Zomer 2000, Embrun (Frankrijk). We hadden 's middags aan 't meer gezeten en hadden de meeste zooi weer mee genomen naar de tent, ik moest alleen nog even m'n stoel ophalen. Ik loop dus richting 't strand, komen 2 best wel appetijtelijke jongedames mij tegemoet. Ik onder dekking van mijn zonnebril een beetje kijken, maar niks zeggen. Als ze mij een paar meter voorbij zijn hoor ik opeens achter me: "Fox, fox!" (Ik droeg een shirt van Fox met heel groot het logo erop) Drong eerst niet tot me door, dus loop nog wat verder, 3 meter later roepen ze weer en ik zo "oh shit, ze hebben 't tegen mij". Dus ik draai me om, zwaai even leuk en....... loop door (!!)....DUH
En nog een keer in een of andere kroeg/zuip/dans-tent (vooral zuipen hadden we gedaan in 't begin). Ik zie een beest wel knap meisje op aangename wijze dansen. "Nou, daar ga ik dan maar 's mee dansen", denk ik dus. Nou leuk en aardig, ik beetje met haar dansen, ze doet ook nog beetje mee enzo. Is 't nummer afgelopen, dus even wat stiller, zij: "Ik heb niks tegen je hoor, maar zou je niet zo dicht tegen me aan willen dansen?" Toen ben ik maar weer verder gegaan met zuipen.
Edit: ff 't einde van de eerste veranderd, had 'em verkeerd onthouden hoorde ik net.
[Dit bericht is gewijzigd door FHR op 25-05-2003 18:44]
Vervolgens ga je voor het eerst sinds tijden (werk meestal zaterdag nacht) een avondje stappen met wat vrienden.
Het voordrinken loopt iets uit de hand, je bent al een beetje aangeschoten als je de kroeg binnen komt.
Je loopt richting de achterste bar met je vrienden (voorop).
Zo halverwege loop je langs die ene meid.
Vraagt ze: "zullen wij zometeen samen wat gaan drinken?"
je antwoord botweg: "Nee"
Vervolgens doe je 2 stappen, je blijft stil staan, het begint tot je door te dringen wie het vroeg, wat ze vroeg, en wat je antwoord was.
Je draait je om, je ziet die meid pissig kijken en denkt; dis niet goed.
Wat het uiteindelijk ook niet bleek te zijn..
Ze heeft sindsdien geen woord meer tegen me gezegt. (Jaartje of 2 geleden inmiddels)
Dit soort advonturen vergeet je het liefst zo snel mogelijk, maar mede dankzij de mijn vrienden die op dat moment achter me liepen wordt ik er iedere keer aan herinnerd als we d'r tegenkomen.
-- Nog maar 1 --
En een jaar eerder ging ik wel es met een meid om, die ik overigend wel leuk vond.
Op een zaterdag avond zaten wij 2en met nog een stelletje (vrienden van haar) aan een tafeltje wat te drinken, en zij zaten ons aan te moedigen om "wat" te gaan doen.
Obsternaat zoals ik af en toe kan zijn heb ik dus helemaal niets gedaan.
En dat advontuur had ook niet echt een happy end..
Ik maak laatste tijd nie echt veel meer mee :s
khoop woensdag wel bij de schuimparty
quote:
Op maandag 26 mei 2003 22:13 schreef beelz het volgende:
op een gegeven moment was ik knetterlam en begin ik te kotsen midden in die kroeg....
is dus niet wat geworden
Dus ik hou mn hoofd een beetje naar achteren toe, om niet tegen die sigaret aan te komen. Dat zag ze, dus ze lachte heel lief, neemt de sigaret in dr andere hand en mompelde iets in de richting van 'zo nu heb je er tenminste geen last van' en lachte nog eens. Wij hadden toen al net besloten om zo maar te gaan, en stonden op het punt om te vertrekken.
Toen kwam dat meisje opeens tegen me aanstaan, echt helemaal tegen me aan (dr tieten tegen mn borst aan, en ze staat tussen mn benen) en zegt, terwijl ze omhoog kijkt recht in mn ogen: 'Maar zou je het dan erg vinden als ik sorry tegen je zou zeggen...'
Dus ik kijk dat meisje aan, sta met mn bek vol tanden, en mompel: 'euh, euuhhh, nee hoor..' Ze bleef nog een paar seconde tegen me aanstaan en droop daarna af.
Die vriend en ik gaan dus richting uitgang, zegt ie tegen me: 'he, kende jij dat meisje ofzo?' Ik: 'nee'. Hij: 'Wat een lekker wijf man..' Toen liepen we de deur door naar buiten en viel opeens het kwartje
quote:Soortegelijk geval:
Op dinsdag 27 mei 2003 02:12 schreef _Kuch_ het volgende:
Ik was 2 weken terug met een vriend van op stap gegaan hier in de stad. Op een gegeven moment stonden we in een nachtkroeg (uurtje of 4), en ik was nogal moe van de paar dagen ervoor. Toen kwam er een meisje voor me staan, een erg mooi meisje zelfs, met een sigaret in haar handen, niet ver van mijn kin af.Dus ik hou mn hoofd een beetje naar achteren toe, om niet tegen die sigaret aan te komen. Dat zag ze, dus ze lachte heel lief, neemt de sigaret in dr andere hand en mompelde iets in de richting van 'zo nu heb je er tenminste geen last van' en lachte nog eens. Wij hadden toen al net besloten om zo maar te gaan, en stonden op het punt om te vertrekken.
Toen kwam dat meisje opeens tegen me aanstaan, echt helemaal tegen me aan (dr tieten tegen mn borst aan, en ze staat tussen mn benen) en zegt, terwijl ze omhoog kijkt recht in mn ogen: 'Maar zou je het dan erg vinden als ik sorry tegen je zou zeggen...'
Dus ik kijk dat meisje aan, sta met mn bek vol tanden, en mompel: 'euh, euuhhh, nee hoor..' Ze bleef nog een paar seconde tegen me aanstaan en droop daarna af.
![]()
Die vriend en ik gaan dus richting uitgang, zegt ie tegen me: 'he, kende jij dat meisje ofzo?' Ik: 'nee'. Hij: 'Wat een lekker wijf man..' Toen liepen we de deur door naar buiten en viel opeens het kwartje
![]()
Ik stond met wat vrienden te dansen in een discotheek brand op een gegeven moment een meid met een sigaret tegen m'n vinger dat ziet ze waarop ze m'n hand pakt en die vinger in haar mond stopt aflikt en daarna zegt "moet ik het nog verder goedmaken?" waarop ik zeg "nee laat maar het is wel goed zo"
quote:Nee jij bent lekker origineel met je sigaretje en je vriendin die je komt redden
Op zaterdag 24 mei 2003 17:26 schreef Chantal21 het volgende:
Niet zo zeer een blunder van mij meer van die kerel:
ik stond te dansen zegt hij: jeetje jij danst echt lekker... ik voelde het gaap-gehalte alweer stijgen. dus ik zeg ok wat jij wil ik sta al stil (zou je toch moeten denken dat ie m al snapt), Dus ik steek een sigaret op hij: jeetje je rookt ook echt erotisch ik:
naja de domme opmerkingen bleven maar komen. Toen kwam mijn vriendin me eindelijk redden dus ik zeg hem gedag wat doet hij HIJ GAF EEN HAND whahahaha... ik word er nog wel meegepest
Mannen be an original!!!!
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 08:18 schreef DemonRage het volgende:
Meiden die roken
quote:Ik kan me echt niet herinneren dat ik ooit in een discotheek ben gekomen waarbij iedereen aan de kant zat in het begin. Maar misschien komt dat omdat ik of in de betere discotheken kom of pas altijd heel laat ga. Maar goed... degene die het oorspronkelijke bericht schreef leek op te merken dat de jongens aan 1 kant zaten en de meiden aan de andere kant... dus een typische brugklas fuif.
Op dinsdag 13 mei 2003 16:43 schreef Johnson_Lopez het volgende:[..]
Jij wil dus zeggen dat als jij een discotheek binnenkomt gelijk gaat dansen midden op de dansvloer ... ook al staat er voor de rest nog niemand op.
Tis volgens mij normaal om eerst een beetje rustig aan te doen, en wat te zitten en ff wat drinken, of zoiets dan toch... dan gelijk te beginne met danse. Hoe oud je ook bent.
Nou wil ik je reactie hierop wel weten
Overigens niet dat daar iets mis mee is, ik zou graag nog eens zo 'fuif' willen meemaken. Helemaal geweldig... het viel me gewoon op. ke?
quote:Nou niet echt aan de kant zitten wel overal wat, ook op de dansvloer, maar niet dat al iedereen aan het dansen is....
Op dinsdag 27 mei 2003 13:09 schreef Oliver het volgende:[..]
Ik kan me echt niet herinneren dat ik ooit in een discotheek ben gekomen waarbij iedereen aan de kant zat in het begin. Maar misschien komt dat omdat ik of in de betere discotheken kom of pas altijd heel laat ga. Maar goed... degene die het oorspronkelijke bericht schreef leek op te merken dat de jongens aan 1 kant zaten en de meiden aan de andere kant... dus een typische brugklas fuif.
Overigens niet dat daar iets mis mee is, ik zou graag nog eens zo 'fuif' willen meemaken. Helemaal geweldig... het viel me gewoon op. ke?
Hoelaat kom jij er dan meestal aan ?
Kan er alleen zelf niet wat van me verzinnen om ertussen te zetten...maar als het me overkomt laat ik me horen...
quote:Dude, dat is balen man!
Op dinsdag 27 mei 2003 02:12 schreef _Kuch_ het volgende:
Ik was 2 weken terug met een vriend van op stap gegaan hier in de stad. Op een gegeven moment stonden we in een nachtkroeg (uurtje of 4), en ik was nogal moe van de paar dagen ervoor. Toen kwam er een meisje voor me staan, een erg mooi meisje zelfs, met een sigaret in haar handen, niet ver van mijn kin af.Dus ik hou mn hoofd een beetje naar achteren toe, om niet tegen die sigaret aan te komen. Dat zag ze, dus ze lachte heel lief, neemt de sigaret in dr andere hand en mompelde iets in de richting van 'zo nu heb je er tenminste geen last van' en lachte nog eens. Wij hadden toen al net besloten om zo maar te gaan, en stonden op het punt om te vertrekken.
![]()
![]()
Ik was al een jaar gek op een jongen en ik had zijn telefoonnummer achterhaald, want we zouden een keer wat leuks gaan doen. Hij was niet echt de initiatiefnemer dus moest ik er maar achteraan gaan.
Dus ik bel hem op en kreeg een vrouw aan de lijn, ik vroeg: "Is tim er ook?" , ja hoor die was er wel, ik werd doorverbonden..
Ik helemaal op van de zenuwen, werd de lijn aan de andere kant opgenomen: "ja?" (de stem klonk beetje maf, maar zou wel goed zijn dacht ik)
ik: "hee, heb je zin om vrijdag mee te gaan naar de bios?"
aan de andere kant van de lijn: "ehh, ik ben kim hoor"
Ik zakte echt door de grond van schaamte en hoorde ook nog es gelach op de achtergrond Heb dus opgehangen en ik heb die jongen nooit meer aan durven kijken.
quote:Jij: Ja, ik ben ook in voor triootjes
Op woensdag 28 mei 2003 16:14 schreef Houzer het volgende:
Ik: Heej wil je wat drinken
Zij: Vraag maar aan me vriend
quote:Kan me ook niet herinneren dat ik die jongen aan t versieren was ....
Op dinsdag 27 mei 2003 08:22 schreef FunnyName het volgende:[..]
Nee jij bent lekker origineel met je sigaretje en je vriendin die je komt redden
quote:Wat maakt die naam nou uit? Zoent ze beter als je haar naam weet?
Op maandag 5 mei 2003 15:48 schreef fruitmandje het volgende:
EN WAAROM VERGEET IK ALTIJD DE NAAM VAN HET MEISJE WAARMEE IK STA TE PRATEN!!!!!
Dit komt meerdere keren per avond voor
Een paar maanden terug zag ik op een feest een meisje staan, we hadden wat oogcontact. Zij heeft een ijsje in haar hand.
Ik vraag: Is dat nog steeds een ijsje, of ALWEER een ijsje?
zij: alweer
toen heb ik haar gezoend.
Aan het eind van de avond heb ik aan haar gevraagd hoe ze heette. (Hoe heet je eigenlijk) Was eigenlijk best onbeschoft, wel makkelijk
quote:Dat doe ik dus echt zo vaak mogelijk, dat is zó gaaf. Gewoon met een paar vrienden/vriendinnen midden op de dansvloer jezelf gaan staan uitsloven terwijl er nog haast niemand in die beterffende zaal is. Je moet wel schaamteloos dansen hoor.
Op dinsdag 13 mei 2003 16:43 schreef Johnson_Lopez het volgende:[..]
Jij wil dus zeggen dat als jij een discotheek binnenkomt gelijk gaat dansen midden op de dansvloer ... ook al staat er voor de rest nog niemand op.
Tis volgens mij normaal om eerst een beetje rustig aan te doen, en wat te zitten en ff wat drinken, of zoiets dan toch... dan gelijk te beginne met danse. Hoe oud je ook bent.
Ik heb ooit in een discotheek geprobeerd twee vrouwen tegelijkertijd te versieren, dat ging dus ook GOED fout
Verdriet heb ik snel weggedronken en daarna nog net een kwartier voor vertrek één of andere slet gezoend.
[Dit bericht is gewijzigd door Douchekop op 29-05-2003 01:27]
Hij vroeg me...:
Ben je aan de PIELLL???
arghhhhhhhhh
quote:WHEHEHEHE dit is echt de beste die ik ooit hier heb gelezen... man wat bot
Op dinsdag 13 mei 2003 15:06 schreef Oxigun het volgende:
is dit ook goed genoeg?:
best lekker meisje knijpt in me kont (houd ik niet van). uit reactie pak ik dr hand vast en draai die zo haar rug op totdat ze op haar plaat op de grond lag
(toen pas had ik in de gaten wat ik deed, je krijgt soms van die rare automatische reacties als je genoeg aan vechtsporten doet
)
quote:embrun.. daar ben ik ook wel eens geweest
Op zondag 25 mei 2003 18:24 schreef FHR het volgende:
Zomer 1998, La Roche-en-Ardenne. Zit lekker met paar vrienden op de camping. 's Avonds lekker bikken in je hangstoel aan de rivier, etc. Komt er een leuk meisje aangewandeld, dus wij: "Nou 'Jantje', zeg 's wat tegen haar". Dus hij, op het moment dat het meisje net langs ons loopt zegt (op lekker lompe manier): "Biertje?!"Meisje (heel netjes): "Nee dank je" en gewoon doorlopen
Zomer 2000, Embrun (Frankrijk). We hadden 's middags aan 't meer gezeten en hadden de meeste zooi weer mee genomen naar de tent, ik moest alleen nog even m'n stoel ophalen. Ik loop dus richting 't strand, komen 2 best wel appetijtelijke jongedames mij tegemoet. Ik onder dekking van mijn zonnebril een beetje kijken, maar niks zeggen. Als ze mij een paar meter voorbij zijn hoor ik opeens achter me: "Fox, fox!" (Ik droeg een shirt van Fox met heel groot het logo erop) Drong eerst niet tot me door, dus loop nog wat verder, 3 meter later roepen ze weer en ik zo "oh shit, ze hebben 't tegen mij". Dus ik draai me om, zwaai even leuk en....... loop door (!!)....DUH
En nog een keer in een of andere kroeg/zuip/dans-tent (vooral zuipen hadden we gedaan in 't begin). Ik zie een beest wel knap meisje op aangename wijze dansen. "Nou, daar ga ik dan maar 's mee dansen", denk ik dus. Nou leuk en aardig, ik beetje met haar dansen, ze doet ook nog beetje mee enzo. Is 't nummer afgelopen, dus even wat stiller, zij: "Ik heb niks tegen je hoor, maar zou je niet zo dicht tegen me aan willen dansen?"
Toen ben ik maar weer verder gegaan met zuipen.
Edit: ff 't einde van de eerste veranderd, had 'em verkeerd onthouden hoorde ik net.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |