abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 mei 2003 @ 16:07:01 #126
12039 TumTum
Heeft er zin in
pi_10756824
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 01:20 schreef AngelWings het volgende:
Had eens een heel mooi italiaans vriendje.......
slurp

Hij vroeg me...:
Ben je aan de PIELLL???

arghhhhhhhhh

Dat vroeg hij na een tijdje je vriendje geweest te zijn, of na 1 keer zoenen?
"Does it worry you that you don't talk any kind of sense? "
  donderdag 29 mei 2003 @ 22:48:14 #127
52702 _Kuch_
Licenced to chill
pi_10763251
quote:
Dude, dat is balen man!
Waar ergens in Maastricht was dat trouwens? Toch niet de Alla?
Donderdag, 4 uur, nachtkroeg, Maastricht....

You do the math....

Echte schoonheid zit van binnen! Nou, echte lelijkheid zit ook vaak van buiten...
Mijn DVD-collectie
  vrijdag 30 mei 2003 @ 01:15:02 #128
45485 Stroef
VLA-FLIP!
pi_10765932
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 15:06 schreef Oxigun het volgende:
is dit ook goed genoeg?:
best lekker meisje knijpt in me kont (houd ik niet van). uit reactie pak ik dr hand vast en draai die zo haar rug op totdat ze op haar plaat op de grond lag
(toen pas had ik in de gaten wat ik deed , je krijgt soms van die rare automatische reacties als je genoeg aan vechtsporten doet )
kut gek vandaag ... ik lig op ut gras te zonne. komt enne wijf d8 dattut me vriend was. die d8 dak sliep bij me kop staan. ik pak die voet BATS vliegt ze vol op de reet en toen zag ik ut pas
Spuit je anus schoon met een tuinslang.
  vrijdag 30 mei 2003 @ 01:40:09 #129
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_10766195
En nu in normaal nederlands
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
pi_10766940
dacht dat een vriend aan het kutten was, haalt vriend onderuit,
blijkt meisje te zijn...
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_10766947
G ben ik, C = chick

volgends stukje bozopen gescheven, vandaar rtaalfouten

G: "hallo, ken je mij al?"
cC: "nee"
G: oh jammer..... ko m je ook uit vlissingen?"
C: (ant woord opnverstaan baar)
g: nouja, let maar neeit te veel op mij, ik beb bezopen"
vriendin gaat voor haar dansen om haar avn mijn af te sluiten
G: nou, jij ben took niet vriendelijk zeg.
C; je betn irriatnt, ga weg (wuifbeweging)

Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_10768374
Hier een kleine blundertje en een ENORME sta-voor-lul-actie:

Had een keer een schooldisco was wel kicke en daar was een meisje die me al een tijdje leuk vond en zij stuurde een vriendin naar me om te vragen of ik met haar wou zoenen..maar dat meissie vond ik niet echt leuk en zij tegen der vriendin dat ik wel met haar wou zoenen..ze keek niet gek van die reactie op dus ik denk nu ga ik dervoor..dus ik me hoofd naar voren draait zij ineens der hoofd om en loopt ze weg..
Voelde me echt

vrijdag 30 mei 2003 @ 10:42:41 #133
45485 Stroef
VLA-FLIP!
pi_10768436
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 10:39 schreef Patricklauw het volgende:
Hier een kleine blundertje en een ENORME sta-voor-lul-actie:

Had een keer een schooldisco was wel kicke en daar was een meisje die me al een tijdje leuk vond en zij stuurde een vriendin naar me om te vragen of ik met haar wou zoenen..maar dat meissie vond ik niet echt leuk en zij tegen der vriendin dat ik wel met haar wou zoenen..ze keek niet gek van die reactie op dus ik denk nu ga ik dervoor..dus ik me hoofd naar voren draait zij ineens der hoofd om en loopt ze weg..
Voelde me echt

flink genaaid ja
Spuit je anus schoon met een tuinslang.
  vrijdag 30 mei 2003 @ 15:39:54 #134
52200 ViPeRII
It's a good day to die
pi_10773573
Tsja.. ach.. ik moet er dan ook maar aan geloven:
Ik stond beetje met een meid te ouwehoeren, en die komt tegen
me aan rijden... allemaal leuk en aardig, maar had al wat drank op
en aangezien er die avond alleen maar lekkere wijven rondliepen,
was ik toch wel een beetje G*el geworden. Dus op een goed moment zeg ik: Nou moet je ophouden of ik neem je hier over die biljard tafel heen. Nou zij nog ff doorgaan, en toen ik een biertje in d'r t-shirtje gegoten (vol vaasje)... was niet echt geslaagd geloof ik.... Zij eerst boos, heeft een biertje gehaald en het in mijn gezicht gekiepert :-)

Nah jah.. eind van de avond was toch nog goed gekomen...
beetje getongt e.d. :-) Dus was wel een blunder, maar is toch goed afgelopen :-) Eindelijk een leuke meid :-)

-- ViPeRII --
pi_10790574
Ik was een keer in een cafe met disco gedeelte. Sta ik daar te dansen met tegenover me een bloedmooi meisje. Stonden we een beetje te flirten en opeens gingen de blacklights aan. Bleek dus dat topje van haar speciaal was gemaakt voor blacklight. Dus we raken daarover aan de praat, zegt ze: ja en ik heb ook nog iets anders wat mooi is bij blacklight. Dus ik kijk d'r zo aan, geeft ze me een knipoog en trekt ze d'r rok een stuk naar voren. Was dus dat slipje!!

Helaas, dom als ik was, kijk ik alleen en bedacht ik me later pas van, hey, volgens mij was dat een 'subtiele' hint,

pi_10793692
Niet echt een blunder ofzo... kon er wel om lachen.

Meid stond te bellen, ik loop naar der toe... "wanneer mag ik je nummer nou is een keer?"... beetje op een speelse toon.

zij : "kijk maar in het telefoonboek "

Lambo of Rekt
pi_10794220
Leuk topic!
Heb ik ook nog wel 1 (niet echt een blunder maar wel raar)

Meisje (kon ik nog van vroeger) vraagt mijn telefoonnummer.
Belt een paar dagen later, vraagt of ik mee ga wat te drinken. Ik dacht, dat moet altijd kunnen
Eenmaal in de kroeg aangekomen begint ze doodleuk te vertellen dat ze zo'n zin heeft om met haar vriend te gaan samenwonen. euhhh, ik geloof dat mn bus zo komt.....

zondag 1 juni 2003 @ 00:47:59 #138
3398 Appelflap
Flapt alles eruit...
pi_10798440
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 20:28 schreef Fok_It het volgende:
Leuk topic!
Heb ik ook nog wel 1 (niet echt een blunder maar wel raar)

Meisje (kon ik nog van vroeger) vraagt mijn telefoonnummer.
Belt een paar dagen later, vraagt of ik mee ga wat te drinken. Ik dacht, dat moet altijd kunnen
Eenmaal in de kroeg aangekomen begint ze doodleuk te vertellen dat ze zo'n zin heeft om met haar vriend te gaan samenwonen. euhhh, ik geloof dat mn bus zo komt.....

Mijn makker, dat is de letterlijke betekenis van keihard in je hol genaaid worden.
dé appelflap van bakker bart
pi_10799383
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 20:28 schreef Fok_It het volgende:
Leuk topic!
Tijdverspilling, zowel de hare als de jouwe.
Lambo of Rekt
pi_10801127
niet echt een versierblunder ofzo, maar wel grappig:

was bij een optreden van raymzter vanavond en ging ff naar de geluidsman toe die een maat van me was..stond voor de "artiestenkamer" (dus waar raymzter zat met z'n band), komt er een heel mooi meisje naar me toe, hele verhalen enzo....op een gegeven moment snapte ik 'r echt niet meer: bleek dat ze dacht dat ik van de security was en wou ze via mij bij raymzter komen

zondag 1 juni 2003 @ 09:40:50 #141
23810 elbundy
We are one, we are God.
pi_10801362
Gister op een dansavond, met mn zusje. Naast ons zitten 2 meiden en 1 jongen. Stelletje was aan t dansen, dus ik begin heel kort gesprekje met die 2e meid. Ik heb net 1 zin gezegd, zij zegt iets terug. Komt een andere gozer aan, vraagt/dwingt haar zowat met m te dansen. Zij mee.
Ik zit echt nog een minuut met mn bek open, en vraag mezelf af: waar ging dat nou precies fout dan?

Naja, verders was ze toch veel te jong, maar vond het toch niet leuk.

The stupid do not forgive and do not forget; The naive forgive and forget; The wise forgive, but do not forget.
pi_10802449
quote:
Op zondag 1 juni 2003 09:40 schreef elbundy het volgende:
Gister op een dansavond, met mn zusje. Naast ons zitten 2 meiden en 1 jongen. Stelletje was aan t dansen, dus ik begin heel kort gesprekje met die 2e meid. Ik heb net 1 zin gezegd, zij zegt iets terug. Komt een andere gozer aan, vraagt/dwingt haar zowat met m te dansen. Zij mee.
Ik zit echt nog een minuut met mn bek open, en vraag mezelf af: waar ging dat nou precies fout dan?

Naja, verders was ze toch veel te jong, maar vond het toch niet leuk.

misschien was dat haar broer en vond ie jou niet goed genoeg
Vrouwen zijn net als wizzards, ze doen het wel..... maar niet wat je wil.
pi_10802485
quote:
Op zondag 1 juni 2003 11:59 schreef El_Conejito het volgende:

[..]

misschien was dat haar broer en vond ie jou niet goed genoeg

Of d'r vriend...
  zondag 1 juni 2003 @ 14:09:14 #144
53573 Nasa
Houston, we have a problem
pi_10804385
Op zondag 1 juni 2003 09:40 schreef elbundy het volgende:
Gister op een dansavond, met mn zusje. Naast ons..

Dansavond, in het tijdperk van trance en hardhouse rebellen. Dat zegt voor mij genoeg....

[b](|||[/b] Pump it up, pump the jam [b]|||)[/b]
  zondag 1 juni 2003 @ 14:12:17 #145
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_10804445
Kom op, het is weer weekend geweest, er moeten toch genoeg blunders gemaakt zijn. Helaas zat ik zelf thuis, dus geen blunders van mijn kant..
  zondag 1 juni 2003 @ 14:35:36 #146
3398 Appelflap
Flapt alles eruit...
pi_10804811
quote:
Op zondag 1 juni 2003 14:12 schreef Roa het volgende:
Kom op, het is weer weekend geweest, er moeten toch genoeg blunders gemaakt zijn. Helaas zat ik zelf thuis, dus geen blunders van mijn kant..
contactgestoord?
dé appelflap van bakker bart
  zondag 1 juni 2003 @ 16:53:39 #147
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_10806869
Nee, vrienden die weg zijn/geen zin hebben , ongeveer hetzelfde dus
pi_10807694
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 00:55 schreef Snailer het volgende:
ik: 'kom je hier vaker?'
zei: 'ik vind je niet leuk!'

Meesterlijk
pi_10811657
Wat ook iets heel erg kloterigs is, is het volgende

Je staat en beetje lekker te dansen. Gaat alleen bij mij als ik genoeg alcohol op heb, want daarvan wordt ik actief. Gaat er een vrouwtje achter je staan te dansen. Je denkt, dat zit wel goed. Je bent zo dronken dat je je op een gegeven moment omdraait en haar gelijk op de bek pakt. Zij doet mooi mee, maar als jij je ogen open doet kijk je in de ogen van je zusje. Wat een streken zijn dat

zondag 1 juni 2003 @ 20:40:30 #150
28169 Johnson_Lopez
30 maakt je buurt weer prettig
pi_10811719
Ik heb ook jammer genoeg niet echt wat meegemaakt... ook al ben ik vanaf woensdag 3 keer uitgeweest

Maar ik praat liever niet tegen zoon meisje, ik begin er gewoon wat tegenaan te rijden maar niet zoveel geprobeerd, paar keer bleven ze staan , en 1 keer ging ze gewoon een eindje verder staan dus ja

80 maakt je buurt weer prachtig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')