quote:Meestal kun je de soundtracklisting van een film wel vinden op imdb.com
Op vrijdag 2 mei 2003 12:32 schreef smartbart het volgende:
ik.... zoek een nummerhet is een disco-achtig nummer, het begint met een heerlijk zacht gitaartje, en de tekst, money money money mooooney....
wordt gebruikt in de erg jammere film "driven" en ook in "the original kings of comedy"
[..]
De soundtracklisting van Original Kings of Comedy vind je trouwens hier (gewoon Google gebruiken): http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/B00004WJ12/ref=ase_bridgebooks/102-2024611-3013706
Als ik zo die twee listings vergelijk staat volgens mij alleen "Mother" op beide platen dus misschien is dát dan wel dat eerste nummer wat je bedoelde. Die andere moet ook niet al te moeilijk te vinden zijn
[Dit bericht is gewijzigd door Bombie op 02-05-2003 12:50]
quote:Bedankt
Op vrijdag 2 mei 2003 09:31 schreef Bombie het volgende:
Dirty Vegas met Days Go By
[Dit bericht is gewijzigd door EdSchouten op 02-05-2003 13:13]
quote:Ik denk dat je Edie Brickell And The New Bohemians - Good Times bedoeld
Op vrijdag 2 mei 2003 10:16 schreef DigiJasper het volgende:
Wie kent toevallig het 'microsoft liedje' van Windows 95? Hij heet goodtime.avi, maar ik wil de artiest weten.
...
quote:Bedankt!!!
Op vrijdag 2 mei 2003 12:47 schreef XiQ het volgende:[..]
Ik denk dat je Edie Brickell And The New Bohemians - Good Times bedoeld
http://www.leoslyrics.com/listlyrics.php?id=83687
[Dit bericht is gewijzigd door DigiJasper op 02-05-2003 12:56]
quote:Ook weer hetzelfde Google principe. Vul in: "listen soundtrack romeo must die" en check de resultaten. Bij onderstaande kun je bijvoorbeeld een paar soundclips beluisteren. Staat ie daar niet tussen, zoek dan even iets verder, tot je 'm gevonden hebt.
Op vrijdag 2 mei 2003 12:49 schreef spineshank het volgende:
ik zoek ook een nummer
komt heel even voor op de achtergornd in Romeo must die. in de scenen als hij in de auto zit en achtervolgd wordt door die motorrijdsters. in het begin van die scene begint een liedje..
beetje beat en herhaling "houston we are go" ..... en dit herhaalt 3 keer ofzo.
iemand enig idee?
http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B00004R95K/102-2024611-3013706?vi=glance
quote:Hij is speciaal gemaakt voor de Awards op verzoek van de organisatie daarvan met Skin van Skunk Anansie. Ik wacht ook met smart op een studio versie, weet alleen niet of tie komt...
Op vrijdag 2 mei 2003 12:57 schreef Caramelo het volgende:
Ik zoek het nummer dat Dj Tiesto draaide op de TMF Awards 2003 als intro, Ik heb hem wel gevonden op Kazaa, maar dan heb je dat gegil op de achtergrond, een beetje minder dus.
Was dit nummer zomaar of is het een nummer dat bekend is bij Tiesto?
Wie kan mij helpen..?
quote:Jammer, dan moet ik het maar doen met de Kazaa versie..
Op vrijdag 2 mei 2003 12:58 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Hij is speciaal gemaakt voor de Awards op verzoek van de organisatie daarvan met Skin van Skunk Anansie. Ik wacht ook met smart op een studio versie, weet alleen niet of tie komt...
quote:Warez request?
Op vrijdag 2 mei 2003 13:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb het zelfde met Coldplay - Clocks in de Marco V mix als hierboven... Iemand die wel een studio versie heeft in plaats van een set rip?
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 02-05-2003 14:08]
quote:Klinkt haast een beetje als Everybody's Free van Rozella.
Op vrijdag 2 mei 2003 13:36 schreef chibibo het volgende:
Ik post de mijne gewoon nog een keer.
Wie weet de titel/artiest van het nummer waar dit riffje in zit? Het nummer is van het begin van de jaren '90 of eind jaren '80.http://www.chibibo.com/journal/pianoriff.mp3 (61 kb)
edit:- Ik heb jouw nummer eens vergeleken met dat piano-gedeelte in het midden van "Everybody's Free" en ze staan in compleet verschillende toonsoorten, maar goed... het lijkt er wel een beetje op.
[Dit bericht is gewijzigd door Bombie op 02-05-2003 14:02]
quote:Hmmz bekend, bekend... Ik zal eens zoeken...
Op vrijdag 2 mei 2003 13:36 schreef chibibo het volgende:
Ik post de mijne gewoon nog een keer.
Wie weet de titel/artiest van het nummer waar dit riffje in zit? Het nummer is van het begin van de jaren '90 of eind jaren '80.http://www.chibibo.com/journal/pianoriff.mp3 (61 kb)
quote:nog steeds niemand?
Op dinsdag 29 april 2003 17:08 schreef Poogie het volgende:
ik zoek de titel van het liedje in deze flashmovie: http://www.thekings.nl/flash/KingsSound.swfwie weet hem?
ook zoek ik de titel van het liedje wat vlak voor de aftiteling van mental theo - bounzz kwam, gister op tv... was vette hardcore, en ze zeiden dat dat de beste hardcoreplaat ooit moest zijn...
quote:Origineel is van de O'Jays geloof ik...
Op vrijdag 2 mei 2003 12:42 schreef Bombie het volgende:
Vervolg op: Ik zoek een nummer/artiest deel 43
[..]Meestal kun je de soundtracklisting van een film wel vinden op imdb.com
Dus ook hier.. ik ga er vanuit dat het "For the Love Of Money" is van The Rare Blend.
Iemand enig idee hoe dit nummer heet?
Thanks!
Iemand een idee??
quote:Disque 1
Op vrijdag 2 mei 2003 13:59 schreef Rik het volgende:
Wat zijn de titels van de liedjes die je hoort in de reclame van de CD: Cosmic Gate - Back 2 Back??Iemand een idee??
Disque 2
01. Venus (Meant To Be Your Lover) - DJ Cor Fijneman feat. Jan Johnston
02. Affinity - Hydra (Backbeat Remix)
03. Inca - Midway
04. Universal Love - NBG (Wippenberg Remix)
05. Proceed - Ronald van Gelderen (Original Mix)
06. Raging feat. Jan Johnston - Cosmic Gate (Flutlicht Vocal Mix)
07. Human Evolution - Project Magneta (One Small Step For A Man Mix)
08. Protect The Innocent - The Matrix (Cream Team Remix)
09. Remover - Carlo Resoort (Club Mix)
10. The Melody, The Sound - The Freak (Flutlicht Remix)
11. Hibernation - Pale X (Original Version)
12. Release Me - That Mucho
13. Human Beings - Cosmic Gate (G&M Project Remix)
14. Drum Beats - E-Craig (E-Craig Hard Dub Mix)
quote:Alleen fans van Frans Bauer zijn zo opdringerig.
Op vrijdag 2 mei 2003 14:25 schreef Buzzzz het volgende:
Hoi hoi,
Ikben op zoek naar de titel van dat ene Frans bouwer nummer van die reklame.. "ik kwam je tegen... OHEEEHOOO!!" je kent em wel..
Iemand enig idee hoe dit nummer heet?
Thanks!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |