quote:Lancia Delta
Op vrijdag 2 mei 2003 12:16 schreef slashyou het volgende:[..]
diesel
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Zijn ze altijd al geweest, alleen nu zijn ze ook nog snel. Soms met dezelfde cilinderinhoud, meer vermogen, en dat vinden benzine fans niet zo leuk
Op vrijdag 2 mei 2003 12:29 schreef Domi het volgende:
tegenwoordig zijn die diesel motoren toch gewoon goed of wat?
quote:Oh
Op vrijdag 2 mei 2003 12:28 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Je moet het ook niet drinken!
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Zal qbus leuk vinden....
Op vrijdag 2 mei 2003 12:30 schreef LiQuiD_007 het volgende:[..]
Lancia Delta
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Het blijft stinken die vette prut.
Op vrijdag 2 mei 2003 12:31 schreef LiQuiD_007 het volgende:[..]
Zijn ze altijd al geweest, alleen nu zijn ze ook nog snel. Soms met dezelfde cilinderinhoud, meer vermogen, en dat vinden benzine fans niet zo leuk
ik accepteer de cookies.
quote:
Lancia Delta
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:talking about the devil
Op vrijdag 2 mei 2003 12:37 schreef qbus het volgende:
Hoi piepeloiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Waarom blijft die rechtse lachen als die linkse over hem heen kotst???
Lancia Delta
ik accepteer de cookies.
quote:The devil came back for more......
Op vrijdag 2 mei 2003 12:38 schreef slashyou het volgende:[..]
talking about the devil
ik accepteer de cookies.
quote:Masochistische trekjes denk ik.......
Op vrijdag 2 mei 2003 12:40 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Waarom blijft die rechtse lachen als die linkse over hem heen kotst???
[Dit bericht is gewijzigd door qbus op 02-05-2003 12:42]
quote:Wie het laatst lacht, lacht het best.
Op vrijdag 2 mei 2003 12:40 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Waarom blijft die rechtse lachen als die linkse over hem heen kotst???
quote:wanne race me and find out??
Op vrijdag 2 mei 2003 12:41 schreef slashyou het volgende:[..]
Delta rijders lachen het laatst.
ik accepteer de cookies.
quote:En bovendien ook nog eens mooi
Op vrijdag 2 mei 2003 12:45 schreef Domi het volgende:
ja delta's zijn gewoon goed auto'som deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Vooral de wig-vorm spreekt me erg aan. Klein beetje "wolf in schaapskleren" idee.
Op vrijdag 2 mei 2003 12:47 schreef Domi het volgende:
yepom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ben ik helemaal met je eensJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[Dit bericht is gewijzigd door qbus op 02-05-2003 12:48]
quote:Ga buiten spelen
Op vrijdag 2 mei 2003 12:44 schreef ThaFreak het volgende:[..]
wanne race me and find out??
ik accepteer de cookies.
quote:Bornerbroek meld zich
Op vrijdag 2 mei 2003 12:55 schreef BroesWillems het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:blaat...
Op vrijdag 2 mei 2003 12:57 schreef qbus het volgende:[..]
Bornerbroek meld zich
ik accepteer de cookies.
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 13:00 schreef qbus het volgende:[..]
me eh eh eh eh!
quote:Beurtje?
Op vrijdag 2 mei 2003 13:01 schreef qbus het volgende:
Zometeen ff met de Delta naar de garage...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop