Vorige delen:
[CHAT] PTA Slowchat
[CHAT] PTA Slowchat 2.0i
[CHAT]PTA Slowchat 3.2 V6
[CHAT]PTA Slowchat MK IV
[CHAT]PTA Slowchat V5 Turbo
edited
[Dit bericht is gewijzigd door slashyou op 02-05-2003 15:11]
Ik kreeg al ontwenningsverschijnselen
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 15:07 schreef Tjabbo het volgende:
Ah gelukkig.Ik kreeg al ontwenningsverschijnselen
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Vergeten [CHAT]PTA Slowchat V5 Turbo
Op vrijdag 2 mei 2003 15:07 schreef slashyou het volgende:
Hier verder.Vorige delen:
[CHAT] PTA Slowchat
[CHAT] PTA Slowchat 2.0i
[CHAT]PTA Slowchat 3.2 V6
[CHAT]PTA Slowchat MK IV
quote:Ach ja ctrl c + ctrl v he
Op vrijdag 2 mei 2003 15:08 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Vergeten [CHAT]PTA Slowchat V5 Turbo
quote:Za'k oe de loek'n dichtbatsn
Op vrijdag 2 mei 2003 15:06 schreef BroesWillems het volgende:
of moe'k oe met'n ska'rpe ka'nt van de batse teg'n de bek aan hoolen?
quote:Doe es edit dan
Op vrijdag 2 mei 2003 15:09 schreef slashyou het volgende:[..]
Ach ja ctrl c + ctrl v he
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
maarem volgende kan ik niet meer zo fanatiek meer mee doen... stagebegeleider is er dan weer...
quote:Henig an..
Op vrijdag 2 mei 2003 15:10 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Doe es edit dan
ik accepteer de cookies.
quote:Is dat zo'n zeikerd ?
Op vrijdag 2 mei 2003 15:10 schreef BroesWillems het volgende:
als wij er niet waren had het forum gewoon de helft minder hits...
maarem volgende kan ik niet meer zo fanatiek meer mee doen... stagebegeleider is er dan weer...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Scriptje.
Op vrijdag 2 mei 2003 15:10 schreef slashyou het volgende:
Damnit qbus, wat was Kreator er snel bij heom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Als je niet eens mag posten
Op vrijdag 2 mei 2003 15:11 schreef qbus het volgende:[..]
Is dat zo'n zeikerd ?
quote:Je zou het haast denken.
Scriptje.
ik accepteer de cookies.
quote:Ans your point is...???
Op vrijdag 2 mei 2003 15:10 schreef BroesWillems het volgende:
als wij er niet waren had het forum gewoon de helft minder hits...
Gewoon lekker lullen over auto's en over niets. heerlijk toch.
Het lot heeft ons verenigd. af en toe moet ik een traantje wegpinken over ons nieuw hervonden geluk
[Dit bericht is gewijzigd door Tjabbo op 02-05-2003 15:15]
quote:
Is dat zo'n zeikerd ?
weet je wat ie zei?
ik heb liever dat je eerst het programmeer werk (3 weken werk nog ofzo) afmaakt voordat je een verslag maakt... ja daaaaggg en ik het jaar weer over doen....
quote:Desondanks vind ik toch dat die lobbes het goed doet.
Op vrijdag 2 mei 2003 15:13 schreef slashyou het volgende:[..]
Je zou het haast denken.
quote:Das minder.
Op vrijdag 2 mei 2003 15:13 schreef BroesWillems het volgende:[..]
ik accepteer de cookies.weet je wat ie zei?
ik heb liever dat je eerst het programmeer werk (3 weken werk nog ofzo) afmaakt voordat je een verslag maakt... ja daaaaggg en ik het jaar weer over doen....
quote:Jammer dat het VB is, daar vink niks an.
quote:traantjes doen we niet aan, we
Op vrijdag 2 mei 2003 15:13 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Ans your point is...???
Gewoon lekker lullen over auto's en over niets. heerlijk toch.
Het lot heeft ons verenigd. af en toe moet ik een traantje wepinken over ons nieuw hervonden gelukom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Tja, zo gaat dat hier ook, gelukkig mag ik maandag "thuis werken"
quote:Soms zijn jullie zo ongevoelig
Op vrijdag 2 mei 2003 15:15 schreef BroesWillems het volgende:[..]
traantjes doen we niet aan, we
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop