abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 juni 2003 @ 20:12:17 #226
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_10970920
quote:
Op zondag 8 juni 2003 19:55 schreef Partygurl het volgende:

[..]

en waar is die van jou

Ik maak geen blunders
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  zondag 8 juni 2003 @ 20:13:15 #227
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_10970948
quote:
Op zondag 8 juni 2003 19:58 schreef Douchekop het volgende:

[..]

Dat is geen blunder, zij heeft je gered. Je moet haar juist bedanken. Zij heeft er voor gezorgd dat je niet met een verschrikkelijk arrogant kutwijf heb gezoend. Het leven is prachtig!

Het is dat mijn familie en een aantal vrienden dit waarschijnlijk lezen, anders had ik jullie veel leuks kunnen vertellen.

Die weten het waarschijnlijk toch al maar jij niet , dus hup, vertellen
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_10979831
quote:
Op zondag 8 juni 2003 01:34 schreef beyond_cool het volgende:

[..]

Oh, als het een beetje druk en luidruchtig is kan je de jongere meiden altijd vragen:

"MASTURBEER JIJ?"

Als ze dan verbaasd kijkt en zegt

"WAT"

dan antwoord je doodleuk

"WAT STUDEER JIJ".

Ik heb ook wel eens mep gehad toen ik vroeg "MAG IK EEN SIGARET". Dame in kwestie verstond "IK WIL MET JE NAAR BED". Tja, het heeft me toen niet van m'n nicotineverslaving af geholpen

hahahahahahahhahahah
check deze coole site ik heb m pas ontdekt http://websitemaker.kennisnet.nl/Gameinvasion/
pi_10979843
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 15:06 schreef Oxigun het volgende:
is dit ook goed genoeg?:
best lekker meisje knijpt in me kont (houd ik niet van). uit reactie pak ik dr hand vast en draai die zo haar rug op totdat ze op haar plaat op de grond lag
(toen pas had ik in de gaten wat ik deed , je krijgt soms van die rare automatische reacties als je genoeg aan vechtsporten doet )
haha ik heb nog nooit een blunder gemaakt maar ik zit op karate nu maar wachten en kijken wat er bij mij gebeurt als er een (lekker)wijf in me kont knijpt
check deze coole site ik heb m pas ontdekt http://websitemaker.kennisnet.nl/Gameinvasion/
pi_10979901
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 22:48 schreef _Kuch_ het volgende:

[..]

Donderdag, 4 uur, nachtkroeg, Maastricht....

You do the math....

maths dat schrijf je met n "s"
pi_10980039
Neuh, eigenlijk schrijf je dat helemaal niet met een s
Watch what you ask for, you just might get it..
  maandag 9 juni 2003 @ 10:27:11 #232
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_10980290
Nou eigenlijk wel. De volledige naam is mathematics en dat wordt vaak afgekort als maths of gewoon math. Maar het kan allebei lijkt me.
Maar hoe gruwelijk offtopic is dit
Anders krèdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
pi_10982556
Het is inderdaad gruwelijk offtopic, maar toch kan maths niet.
I'm studying math, I'm practicing math, I hate mathematics...

Ik heb nog nooit gehoord van een zin waarin je maths gebruikt!!!

Maar laten we nu weer naar de versierblunders gaan, dat is toch een stukje vetter!

Watch what you ask for, you just might get it..
  maandag 9 juni 2003 @ 13:45:08 #234
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_10983330
vriend van me een hele tijd terug:

we staan wat te geinen op de pooltafel met een paar man en voor ons stond zo'n team van best lekkere meisjes. En een vriend van me stoot de hele tijd voorzichtig tegen de kont van 1 van die figuren aan. En ze reageerde niet ofzo, dus hij denkt: vol erin dan.
En hij grijpt met 2 handen vol die reet vast. Zij draait zich verschrikt om en ik heb nog nooit iemand zo arrogant zien kijken

met dank aan SF
  maandag 9 juni 2003 @ 14:08:57 #235
27074 Dezz
The Dog
pi_10983705
Niet echt een blunder van mij maar goed kan hier wel bij

Was gister flink aan het feesten in een feestcafé hier in het dorp, wordt ik opeens bij m'n schouders gepakt door zo'n meidje. Zegt ze: 'heee hoe is het ermee!?
Ik: Ja goed he met jou ook?
zij: Jazeker nou ik jou zie!
Ik: Moet ik je kennen ofzo!

Was meteen vertrokken

Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_10988575
wat kunnen wij mannen toch lomp zijn met drank in de donder
..:: Have you ever wonderd what life is all about? ::..
pi_10989943
Niet echt een versierblunder, maar een ongelooflijke domme actie

Ik had vorig weekend een toernooi, nou ik dus een heel lief meisje ontmoet. We gaan bij de tenten zitten (waar iedereen zat), het was best wel koud die avond dus wij zaten daar heerlijk op een bankje. Zij lag 'op' me en ik zat met me armen om der heen. Maarja iedereen was opeens weg, dus wij zaten daar. Ik zeg "ik ga ook maar is slapen" ( hoe dom ) Maar toen draaide zij zich dus om naar mij toe gericht. Ik denk "mooi nu gaat het gebeuren", maar ik ondernam gewoon geen actie .. Na 5 mins loop ik naar me tent had tegen haar slaap lekker gezegd (voor de rest gewoon niks).

Nu ben ik dus smoorverliefd op haar, en binnekort is er feest, ik hoop dat er wel wat zal gaan gebeuren .

pi_10989985
quote:
Op maandag 9 juni 2003 18:09 schreef Deva het volgende:
wat kunnen wij mannen toch lomp zijn met drank in de donder
vertel mij wat... wat ik allemaal niet uitgespookt heb zaterdag...

maar uiteindelijk is alles nog goed gekomen: k heb nu een super lieve vriendin

pi_10990357
quote:
Op zondag 8 juni 2003 13:24 schreef J-Will het volgende:
Fok = (vrij) anoniem, dus brand los
Helaas... (nog) geen blunders gemaakt (thank god)... maar ik zal jullie op de hoogte houden
pi_10990931
quote:
Op maandag 9 juni 2003 19:22 schreef Maxxieh het volgende:

Ik had vorig weekend een toernooi, nou ik dus een heel lief meisje ontmoet. We gaan bij de tenten zitten (waar iedereen zat), het was best wel koud die avond dus wij zaten daar heerlijk op een bankje. Zij lag 'op' me en ik zat met me armen om der heen. Maarja iedereen was opeens weg, dus wij zaten daar. Ik zeg "ik ga ook maar is slapen" ( hoe dom ) Maar toen draaide zij zich dus om naar mij toe gericht. Ik denk "mooi nu gaat het gebeuren", maar ik ondernam gewoon geen actie .. Na 5 mins loop ik naar me tent had tegen haar slaap lekker gezegd (voor de rest gewoon niks).

Nu ben ik dus smoorverliefd op haar, en binnekort is er feest, ik hoop dat er wel wat zal gaan gebeuren .

En omdat jij afgelopen weekeinde niks hebt gedaan denkt zij dat je niks met haar wel, want zij toonde duidelijk initiatief. Dat zal nog leuk worden op dat feest. suc6 in ieder geval.
pi_10991380
wel eens te zat geweest om te zoenen? nou ik wel lukte echt voor geen meter ook wel een flinke blunder. maarja was nog zo helder om haar nummer te vragen en te krijgen en tis mijn huidige vriendin
pi_10991585
quote:
Op maandag 9 juni 2003 20:02 schreef Douchekop het volgende:

[..]

En omdat jij afgelopen weekeinde niks hebt gedaan denkt zij dat je niks met haar wel, want zij toonde duidelijk initiatief. Dat zal nog leuk worden op dat feest. suc6 in ieder geval.

We gingen vandaag zwemmen, en ik zocht toch wel vaak oogcontact enzo. Ik hoop wel dat ze doorheeft dat ik haar zooo leuk vind ... Maar als we nog een keer iets gaan doen zal ik wel proberen om haar een idee te geven dat ik haar leuk vind..
pi_11002225
quote:

Sommige mensen hebben geen oog ervoor om te zien of iemand je leuk vind ja of de nee... mooi voorbeeld is bovenstaand stuk. Dit was je kans. Ik hoop dat ze zelf de moed nog niet op heeft gegeven... Pak der devolgende keer
Lambo of Rekt
  dinsdag 10 juni 2003 @ 11:06:03 #244
14153 wimpie-bosboom
Charlie don't surf!
pi_11002377
quote:
Maar toen draaide zij zich dus om naar mij toe gericht. Ik denk "mooi nu gaat het gebeuren", maar ik ondernam gewoon geen actie ..
Hoezo nam zij niet het initiatief dan? Waarschijnlijk slaat zij haar zelf ook voor haar kop.
Levende vissen zwemmen tegen de stroom in, alleen de dooie drijven mee.
pi_11010871
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 11:06 schreef wimpie-bosboom het volgende:

[..]

Hoezo nam zij niet het initiatief dan? Waarschijnlijk slaat zij haar zelf ook voor haar kop.

Ik hoop dat zij dat denkt! Maar waarschijnlijk verwachtte ze het van mij dat ik naar haar toe zou 'komen'.. Ik lig er wel elke avond aan te denken, moet je nagaan hoe verliefd ik op haar ben .
  dinsdag 10 juni 2003 @ 16:48:33 #246
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_11011256
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 16:36 schreef Maxxieh het volgende:

[..]

Ik hoop dat zij dat denkt! Maar waarschijnlijk verwachtte ze het van mij dat ik naar haar toe zou 'komen'.. Ik lig er wel elke avond aan te denken, moet je nagaan hoe verliefd ik op haar ben .

ik weet wat je bedoeld, volgens mij is ze echt gek op je, maar jij moest dan beginnen. Deed je niet, achteraf toch wel Btje spijt <---heel herkenbaar voor mij.

Ik heb het ook nooit zo snel door dat ze me misschien leuk vind.

Maare...veel succes met de volgende keren dat je haar ziet

Drugs are good mkay?
  dinsdag 10 juni 2003 @ 17:33:07 #247
26733 Hellracer
Life begins at 180Mph
pi_11012506
quote:
Op maandag 5 mei 2003 15:48 schreef fruitmandje het volgende:
EN WAAROM VERGEET IK ALTIJD DE NAAM VAN HET MEISJE WAARMEE IK STA TE PRATEN!!!!!
Dit komt meerdere keren per avond voor
Hahahaha ik ook zondag lekker gezoend maar weet der naam niet meer.
Het leven is een feest en ik ben niet uitgenodigd
pi_11020898
Comfortably numb
  dinsdag 10 juni 2003 @ 23:13:02 #249
34932 Metallator
ZO! Nu eerst een..eh..grolsch
pi_11021244
Nog wel ja...

Al bijna 250 reacties....

woensdag 11 juni 2003 @ 08:00:06 #250
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_11025134
Wel een enorm lurk-topic. Iedereen leest en lacht eventueel uit, maar weinig blunders te lezen
met dank aan SF
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')