quote:Dat vroeg hij na een tijdje je vriendje geweest te zijn, of na 1 keer zoenen?
Op donderdag 29 mei 2003 01:20 schreef AngelWings het volgende:
Had eens een heel mooi italiaans vriendje.......
slurpHij vroeg me...:
Ben je aan de PIELLL???arghhhhhhhhh
quote:Donderdag, 4 uur, nachtkroeg, Maastricht....
Dude, dat is balen man!
Waar ergens in Maastricht was dat trouwens? Toch niet de Alla?
You do the math....
quote:kut gek vandaag ... ik lig op ut gras te zonne. komt enne wijf d8 dattut me vriend was. die d8 dak sliep bij me kop staan. ik pak die voet BATS vliegt ze vol op de reet
Op dinsdag 13 mei 2003 15:06 schreef Oxigun het volgende:
is dit ook goed genoeg?:
best lekker meisje knijpt in me kont (houd ik niet van). uit reactie pak ik dr hand vast en draai die zo haar rug op totdat ze op haar plaat op de grond lag
(toen pas had ik in de gaten wat ik deed, je krijgt soms van die rare automatische reacties als je genoeg aan vechtsporten doet
)
volgends stukje bozopen gescheven, vandaar rtaalfouten
G: "hallo, ken je mij al?"
cC: "nee"
G: oh jammer..... ko m je ook uit vlissingen?"
C: (ant woord opnverstaan baar)
g: nouja, let maar neeit te veel op mij, ik beb bezopen"
vriendin gaat voor haar dansen om haar avn mijn af te sluiten
G: nou, jij ben took niet vriendelijk zeg.
C; je betn irriatnt, ga weg (wuifbeweging)
Had een keer een schooldisco was wel kicke en daar was een meisje die me al een tijdje leuk vond en zij stuurde een vriendin naar me om te vragen of ik met haar wou zoenen..maar dat meissie vond ik niet echt leuk en zij tegen der vriendin dat ik wel met haar wou zoenen..ze keek niet gek van die reactie op dus ik denk nu ga ik dervoor..dus ik me hoofd naar voren draait zij ineens der hoofd om en loopt ze weg..
Voelde me echt
quote:flink genaaid ja
Op vrijdag 30 mei 2003 10:39 schreef Patricklauw het volgende:
Hier een kleine blundertje en een ENORME sta-voor-lul-actie:Had een keer een schooldisco was wel kicke en daar was een meisje die me al een tijdje leuk vond en zij stuurde een vriendin naar me om te vragen of ik met haar wou zoenen..maar dat meissie vond ik niet echt leuk en zij tegen der vriendin dat ik wel met haar wou zoenen..ze keek niet gek van die reactie op dus ik denk nu ga ik dervoor..dus ik me hoofd naar voren draait zij ineens der hoofd om en loopt ze weg..
Voelde me echt
Nah jah.. eind van de avond was toch nog goed gekomen...
beetje getongt e.d. :-) Dus was wel een blunder, maar is toch goed afgelopen :-) Eindelijk een leuke meid :-)
Helaas, dom als ik was, kijk ik alleen en bedacht ik me later pas van, hey, volgens mij was dat een 'subtiele' hint,
Meid stond te bellen, ik loop naar der toe... "wanneer mag ik je nummer nou is een keer?"... beetje op een speelse toon.
zij : "kijk maar in het telefoonboek "
Meisje (kon ik nog van vroeger) vraagt mijn telefoonnummer.
Belt een paar dagen later, vraagt of ik mee ga wat te drinken. Ik dacht, dat moet altijd kunnen
Eenmaal in de kroeg aangekomen begint ze doodleuk te vertellen dat ze zo'n zin heeft om met haar vriend te gaan samenwonen. euhhh, ik geloof dat mn bus zo komt.....
quote:Mijn makker, dat is de letterlijke betekenis van keihard in je hol genaaid worden.
Op zaterdag 31 mei 2003 20:28 schreef Fok_It het volgende:
Leuk topic!
Heb ik ook nog wel 1 (niet echt een blunder maar wel raar)Meisje (kon ik nog van vroeger) vraagt mijn telefoonnummer.
Belt een paar dagen later, vraagt of ik mee ga wat te drinken. Ik dacht, dat moet altijd kunnen
Eenmaal in de kroeg aangekomen begint ze doodleuk te vertellen dat ze zo'n zin heeft om met haar vriend te gaan samenwonen. euhhh, ik geloof dat mn bus zo komt.....
quote:Tijdverspilling, zowel de hare als de jouwe.
Op zaterdag 31 mei 2003 20:28 schreef Fok_It het volgende:
Leuk topic!
was bij een optreden van raymzter vanavond en ging ff naar de geluidsman toe die een maat van me was..stond voor de "artiestenkamer" (dus waar raymzter zat met z'n band), komt er een heel mooi meisje naar me toe, hele verhalen enzo....op een gegeven moment snapte ik 'r echt niet meer: bleek dat ze dacht dat ik van de security was en wou ze via mij bij raymzter komen
Naja, verders was ze toch veel te jong, maar vond het toch niet leuk.
quote:misschien was dat haar broer en vond ie jou niet goed genoeg
Op zondag 1 juni 2003 09:40 schreef elbundy het volgende:
Gister op een dansavond, met mn zusje. Naast ons zitten 2 meiden en 1 jongen. Stelletje was aan t dansen, dus ik begin heel kort gesprekje met die 2e meid. Ik heb net 1 zin gezegd, zij zegt iets terug. Komt een andere gozer aan, vraagt/dwingt haar zowat met m te dansen. Zij mee.
Ik zit echt nog een minuut met mn bek open, en vraag mezelf af: waar ging dat nou precies fout dan?Naja, verders was ze toch veel te jong, maar vond het toch niet leuk.
quote:Of d'r vriend...
Op zondag 1 juni 2003 11:59 schreef El_Conejito het volgende:[..]
misschien was dat haar broer en vond ie jou niet goed genoeg
Dansavond, in het tijdperk van trance en hardhouse rebellen. Dat zegt voor mij genoeg....
quote:contactgestoord?
Op zondag 1 juni 2003 14:12 schreef Roa het volgende:
Kom op, het is weer weekend geweest, er moeten toch genoeg blunders gemaakt zijn. Helaas zat ik zelf thuis, dus geen blunders van mijn kant..
quote:Meesterlijk
Op zaterdag 3 mei 2003 00:55 schreef Snailer het volgende:
ik: 'kom je hier vaker?'
zei: 'ik vind je niet leuk!'
Je staat en beetje lekker te dansen. Gaat alleen bij mij als ik genoeg alcohol op heb, want daarvan wordt ik actief. Gaat er een vrouwtje achter je staan te dansen. Je denkt, dat zit wel goed. Je bent zo dronken dat je je op een gegeven moment omdraait en haar gelijk op de bek pakt. Zij doet mooi mee, maar als jij je ogen open doet kijk je in de ogen van je zusje. Wat een streken zijn dat
Maar ik praat liever niet tegen zoon meisje, ik begin er gewoon wat tegenaan te rijden maar niet zoveel geprobeerd, paar keer bleven ze staan , en 1 keer ging ze gewoon een eindje verder staan dus ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |