En dus kon ik fijn een brief sturen. En het duurt bij die eikels maar liefst 2 weken of langer voordat je dan antwoord krijgt, terwijl mij beloofd was binnen 4 dagen.
En ondertussen is die aanbieding van het toestel dat ik wilde niet meer geldig en ben ik sowiezo 125 euro duurder uit.
Orange bedankt .
Willen ze je niet als klant? Mooi, optiefen dan, ga je lekker naar een ander.
Maar die homo's hebben hun zaakjes blijkbaar niet eens op orde. Mijn aanvraag moest ook al gefaxed worden omdat hun ICT gedoe plat lag.
quote:Wie wou je afsluiten
Op donderdag 1 mei 2003 22:23 schreef dennisdotcom het volgende:
Twee weken geleden weigerde Orange mij een telefoonabbonnement te laten afsluiten.
quote:Heb je een beter woord dan smartass?
Op donderdag 1 mei 2003 22:28 schreef Furby het volgende:
Wie wou je afsluitenJe vriendin
quote:Ja idd, 60 euro is ook al heel wat, maar ik ben 125 euro duurder uit. Belachelijk... en dat door die slomo's...
Op donderdag 1 mei 2003 22:37 schreef Brendovic het volgende:
idd toestellen duurder, ik heb vd week nokia bestelt 8310 met abbo voor 89 nu is die 149, prijzen waren tot 30 april
quote:Nee, jij trekt volle zalen. Ongelofelijke sukkel!
Op donderdag 1 mei 2003 22:26 schreef dennisdotcom het volgende:
Maar die homo's ...
He he, dat lucht op. Ik heb zo'n schijthekel aan mensen die iemand die schijnbaar iets verkeerd doet, dáárom homo noemen. Opknopen mogen ze ze wat mij betreft...
quote:Inderdaad...ik zou er niet eens meer moeite voor doen..
Op donderdag 1 mei 2003 22:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Waarom heb je uberhaupt die brief gestuurd?!?Willen ze je niet als klant? Mooi, optiefen dan, ga je lekker naar een ander.
quote:Als je je abonnement (met één b) wilt afsluiten bij Vodafone, moet je sowieso niet bij Orange zijn.
Op donderdag 1 mei 2003 22:23 schreef dennisdotcom het volgende:
Twee weken geleden weigerde Orange mij een telefoonabbonnement te laten afsluiten. Reden begrijp ik niet, ik heb mijn vodafone rekeningen keurig betaald en zit nooit krap bij kas. Ook mn bankafschriften zijn ruim voldoende.En dus kon ik fijn een brief sturen. En het duurt bij die eikels maar liefst 2 weken of langer voordat je dan antwoord krijgt, terwijl mij beloofd was binnen 4 dagen.
En ondertussen is die aanbieding van het toestel dat ik wilde niet meer geldig en ben ik sowiezo 125 euro duurder uit.
Orange bedankt
.
Ok zit nu wel met T-mobile maar daar heb ik geen klachten over, alleen dat als ik in huis zit geen bereik heb.
quote:Ja dat denk ik bij mij nu ook ja.
Op donderdag 1 mei 2003 23:33 schreef Cimarron het volgende:
Ligt idd meestal aan de straat waar je woont.. Raar maar waar, had mijn zus ook.
quote:homo = mens
Op donderdag 1 mei 2003 22:44 schreef ElisaB het volgende:[..]
Nee, jij trekt volle zalen. Ongelofelijke sukkel!
He he, dat lucht op. Ik heb zo'n schijthekel aan mensen die iemand die schijnbaar iets verkeerd doet, dáárom homo noemen. Opknopen mogen ze ze wat mij betreft...
Uiteindelijk kwam er een standaard brief dat ik niet aan bepaalde voorwaarden voldeed? Ja duh..maar welke? Ik had geen schulden, werkte netjes, wat?
quote:Een aantekening bij Preventel is waarschijnlijker. Die wordt al ingeschakeld als je een hele kleine schuld weigert te betalen (of gewoon niet betaald hebt). Voordat je bij BKR in de boeken komt, moet er iets meer aan de hand zijn.
Op donderdag 1 mei 2003 23:26 schreef Z.v.C het volgende:
Heb je misschien in het verleden schulden gehad? Ik denk namelijk dat je een aantekening hebt bij Bureau Krediet Registratie.
Dat heb ik een maand geleden gedaan, maar mooi dat die ******lijers me nog steeds niet uit Preventel hebben gehaald. Dus ik kan nergens een abonnement afsluiten. Niet bij T-Mobile, maar ook niet bij een andere provider.
Wat dat betreft sta je als consument volstrekt machteloos. Ja, je kunt allerlei procedures aan gaan spannen maar daar heb je geen dag eerder weer telefoon mee. Je bent gewoon de zwaar lul.
Heb ik die brief gestuurd naar hun afdeling RISK, is die nooit aangekomen (volgens hun).
GRMBL!!!
Maar goed, toen had ik nog steeds geen abbo dus. Wat denk je? Kom ik net thuis... ligt er een factuur van hun!!!!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |