abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 mei 2003 @ 17:08:39 #51
12426 R.Brunswijk
Loud pipes save lives!
pi_10429139
Ik heb gisteren voor mezelf de nieuwste CD van Marillyn Manson besteld. De limited edition met DVD.

En voor mijn vriendin de nieuwste van Celine Dion. Ik moest in totaal ¤ 24.56 betalen. Vanmorgen kreeg ik per e-mail al de bevestiging dat beide CD's zijn verstuurd. Ik moest rekening houden met een levertijd van 5 tot 7 dagen

Ik ga zeker vaker een bestelling plaatsen.

De mening van een Moslim heet geloofsovertuiging. De mening van een Nederlander heet racisme...
  woensdag 14 mei 2003 @ 17:17:52 #52
13973 ranja
image means nothing
pi_10429346
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 17:07 schreef Trance4Ever het volgende:
Wat een hopenloos slechte selectie aan CDs
inderdaad.
  vrijdag 23 mei 2003 @ 18:43:01 #53
27865 Yorout
Are we negotiating?
pi_10634791
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 17:17 schreef ranja het volgende:

[..]

inderdaad.

Niet zeuren, dan koop je dr maar nix
A nice warm vibraty feeling all through your guttiwuts!
  vrijdag 23 mei 2003 @ 19:14:18 #54
43606 OphiOn
Dark Fields For Brilliance
pi_10635311
Bij cd-wow.nl heb ik Cradle Of Filth - Damnation and a day voor maar 11.99 euro's gekocht. Terwijl de zelfde cd bij Displeased 19 euro's is!
[......]
pi_10935424
quote:
Op vrijdag 23 mei 2003 19:14 schreef OphiOn het volgende:
Bij cd-wow.nl heb ik Cradle Of Filth - Damnation and a day voor maar 11.99 euro's gekocht. Terwijl de zelfde cd bij Displeased 19 euro's is!
Zo das wel lekker
"If i think, it all seems absurd to me; if i feel, it all seems strange; if i desire, he who desires is something inside of me." Fernando Pessoa - The Book of Disquiet
Wandelen in Noorwegen
pi_12176248
heb vandaag de nieuwe Marilyn Manson cd+dvd binnengekregen voor 79 hongkong dollar (das omgerekend 8 euro 80 !!!!!) Ik had het zondag besteld. via de http://www2.cd-wow.com.hk/ afdeling dus

En ik kreeg netjes van te voren een mailtje dat het verstuurd was:
Hello

Re Order No *********

Just to let you know that
MARILYN MANSON The Golden Age of Grotesque (Limited Edition with DVD) has been dispatched.

Please allow 5 to 7 days for the goods to arrive.

If after this time, you are still waiting for your item, please let us know.

This completes your order.

Thank you for shopping at http://www.cd-wow.com

Come back and shop with us again soon.

Kind regards

Netjes hoor

pi_12194742
Dit krijg ik dan;

CD Matches by Artist

Artist Title Price

Unfortunately we do not currently stock any Albums by this Artist.

CD Matches By Title

Artist Title Price

Unfortunately we do not currently stock any Albums with this Title.

DVD Matches

Title Price

Unfortunately we do not currently stock any DVDs with this Title.

Game Matches

Title Price

Unfortunately we do not currently stock any Video Games with this
Title

*zucht

I've decided to keep this taperecorder with me at all times, maybe 1 day I can explain all the strange things happening to me, the lack of sleep, the loss of time, but most of all the sensational never being lonely, always being watched...
pi_12195141
Sooww aardige prijsjes hoor! The Robbie Williams Show DVD 18,95. Ligt overal voor 27 of zelf 29 euri!

is toch zo'n 33% goeiekoper

Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  zondag 3 augustus 2003 @ 13:33:44 #59
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_12195872
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 13:25 schreef Jane het volgende:
Hmmm, en daar staat de FRS ook niet bij die, ik moet het toegeven, voor de losse cd zonder verzendkosten toch het goedkoopst blijkt.

Ok, tip voor cd-kopend Fok! is dus:
- check ElCheapo
- check vergelijk.nl
- check cdwow

en kijk dan wie er per saldo het goedkoopst is (ligt ook aan hoeveel cd's je tegelijkertijd bestelt uiteraard).

Iemand nog een goeie tip?

CHECK EBAY
  zondag 3 augustus 2003 @ 20:14:14 #60
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_12201626
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 12:19 schreef TripleM het volgende:
Ik koop al een tijdje mijn cd's via play.com, daar kosten ze 9 pond en da's omgerekend iets meer dan 14 euro. Een stuk beter dan de soms 22 euro die je hier neertelt bij een FRS.

Nu heb ik vandaag CD Wow ontdekt. Misschien kennen jullie die site allang, maar ik denk dat veel mensen de site nog niet kennen. Je moet wel een creditcard hebben (een nadeel voor veel mensen) maar de cd's worden gratis thuisbezorgd en ze kosten 95 Hongkong dollars per stuk. Da's 11 euro nog-wat!!! Niet alleen budget cd's dus, ook gewoon Madonna, Norah Jones, Justin Timberlake, Coldplay, Daniel Bedingfield, Christina Aguilera, noem maar op.

Voor degenen die net als ik ook erg geinteresseerd zijn geraakt: http://www.cd-wow.com.hk

Ah, maar hoe snel heb je ze dan telkens binnen, 2 weken? Hoe zit het nou, waaar komt dat cd spul vandaan, letterlijk uit het Oosten?
quote:
Please allow 5 to 7 days for the goods to arrive.
Oh, best goed dan! Alleen creditcard geen zin, dan maar Displeased

[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 03-08-2003 20:22]

pi_12201815
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 20:14 schreef Yokozuna het volgende:
Ah, maar hoe snel heb je ze dan telkens binnen, 2 weken? Hoe zit het nou, waaar komt dat cd spul vandaan, letterlijk uit het Oosten?

Play is meestal binnen een week bezorgd
Maar dat creditcard gedoe sux inderdaad
"If i think, it all seems absurd to me; if i feel, it all seems strange; if i desire, he who desires is something inside of me." Fernando Pessoa - The Book of Disquiet
Wandelen in Noorwegen
  zondag 3 augustus 2003 @ 20:27:02 #62
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_12201860
Bezorging bij CD-wow is gewoon goed en de CD's ook. Alleen hebben ze idd weinig keus.
pi_12219589
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 20:14 schreef Yokozuna het volgende:

[..]

[..]

Ze worden vanuit Zweden geleverd in geheel wit doosje.
dus dat is uit het Noorden dan en binnen 1 week binnen (is pas de eerste keer dat ik gebruik heb gemaakt van hun)

Creditcard..... ach gebruik het al behoorlijk veel en overal, en geen problemen mee. (oke Rabo direkt in Nederland vind ik ook veiliger)

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')