quote:Lol
Op maandag 5 mei 2003 08:55 schreef BroesWillems het volgende:[..]
206-rijder belt ANWB
*ring*
ANWB: met de ANWB
206: Ja ik heb auto pech
ANWB: Aha, heeft u ook enig idee wat u heeft?
206: Nou, ik heb er geen verstand van.... Maar volgensmij... volgensmij zit er water in de caberateur....
ANWB: Ja dat kan, waar staat u dan?
206: In het Twentekanaal.....
Net autootje weggebracht. duurt verd*mme een WEEK. shit baal klote, maja dan istie ook weer helemaal top. Was slecht mee omgegaan met de auto, helaas. technisch goed maar van binnen een ramp.
Stoelverstelling kapot, hoofdsteun kapot, achterbank naar de ruk. niet normaal meer. Maja, het wordt allemaal onder garantie gemaakt, fijn dat ik een goede dealer heb
Wel goed weekend gehad verder.
jullie dan. nog geneushoornt?
quote:Nee, ik heb voor de verandering eens ff gesnorkeld
Op maandag 5 mei 2003 09:23 schreef Tjabbo het volgende:
Lolbroes. eh broek.
Net autootje weggebracht. duurt verd*mme een WEEK. shit baal klote, maja dan istie ook weer helemaal top. Was slecht mee omgegaan met de auto, helaas. technisch goed maar van binnen een ramp.Stoelverstelling kapot, hoofdsteun kapot, achterbank naar de ruk. niet normaal meer. Maja, het wordt allemaal onder garantie gemaakt, fijn dat ik een goede dealer heb
Wel goed weekend gehad verder.
jullie dan. nog geneushoornt?
quote:Das toch dat dorp waar ze van de week een gezellig buurtfeest hebben gehad?
Op maandag 5 mei 2003 09:35 schreef BroesWillems het volgende:
Nog mensen uit kloosterhaar hier?
quote:
Op maandag 5 mei 2003 09:40 schreef LiQuiD_007 het volgende:[..]
Das toch dat dorp waar ze van de week een gezellig buurtfeest hebben gehad?
politie en 60 man ME was ook uitgenodigd...
quote:Doen ze leuk.......... terror in kloosterhaar, waar moet dat heen ? Heeft iemand bush al getipt ?
Op maandag 5 mei 2003 09:43 schreef BroesWillems het volgende:[..]
politie en 60 man ME was ook uitgenodigd...
quote:We are confident that kloosterhair has, indeed, have Chemical weapons. They have 30 days to hand over the weapons or we will send 60 men ME....
Op maandag 5 mei 2003 09:46 schreef LiQuiD_007 het volgende:[..]
Doen ze leuk.......... terror in kloosterhaar, waar moet dat heen ? Heeft iemand bush al getipt ?
quote:Tadaa:
Op maandag 5 mei 2003 09:49 schreef LiQuiD_007 het volgende:
Klees net op de FP, dat stuk over dat lichaam bij het twente kanaal,.... Ik heb helemaal niet gezien of gemerktgeen politie, of afzetlintjes?
quote:
FrontpageVolgens de politie is er geen sprake van een misdrijf. Vermoedelijk is de man in het water gevallen en verdronken. Het stoffelijk overschot is toen waarschijnlijk in aanraking gekomen met een scheepsschroef, waardoor ledematen zijn afgerukt.
quote:Maar dan nog, niets gezien,.......... naja, het zal wel. Tukker Terror......
Op maandag 5 mei 2003 09:52 schreef BroesWillems het volgende:[..]
Tadaa:
[..]
quote:Als we nu es de PTA meet in kloosterhaar houden...
Op maandag 5 mei 2003 09:53 schreef LiQuiD_007 het volgende:[..]
Maar dan nog, niets gezien,.......... naja, het zal wel. Tukker Terror......
valt er ook nog wat te beleven
quote:oh. ik vondem leuk. sommige dingen kloppen ook nog.
Op maandag 5 mei 2003 10:29 schreef BroesWillems het volgende:[..]
oud...
hoeveel van jullie hebben een kreidler of zundapp oid gehad???
(ik nooit trouwens )
quote:Kheb wel een puch met 70cc snel, en een 17" cab. gehad, ... ben blij da'k nog leef
Op maandag 5 mei 2003 10:35 schreef Tjabbo het volgende:[..]
oh. ik vondem leuk. sommige dingen kloppen ook nog.
hoeveel van jullie hebben een kreidler of zundapp oid gehad???
(ik nooit trouwens)
Hij is inderdaad wel grappig, had hem nog niet gezien
quote:Jeuk an 't vazel
Op maandag 5 mei 2003 10:18 schreef Tjabbo het volgende:
Trouwens:
quote:EN de voederbietels
Op maandag 5 mei 2003 12:13 schreef BroesWillems het volgende:[..]
JOVINK!
maar wel een kratje bier verloren
een jongen had 67 over, normaal gooit ie dat nooit uit. dus ik zeg, als je deze uitgooid krijg je van mij een kratje bier....
hij gooit 'm ook nog uit ook....
quote:Balen
Op maandag 5 mei 2003 12:51 schreef BroesWillems het volgende:
Eindelijk een keer gewonnen met darten!
maar wel een kratje bier verloreneen jongen had 67 over, normaal gooit ie dat nooit uit. dus ik zeg, als je deze uitgooid krijg je van mij een kratje bier....
hij gooit 'm ook nog uit ook....
Trouwens, heb jij de nieuwe auto van Dhoman al gezien? begin nu wel benieuwd te worden of dit mega gelul is, of dat wij ongeduldig zijn
quote:Hij's foto's maken nu denk ik
Op maandag 5 mei 2003 12:56 schreef LiQuiD_007 het volgende:[..]
Balen
![]()
Trouwens, heb jij de nieuwe auto van Dhoman al gezien? begin nu wel benieuwd te worden of dit mega gelul is, of dat wij ongeduldig zijn
quote:Was wel het plan toen, maar te weinig tijd (dat ik de afgelopen 3 weken zo heb lopen spammen op PTA is omdat ik nieuwe baan heb, en hier bij m'n huidige werkgever heb ik niet zoveel te doen.
Op maandag 5 mei 2003 13:06 schreef BroesWillems het volgende:
hej 007 doe jij ook mee met die f1-manager? want in de twente leaugue sta je kats onderaan...
Bij de twente leage wel, overall doe ik het nog niet zo slecht zie ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |