quote:WHAAAHAHAHAHAHAHAHAHAAA
Op zondag 1 juni 2003 20:37 schreef freemike het volgende:
Wat ook iets heel erg kloterigs is, is het volgendeJe staat en beetje lekker te dansen. Gaat alleen bij mij als ik genoeg alcohol op heb, want daarvan wordt ik actief. Gaat er een vrouwtje achter je staan te dansen. Je denkt, dat zit wel goed. Je bent zo dronken dat je je op een gegeven moment omdraait en haar gelijk op de bek pakt. Zij doet mooi mee, maar als jij je ogen open doet kijk je in de ogen van je zusje.
Wat een streken zijn dat
Hij: Hoi
ik: hey
hij: hoe heet je?
ik: maaike, jij?
hij: *kon ik niet verstaan* Kom je hier vaker?
ik: altijd.
Aargh, kon hij nix beters bedenken?
quote:Als deze waar is... OMG
Wat ook iets heel erg kloterigs is, is het volgendeJe staat en beetje lekker te dansen. Gaat alleen bij mij als ik genoeg alcohol op heb, want daarvan wordt ik actief. Gaat er een vrouwtje achter je staan te dansen. Je denkt, dat zit wel goed. Je bent zo dronken dat je je op een gegeven moment omdraait en haar gelijk op de bek pakt. Zij doet mooi mee, maar als jij je ogen open doet kijk je in de ogen van je zusje.
Wat een streken zijn dat
quote:gatver zeg
Wat een streken zijn dat
quote:Het gaat nogal, ga je schamen sukkel!
Op zaterdag 31 mei 2003 16:14 schreef LKP het volgende:
Ik was een keer in een cafe met disco gedeelte. Sta ik daar te dansen met tegenover me een bloedmooi meisje. Stonden we een beetje te flirten en opeens gingen de blacklights aan. Bleek dus dat topje van haar speciaal was gemaakt voor blacklight. Dus we raken daarover aan de praat, zegt ze: ja en ik heb ook nog iets anders wat mooi is bij blacklight. Dus ik kijk d'r zo aan, geeft ze me een knipoog en trekt ze d'r rok een stuk naar voren. Was dus dat slipje!!Helaas, dom als ik was, kijk ik alleen en bedacht ik me later pas van, hey, volgens mij was dat een 'subtiele' hint,
quote:hehehehehehe,
Wat een streken zijn dat
Prachtig!! Zal jij je ff kut gevoeld hebben, je zusje en jij zullen elkaar wel genegeerd hebben vandaag.
komt een gozer op mij af.. een niet zo goed uitziende.. (understatement)
heeft een stel kaarten in zn hand.
geeft de heer aan mij en zegt: "met jou wil ik sex hebben als een heer"
quote:En heeft ie het waar gemaakt ???
Op zondag 1 juni 2003 21:21 schreef Schapenvachtje het volgende:
Carnaval 2003:komt een gozer op mij af.. een niet zo goed uitziende.. (understatement)
heeft een stel kaarten in zn hand.
geeft de heer aan mij en zegt: "met jou wil ik sex hebben als een heer"
quote:Hahahahahahahahahahah
Op zondag 1 juni 2003 20:37 schreef freemike het volgende:Je bent zo dronken dat je je op een gegeven moment omdraait en haar gelijk op de bek pakt. Zij doet mooi mee, maar als jij je ogen open doet kijk je in de ogen van je zusje.Wat een streken zijn dat
Je voelt je wel behoorlijk lullig ja, dat wel
quote:Dit meen je niet
Wat een streken zijn dat
quote:Oeps, dan ben je een
Wat een streken zijn dat
quote:nee!
Op zondag 1 juni 2003 21:33 schreef Chantal21 het volgende:[..]
En heeft ie het waar gemaakt ???
quote:mischien was 't wel écht een heer
Op zondag 1 juni 2003 23:05 schreef Schapenvachtje het volgende:[..]
nee!
ik was dus leidster bij jong nederland (soort van scouting) en we hadden dus (zoals ieder jaar) een feestavond. je kon daar met je afdeling blijven pitten (in zo'n mega tent) enne er wordt dan dus redelijk door gezopen...
ik als naief meisje (lol) natuurlijk veel te veel gedronken, kom ik een gozer tegen bij de deur, wij beetje ouwehoeren en staan na een half uurtje dus lekker te zoenen...
op een gegeven moment werden we lastig gevallen door een paar kerels van zijn 'afdeling' en besloten we naar een vlakbij gelegen grasveldje te lopen...
ik loop daar dus met mijn zatte kop, pak zijn hand vast en maak ineens een zwenk naar links en beland dus in een greppel, mijn ene arm in de brandnetels, de andere arm en mijn hoofd in een haag van coniferen
maar goed op een gegeven moment wij toch weer terug lopen naar de feesttent, hij wou ff op bed gaan liggen (voelde zich nie goed) ik loop dus naar binnen, naar een vriendin, zegt ze me: 'goh je hebt allemaal takken in je haar...'
ik naar de wc, die takken uit mijn haar plukken (nog steeds niet door dat ik voor lul loop)
enne tot overmaat van ramp ga ik daarna ook nog tegen die mensen lullen over dat mijn arm (die is helemaal dik en rood van de brandnetels) zo jeukt...
maar ik dus daar in hun tent gaan pitten moet ik 's morgens mijn slaapzak terug gaan halen met zo'n boei
enne vragen ze me 's morgens welke jongen het nou was, moet ik met weer een rood hoofd zeggen VOLGENS MIJ is het die.... *schaam *
dat is dus wel nog goed gekomen want die jongen had na een half jaar eindelijk achterhaalt wanneer ik groep draaide en waar en zo
kwam hij langs :p
oke, maar wel heel erg geschaamd die dag na dat feest
quote:Dan heb je nog geen kennis gemaakt met Salsa en Merengue!
Op zondag 1 juni 2003 14:09 schreef Nasa het volgende:
Op zondag 1 juni 2003 09:40 schreef elbundy het volgende:
Gister op een dansavond, met mn zusje. Naast ons..Dansavond, in het tijdperk van trance en hardhouse rebellen. Dat zegt voor mij genoeg....
quote:Dit kan gewoon niet waar zijn
Wat een streken zijn dat
quote:Brothers in Bunnik?
Op zondag 1 juni 2003 20:42 schreef Maaikietje het volgende:
ik was donderdag in de Brother's... komt er zo'n gozer naar me toe:Hij: Hoi
ik: hey
hij: hoe heet je?
ik: maaike, jij?
hij: *kon ik niet verstaan* Kom je hier vaker?
ik: altijd.Aargh, kon hij nix beters bedenken?
Zo ja "Hoi"
Hij heeft niks tegen me gezegd trouwens, alleen maar raar gekeken.
quote:Geloofwaardigheid is niet het sterkste punt van je verhalen hé?
Op maandag 2 juni 2003 04:59 schreef raphidae het volgende:
Ik dacht laat ik eens raar doen en vroeg vrijdag aan een best mooi meisje of ze van verrassingen hield. 'Ja' zegt ze, dus ik pak haar meteen op de bek, had ik ff haar vriend gemist die twee meter verderop stond.Hij heeft niks tegen me gezegd trouwens, alleen maar raar gekeken.
quote:
Op maandag 2 juni 2003 05:00 schreef Frasier het volgende:[..]
Geloofwaardigheid is niet het sterkste punt van je verhalen hé?
quote:omg
Wat een streken zijn dat
Ik weer denken : aardig wat blunders gemaakt... maar nee, alleen maar reacties over die freemike en zn zusje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |