quote:Brand is los dan
Op woensdag 11 juni 2003 08:00 schreef J-Will het volgende:
Wel een enorm lurk-topic. Iedereen leest en lacht eventueel uit, maar weinig blunders te lezen
- was 14 ofzo, stuurt op 1 of ander rugbyfeest een gast een meisje op me af, van je moet hem zoenen, maar ik wist niet anders of zoenen was gewoon een kus op m'n wang, zij zei nog iets van "ow ja, met hem wel". dat was dus mijn eerste blunder.
- oud en nieuw 1999-2000, ik was 17, was een feest van een kennis, en ik had indertijd een drive-in disco, dus licht en geluidapparatuur geinstalleerd voor feest. Was een feest voor wat oudere (iig rond de 20) mensen. Die gast voor wie ik het geregeld had, zei dat hij me wel op ging hooken met wat meiden. Hij heeft me voorgesteld aan een stuk of 3 mensen op dat feest, waarvan er 1 zelfs geinteresseerd was, zij sloeg d'r arm om mijn middel, dus ik zeg, ik ga ff wat te drinken halen, dus zij zei tegen die gast: "is ie homo ofzo" en die gast greep zeg maar wel z'n kans, totdat z'n vriendin op dat feestje arriveerden.
Niet echt zware blunders imho, gewoon een kwestie van groen zijn.
quote:biedt gewoon je excuses aan voor de vorige keer!
Op maandag 9 juni 2003 20:27 schreef Maxxieh het volgende:[..]
We gingen vandaag zwemmen, en ik zocht toch wel vaak oogcontact enzo. Ik hoop wel dat ze doorheeft dat ik haar zooo leuk vind
... Maar als we nog een keer iets gaan doen zal ik wel proberen om haar een idee te geven dat ik haar leuk vind..
Ik stond bij de uitgang te wachten op vrienden die hun jas nog moesten hebben.
Komt er zo'n zatkwal naar buiten, zegt:
"He, ben jij dat mooie meisje dat aan het einde van de avond altijd op me staat te wachten bij de uitgang?"
Ik: "Nee, ik ben dat meisje dat hoopt dat dit de laatste stomme versierpoging van vanavond is"
Andere:
"Wat een supermooi jurkje heb jij aan"
Ik: "Had je het willen lenen? "
Vent (BLOEDSERIEUS en een wat dommige uitdrukking op z'n gezicht)
"Vind je dat mooi dan, een man in een jurk?"
Zit ik buiten op een bankje na het stappen (te wachten op een vriendin) , komt er een knul aan, stopt, kijkt me aan en zegt:"Wat ben jij een super lekker... kots, kots kots..." zo over me heen.
Hij donderstraalt zo om en valt op straat, met z'n gezicht in de kots.
En hij had macaroni gegeten. Ik heb z'n jas (die was schoon) uitgetrokken, en z'n shirt en daar heb ik mijn kleren zo goed mogelijk mee schoongemaakt.
Ik trek gewoon lompo's aan. Van die kerels die zich naar me toe buigen en dan per ongeluk een gat in m'n kleren branden met hun sigaret. Enz. enz.
Dus als je een meisje aanspreekt dat daarop heel hard wegrent, dan ben ik het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |