quote:Huh ? Dat ga ik ff na dan
Op maandag 5 mei 2003 18:35 schreef ASSpirine het volgende:
Ben ik de enige die 500 extr sterren heeft gekregen ?
quote:Nee is ook een enorme waste of time. Ik kan Resident Evil en Metroid Prime niet eens registreren en de 251 memory kaartje ook niet (alhoewel ik dat ook niet verwacht had). Hoe moet ik dan ooit aan 6000 punten komen voor een achterlijke gameboy advance. Die heb je dan al met zoveel punten. Voor de rest alleen maar screensavers en posters. Dat van die posters zou best gaaf zijn voor een zooitje punten ware het niet dat je die zelf moet uitprinten.
Op maandag 5 mei 2003 22:04 schreef G1Ace het volgende:
geen zin om met die vip shit mee te doen
Oh ja maar je krijgt natuurlijk wel een zooitje spam gratis en voor niets. ![]()
In ieder geval ik heb er nu dus 1455.
quote:Ik doe het voornamelijk voor de lol en voor de wallpapers etc. Wat wel cool is zijn vaak de exclusive strategy guide sites
Op maandag 5 mei 2003 22:21 schreef Skull het volgende:[..]
Nee is ook een enorme waste of time. Ik kan Resident Evil en Metroid Prime niet eens registreren en de 251 memory kaartje ook niet (alhoewel ik dat ook niet verwacht had). Hoe moet ik dan ooit aan 6000 punten komen voor een achterlijke gameboy advance. Die heb je dan al met zoveel punten. Voor de rest alleen maar screensavers en posters. Dat van die posters zou best gaaf zijn voor een zooitje punten ware het niet dat je die zelf moet uitprinten.
Oh ja maar je krijgt natuurlijk wel een zooitje spam gratis en voor niets.
In ieder geval ik heb er nu dus 1455.
quote:Ik vind het wel een leuke extra service, alleen de bonus sterren had iets beter uitgewerkt mogen worden
Op maandag 5 mei 2003 22:25 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik doe het voornamelijk voor de lol en voor de wallpapers etc. Wat wel cool is zijn vaak de exclusive strategy guide sites
En Wallpapers en screensavers kopen daarmee is ook slecht.
quote:De wallpapers krijg je meestal en de screensaver download ik niet
Op maandag 5 mei 2003 22:35 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ik vind het wel een leuke extra service, alleen de bonus sterren had iets beter uitgewerkt mogen worden
En Wallpapers en screensavers kopen daarmee is ook slecht.
quote:Dat heb ik dus nog bij de allerlaatste eindbaas van Metroid. Tis me gewoon te moeilijk
Op maandag 5 mei 2003 22:37 schreef Johnson_Lopez het volgende:
Kheb Zelda al sinds vorige week woensdag, maar nog niet gespeeld... kzal er nou maar is aan beginnen![]()
Want kom op ut moment ff nie verder bij Metroid... gewoon te moeilijke eindbaas voor mijIk kan die Omega Pirate nie verslaan, 3 keer geprobeerd, wel elke keer steeds wa verder, dus nog binnenkort nog maar paar keer proberen kom nog wel goed
quote:Ik had er ook zoiets, en toen ging ik wallpapers "kopen"
Op maandag 5 mei 2003 22:37 schreef Chocobo het volgende:[..]
De wallpapers krijg je meestal en de screensaver download ik niet
Vreselijk is dat. Tis een leuke extra idd, maar veel heb je er niet aan. Denk dat ik mijn sterren wel nooit zal inwisselen. Ik heb er nu geloof ik 2800 ofzo
Fucking Cunts 2 dagen later GBA en WaveBirds te koop aanbieden voor sterren
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 00:10 schreef G1Ace het volgende:
wallpapers kopen???
Meen je niet he
Jawel...
In totaal 800 sterren uitgegeven
heb de code pas geregistreerd in november ![]()
Was te lui om het in eerste instantie te registeren en was het daarna vergete
Dus na een jaar ben ik mijn sterren kwijt ?
of is dat maar een fabeltje ?
Bij mij staat er nu 1000
quote:Normaal 500 tussen 2-5 mei reggen is 1000 sterren.
Op dinsdag 6 mei 2003 01:05 schreef ASSpirine het volgende:
Het zal misschien aan mij liggen, maar ik dacht echt dat je bij de registratie van je cube maar 500 sterren kreeg...Bij mij staat er nu 1000
quote:Oh...ik kreeg er net ook maar 500 voor. Son of a...
Op dinsdag 6 mei 2003 01:49 schreef Tweek het volgende:[..]
Normaal 500 tussen 2-5 mei reggen is 1000 sterren.
quote:Ik vind de strategy guides op IGN ook erg goed, vooral die van Metroid (filmpjes erbij enzo). Ja ik heb gekeken hoe je die %#$#@@ plant in het begin moest verslaan.
Op maandag 5 mei 2003 22:25 schreef Chocobo het volgende:
Ik doe het voornamelijk voor de lol en voor de wallpapers etc. Wat wel cool is zijn vaak de exclusive strategy guide sites
checked nintendo wel hoe mensen aan hun sterren komen ... guess not ... als je je cube regged en 20 games dan zou je op 6k zitten ... zijn er wel 20 nintendo published games?
quote:als ik iets niet snapte, thank God for gamefaqs.com
Op dinsdag 6 mei 2003 09:57 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik vind de strategy guides op IGN ook erg goed, vooral die van Metroid (filmpjes erbij enzo). Ja ik heb gekeken hoe je die %#$#@@ plant in het begin moest verslaan.
quote:Die kop van DK
Op dinsdag 6 mei 2003 09:54 schreef Chocobo het volgende:
Mario Golf boxart
quote:Waar is Toad?
Op dinsdag 6 mei 2003 09:54 schreef Chocobo het volgende:
Mario Golf boxart
quote:Zal wel weer scheids zijn ofzo
Op dinsdag 6 mei 2003 10:27 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Waar is Toad?
quote:De game die op de Gamecube uitkomt (MGS: Twin Snake) is een remake van het PSOne spel (beetje zoals ze hebben gedaan met Resident Evil). Als het goed is komt MGS3 nog eind dit jaar op de PS2 uit.
Op dinsdag 6 mei 2003 10:36 schreef CosmoKramer het volgende:
Die Metal Gear Solid die eind dit jaar uitkomt, is dat een hele nieuwe of gewoon een remake van de game op de PSOne?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |