quote:precies
Op vrijdag 2 mei 2003 16:57 schreef SunChaser het volgende:[..]
Maar mijnheer, dat was Pim ook. Pas na zijn dood is hij heilig verklaard door de massa.
(ff tussedoor ik ben er ook niet mee dat hij dood is maar om hem daar nou voor te herdenke?)
quote:Ach, het is toch vrijdag, maakt het uit
Op vrijdag 2 mei 2003 16:58 schreef ilona-scuderia het volgende:
Kut-Topic...
quote:Dit voorspelt weinig goeds voor 6 mei, maar wees gerust, dan ga ik niet stoken.
Op vrijdag 2 mei 2003 16:58 schreef ilona-scuderia het volgende:
Kut-Topic...
quote:Dan kom ik je thuis wel halen.
Op vrijdag 2 mei 2003 16:59 schreef Dandelion het volgende:
iiiieeew dan meld ik me ziek op mijn werk!
quote:En jij ook.
prettig weekend overigens allen
quote:Wat een onzin. Blijkbaar weet je niet eens wat fascisme inhoudt (ik neem aan dat je "fascistische" wilde typen)
Op vrijdag 2 mei 2003 16:52 schreef SunChaser het volgende:[..]
Op 4 mei herdenken we Pim's dood en op 5 mei herdenken we dat we zijn bevrijd van zijn fascitische gedachtengoed!
De link die sommige personen menen te zien tussen Fortuyn, extreem rechts en fascisme heeft niks te maken met de oorspronkelijke strekking van dit topic!
quote:jij weet helemaal nix van die jongen dus mag je ook je onbeholpen mening over hem voor je laten
Op vrijdag 2 mei 2003 16:57 schreef Dandelion het volgende:[..]
Ach gossie...
En dan excuus allochtoon Varela het eerst!
De democratie is echt niet vermoord op 6 mei, jongelui.
quote:neej misschien is er wel een dictatuur vermoord maaaaaaaaar niemand weet wat pim echt van plan was.(iemand een link legge want ik doe het niet)
Op vrijdag 2 mei 2003 17:01 schreef SunChaser het volgende:
Dat hij dood is is niet goed te praten. Maar onder zijn leiding was Nederland een heel erg eng land geworden als ik afga op zijn gedachtengoed. Waarom moet je dat allemaal herdenken?De democratie is echt niet vermoord op 6 mei, jongelui.
quote:Oke
Op vrijdag 2 mei 2003 17:01 schreef ilona-scuderia het volgende:
Toch blijft het een Kut-Topic...
quote:De Puinhopen van 8 jaar paars was notabe zijn partijprogramma.
Op vrijdag 2 mei 2003 17:02 schreef SirPsycho het volgende:maaaaaaaaar niemand weet wat pim echt van plan was.
quote:Maar zijn dood werd wel (waarschijnlijk) veroorzaakt door vergelijkingen zoals jij die zojuist legde. Een geintje kan wat mij betreft maar dat gaat mij net iets te ver, die directe link met fascisme. Toegegeven, er is een verschil of jij dat doet of de media en politici maar toch.
Op vrijdag 2 mei 2003 16:57 schreef SunChaser het volgende:[..]
Maar mijnheer, dat was Pim ook. Pas na zijn dood is hij heilig verklaard door de massa.
Daarbij is het nu eenmaal een bekend feit dat je moet sterven alvorens je zaligverklaring te ontvangen, vermoord worden is nóg beter daarvoor, vooral bij politici.
quote:Absoluut, hij mag nooit vergeten worden.
Op vrijdag 2 mei 2003 16:27 schreef cateyes het volgende:
Moeten we fortuijn herdenken door een speciale dag of vind je dat onzin.
persoonlijk vindt ik het niet nodig.Ik hoop dat iedereen het verteld aan zijn kinderen en zo zorgt dat het zo nooit vergeten wordt
quote:Ah, en daarom mogen we niet meer zeggen waar het op staat? Fortuyn heeft inderdaad extreemrechtse uitspraken gedaan. Ook heeft hij GroenLinks "een stelletje communisten" en "extreemlinks" genoemd.
Op vrijdag 2 mei 2003 17:03 schreef Karboenkeltje het volgende:
Maar zijn dood werd wel (waarschijnlijk) veroorzaakt door vergelijkingen zoals jij die zojuist legde.
quote:Waarom niet?
Op vrijdag 2 mei 2003 17:04 schreef limp_brain het volgende:
Absoluut, hij mag nooit vergeten worden.
quote:Nee precies. We willen niet nog zo'n clown.
Op vrijdag 2 mei 2003 17:04 schreef limp_brain het volgende:[..]
Absoluut, hij mag nooit vergeten worden.
quote:Pim zelf vond ik op zich niet zo heel eng, maar die massa mensen die als zombies achter hem aan liepen die waren pas eng!
Op vrijdag 2 mei 2003 17:02 schreef SirPsycho het volgende:[..]
neej misschien is er wel een dictatuur vermoord maaaaaaaaar niemand weet wat pim echt van plan was.(iemand een link legge want ik doe het niet)
quote:Ik ben met je eens dat die democratie niet zomaar vermoord wordt. Kun je het vetgedrukte eens wat nader verklaren?
Op vrijdag 2 mei 2003 17:01 schreef SunChaser het volgende:
Dat hij dood is is niet goed te praten. Maar onder zijn leiding was Nederland een heel erg eng land geworden als ik afga op zijn gedachtengoed. Waarom moet je dat allemaal herdenken?De democratie is echt niet vermoord op 6 mei, jongelui.
quote:Omdat hij van het volk hield en het land terug wilde geven aan het volk.
Op vrijdag 2 mei 2003 17:05 schreef Farzin het volgende:[..]
Waarom niet?
quote:Er waren erbij die hem als de nieuwe messias zagen. Dat was best eng ja.
Op vrijdag 2 mei 2003 17:06 schreef Twiggy het volgende:[..]
Pim zelf vond ik op zich niet zo heel eng, maar die massa mensen die als zombies achter hem aan liepen die waren pas eng!
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 17:05 schreef Farzin het volgende:[..]
Waarom niet?
quote:Nederland was al een democratie, hoor.
Op vrijdag 2 mei 2003 17:07 schreef limp_brain het volgende:
Omdat hij van het volk hield en het land terug wilde geven aan het volk.
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 17:08 schreef Karboenkeltje het volgende:1: Omdat politieke moorden schadelijk zijn voor een land en het daarom nuttig is om daar een symbool voor te hebben.
Je hoeft er geen symbool voor te hebben, hoor.
quote:2: Omdat een heleboel mensen schijnen te denken dat hij een groots man was. Vermoorde grootheden zijn memorabel.
Veel mensen denken daar anders over.
waarom zijn er zoveel mensen die doen alsof hij Jezus was? Hij was een columnist die net een paar weken in de politiek zat.
quote:Het volk = de arbeidersklasse?
Op vrijdag 2 mei 2003 17:07 schreef limp_brain het volgende:[..]
Omdat hij van het volk hield en het land terug wilde geven aan het volk.
Dat is toch wel precies het tegenovergelstelde van wat hij volgens de mensen die "dictatuur & fascisme" schreeuwen voor ogen had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |