abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11920233
quote:
Op maandag 21 juli 2003 20:20 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Hoe is de kwalitiet van die foto's kun je er misschien 1 plaatsen?

bvd

Ik wil er zelfs wel 4 voor je plaatsen

Dit soort foto's kan je met de 3650 maken.

pi_11924041
hier vind je ook wat foto's
pi_11927398
quote:
Op maandag 21 juli 2003 23:19 schreef Dragonetti het volgende:
hier vind je ook wat foto's
Thanks, mooi!
Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
pi_11948341
ff vraagje hoe maken jullie het display schoon?

Ik heb voor de cover (zat stof op) een doek gebruikt gevolg krasjes (zie je verder niks van) Maar het display zelf, zat ook stof, wilde ik weghalen en nu zaten er wat vinger afdrukken of (zag je ook niks van) ik haalde deze weg, maar de afdrukken zijn streepen geworden (nog niks aan de hand) Maar er is vast een betere manier van schoon maken??

No matter how No matter why We're gonna play that hardcore music till we die!
Lego de ga euh korfbal kampioen.
  dinsdag 22 juli 2003 @ 22:54:36 #80
36678 bojaaper
AkA SilverFrame
pi_11948848
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 22:35 schreef Ajaxno1 het volgende:

Ik heb voor de cover (zat stof op) een doek gebruikt gevolg krasjes (zie je verder niks van) Maar het display zelf, zat ook stof, wilde ik weghalen en nu zaten er wat vinger afdrukken of (zag je ook niks van) ik haalde deze weg, maar de afdrukken zijn streepen geworden (nog niks aan de hand) Maar er is vast een betere manier van schoon maken??

Niet je tjop doek gebruiken
Het ZOU moeten werken hoor...
pi_11959447
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 22:35 schreef Ajaxno1 het volgende:

Hier heb ik ook last van. Heb hem ook schoongemaakt, je ziet er niks van totdat de zon er op schijnt of door bepaalde lichtinval. Er zijn vast speciale doekjes ergens te koop die je bijv. gebruikt voor het schoonmaken van bepaalde oppervlaktes?

Benieuwd of iemand het weet.

pi_11967808
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 13:20 schreef KwebeMark het volgende:

[..]

Hier heb ik ook last van. Heb hem ook schoongemaakt, je ziet er niks van totdat de zon er op schijnt of door bepaalde lichtinval. Er zijn vast speciale doekjes ergens te koop die je bijv. gebruikt voor het schoonmaken van bepaalde oppervlaktes?

Benieuwd of iemand het weet.

Heb nog nergens last van (en ben toch verzekerd).

Maar toch die vingers erop zijn imo niet goed en er moet toch wel iets voor zijn om schoon te maken.

vrijdag 25 juli 2003 @ 16:13:14 #83
44902 R_B
OEHWEE, you are good looking!
pi_12014238
FF een vraagje

Stel je hebt
-blue tooth adapter
-PC internet vernbinding adsl
-Nokia 3650

Kan je dan 'surfen' op je mobiele telefoon mbv de internetverbinding die de PC heeft gemaakt?

zaterdag 26 juli 2003 @ 11:33:37 #84
36678 bojaaper
AkA SilverFrame
pi_12028125
Klopt het dat wappen van je resterende belminuten afgaat, ipv dat er extra kosten bij komen?
pi_12031280
quote:
Op zaterdag 26 juli 2003 11:33 schreef bojaaper het volgende:
Klopt het dat wappen van je resterende belminuten afgaat, ipv dat er extra kosten bij komen?
Dat kan je instellen. Open 'Diensten', 'Opties', 'Instellingen', 'Stand. toegangspunt' hier moet je dan de verbinding kiezen (dus gprs of die voor bellen)
  zaterdag 26 juli 2003 @ 16:33:16 #86
36678 bojaaper
AkA SilverFrame
pi_12032033
quote:
Op zaterdag 26 juli 2003 15:41 schreef KwebeMark het volgende:

[..]

Dat kan je instellen. Open 'Diensten', 'Opties', 'Instellingen', 'Stand. toegangspunt' hier moet je dan de verbinding kiezen (dus gprs of die voor bellen)

Mja dat was niet echt de vraag.. Gprs gebruiken kost extra, bovenop je abbo, maar WAP gaat gewoon van je belminuten af, is dat waar of niet?
pi_12032473
quote:
Op zaterdag 26 juli 2003 16:33 schreef bojaaper het volgende:

[..]

Mja dat was niet echt de vraag.. Gprs gebruiken kost extra, bovenop je abbo, maar WAP gaat gewoon van je belminuten af, is dat waar of niet?

spoiler:
Zucht, www.t-mobile.nl staat toch duidelijk WAP = belmin GPRS WAP = Extra! En dit vertel ik je nu ongv voor de 1000x
pi_12036250
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 16:13 schreef R_B het volgende:
FF een vraagje

Stel je hebt
-blue tooth adapter
-PC internet vernbinding adsl
-Nokia 3650

Kan je dan 'surfen' op je mobiele telefoon mbv de internetverbinding die de PC heeft gemaakt?

ja dat kan ik heb dat ook met mijn 3650 het werkt alleen niet met de standaard browser dus je moet doris of opera installeren

Maak een nieuwe accesspoint
connection name : bluetooth
databearer: gprs
accesspoint name: none
username: none
prompt password: no
authentication: secure
gateway ip address: 0.0.0.0

en dat is alles je doet nu je bluetooth aan en bij je browser kies je als verbinding bluetooth en werken maar gratis via je adsl

pi_12038183
quote:
Op zaterdag 26 juli 2003 20:52 schreef None_More_Black het volgende:

[..]

ja dat kan ik heb dat ook met mijn 3650 het werkt alleen niet met de standaard browser dus je moet doris of opera installeren

Maak een nieuwe accesspoint
connection name : bluetooth
databearer: gprs
accesspoint name: none
username: none
prompt password: no
authentication: secure
gateway ip address: 0.0.0.0

en dat is alles je doet nu je bluetooth aan en bij je browser kies je als verbinding bluetooth en werken maar gratis via je adsl

Cool ga ik morgen is proberen , en hoe zit het dan met het downloaden van ringtones, die zijn dan gratis (ofnie?). Want hoe kunnen ze nou controleren met welke telefoonnr je aan het "wappen" bent?
pi_12041564
Mijn nokia 3650 =

Heb nu een:

pi_12042127
EXTRA info voor de beginnende nokia 3650 gebruikers, ik heb mijn toestel verkocht waarbij ik de koper nog wat extra info had gemaild zie hieronder:

Forums:
De onderste 3 forums zijn nette forums waarbij het niet toegstaan is om over gehacke applicaties en games te hebben, maar je kan er gigantisch veel info vinden:

allaboutsymbian.com

mobiledia.com

symbian.info

Web winkels met veel accesoires:
nl.expansys.us

mobileplaza.nl

Software (legaal bedrijven e.d.):
Software voor de nokia (kijk hier alleen wat je kan vinden en voor applicatie / game info, daarna kijk je bijvoorbeeld in de yahoo-groups of op het cd zelf)

handango.com (hier staat veel!)

my-symbian.com (hier staat ook veel!)

epocware.com

psiloc.com
(GOEDE ontwikkelaars bedrijf voor het symbian besturingssysteem, al deze programma's staan op het CD in full versie)

symbianware.com
(nog een GOEDE ontwikkelaars bedrijf voor het symbian besturingssysteem, bijna al deze programma's staan op het CD in full versie, kijk hier voor SMART LAUNCHER een hele GOEDE applicatie)

fexplorer
(hier staat maar 1 programma, maar wel een van de BETER file explorers en het is FREEWARE!)

nokia codes:

*#06# IMEI Nummer

*#0000# Software Versie

*#7370# formatteren telefoon geheugen
(het MMC kaartje formatteren gaat op een andere manier, zie handleiding, dat is heel simpel trouwens)

* LET OP!
Als je het telefoon geheugen gaat formatteren, moet je eerst het extra geheugen kaartje formatteren als je daarop programma's hebt staan. Als je namenlijk eerst je telefoon geheugen formatteerd zonder het geheugen te formatteren, dan start het telefoon niet op en krijg je een foutmelding. Dit komt doordat er op het geheugen kaartje programma's staan die nog op 1 of andere manier gekoppeld zijn met je telefoon!
Ik heb dit namenlijk al meegemaakt, het was simpel te verhelpen door geheugen kaartje eruit te halen en telefoon weer aan te doen.

Het geheugen kaartje krijg je gewoon weer werkend door het te wissen in een MMC reader. (die ik wel heb maar als je die niet hebt dan kan je je geheugen kaart niet gebruiken totdat hij gewist is...)

Bespaar je zelf die ellende door:
1 - EERST backup maken
2 - geheugen kaart formatteren
3 - telefoon formatteren

(in de forums worden formatteren en resetten doorelkaar gehaald hou daar wel een beetje rekening mee, voorbeeld)

Het geheugen kaartje kan je altijd formatteren zonder daarbij rekening te houden met andere zaken, doe je eigen wel een pleziertje maak een backup, zie handleiding.

* LET OP!
installeer het programma wildskinz NIET zie onderstaande links:
(ik heb dit programma nooit geinstalleerd maar liep tijdens het surfen in allaboutsymbian.com per ongeluk tegen aan...bespaar je die ellende)

topic 1

topic 2

topic 3

[Dit bericht is gewijzigd door Dragonetti op 28-07-2003 01:53]

zondag 27 juli 2003 @ 12:46:45 #92
36678 bojaaper
AkA SilverFrame
pi_12044251
Wie weet hoe je het geluidje dat je hoort als je een foto maakt kan uitzetten, zonder het profiel te veranderen in stil....??
pi_12044324
quote:
Op zondag 27 juli 2003 12:46 schreef bojaaper het volgende:
Wie weet hoe je het geluidje dat je hoort als je een foto maakt kan uitzetten, zonder het profiel te veranderen in stil....??
U zult geen ongewenste foto's van mooie dames maken.
  zondag 27 juli 2003 @ 12:53:31 #94
36678 bojaaper
AkA SilverFrame
pi_12044345
quote:
Op zondag 27 juli 2003 12:52 schreef Ajaxno1 het volgende:

[..]

U zult geen ongewenste foto's van mooie dames maken.

sssst
pi_12045616
quote:
Op zaterdag 26 juli 2003 16:33 schreef bojaaper het volgende:

[..]

Wat ik probeerde te zeggen dat je dan als verbinding moet kiezen: diegene waarmee je belt ipv de gprs verbinding. Pas dan gaat het van je belminuten af. Je kan het handig controleren: als je gaat wappen mag er geen G linksboven verschijnen, maar een D.
  zondag 27 juli 2003 @ 15:00:38 #96
36678 bojaaper
AkA SilverFrame
pi_12046375
quote:
Op zondag 27 juli 2003 14:22 schreef KwebeMark het volgende:

[..]

Wat ik probeerde te zeggen dat je dan als verbinding moet kiezen: diegene waarmee je belt ipv de gprs verbinding. Pas dan gaat het van je belminuten af. Je kan het handig controleren: als je gaat wappen mag er geen G linksboven verschijnen, maar een D.

Thnx
  zondag 27 juli 2003 @ 15:04:31 #97
40817 Bob.Ross
Let's paint...
pi_12046460
oh 't schoonmaken van de achterkant van 't venster is heel easy

gewoon ff de phone openmaken
bij mij ging dat erg easy, dan dat glazen plaatje er ff afhalen en schoonmaken en weer in elkaar zetten
mijne is super schoon

...some more happy little trees!!
  zondag 27 juli 2003 @ 15:10:34 #98
40817 Bob.Ross
Let's paint...
pi_12046572
oh ik zal ook nog ff wat fototjes showen

laatste zelf gemaakt he

3650

...some more happy little trees!!
  zondag 27 juli 2003 @ 16:08:33 #99
36678 bojaaper
AkA SilverFrame
pi_12047554
Hmm als ik mn bluetooth dongle heb zal ik ook is wat uploaden .

Maarre weet iemand nou hoe je het geluidje dat je hoort als je een foto maakt uit kunt zetten??

pi_12047561
quote:
Op zondag 27 juli 2003 15:04 schreef Bob.Ross het volgende:
oh 't schoonmaken van de achterkant van 't venster is heel easy

gewoon ff de phone openmaken
bij mij ging dat erg easy, dan dat glazen plaatje er ff afhalen en schoonmaken en weer in elkaar zetten
mijne is super schoon

Glazen plaatje????
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')