quote:Sorry broes, kheb geëdit. Nu jij nog
Op dinsdag 6 mei 2003 10:28 schreef BroesWillems het volgende:[..]
zeer kloten voor je... over de hele auto?
[..]
licht nogal gevoelig bij mij... wil je AUB editen?
quote:ja das zeer kloten...
Op dinsdag 6 mei 2003 10:33 schreef LiQuiD_007 het volgende:[..]
Sorry broes, kheb geëdit. Nu jij nog
nee, ben ff over de zeik. Het is wel een leasebak, maar daar gaat het niet om. Ik rijd in een lease auto, of het m'n eigen auto is. Dit is gewoon min.
ze hebben mij een keer een deuk in de auto getrapt en mn broer een keer de antenne afgebroken...
Ik had dan wel een oud kadettje, maaar was er wel zuinig op, das altijd zeer kloten als een ander (jaloers iemand) je krassen op de auto maakt....
oja bedankt voor het editen, een zeer goede kameraad van mij heeft het namelijk gehad.....
[Dit bericht is gewijzigd door BroesWillems op 06-05-2003 10:37]
quote:Ja idd, wat bezielt zo'n mensen??? Armen afhakken bij die mensen...
Op dinsdag 6 mei 2003 10:33 schreef LiQuiD_007 het volgende:[..]
Sorry broes, kheb geëdit. Nu jij nog
nee, ben ff over de zeik. Het is wel een leasebak, maar daar gaat het niet om. Ik rijd in een lease auto, of het m'n eigen auto is. Dit is gewoon min.
quote:Als ik iemand dat zie doen, dan ga ik serieus de bak in. Ik ben van mezelf helemaal niet agressief, maar dit kan me helemaal gek maken!
Op dinsdag 6 mei 2003 10:36 schreef BroesWillems het volgende:[..]
ja das zeer kloten...
ze hebben mij een keer een deuk in de auto getrapt en mn broer een keer de antenne afgebroken...
Ik had dan wel een oud kadettje, maaar was er wel zuinig op, das altijd zeer kloten als een ander (jaloers iemand) je krassen op de auto maakt....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |