quote:Masterlijk
Op vrijdag 9 mei 2003 14:32 schreef Deimos het volgende:
Ik was met een maatje naar een huisfeest van z'n vriendin. Het was echt zo'n enorm fout studentenfeest waar de Helly H. jassen en de Oililly (ofzoiets) sjaaltjes niet op 10 handen te tellen waren.Na flink wat biertjes raakte ik in gesprek met een best wel mooie meid, met een leuk figuurtje. Wij wat praten over haar studie enzo, alleen de alcohol begon zijn werk te doen, dus toen vroeg ik haar met m'n stomme kop "je bent zeker nog 1e jaars of niet?" zij "ja hoezo?" "nou,omdat je nog geen dikke kont hebt...maar dat komt nog wel hoor als je zo door blijft zuipen!"
Tja kansloos natuurlijk...
Ik bedoelde het als een grapje, maar waarschijnlijk kwam het wat verkeerd mijn strot uit. Heb haar daarna ook niet meer gezien
Nou ik dan ook maar weer eens. Ik hele tijd leuk gezellig kletsen met een meisje, nou ja wat mee proberen zegt ze: ik wil niks met je voor een avondje.
Ik zo: oh maakt niet uit, gaan we toch langer door dan een avondje
Nou ja toen ging ze dus weg, vrouwen ook.......
In Lloret de Mar op vakantie, en het was in de tijd dat ik echt een avond nodig had om naar een meissie te stappen.. Bijhoorlijk zenuwachtig(kon nooit echt goede gespreksstof vinden) toch maar tegen de'r gaan praten.. Maten van me stonden op een afstand te kijken van zo effe zien hoe hij het ervan af brengt.. En ik maar lullen, zij ja en nee knikken enzo.
Geeft ze een poos later antwoord, blijkt ze spaans te zijn.. Ze had geen woord verstaan van wat ik zei want ik zat in het Nederlands te lullen
Oorzaak: drank... jawel maargoed zij lachte 1x en liep weg met de'r vriendinnen
quote:Been there, done that ;-)
Op zondag 4 mei 2003 01:47 schreef geursel het volgende:
haha. lolZo heb ik een keer gehad dat ik een paar weken achter elkaar opvrijdag vet oogcontact met een leuke meid had. Nou, eindelijk over die stap heengezet en naar haar toe. Ik vroeg naar haar naam.. bleek dat een buitenlandse naam t ezijn die ik echt niet verstond..:X Heb ik dus 3 keer gevraagd: " Hoe?" en daarna wist ik eigenlijk al dat ik het verknald had
mzzl.
pardon, ming?
quote:Om mij hoef je het niet te laten...
Op donderdag 8 mei 2003 21:25 schreef Drumkruk het volgende:
waarom maak ik dat nooit mee?aaarghh...
sja er is wel wat maar vrienden van mij Fok!ken ook... dusja...
Thomas
quote:Tja reality bites...
Op vrijdag 9 mei 2003 14:32 schreef Deimos het volgende:"je bent zeker nog 1e jaars of niet?" zij "ja hoezo?" "nou,omdat je nog geen dikke kont hebt...maar dat komt nog wel hoor als je zo door blijft zuipen!"
Tja kansloos natuurlijk...
Je hebt gewoon gelijk!
Al waggelend kwam ze richting mijn barkruk en sprak met dubbele tong de 3 volgende volzinnen (aangezien 1 openingszin niet genoeg was):
-(wijzend op meisje naast me) Is dat je vriendin ?
-Ik zie je al de hele avond zitten, maar ik durfde je niet aan te spreken (ah, dat verklaart de dranklucht)
-Ik vind jou eigenlijk best wel een lekker ding.
Mijn geweten overtuigde me ervan om hier toch maar geen misbruik van te maken, dus ik catagoriseer dit maar als een versierblundertje van haar kant
En van mezelf... Tja, eigenlijk op het moment dat ik ga versieren is het automatisch een blunder
Ik: *checkt & ziet 2 leuke dames
Ik: *Op dames afstapt
Ik: Hoi! Echtwel een leuke tent hier he! Ja echt supergoede muziek! Ik kom hier regelmatig vooral omdat het hier zo gezellig is en blablablaat
Meisjes:
Ik: Vooral deze DJ is heel goed en toch heb ik veel gezopen enzo met vrienden heel veel bier blabla ik heb zus blabla ik heb zo blabla goeie shit hier blabla
Meisjes:
Ik: Goed dus dan ga ik dan nu weer was hardstikke gezellig! Doei!
Meisjes:
quote:
Op maandag 12 mei 2003 22:16 schreef kippiej het volgende:
Al weer een hele tijd geleden.
Ik: *checkt & ziet 2 leuke damesIk: *Op dames afstapt
Ik: Hoi! Echtwel een leuke tent hier he! Ja echt supergoede muziek! Ik kom hier regelmatig vooral omdat het hier zo gezellig is en blablablaat
Meisjes:
Ik: Vooral deze DJ is heel goed en toch heb ik veel gezopen enzo met vrienden heel veel bier blabla ik heb zus blabla ik heb zo blabla goeie shit hier blabla
Meisjes:
Ik: Goed dus dan ga ik dan nu weer was hardstikke gezellig! Doei!
Meisjes:
laat je niet klein maken, het waren gewoon arrogante wijfen met een hoge eigendunk
Probleempje: had al 4,5 jaar verkering....
...uiteindelijk wilde het meisje dus niets, omdat k een vriendin had. OK, kan ik mee leven....
...nog een paar weken contact gehad, daarna niks meer. Heb mijn vriendin verteld dat ik een meisje ontmoet had, was ze niet blij mee zeg maar (ben je eens eerlijk, wordt ze boos!)
Resultaat: relatie uit, meisje kijkt me niet meer aan :')
Misschien geen blunder maar heb wel IETS verkeerd gedaan....|
quote:Sjezes... da´s wel heel kut zeg. Win/Win situatie... wat doe je?? Verliezen
Op dinsdag 13 mei 2003 10:09 schreef avdbree het volgende:
Mooi meisje ontmoet op vrijdag, eerst oogcontact, kwam vriendin van haar naar me toe met mededeling dat meisje maar wat drinken aan te bieden (heh heh goeie vriendin!)....daarna uurtje of 5 gepraat....Probleempje: had al 4,5 jaar verkering....
...uiteindelijk wilde het meisje dus niets, omdat k een vriendin had. OK, kan ik mee leven....
...nog een paar weken contact gehad, daarna niks meer. Heb mijn vriendin verteld dat ik een meisje ontmoet had, was ze niet blij mee zeg maar (ben je eens eerlijk, wordt ze boos!)Resultaat: relatie uit, meisje kijkt me niet meer aan :')
Misschien geen blunder maar heb wel IETS verkeerd gedaan....|
Kreeg overigens nog wel een tijdje later een SMS-je van het meisje : "Hoe moet het nu verder met 'ons'"?
...twijfel twijfel...
...en op het einde dus 2x een supermooie vrouw kwijt he
quote:GENIAAL!!
Op dinsdag 13 mei 2003 15:06 schreef Oxigun het volgende:
is dit ook goed genoeg?:
best lekker meisje knijpt in me kont (houd ik niet van). uit reactie pak ik dr hand vast en draai die zo haar rug op totdat ze op haar plaat op de grond lag
(toen pas had ik in de gaten wat ik deed, je krijgt soms van die rare automatische reacties als je genoeg aan vechtsporten doet
)
quote:ik was toch niet geinteresseerd
Op dinsdag 13 mei 2003 15:08 schreef daNpy het volgende:[..]
GENIAAL!!
quote:Dat meisje vind jou super leuk, durft niets te zeggen, knijpt voorzichtig je kont en hoopt op aandacht en jij voert meteen een geweldige judo move uit
Op dinsdag 13 mei 2003 15:15 schreef Oxigun het volgende:[..]
ik was toch niet geinteresseerd
het was best een bitch toch...
Fraai is dat
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 15:15 schreef Oxigun het volgende:[..]
ik was toch niet geinteresseerd
het was best een bitch toch...
quote:Prachtig!
is dit ook goed genoeg?:
best lekker meisje knijpt in me kont (houd ik niet van). uit reactie pak ik dr hand vast en draai die zo haar rug op totdat ze op haar plaat op de grond lag
(toen pas had ik in de gaten wat ik deed, je krijgt soms van die rare automatische reacties als je genoeg aan vechtsporten doet
)
quote:jij komt er wel
is dit ook goed genoeg?:
)
Laten we maar beginnen met deze. Niet echt een versierblunder, maar wel een "blunder" te noemen. Ik was samen met een vriend op vakantie in frankrijk. Hij had daar een hele leuke meid leren kennen en we lagen dus regelmatig met zijn 3en in een tent
Laatste nacht voordat we weggingen sliepen ze in haar tent. volgende ochtend liggen ze wel heel erg lang uit te slapen. Ik douchen enzo, liggen ze nog steeds in die tent. Ik roep dus zo "Heeejo, wakker worden" en ik rits zo die tent open. Er zat nog zo'n muggegaas voor, dus ik zag niks. Naja, JW die zei zo van ja, we komen er zo aan.. dus ik loop weer weg. Hij roept me zo na dat ik de tent moet dichtdoen.
We zijn met de terugreis bezig, vertelt ie me dat op het moment dat ik de tent open deed die meid hem aan het snorkelen was... Foutje..
Verder heb ik nog eens een leuke blunder gehad op Ameland. Mijn broer, mijn stiefzus en ik zaten daar op een comping en hadden allemaal iemand meegenomen. Mijn zus had een vriendin meegenomen. Wel 2 jaar ouder dan mij, maar dat geeft natuurlijk niet. Ik had wel een oogje op die meid en het klikte wel. Ze wou echte rniet dat mijn stiefzus erachter kwam (schaamte??? ik weet het niet). Anyway, op een gegeven moment waren ze allemaal naar de plee. Wij lagen dus met zijn tweeen in die tent wat te frunniken. Hadden we dus het ligt aan gelaten en werd alles toch niet op de tent geprojecteerd!!!!!
Verder heb ik die vakantie nog een andere hele leuke meid leren kennen. ik was nogal jong, en misschien heb ik daarom zo'n giga-kans laten liggen. Ik was namelijk met haar mee naar huis gegaan en heb een week met haar daar geleefd. We hebben dagen op bed gelegen, strelend en vrijend. Ik was gewoon emt haar tepels aan het spelen, maar ben gewoon niet verder gegaan! erg stom! ongelovelijk stom!
quote:LOL!
is dit ook goed genoeg?:
)
Tikt een mooie meid je op je schouder om je aandacht te krijgen, draai je je in een reactie om en geeft een knietje in haar bek of zo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |