mn jas halen, op gegevenmoment voel ik zo wat bij mn middel, ik draai me om, zie ik een of andere meid staan, misschien dacht ze dat ik iemand anders was maargoed, ik zeg met mn dronken botte kop: "jaaaa dat is lekker he"
en toen keek ze niet meer zo lief.
naja ik ging toch al naar huis
pi_10818037
dan zal dit meiske ook maar een reactie plaatsen ...

ik was dus leidster bij jong nederland (soort van scouting) en we hadden dus (zoals ieder jaar) een feestavond. je kon daar met je afdeling blijven pitten (in zo'n mega tent) enne er wordt dan dus redelijk door gezopen...

ik als naief meisje (lol) natuurlijk veel te veel gedronken, kom ik een gozer tegen bij de deur, wij beetje ouwehoeren en staan na een half uurtje dus lekker te zoenen...
op een gegeven moment werden we lastig gevallen door een paar kerels van zijn 'afdeling' en besloten we naar een vlakbij gelegen grasveldje te lopen...
ik loop daar dus met mijn zatte kop, pak zijn hand vast en maak ineens een zwenk naar links en beland dus in een greppel, mijn ene arm in de brandnetels, de andere arm en mijn hoofd in een haag van coniferen

maar goed op een gegeven moment wij toch weer terug lopen naar de feesttent, hij wou ff op bed gaan liggen (voelde zich nie goed) ik loop dus naar binnen, naar een vriendin, zegt ze me: 'goh je hebt allemaal takken in je haar...'
ik naar de wc, die takken uit mijn haar plukken (nog steeds niet door dat ik voor lul loop)
enne tot overmaat van ramp ga ik daarna ook nog tegen die mensen lullen over dat mijn arm (die is helemaal dik en rood van de brandnetels) zo jeukt...

maar ik dus daar in hun tent gaan pitten moet ik 's morgens mijn slaapzak terug gaan halen met zo'n boei

enne vragen ze me 's morgens welke jongen het nou was, moet ik met weer een rood hoofd zeggen VOLGENS MIJ is het die.... *schaam *

dat is dus wel nog goed gekomen want die jongen had na een half jaar eindelijk achterhaalt wanneer ik groep draaide en waar en zo
kwam hij langs :p

oke, maar wel heel erg geschaamd die dag na dat feest

pi_10818923
quote:
Op zondag 1 juni 2003 14:09 schreef Nasa het volgende:
Op zondag 1 juni 2003 09:40 schreef elbundy het volgende:
Gister op een dansavond, met mn zusje. Naast ons..

Dansavond, in het tijdperk van trance en hardhouse rebellen. Dat zegt voor mij genoeg....

Dan heb je nog geen kennis gemaakt met Salsa en Merengue!
pi_10818927
quote:

Dit kan gewoon niet waar zijn
X
X
X
pi_10818929
quote:
Op zondag 1 juni 2003 20:42 schreef Maaikietje het volgende:
ik was donderdag in de Brother's... komt er zo'n gozer naar me toe:

Hij: Hoi
ik: hey
hij: hoe heet je?
ik: maaike, jij?
hij: *kon ik niet verstaan* Kom je hier vaker?
ik: altijd.

Aargh, kon hij nix beters bedenken?

Brothers in Bunnik?

Zo ja "Hoi"

X
X
X
  maandag 2 juni 2003 @ 04:59:00 #169
26467 raphidae
...antichrist...
pi_10818949
Ik dacht laat ik eens raar doen en vroeg vrijdag aan een best mooi meisje of ze van verrassingen hield. 'Ja' zegt ze, dus ik pak haar meteen op de bek, had ik ff haar vriend gemist die twee meter verderop stond.

Hij heeft niks tegen me gezegd trouwens, alleen maar raar gekeken.

GENERATION 9: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and add 1 to the generation. Social experiment.
محمّد هو خنزي | "All that we are is the result of what we have thought." [Buddha] | http://ra.phid.ae/
pi_10818950
quote:
Op maandag 2 juni 2003 04:59 schreef raphidae het volgende:
Ik dacht laat ik eens raar doen en vroeg vrijdag aan een best mooi meisje of ze van verrassingen hield. 'Ja' zegt ze, dus ik pak haar meteen op de bek, had ik ff haar vriend gemist die twee meter verderop stond.

Hij heeft niks tegen me gezegd trouwens, alleen maar raar gekeken.

Geloofwaardigheid is niet het sterkste punt van je verhalen hé?
X
X
X
pi_10818952
De allergrootste ontdekte ik pas 's morgens. .
  maandag 2 juni 2003 @ 05:09:26 #172
26467 raphidae
...antichrist...
pi_10818956
quote:
Op maandag 2 juni 2003 05:00 schreef Frasier het volgende:

[..]

Geloofwaardigheid is niet het sterkste punt van je verhalen hé?

GENERATION 9: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and add 1 to the generation. Social experiment.
محمّد هو خنزي | "All that we are is the result of what we have thought." [Buddha] | http://ra.phid.ae/
  maandag 2 juni 2003 @ 07:06:27 #173
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_10819074
quote:

omg

er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
pi_10820176
Nou weten we dat verhaal van freemike wel over zn zusje....

Ik weer denken : aardig wat blunders gemaakt... maar nee, alleen maar reacties over die freemike en zn zusje

Lambo of Rekt
  maandag 2 juni 2003 @ 11:51:26 #175
51319 Maaikietje
sex on the beach
pi_10822753
quote:
Op maandag 2 juni 2003 04:20 schreef Frasier het volgende:

[..]

Brothers in Bunnik?

Zo ja "Hoi"

Jep Brothers in Bunnik!

Erm... was jij het toevallig?