De US ging flink naar beneden begin van de avond nav de slechte berichten. Weer een beetje herstelt aan het einde van de handelsdag.
Toch weer erg negatieve berichten en die lage dollarkoers wil ook niet echt helepn.
Bedenk wel dat de AEX achter de US aanhobbelt en we ook erg afhankelijk zijn van de Dollarkoers.
Als pessimist zie ik voorlopig nog geen sterk herstel van de wereldecomie en denk dat we in jaar 3 van de 7 magere jaren zitten.
Evengoed valt er nog altijd wat te verdienen in de effectenmarkt.
quote:De verwachting is dat de Dollar nog forser gaat dalen.
Op vrijdag 2 mei 2003 01:32 schreef dutchmage het volgende:
nu is het trouwens wel een ok moment om dollars in te kopen
quote:me 2 ..... scheelt me enkele duizenden euro's...
Op vrijdag 2 mei 2003 12:00 schreef sgoldie het volgende:
ja, ikzie het....ik heb Ahold laatst verkocht...
Worstkaas: heb je de transacties van die Versatel Warrants gezien? Echt vaag, om 9:22 wordt ruim 440.000 stuks verhandeld voor 5 cent, en dat voor 'n totaal dagvolume van 550.000 stuks. Grote jongens die aan het verkopen/kopen zijn?
quote:Ohh..wat baal ik er nog steeds van dat ik die knop toch niet heb ingedrukt op 2,95
Op vrijdag 2 mei 2003 11:52 schreef ElisaB het volgende:
Ow wat gaat het fijn met Ahold![]()
![]()
quote:Ik heb die knop wel ingedrukt, op 2,51
Op vrijdag 2 mei 2003 20:35 schreef YAZZz het volgende:
Ohh..wat baal ik er nog steeds van dat ik die knop toch niet heb ingedrukt op 2,95
quote:hmm, dan lach je iig. elke dag sindsdien
Op vrijdag 2 mei 2003 21:39 schreef Aernout het volgende:[..]
Ik heb die knop wel ingedrukt, op 2,51
En hard ook
quote:Ja, ik heb sinds vandaag op AH een 6 cijferige winst (in guldens, dat wel
Op vrijdag 2 mei 2003 21:42 schreef YAZZz het volgende:[..]
hmm, dan lach je iig. elke dag sindsdien
quote:netjes... jaloers is.... nee ik heb verkocht, omdat ik winst wilde pakken, ik had niet verwacht dat er zo snel nieuws zou komen over een nieuwe CEO... dacht dat AH voorlopig een topje had bereikt met 4 euro... fout dus..
Op vrijdag 2 mei 2003 21:45 schreef Aernout het volgende:[..]
Ja, ik heb sinds vandaag op AH een 6 cijferige winst (in guldens, dat wel
)
quote:Warrant staat op 7ct nu.
Op vrijdag 2 mei 2003 19:42 schreef JeOma het volgende:
Ah shit. Ik heb ook drie dagen terug m'n Ahold verkocht. Stom stom stom... maar ja, dat's life.Worstkaas: heb je de transacties van die Versatel Warrants gezien? Echt vaag, om 9:22 wordt ruim 440.000 stuks verhandeld voor 5 cent, en dat voor 'n totaal dagvolume van 550.000 stuks. Grote jongens die aan het verkopen/kopen zijn?
Corus stijgt ook weer naar 24 ct. Tot nu toe goede gok om Versatel in te ruilen voor Corus.
quote:laat me raden: 50.000 euro ingepompt?
Op vrijdag 2 mei 2003 21:45 schreef Aernout het volgende:[..]
Ja, ik heb sinds vandaag op AH een 6 cijferige winst (in guldens, dat wel
)
wel goed geboert als je een ton winst hebt. kan wel een nieuwe auto vanaf zou ik zeggen
quote:Alleen zowat alweer van de winst van vandaag
Op maandag 5 mei 2003 10:01 schreef Vitamientje het volgende:[..]
laat me raden: 50.000 euro ingepompt?
wel goed geboert als je een ton winst hebt. kan wel een nieuwe auto vanaf zou ik zeggen
quote:unilever gaat anders weer de plus in
Op maandag 5 mei 2003 10:03 schreef MR_Appelflap het volgende:[..]
Alleen zowat alweer van de winst van vandaag
quote:Jeps, al valt me dat nog klein beetje tegen na de daling van vrijdag. Zou me niet verbazen als er nog meer vanaf gaat.
Op maandag 5 mei 2003 10:07 schreef Vitamientje het volgende:[..]
unilever gaat anders weer de plus in
quote:WORSTKAAS: HIGH FIVE!!!!!
Op maandag 5 mei 2003 09:54 schreef WorstKaas het volgende:[..]
Warrant staat op 7ct nu.
Morgen de kwartaalcijfers Versatel, iedereen is erg positief.Corus stijgt ook weer naar 24 ct. Tot nu toe goede gok om Versatel in te ruilen voor Corus.
Ik had 'r eerst 12.500 gekocht, toen nog 'n keer 12.500 (beide keren op 5 cent). Helaas wel (beetje angsthaas) vanmorgen 15.000 verkocht op 6 cent, maar toch erg aardig dit! Bedankt voor de tip, zonder jou had ik ze niet gehad...
iemand nog andere tips... zoek eigenlijk een nieuw fonds op wat lekker laag staat, en dus zekers koop waardig is.. maakt niet uit als ik voor goed effect een jaartje moet wachten...
Hagemeijer??
quote:Sopheon en Newconomy.
Op maandag 5 mei 2003 10:32 schreef H3man het volgende:
Go ahold go ahold, go party like its your birthdayiemand nog andere tips... zoek eigenlijk een nieuw fonds op wat lekker laag staat, en dus zekers koop waardig is.. maakt niet uit als ik voor goed effect een jaartje moet wachten...
Hagemeijer??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |