abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10249205
op vakantie:
naam krijgen, heerlijk stapje verder doen,
naam verkeerd onthouden,
de volgende dag elkaar zien,
hele dag lullen

elkaar nooit meer aan kijken

Wat ging er hier fout?
Juist ja, ik noemde der naam niet, voelde ze zich in haar eer aangetast, moet je maar niet een of andere Poolse naam hebben hoor....:?

I have plenty of common sence, i just choose to ignore it
pi_10249959
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 16:08 schreef Passenger het volgende:
op vakantie:
naam krijgen, heerlijk stapje verder doen,
naam verkeerd onthouden,
de volgende dag elkaar zien,
hele dag lullen

elkaar nooit meer aan kijken

Wat ging er hier fout?
Juist ja, ik noemde der naam niet, voelde ze zich in haar eer aangetast, moet je maar niet een of andere Poolse naam hebben hoor....:?

Is heel herkenbaar
Het gebeurd(e) regelmatig in discotheken dat ik met een meisje stond te praten en ergens wel een keer haar naam had gehoord in het gesprek maar dat dus alweer vergeten was Probeer je daar maar eens uit te redden dan, want meestal vinden ze het niet leuk als je vraagt "uh sorry maar hoe heette je ook alweer "
My Only Fear Of Death Is Coming Back Reincarnated As a Breezahslut.
pi_10250107
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 00:55 schreef Snailer het volgende:
ik: 'kom je hier vaker?'
zei: 'ik vind je niet leuk!'

Whaha geweldig topic

Meen je dit serieus?? whahaah kut wijf

dinsdag 6 mei 2003 @ 18:35:49 #29
53720 Mik-xa
Toffe peer
pi_10253194
ik: "zeg, ik wil niet cliche overkomen dus heb jij misschien een idee hoe ik je het beste aan kan spreken?"

Zij: "zo in ieder geval niet, stumper... "

slik.

dinsdag 6 mei 2003 @ 22:17:43 #30
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_10258750
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 18:35 schreef Mik-xa het volgende:
ik: "zeg, ik wil niet cliche overkomen dus heb jij misschien een idee hoe ik je het beste aan kan spreken?"

Zij: "zo in ieder geval niet, stumper... "

slik.

Bot wijf

Wel lullig natuurlijk.

You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_10266664
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 16:31 schreef DevilsNight83 het volgende:

[..]

, want meestal vinden ze het niet leuk als je vraagt "uh sorry maar hoe heette je ook alweer "

Ik moet dan altijd lachen en geef een andere naam zeggen ze ook nog "owwwja nu weet ik het weer!" wat een sukkel....
pi_10269476
Kvind het echt een super topic Vind het ook lullig om alleen maar te lezen en zelf niet te melden wat ik mee heb gemaakt.

Aardige tijd geleden. Gingen met een groep uit de ik had ontmoet op vakantie. Der was een meisje bij die ik erg leuk vond. Die avond lekker veel gezopen, gaan nog met ze alle naar haar huis toe en daar zou ik ook blijven slapen. We waren zo aan het praten, vroeg ze ineens: "Wat zou jij denk van een One night stand?". Zeg ik: "Nja, ben meer iemand voor een serieuse relatie". Ben daarna gaan slapen en kwam er pas de volgende dag achter wat ze bedoelde

Life's a bitch
  woensdag 7 mei 2003 @ 13:24:22 #33
16839 Sander_P
Turning Around
pi_10269964
quote:
Op maandag 5 mei 2003 15:48 schreef fruitmandje het volgende:
EN WAAROM VERGEET IK ALTIJD DE NAAM VAN HET MEISJE WAARMEE IK STA TE PRATEN!!!!!
Dit komt meerdere keren per avond voor
Als ik een meisje aanspreek zet ik altijd als eerste d'r naam in m'n telefoon (als het lukt ook tel nummer), onder het nom van "Mijn korte termijn geheugen werkt niet al te best", nooit problemen mee gehad
  woensdag 7 mei 2003 @ 13:29:09 #34
9761 5chaap2k
JoSchaap (fluitje!)
pi_10270102
quote:
Op maandag 5 mei 2003 10:34 schreef Johnson_Lopez het volgende:
Ik was zaterdag uitgeweest, en er ware 2 zulke meisjes waarvan ik met 1 (de minst knappe, maar kon wel leuk dansen) al een tijd gedanst had een ander keertje, en met die andere, zoon lekker heet blondje, kort rokje en kort topje aan... nog maar een halve minuut , diezelfde keer.

Dus ik zag ze weer... en ik al mijn moed verzamelen, was nog op het begin dus toen zat iedereen nog aan de kant.. en ik na een tijdje er maar naar toe gestapt, en ff praatje wiste maken. Gevraagd van waar ze komen en hoe ze heten. En zeggen dat ze sexy konde dansen
Dus heb ik er ook nog veel mee gedanst, vooral met dat blondje
Maar na een uur , of 2 uur begon dat blondje me beu te geraken en wou ze niet meer... en ik alsmaar terug proberen, en dan danste ze weer ff met me, en dan wou ze niet meer Totdat ze haar middelvinger op stak toen kapte ik er maar mee... Ik danste met hun beetje om de beurt, allebei wat tevreden houden he, maar ja na een tijdje was het sprookje afgelopen.... ook niet mee gezoend, want dat wouden ze niet.
En een tijdje later hadden ze iemand anders (ook niet met hun gezoend)

Maar: kben blij dat ik er naar toe ben gegaan en er mee gedanst heb

oh ja en nog later op die avond, zie ik wel een beetje een leuk meisje staan... dus ik wou er naar toe lopen, en nog voordat ik haar kan aanspreken kijkt ze kwaad en loopt ze weg

LOL! die heeft jou natuurlijk zien staan dansen met die anderen en voelde zich derde keuze
|- Is ook een tweakert *O* -|- Overal: JoSchaap :w behalve hier :+ -| |- pjoeturtje: Inventaris -| |- Speelhokje :Y) -|
  woensdag 7 mei 2003 @ 14:54:52 #35
32188 Hollie
Ze klemmen je helemaal lul!
pi_10272391
Veni..Vidi..Vagina --> Ik kwam... Ik zag... En het was KUT!
pi_10272424
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 13:04 schreef Ironic82 het volgende:
Kvind het echt een super topic Vind het ook lullig om alleen maar te lezen en zelf niet te melden wat ik mee heb gemaakt.

Aardige tijd geleden. Gingen met een groep uit de ik had ontmoet op vakantie. Der was een meisje bij die ik erg leuk vond. Die avond lekker veel gezopen, gaan nog met ze alle naar haar huis toe en daar zou ik ook blijven slapen. We waren zo aan het praten, vroeg ze ineens: "Wat zou jij denk van een One night stand?". Zeg ik: "Nja, ben meer iemand voor een serieuse relatie". Ben daarna gaan slapen en kwam er pas de volgende dag achter wat ze bedoelde

dat je DOM bent en in dit geval is zelfs de drank geen excuus
pi_10275640
quote:
Op maandag 5 mei 2003 11:01 schreef DemonRage het volgende:

[..]

Ik denk dat ze meteen geneukt wilde worden...

tja.. kep haar maar geneukt..
  woensdag 7 mei 2003 @ 18:08:22 #38
28169 Johnson_Lopez
30 maakt je buurt weer prettig
pi_10277278
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 13:29 schreef 5chaap2k het volgende:

[..]

LOL! die heeft jou natuurlijk zien staan dansen met die anderen en voelde zich derde keuze

He ja nou je het zegt... dat zou het weleens kunnen zijn.
Had ik nog nie aan gedacht
80 maakt je buurt weer prachtig
pi_10299456
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 10:57 schreef BliepMiep het volgende:
Ik moet dan altijd lachen en geef een andere naam zeggen ze ook nog "owwwja nu weet ik het weer!" wat een sukkel....
Zo vroeg een (stomme) jongen een keer mijn naam, dus ik gaf de naam van mijn collega. Was op t station.
Na 10 min kwam mijn tram eraan, zegt ie: "En je heette Marisa?"
Ik verbaast, was het alweer vergeten!... "Oja, ja Marisa "
Das een beetje dom ja... Nooit meer gezien overigens.
Grtx
pi_10300326
zo ken ik er ook een.

we waren met een paar maten op een groot schuurfeest loopt een van die maten van me met een echte tebekken doet ie zn ogen open
brult ie keihard: TERING HAD JE NIET FF KENNE ZEGGE DAT JE ZO LELIJK WAS en in een straal van 5 meter stond iedereen gelijk tekijken en kreegt ie een petser voor zn muil waar je gek van werd en toen lag echt iedereen plat van het lache

even vergeten te zeggen dat die gozer ook niet moeders mooiste is

[Dit bericht is gewijzigd door Fixit op 08-05-2003 16:39]

pi_10300475
dis ook niet echt een blunder maar wel grappig (vond ik tenminste)

op vakantie:

leuk meisje op de camping... zitten we paar avonden daarna met z'n allen rond een kampvuur.. beetje gezellie wat te drinken enzo... ik steeds meer alcohol in haar drinken doen ... vraagt ze ineens "wil je me dronken voeren ofzo?" ik uhmmm ja... valt het op ??

hehe werkte btw wel goed

zei de weize uil
pi_10301169
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 16:29 schreef Fixit het volgende:
zo ken ik er ook een.

we waren met een paar maten op een groot schuurfeest loopt een van die maten van me met een echte tebekken doet ie zn ogen open
brult ie keihard: TERING HAD JE NIET FF KENNE ZEGGE DAT JE ZO LELIJK WAS en in een straal van 5 meter stond iedereen gelijk tekijken en kreegt ie een petser voor zn muil waar je gek van werd en toen lag echt iedereen plat van het lache

even vergeten te zeggen dat die gozer ook niet moeders mooiste is

whahahaha wat een geweldige klasse opmerking.

Maar goed , ik zit nu al een poos te genieten van dit topic dus zal ik ook maar een ervaring delen : Sta ik in de discotheek waar ik vroeger altijd kwam , zie ik een leuk meisje staan nadat ik al behoorlijk wat drank had weggewerkt dus ik vraag of ze misschien wat van me wil drinken. Zij : Dat vroeg je me vorige week ook al en ik vind je dr niet echt leuker op geworden......

Moraal van dit verhaal : Onthoud wie je al hebt aangesproken zodat je een week later niet voor lul staat.

one of us is gonna get hurt and it ain't gonna be me
  donderdag 8 mei 2003 @ 21:25:34 #43
50965 Drumkruk
Passief actief
pi_10307293
waarom maak ik dat nooit mee?

aaarghh...

sja er is wel wat maar vrienden van mij Fok!ken ook... dusja...

donderdag 8 mei 2003 @ 23:03:04 #44
39545 Defcon2
Licht Ontvlambaar
pi_10309684
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 21:25 schreef Drumkruk het volgende:
waarom maak ik dat nooit mee?

aaarghh...

sja er is wel wat maar vrienden van mij Fok!ken ook... dusja...

haha dan maak je toch ff een anonieme ID aan?
Right Back At You !!
  vrijdag 9 mei 2003 @ 00:18:01 #45
17456 sklommel
www.EFC4.nl
pi_10311043
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 00:45 schreef EggsTC het volgende:

Ik zal binnekort weer is een paar versierblunders proberen te maken. Als je naar die meid toestapt met de gedachte "ff een blunder maken, dan kunnen we weer lachen op FOK" komt het altijd goed

Zo'n openingszin is eigenlijk wel het proberen waard natuurlijk!! Het kan alleen maar positief uitvallen....
Lommel SK helaas failiet.... [url=http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=17456]het is wel een kut-fotow... fotoboek[/url]
pi_10317403
Ik kende een meisje uit de trein, we hadden een keertje heel leuk zitten kletsen en de dag daarna kwam ik haar weer tegen op het station, beide keren was ze er netjes gekleed. Maar helaas verder daarna al tijden niet gezien.
Kom ik haar vandaag tegentoen we uit de trein gingen, en ze keek me de hele tijd aan, je kent dat wel. zeg ik:
Hey, wat heb je slordige kleren aan!!
Ze keek me toch boos aan en toen kwam ik er pas achter hoe lomp die opmerking was. Blond zullen we maar zeggen. Gelukkig bleef ze wel op gespreksafstand dus toen heb ik maar even een koetje kalfje gesprek er van gemaakt..
Niet echt een versier actie, maar ik denk wel dat ie hier tussen past
Wat doe je eraan?
  vrijdag 9 mei 2003 @ 14:12:45 #47
10016 RipCurl
Surfin the web, not the waves
pi_10319071
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 13:24 schreef Sander_P het volgende:

[..]

Als ik een meisje aanspreek zet ik altijd als eerste d'r naam in m'n telefoon (als het lukt ook tel nummer), onder het nom van "Mijn korte termijn geheugen werkt niet al te best", nooit problemen mee gehad

hmmm goede tip!!!!
I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day.
pi_10319634
Ik was met een maatje naar een huisfeest van z'n vriendin. Het was echt zo'n enorm fout studentenfeest waar de Helly H. jassen en de Oililly (ofzoiets) sjaaltjes niet op 10 handen te tellen waren.

Na flink wat biertjes raakte ik in gesprek met een best wel mooie meid, met een leuk figuurtje. Wij wat praten over haar studie enzo, alleen de alcohol begon zijn werk te doen, dus toen vroeg ik haar met m'n stomme kop "je bent zeker nog 1e jaars of niet?" zij "ja hoezo?" "nou,omdat je nog geen dikke kont hebt...maar dat komt nog wel hoor als je zo door blijft zuipen!" Tja kansloos natuurlijk...

Ik bedoelde het als een grapje, maar waarschijnlijk kwam het wat verkeerd mijn strot uit. Heb haar daarna ook niet meer gezien

Harke Harses
  vrijdag 9 mei 2003 @ 15:15:35 #49
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_10320916
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 14:32 schreef Deimos het volgende:
Ik was met een maatje naar een huisfeest van z'n vriendin. Het was echt zo'n enorm fout studentenfeest waar de Helly H. jassen en de Oililly (ofzoiets) sjaaltjes niet op 10 handen te tellen waren.

Na flink wat biertjes raakte ik in gesprek met een best wel mooie meid, met een leuk figuurtje. Wij wat praten over haar studie enzo, alleen de alcohol begon zijn werk te doen, dus toen vroeg ik haar met m'n stomme kop "je bent zeker nog 1e jaars of niet?" zij "ja hoezo?" "nou,omdat je nog geen dikke kont hebt...maar dat komt nog wel hoor als je zo door blijft zuipen!" Tja kansloos natuurlijk...

Ik bedoelde het als een grapje, maar waarschijnlijk kwam het wat verkeerd mijn strot uit. Heb haar daarna ook niet meer gezien

ge-ni-aal
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  vrijdag 9 mei 2003 @ 15:52:31 #50
16105 Oliver
...laat het het zand zijn...
pi_10321874
quote:
...was nog op het begin dus toen zat iedereen nog aan de kant..
Hoe oud ben jij? Het laatste feest dat ik me kan herinneren waarbij iedereen aan het begin aan de kant zat was op een 'fuif' in de brugklas.

Nu we het toch over die periode hebben...

Ik was samen met een schoolvriend door 2 meiden uitgenodigd om naar hun schoolfeest te komen. Ze zaten op een andere school. We hadden die meiden ergens ontmoet en ik was helemaal weg van dat meisje. Dus de hele week lopen dromen en heel mijn agenda ondergekalkt met 'I love ....'. Eindelijk was het dan zover en wij daarheen. Het vriendinnetje van die vriend van mij was nogal gewillig en die twee zaten de hele avond in een hoekje alles vast te houden wat maar vast gehouden kon worden. Mijn vriendinnetje was een ijskonijn. Dus een beetje 'schuifelen' zat er wel in, maar kussen ho maar. Ik natuurlijk wel enkele pogingen gedaan maar allemaal mislukt. Tot toen bijna het feest voorbij was dan toch gekust. Ik dolgelukkig, maar zij nokte hem naar de toilet waar ze de rest van het feest samen met een vriendinnetje verbleef. Ook geen afscheid gezegd, maar wij zijn gewoon naar huis gegaan. Ik weet niet meer hoe de dagen erna psies zijn verlopen, maar ik kan me wel herinneren dat ik haar een paar weken daarna aan de telefoon had en zij me bekende dat ik haar eerste was. Ik kan je wel vertellen hoe kut ik me voelde na dat feest, hoe trots ik was na deze medeling. Het was immers echt een hele mooie meid.

Ach jeugdsentiment...

- Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar zoals het kan! -
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')