is dit dat medion ding wat een tijdje terug bij de aldi te koop was? Een oom van mij had hem gekocht en ik moet zeggen - wat een prut ding! Mijn moeder heeft een S40 en die was al helemaal bang dat mijn oom een camera had gekocht met dezelfde specs voor de helft van het geld... Het bleek echter geen vergelijking, want dat medion ding maakt a) verrotte fotos b) ziet er uit als van fischer price en c) had hele slechte software ... oh ja en je kreeg er een setje standaard oplaadbare batterijen bij waar je maar een paar fotos mee kon maken voordat ze op waren.. met andere woorden - geen top ding... Als het aangebodene dit apparaat is dan zou ik er niet meer voor bieden dan maximaal 150 ~ 200 euro...
My 2 cents..
quote:Volgens mij is dit niet degene die jij bedoelt.
Op woensdag 7 mei 2003 08:46 schreef clerk het volgende:
even een vraag...is dit dat medion ding wat een tijdje terug bij de aldi te koop was? Een oom van mij had hem gekocht en ik moet zeggen - wat een prut ding! Mijn moeder heeft een S40 en die was al helemaal bang dat mijn oom een camera had gekocht met dezelfde specs voor de helft van het geld... Het bleek echter geen vergelijking, want dat medion ding maakt a) verrotte fotos b) ziet er uit als van fischer price en c) had hele slechte software ... oh ja en je kreeg er een setje standaard oplaadbare batterijen bij waar je maar een paar fotos mee kon maken voordat ze op waren.. met andere woorden - geen top ding... Als het aangebodene dit apparaat is dan zou ik er niet meer voor bieden dan maximaal 150 ~ 200 euro...
My 2 cents..
Maar laten we het maar on-topic houden, ok?
--edit--
hhmm... Het klopt schijnbaar toch wel. De Medion van de Aldi van de laatste keer (389 euro) had schijnbaar toch een CCD, en dus geen CMOS
--/edit--
[Dit bericht is gewijzigd door jaspernl op 07-05-2003 12:35]
quote:even een tegenoffensief...
Op woensdag 7 mei 2003 08:46 schreef clerk het volgende:
even een vraag...is dit dat medion ding wat een tijdje terug bij de aldi te koop was? Een oom van mij had hem gekocht en ik moet zeggen - wat een prut ding! Mijn moeder heeft een S40 en die was al helemaal bang dat mijn oom een camera had gekocht met dezelfde specs voor de helft van het geld... Het bleek echter geen vergelijking, want dat medion ding maakt a) verrotte fotos b) ziet er uit als van fischer price en c) had hele slechte software ... oh ja en je kreeg er een setje standaard oplaadbare batterijen bij waar je maar een paar fotos mee kon maken voordat ze op waren.. met andere woorden - geen top ding... Als het aangebodene dit apparaat is dan zou ik er niet meer voor bieden dan maximaal 150 ~ 200 euro...
My 2 cents..
Een camera maakt niet alleen de mooie foto's je moet ook weten om te gaan met een apparaat. Ik maak hele mooie foto's met dat apparaat, en ben er zeer over te spreken. dat oplaadbare batterijen is onzin, ik heb nu 2 keer een setje van die batterijen en die doen t hardstikke best.
Slechte software? de bijgeleverde software of de software in t apparaat. De bijgeleverde software is niet echt handig nee, maar voor 15E heb je een cardreadertje en dan gaat t als een tiet!
My 2 cents..
(excuus voor het offtopic gaan maar het negatieve stukje moest even rechtgetrokken worden)
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 12:05 schreef Soep het volgende:[..]
even een tegenoffensief...
Een camera maakt niet alleen de mooie foto's je moet ook weten om te gaan met een apparaat. Ik maak hele mooie foto's met dat apparaat, en ben er zeer over te spreken. dat oplaadbare batterijen is onzin, ik heb nu 2 keer een setje van die batterijen en die doen t hardstikke best.
Slechte software? de bijgeleverde software of de software in t apparaat. De bijgeleverde software is niet echt handig nee, maar voor 15E heb je een cardreadertje en dan gaat t als een tiet!My 2 cents..
(excuus voor het offtopic gaan maar het negatieve stukje moest even rechtgetrokken worden)
quote:ik zal vanavond ffies kijken of ik wat foto's kan uploaden
Op woensdag 7 mei 2003 14:13 schreef chronos het volgende:
Ik begin nu nieuwsgierig te worden. Kun je eens wat foto's plaatsen of mailen? Dit lijkt me ook wel in het belang van de topicstarter als ze echt van goede kwaliteit zijn....
[..]
[Dit bericht is gewijzigd door Soep op 08-05-2003 16:44]
http://www.xs4all.nl/~gej/nieuwecamera/
Maar wat ik toch nog ff zeggen wil: Een foto kan met wat voor toestel dan ook altijd lelijk genomen worden. Als je je niet even verdiept hoe het apparaat werkt, dan is de kans groot dat de foto's niet mooi worden
(Wij hebben hem ook overigens)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |