quote:Whahaha super
Op dinsdag 13 mei 2003 15:06 schreef Oxigun het volgende:
is dit ook goed genoeg?:
best lekker meisje knijpt in me kont (houd ik niet van). uit reactie pak ik dr hand vast en draai die zo haar rug op totdat ze op haar plaat op de grond lag
(toen pas had ik in de gaten wat ik deed, je krijgt soms van die rare automatische reacties als je genoeg aan vechtsporten doet
)
quote:Jij wil dus zeggen dat als jij een discotheek binnenkomt gelijk gaat dansen midden op de dansvloer ... ook al staat er voor de rest nog niemand op.
Op vrijdag 9 mei 2003 15:52 schreef Oliver het volgende:[..]
Hoe oud ben jij? Het laatste feest dat ik me kan herinneren waarbij iedereen aan het begin aan de kant zat was op een 'fuif' in de brugklas.
Tis volgens mij normaal om eerst een beetje rustig aan te doen, en wat te zitten en ff wat drinken, of zoiets dan toch... dan gelijk te beginne met danse. Hoe oud je ook bent.
Nou wil ik je reactie hierop wel weten
Althans, dat kan ik me nog van vroeger herinneren.
quote:Daarom noem ik ze altijd iets van lieverd, of zoiets. Vinden ze meestal wel leuk. Ik zeg wel altijd dat ik slecht in namen ben en dat ik, als ik niet oplet, mijn eigen naam vergeet (moeten ze meestal wel om lachen, kan ook zijn dat ze me uitlachen maar wat de fok).
Op maandag 5 mei 2003 15:48 schreef fruitmandje het volgende:
EN WAAROM VERGEET IK ALTIJD DE NAAM VAN HET MEISJE WAARMEE IK STA TE PRATEN!!!!!
Dit komt meerdere keren per avond voor
quote:ook wel eens gebeurd bij je vriendin?
Op maandag 5 mei 2003 15:48 schreef fruitmandje het volgende:
EN WAAROM VERGEET IK ALTIJD DE NAAM VAN HET MEISJE WAARMEE IK STA TE PRATEN!!!!!
Dit komt meerdere keren per avond voor
quote:onwaarschijnlijk, maja als het echt gebeurd is dan :
Op dinsdag 13 mei 2003 23:05 schreef Me784 het volgende:
Gisteravond in de kroeg heb ik het goed verpest met een dame. Ik zit lekker aan de bar komen er 2 leuke dames (van rond de 19 jaar) naast ons zitten. Met 2 grote koffers. Na wat gepraat te hebben. Vraag ik aan haar wat zit er in? Ja zegt ze ik heb net saxles gehad. (Les op de saxofoon dus, dacht te horen SEXles). Ik dus Goh ben je dat nodig dan? zegt ze Ja want ik kan het nog niet zo erg goed, ik doe het nog geen jaar. Ik met me redelijk zatte kop, nou loop maar mee naar mijn kamer zal ik het je nog wel wat leren (iets in die trend). Kijkt ze me aan speel jij ook saxofoon? IkNee dan gaan we ff ..... Ze kijkt me aan met een blik
en draait zich om en loopt weg....
Erg jammer was een leuke meid maar ja ik zal toch beter moeten luisteren
ik heb zelf (helaas) nix meegemaakt. Mocht ik iets meemaken, dan post ik het zeker!
Hebben de vrouwtjes trouwens geen versierblunders , daar wil ik ook weleens wat over horen
Van mij hoor je nog wel is binnekort... tis hier volgende week woensdag schuimparty, dus ja
Ik ging met wat mensen uit en d'r ging een meisje mee wat ik al enige tijd leuk vond. Ik had zoiets van; vandaag moet het maar eens duidelijk worden Dus ik vol goede moed naar de kroeg toe. Toen ik binnen kwam kwam ze op me aflopen "Leeexxxxxieeeeee!", en hangt vervolgens om me nek, dus ik denk, als het zo enthousiast blijft gaat het goed komen. De volgende zin die er echter uit kwam was minder motiverend. Toen riep ze namelijk: "Ik heb een vriendje!!!!", dus ik denk kut. Maargoed, ik vraag dus toch nog maar "En dat ben ik zeker niet?
" Maar dat was dus helaas niet het geval.
quote:das bale
Op zaterdag 24 mei 2003 13:45 schreef Afwezig het volgende:
NahgoedTis niet echt een blunder, maar wel mislukt
Ik ging met wat mensen uit en d'r ging een meisje mee wat ik al enige tijd leuk vond. Ik had zoiets van; vandaag moet het maar eens duidelijk worden
Dus ik vol goede moed naar de kroeg toe. Toen ik binnen kwam kwam ze op me aflopen "Leeexxxxxieeeeee!", en hangt vervolgens om me nek, dus ik denk, als het zo enthousiast blijft gaat het goed komen. De volgende zin die er echter uit kwam was minder motiverend. Toen riep ze namelijk: "Ik heb een vriendje!!!!", dus ik denk kut. Maargoed, ik vraag dus toch nog maar "En dat ben ik zeker niet?
" Maar dat was dus helaas niet het geval.
quote:Ja idd, ik ben ook wel benieuwd ...
Op maandag 19 mei 2003 23:38 schreef Johnson_Lopez het volgende:
Hebben de vrouwtjes trouwens geen versierblunders , daar wil ik ook weleens wat over horen
Zelf heb ik er niet zoveel, ik ben meestal gewoon mezelf, maak hier en daar eens een praatje, zonder echt te versieren .. vinden meeste dames wel prettig in mijn ervaring
quote:Het is "Dit topic"
Op maandag 19 mei 2003 22:49 schreef Pugsley het volgende:
OMFG! Deze topic heerscht echt zwaar!!!
quote:Maar het is toch ook 'de park'
Op zaterdag 24 mei 2003 15:48 schreef webspider het volgende:[..]
Het is "Dit topic"
Mannen be an original!!!!
quote:Mja, het moeilijkste is dus die openingszin heh
Op zaterdag 24 mei 2003 17:26 schreef Chantal21 het volgende:
Niet zo zeer een blunder van mij meer van die kerel:
ik stond te dansen zegt hij: jeetje jij danst echt lekker... ik voelde het gaap-gehalte alweer stijgen.
<knipperdeknip>
Mannen be an original!!!!
Als we nu eens met alle dames afspreken, dat de openingszin er niet toe doet, zou de wereld een boel makkelijker maken
BTW: Dans je lekker ?
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 00:55 schreef Snailer het volgende:
ik: 'kom je hier vaker?'
zei: 'ik vind je niet leuk!'
[is al oud, maar blijft kort en krachtig (en heel grappig)]
Vanavond kwam mijn huisgenoot opeens een oude bekende tegen hier in den haag... bla bla bla mee naar de kroeg... prima... hey gaan jullie mee naar een feestje op strand?? Tuurlijk. Wij daar aangekomen, erg gezellig feestje. Beetje dansen veel lol, komt er een meisje naar me toe:
"zij (ze wijst naar een ander meisje) zoekt een leuke jongen om te versieren...(veel betekenende blik naar mij) Ik kijk naar het meisje (op zich een leuk meisje maar ze stond net te roken en daar kan ik niet tegen... Dus ik zeg: "Ok! Zal ik ff helpen zoeken dan?? "
Ze keek me heel raar aan en moest toen wel lachen...
quote:Openingszin zegt meer dan alleen die woorden...
Op zaterdag 24 mei 2003 18:20 schreef webspider het volgende:[..]
Mja, het moeilijkste is dus die openingszin heh
Als we nu eens met alle dames afspreken, dat de openingszin er niet toe doet, zou de wereld een boel makkelijker maken
BTW: Dans je lekker ?
En of ik lekker dans ... volgens die kerel wel... beetje arrogant van jezelf om te zeggen (ik sta niet voor lul op de dansvloer hou het daarop).
Mijn bijdrage:
Loop door een foute 'dancing' in Zeeland toen ik op vakantie was daaro.
Allemaal giga foute mensen maar zie een groepje met echt dames.
Dus ik loop erheen en tegen de knapste:
Ik: Hey, ik denk, ik kom maar even naar jou toe want voor de rest lopen hier echt alleen maar lompe vrouwen en boeren rond...
Zij: Ja idd...zoals jij...
dit van gister:
ik met 3 vrienden naar kroeg, zijn er 2 meisjes (collega's van mij en vriend 1) 1 trol, 1 redelijk mooi, achter die mooie zit vriend 1 al hele tijd aan, maar er gebeurd niet echt veel, en denk eerlijkgezegd ook niet dat er nog wat van komt...
anyway, hij beetje met die mooie praten, (niemand zegt wat tegen de )
komt die mooie ineens naar mij toe, mag ik je nr? ikke, nou.. heb net nieuwe foon, dus weet nr nog niet.. verder beetje met dr staan praten. ze maakte wel moves, maar ging er niet op in.
op geven moment had ze dat ook wel door, ging ze naar vriend 2 ... precies hetzelfde, ook hij ging er niet op in.
vond ik eerlijk gezegd best hoffelijk van mezelf
alles om vriend 1 te sparen
quote:Of omdat je niet zag dat ze versierpogingen deed
Op zondag 25 mei 2003 13:55 schreef cs-Blade het volgende:vond ik eerlijk gezegd best hoffelijk van mezelf
![]()
alles om vriend 1 te sparen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |