Waarom zo laat?quote:Op maandag 31 mei 2004 18:54 schreef California het volgende:
Vanavond op BBC 1 (23:20).
verplichte kijkkost dus voor diegene die hem nog nooit gezien hebbenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:06 schreef victorinox het volgende:
Zodadelijk is ie weer op t.v.:
22:00 Veronica
En voor diegene die oude herinneringen weer eens op willen halenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:25 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
verplichte kijkkost dus voor diegene die hem nog nooit gezien hebben
simpel: Arnie si een bouwvakker die dolgraag naar mars wilt. Zijn vrouw wilt echter niet. Arnie bedenkt vervolgens dat hij gewoone en vakantie naar mars in zijn geheugen kan laten implanteren, is hij er voor zijn gevoel geweestquote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:26 schreef Sark het volgende:
Om eerlijk te zijn snap ik virij weinig van de film. andere films zo als existenz matrix enz enz snap ik wel maar het is tijdje geleden dat ik deze film geizien heb en ik heb nu ongeveer ook de helft gemist.
dus wie kan me ff het plot uitleggen......
ik denk het ook:quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:56 schreef Weakling het volgende:
Ik hou het op het laatste ...
Tevens hoorde je die assistent zeggen (niet ondertiteld): "blue sky on mars, thats a first" dus ik ben het met jullie eensch.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:09 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik denk het ook:
1. alles wat de dokter hem voorschotelde (Geheim agent, mooie brunette) kwam later terug
2. de fade out aan het einde naar het wit is een teken dat hij wakker werd
3. mars geef je geen dampkring in enkele minuten
maar wat ik me alleen afvraag: wie vertrouwt er nou zo'n herinnering?
Weet je nog die keer schat dat ik mars heb gered... en nu zit ik hier weer bij jou
Vind 't ook een super-film hoorquote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:09 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik denk het ook:
1. alles wat de dokter hem voorschotelde (Geheim agent, mooie brunette) kwam later terug
2. de fade out aan het einde naar het wit is een teken dat hij wakker werd
3. mars geef je geen dampkring in enkele minuten
maar wat ik me alleen afvraag: wie vertrouwt er nou zo'n herinnering?
Weet je nog die keer schat dat ik mars heb gered... en nu zit ik hier weer bij jou
En net zoals zo'n beetje elke verfilming van Dick (of Asimov, of Heinlein) waarbij de makers nauwelijks de moeite hebben genomen om meer dan de titel te lezenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 01:09 schreef kamagurka het volgende:
Wat een slappe film is het toch, net zoals al die verhoevenfilms uit amerika![]()
zeg ga jij weer even een arthousefilm uit Tjechie kijken waarin de camera 90 minuten lang op een tafel met daarop een verwelkende bloem is gericht en dat vervolgens ophemelen in een apart topic daaroverquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 01:09 schreef kamagurka het volgende:
Wat een slappe film is het toch, net zoals al die verhoevenfilms uit amerika![]()
Dan weet ik niet welk spel ik heb gespeeld, maar dat lijkt in de verste verte niet op elkaar ... het speelt zich allebei af op Mars, maar daarmee heb je alle overeenkomsten ook wel gehadquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 13:58 schreef JasperE het volgende:
Doom 3 is een 1 op 1 kopie van Total Recall
Humorquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 13:58 schreef JasperE het volgende:
Doom 3 is een 1 op 1 kopie van Total Recall
Nu je het zegt komen er idd geen aliens voor nee. Maar voor de rest is het wel treffendquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:57 schreef slindenau het volgende:
[..]
Humor.
Er komt in Total Recall geen enkel buitenaards wezen meneer Arnold aanvallen, dus dat klopt niet echt.
Euj? Doom 3: Mars, militaire operatie, geheime laboratoria, monsters uit een andere dimensie. Total Recall: Mars, geheim agent, hersenspoeling, planeet leefbaar maken. Hoezo treffend? Alleen omdat het op Mars is dus ... hmmmquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 16:25 schreef JasperE het volgende:
[..]
Nu je het zegt komen er idd geen aliens voor nee. Maar voor de rest is het wel treffend
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |