omgquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 16:45 schreef Weakling het volgende:
[..]
Euj? Doom 3: Mars, militaire operatie, geheime laboratoria, monsters uit een andere dimensie. Total Recall: Mars, geheim agent, hersenspoeling, planeet leefbaar maken. Hoezo treffend? Alleen omdat het op Mars is dus ... hmmm
Huh?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 16:58 schreef JasperE het volgende:
[..]
omg![]()
Och meneertje wansmaak is weer ns aangevallen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 13:55 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
zeg ga jij weer even een arthousefilm uit Tjechie kijken waarin de camera 90 minuten lang op een tafel met daarop een verwelkende bloem is gericht en dat vervolgens ophemelen in een apart topic daarover
Ik vond hem meteen al gaafquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 00:42 schreef MikeyMo het volgende:
Spetters, ja dat was mooi, die werd helemaal afgezeken door de critici en de kunstenaars. Spetters, een film van 3 letters...
20 jaar later wordt het beschouwd als een meesterwerk
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 00:50 schreef MikeyMo het volgende:
Ik vind RoboCop anders ook super
RoboCop schopt de schijt. Als kind mocht ik thuis nooit films van boven de 16 kijken, dus gingen we gewoon bij een vriend van mij 's middags films kijken. RoboCop heeft een onuitwisbare indruk op mijn tere kinderziel achtergelaten, met als hoogtepunten dat iemand een zwangerer vrouw uit een auto schiet, het amputeren van Peter Weller's arm met een shotgun en het overrijden van een bad guy die wordt verteerd door chemisch afval.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 00:50 schreef MikeyMo het volgende:
Jij vind tomb raider het onbetwiste meesterwerk allertijden waarschijnlijkquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 00:50 schreef MikeyMo het volgende:
nee beide tombraiders vind ik kutfilms.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:10 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Jij vind tomb raider het onbetwiste meesterwerk allertijden waarschijnlijk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |