Nec Versa Premium
·Intel Celeron 1.2 (tualatin) 256kb Cache.
·348 MB werkgeheugen. (SD-RAM, 133 mhz).
·20GB HDD.
·24X CD-romspeler.
·16MB onboard video (shared).
·Onboard sound (linkerspeaker werkt niet meer).
·14 TFT XGA scherm.
·Onboard Lan 10/100 & Modem.
·Poorten: TV-out, VGA (15-pin high-density D-sub), parallel, serieel, PS/2 (1 poort), 2 x USB 1.1, PCMCIA ( 2x type II or 1 x type III), Infrarood, microphone, line in, Line out / Headphone.
·Windows XP pro (legaal incl. recovery CDs en boekjes).
·+/- 2 jaar PURR garantie (bij leverancier direct).
·Gewicht: 3.4 kg
·Afmetingen: B 310 mm/ D 265,4 mm, H 40 mm
Het is geen stille notebook , maar het geluid wat de notebook produceert is acceptabel.
Richtprijs +/- 650 EURO
graag serieuze reacties, ik denk dat het niet een te hoge prijs (legale windows XP pro, en nog +/- 2 jaar garantie), bieden mag altijd !!
[Dit bericht is gewijzigd door ramsesii op 02-05-2003 11:24]
quote:Die is misschien lichter, bij deze laptop krijg je gratis 3,4 kg aan gewicht. Ik wil dat niet meetillen, maar goed
Op vrijdag 2 mei 2003 11:19 schreef Herfst het volgende:
Voor 800 heb je een P4 1,7 laptop bij de Mikro
quote:Mikro?
quote:ja, maar de kwaliteit is dan niet zo geweldig, prijs aangepast.
quote:linkerspeaker werkt niet meer
Op vrijdag 2 mei 2003 14:00 schreef ramsesii het volgende:
en nu een beetje serieus, op notebooks met mindere specs is meer geboden dan op deze
quote:inderdaad geen DVD speler (had ik er nog meer voor kunnen vragen).
Op vrijdag 2 mei 2003 14:25 schreef ID-Tweak het volgende:[..]
linkerspeaker werkt niet meer
de kwaliteit van alle speakers in de notebooks zijn zo slecht dat je eigenlijk ook wel zonder kan.. 1 is voldoende, je gebruikt die waarschijnlijk toch nooit..
400 euro is geen optie, er zit een legale versie (dus incl. sticker, keys cd's, boekjes enz.) en 2 jaar garantie
edit--- hierop volgende reactie verplaatst naar v&a feedback
[Dit bericht is gewijzigd door detulp050 op 02-05-2003 23:56]
quote:dacht je dat die legale versie van windows geld waard is
Op vrijdag 2 mei 2003 14:38 schreef ramsesii het volgende:[..]
400 euro is geen optie, er zit een legale versie (dus incl. sticker, keys cd's, boekjes enz.) en 2 jaar garantie
quote:in iedergeval een bod.... ik laat um nog wel open
Op maandag 5 mei 2003 16:55 schreef Rancor het volgende:[..]
dacht je dat die legale versie van windows geld waard is
maar goed 500 euro staat
misschien een domme opmerking maar dat valt toch onder de garantie?
quote:geen laptop tas, 500 euro is geboden
Op woensdag 14 mei 2003 10:29 schreef American_Nightmare het volgende:
Zit er een laptoptas bij? Eventuele beschadigingen? Waar eventueel op te halen?
quote:den bosch
Op maandag 19 mei 2003 11:15 schreef American_Nightmare het volgende:
Waar op te halen?
quote:ik heb geloof ik een e-mail gestuurd, maar ik zal het even kopieeren:
Op maandag 19 mei 2003 11:50 schreef American_Nightmare het volgende:
Zitten er krassen op? In welke staat verkeert hij?
en om je vragen te beantwoorden: er zit geen laptop tas bij, en de kap is wat beschadigd. Als je de linkerspeaker werkend wil hebben valt dat nog binnen de garantie.
quote:en als je niet bied moet je gewoon je domme opmerkingen bij je houden...
Op maandag 19 mei 2003 12:06 schreef JustusG het volgende:
Irritant he, iedere x hetzelfde moeten vragen.......
800mhz duron, 256mb intern, 17" monitor, 20gb hd, geforce2mx, yamaha sound card, pctv kaart, en irda adapt, cd re-writer. en betaal ik nog +/-200euro bij.
quote:dat zou een leuke deal zijn, maar ik heb nu al 2 pc's, 1 laptop (deze) en een PDA op 6 vierkante meter staan. Ik moet de notebook kwijt omdat ik em niet gebruik en hij teveel ruimte in beslag neem. sorry
Op maandag 19 mei 2003 13:27 schreef cYbErTiM het volgende:
ruilen?? tegen me pc + geld800mhz duron, 256mb intern, 17" monitor, 20gb hd, geforce2mx, yamaha sound card, pctv kaart, en irda adapt, cd re-writer. en betaal ik nog +/-200euro bij.
quote:Ik wou nog gaan bieden (serieus 600 euro max) maar nu kan je fijn in de stront zakken.
Op maandag 19 mei 2003 13:27 schreef ramsesii het volgende:[..]
en als je niet bied moet je gewoon je domme opmerkingen bij je houden...
quote:jaja
Op maandag 19 mei 2003 14:39 schreef JustusG het volgende:[..]
Ik wou nog gaan bieden (serieus 600 euro max) maar nu kan je fijn in de stront zakken.
In principe heb ik interesse maar niet voor ¤ 650,-. Bij deze bied ik ¤ 550 inclusief bezorgen. Uiteraard wil ik 'm graag werkend zien met een verse, geactiveerde installatie van XP Pro... En ik wil er een kwitantie bij.
Email me maar als je wilt (zie profiel).
quote:ja, er zit een diskette drive in, check je mail.
Op maandag 19 mei 2003 15:52 schreef CJ_S het volgende:
Ook een disk-drive?
quote:Voor 500,- hoef ik er geen OS op te hebben; mag je fijn zelf houden incl serial. Volgens mij wil die gast hierboven nog een legale versie van XP ook
Op maandag 19 mei 2003 17:15 schreef ramsesii het volgende:
er is 550 geboden, tot zondag is er nog een mogelijkheid om te bieden
quote:wat zit je dom te doen ?? die gast heeft inderdaad het bod geplaatst, en mijn windows is legaal
Op maandag 19 mei 2003 20:43 schreef American_Nightmare het volgende:[..]
Voor 500,- hoef ik er geen OS op te hebben; mag je fijn zelf houden incl serial. Volgens mij wil die gast hierboven nog een legale versie van XP ook
Dit is trouwens geen bod, maar een aanbod; als je het ermee eens bent, kom ik 'm morgen nog halen.
quote:Sjongejonge wat ben jij een mafkees. Ik ga inderdaad ook geen nieuw bod meer uitbrengen. Leer je eerst eens te gedragen tov potentiele kopers en te lezen voordat je je troep aan komt bieden hier.
Op dinsdag 20 mei 2003 12:24 schreef ramsesii het volgende:[..]
wat zit je dom te doen ?? die gast heeft inderdaad het bod geplaatst, en mijn windows is legaal
quote:Ik bood precies hetzelfde bedrag voor de laptop zonder OS omdat ik nog enkele heb liggen ;-)
Op maandag 19 mei 2003 20:43 schreef American_Nightmare het volgende:[..]
Voor 500,- hoef ik er geen OS op te hebben; mag je fijn zelf houden incl serial. Volgens mij wil die gast hierboven nog een legale versie van XP ook
Dit is trouwens geen bod, maar een aanbod; als je het ermee eens bent, kom ik 'm morgen nog halen.
Maaruuh, niet meer bieden eh
quote:????
Op dinsdag 20 mei 2003 16:45 schreef No-Fear het volgende:
Hee ramses.. succes met het verkopen
quote:uhm, er is 550 geboden, waarom zou ik op jouw aanbod nog ingaan ?
Op donderdag 22 mei 2003 05:53 schreef sig000 het volgende:
Voor 500 euro wil ik hem na bekijken evt kopen.mail maar ff naar sig000atwanadoo
quote:omdat degene met het hoogste bod zondag de koop wil sluiten. dan is ie nooit optijd klaar. BUMP
Op donderdag 22 mei 2003 10:56 schreef blup het volgende:
Als je toch nog gerantie heb waarom laat je die linker speaker dan niet repareren?
quote:Omdat er 550 INCL. bezorgen is geboden.
Op donderdag 22 mei 2003 09:50 schreef ramsesii het volgende:[..]
uhm, er is 550 geboden, waarom zou ik op jouw aanbod nog ingaan ?
quote:klopt en voor 50 euro wil ik wel een keertje op en neer rijden
Op donderdag 22 mei 2003 12:09 schreef American_Nightmare het volgende:[..]
Omdat er 550 INCL. bezorgen is geboden.
quote:Omdat ik met cash langskom en evt als ie me bevalt er wel wat onderhandelingsruimte is.
Op donderdag 22 mei 2003 09:50 schreef ramsesii het volgende:[..]
uhm, er is 550 geboden, waarom zou ik op jouw aanbod nog ingaan ?
quote:dan moet je een duidelijk bod doen... voor 500 is degene die 550 heeft geboden nog steeds de hoogste bieder voor me
Op vrijdag 23 mei 2003 06:35 schreef sig000 het volgende:[..]
Omdat ik met cash langskom en evt als ie me bevalt er wel wat onderhandelingsruimte is.
quote:Ik ben duidelijk genoeg, er zijn wat dingen kapot en beschadigd aan je notebook
Op vrijdag 23 mei 2003 09:12 schreef ramsesii het volgende:[..]
dan moet je een duidelijk bod doen... voor 500 is degene die 550 heeft geboden nog steeds de hoogste bieder voor me
quote:nee, sorry lukt niet... vanochtend wortelkanaalbehandeling gehad
Op zaterdag 24 mei 2003 13:44 schreef CJ_S het volgende:
Ramsessi, ik neem aan dat onze afspraak nog steeds staat? Kan je mij nog even laten weten hoe laat jij verwacht bij mij te zijn? (oh ja, en even bellen als je voor de deur staat want de deurbel is kapot).
groetjes
quote:kijk eens aan. Hoe zal de levering geschieden? 500 is er geboden, dan word deze bij mij opgehaald.
Op maandag 26 mei 2003 15:48 schreef sj44k het volgende:
ik bied 520
quote:Ik weet niet of je mij bedoelt, maar ik geloof niet dat mijn bod nog geldig was.
Op maandag 26 mei 2003 16:38 schreef ramsesii het volgende:[..]
kijk eens aan. Hoe zal de levering geschieden? 500 is er geboden, dan word deze bij mij opgehaald.
quote:was niet voor jou, maar jij bent in principe nu degene met het hoogste bod, als je nog intresse hebt
Op maandag 26 mei 2003 17:34 schreef American_Nightmare het volgende:[..]
Ik weet niet of je mij bedoelt, maar ik geloof niet dat mijn bod nog geldig was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |