Hier verder ?
[CHAT] PTA Slowchat
[CHAT] PTA Slowchat 2.0i
[CHAT]PTA Slowchat 3.2 V6
[CHAT]PTA Slowchat MK IV
quote:Man wat ben jij rap
Op vrijdag 2 mei 2003 11:27 schreef Herfst het volgende:
Vorige delen;[CHAT] PTA Slowchat
[CHAT] PTA Slowchat 2.0i
[CHAT]PTA Slowchat 3.2 V6
[CHAT]PTA Slowchat MK IVom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
daar was ik dus net mee bezig. misschien leuk om zoiets als openingspost aan te houden ?
quote:Okay
Op vrijdag 2 mei 2003 11:28 schreef Tjabbo het volgende:
daar was ik dus net mee bezig. misschien leuk om zoiets als openingspost aan te houden ?
dus daarom val ik steeds weg...
Deze had trouwens "[CHAT]PTA Slowchat 5.0 V10 TDI" moeten heten...
quote:Noemen ze dat werken???
Op vrijdag 2 mei 2003 11:38 schreef Tjabbo het volgende:
Ik ga ff DTM race driver doen tegen mij collega.
lekker alvast pauze houden. tot zo waarde medechattersom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:"Hey ben even bezig, probeer eerst maar zelf" is het enige correcte antwoord op zulks vragen.
Op vrijdag 2 mei 2003 11:34 schreef BroesWillems het volgende:
D'r krijgt er hier één geen java op de PC, los jij dat ff op Tomom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.krijg het niet aan de praat...Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.dus daarom val ik steeds weg...
Deze had trouwens "[CHAT]PTA Slowchat 5.0 V10 TDI" moeten heten...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En liever geen stinkende vette prut motoren (diesel) als slowchat.
quote:BMW zuigt, en als ik dit ga onderbouwen krijg ik een ban
Op vrijdag 2 mei 2003 11:35 schreef Herfst het volgende:
of M5om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dus alle motoren, behalve BWM
quote:Harder dan een audi, want er zit een groter luchtfilter op
Op vrijdag 2 mei 2003 11:44 schreef LiQuiD_007 het volgende:[..]
BMW zuigt
quote:Ff de feiten, mijn diesel stink niet, en die vette prut zie je niets van, tenminste, ik onderhoud geen contact met mijn brandstof
Op vrijdag 2 mei 2003 11:43 schreef slashyou het volgende:[..]
"Hey ben even bezig, probeer eerst maar zelf" is het enige correcte antwoord op zulks vragen.
En liever geen stinkende vette prut motoren (diesel) als slowchat.
quote:Mwah, kdenk het niet..........
Op vrijdag 2 mei 2003 11:45 schreef slashyou het volgende:[..]
Harder dan een audi, want er zit een groter luchtfilter op
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Dan nu de echte feiten:
Op vrijdag 2 mei 2003 11:45 schreef LiQuiD_007 het volgende:[..]
Ff de feiten, mijn diesel stink niet, en die vette prut zie je niets van, tenminste, ik onderhoud geen contact met mijn brandstof
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Waarom geen Mozilla ?
Op vrijdag 2 mei 2003 11:49 schreef BroesWillems het volgende:
ben nou opera aan downloaden.... ISDNom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies......Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:deze kwam zo in me op...
Op vrijdag 2 mei 2003 11:49 schreef slashyou het volgende:[..]
Waarom geen Mozilla ?
quote:Mozilla is veel fijner joh.
Op vrijdag 2 mei 2003 11:53 schreef BroesWillems het volgende:[..]
deze kwam zo in me op...
quote:Voor sukkels die niet zonder te morsen diesel kunnen tanken
Op vrijdag 2 mei 2003 11:49 schreef slashyou het volgende:[..]
Dan nu de echte feiten:
Diesel stinkt harder dan de bierscheten van broes na het fust in zijn caddy te hebben leeggezopen. Waarom hebben tankstations anders dieselhandschoenen.
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 11:52 schreef slashyou het volgende:
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=28224
quote:diesel
Op vrijdag 2 mei 2003 11:53 schreef LiQuiD_007 het volgende:[..]
Voor sukkels die niet zonder te morsen diesel kunnen tanken
quote:Je moet het ook niet drinken!
Op vrijdag 2 mei 2003 12:16 schreef slashyou het volgende:[..]
diesel
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop