abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10809474
quote:
Op zondag 1 juni 2003 18:43 schreef Lamer_Deluxe het volgende:

[..]

Inderdaad, het was altijd zo'n enorm relax'te gast.
[..]

Ja, ik had er eens een review over gelezen, inderdaad lekker veel mogelijkheden met dat ding.

Die toetsenbord layout zal wel even wennen zijn denk ik.

Hoe is het scherm? Heldere kleuren, nog duidelijk in de zon?

(met de topictitel en de vraag opgelost kunnen we er net zo goed een algemeen 3650 topic van maken lijkt mij)

Scherm is fantastisch. Alles lekker duidelijk. Zelfs in de zon.
  zondag 1 juni 2003 @ 19:20:00 #27
40365 Lamer_Deluxe
mostly harmless
pi_10809578
quote:
Op zondag 1 juni 2003 19:15 schreef KwebeMark het volgende:

[..]

Scherm is fantastisch. Alles lekker duidelijk. Zelfs in de zon.

Nice. Het scherm van m'n T300 is lastig te zien in de zon en gloeit lang na (zelfde scherm als een T68i). Maar je kunt hem wel iets van vijf dagen gebruiken voordat je hem weer op moet laden. Hoe lang gaat de batterij van de 3650 ongeveer mee met gemiddeld gebruik?
The effect of a Pan Galactic Gargle Blaster is like having your brains smashed out by a slice of lemon wrapped around a large gold brick.
Damn it feels good to be a hamster.
  zondag 1 juni 2003 @ 21:49:16 #28
40817 Bob.Ross
Let's paint...
pi_10813380
quote:
Op zondag 1 juni 2003 18:43 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Die toetsenbord layout zal wel even wennen zijn denk ik.
Toetsenbord is echt behoorlijk wennen ja.
Wat betreft de grootte van 't toestel vind ik 't trouwens erg meevallen, ik had hiervoor de 3510 en die is maar net wát kleiner.
quote:
Hoe is het scherm? Heldere kleuren, nog duidelijk in de zon?
Scherm is enorm duidelijk, blauwe kleuren, in de zon ook goed leesbaar

...some more happy little trees!!
  zondag 1 juni 2003 @ 21:56:00 #29
41639 -Frankie-
nerd @ word
pi_10813575
quote:
Op zondag 1 juni 2003 14:17 schreef Bob.Ross het volgende:
weet iemand hoe ik in m'n telefoon kan veranderen dat ie automatisch dat "grotere" geheugen pakt als ik van m'n computer via bluetooth iets kopiër naar m'n phone?
want telkens geeft ie aan dat ie vol zit, maar dat is niet zo
Zorgen dat je ipv smsjes op je tel. geheugen op je memorycard krijgt.

overige
gebruikt geheugen.

12:51 is the time my voice found the words I sought
The end is always the start of a new episode
Elke dag dat iemand je het leven minder prettig maakt, is een dag niet geleefd
  zondag 1 juni 2003 @ 21:59:01 #30
40817 Bob.Ross
Let's paint...
pi_10813644
quote:
Op zondag 1 juni 2003 21:56 schreef -Frankie- het volgende:

[..]

Zorgen dat je ipv smsjes op je tel. geheugen op je memorycard krijgt.

overige
gebruikt geheugen.

thanks
  zondag 1 juni 2003 @ 22:14:46 #31
40817 Bob.Ross
Let's paint...
pi_10814036
trouwens hier even een geniale quote van got:
quote:
En ik heb net weer iets getest en ik vind het een echt aanrader voor iedereen met een 3650/7650. Namelijk het programma PhoneSecure van WildPalm !!!

Dit programma is een soort beveiliging voor je phone op basis van een text berichten (de gewone sms'en dus). Wanneer je dit programma in schakeld draait het op de achtergrond van je GSM en heb je er geen last van. Maar stel dat je GSM gestolen word komt dit programma in werking. Je stuurt dan zo snel mogelijk een SMS naar je phone met een code (::LOCK <paswoord>) en het programma zal het bericht met de code opvangen en zal de phone locken EN een luid sirene aanzetten die niet uit te schakelen is !

De enige manier om de gsm terug bruikbaar te maken is met een berichtje met de unlock code in !
Je moet het dus wel op je phone installen en niet op je MMC kaart

zondag 1 juni 2003 @ 23:34:54 #32
40365 Lamer_Deluxe
mostly harmless
pi_10816137
quote:
Op zondag 1 juni 2003 22:14 schreef Bob.Ross het volgende:
trouwens hier even een geniale quote van got:
[..]

Wow, dat is echt een supergoed idee!

En als je de batterij eruit haalt voor een aantal minuten en dan er weer in doet, zou dat alarm dan weer beginnen?

Waarschijnlijk wel denk ik, want je bent normaal gesproken niet je gegevens kwijt als je de batterij eruit haalt.

The effect of a Pan Galactic Gargle Blaster is like having your brains smashed out by a slice of lemon wrapped around a large gold brick.
Damn it feels good to be a hamster.
  zondag 1 juni 2003 @ 23:35:57 #33
40817 Bob.Ross
Let's paint...
pi_10816171
quote:
Op zondag 1 juni 2003 23:34 schreef Lamer_Deluxe het volgende:

[..]

Wow, dat is echt een supergoed idee!

En als je de batterij eruit haalt voor een aantal minuten en dan er weer in doet, zou dat alarm dan weer beginnen?

Waarschijnlijk wel denk ik, want je bent normaal gesproken niet je gegevens kwijt als je de batterij eruit haalt.

waarschijnlijk gaat ie ook uit als je de sim eruit haalt, wat natuurlijk de bedoeling is van de dief
dus of dit dé perfecte oplossing is, ik betwijfel 't inmiddels.
pi_11053451
Welke geheugenkaart kan er in deze telefoon, Nokia 3650, behalve de originele Nokia memorycard?
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
pi_11053893
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 11:08 schreef Calella het volgende:
Welke geheugenkaart kan er in deze telefoon, Nokia 3650, behalve de originele Nokia memorycard?
quote:
- knip -
iedereen met een 3650/7650.
- knip -
op je MMC kaart
Ik denk een MMC kaart.
pi_11275089
Weten jullie al of het originele hoesje voor de Nokia 3650 uit is?
Ik kan hem maar nie vinden =S
pi_11479589
Er is nu wel een datakabel

voor zover je het een "standaard" kabel kan noemen...

Ik denk dat data transport niet echt snel zal zijn...

edit: Weet iemand hoe snel de data overdracht tussen m.b.v. Bluetooth? (tussen PC en nokia 3650)

edit 2: Bluetooth snelheid nokia 3650 <> Pc t.o.v. Infrarood

[Dit bericht is gewijzigd door Dragonetti op 02-07-2003 00:30]

dinsdag 1 juli 2003 @ 07:30:06 #38
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_11479886
Titel ietsje gewijzigd om recylcling redenen
pi_11619902
Ik ben op zoek naar een videorecorder voor de nokia 3650 die langer dan 12 seconden kan opnemen per keer.

Ik weet dat hij bestaat!

Het is dan software die op .sis eindigt.

Alvast bedankt!

"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
pi_11623276
quote:
Op maandag 7 juli 2003 15:14 schreef Calella het volgende:
Ik ben op zoek naar een videorecorder voor de nokia 3650 die langer dan 12 seconden kan opnemen per keer.

Ik weet dat hij bestaat!

Het is dan software die op .sis eindigt.

Alvast bedankt!

Ik had op deze forum ergens gelezen dat die software nog moest komen. Je moet daar dus even zoeken.

suggestie 1

suggestie 2

zoek termen: recording video

Maar als je het toestel pas hebt raad ik je aan om eerst te kijken hoe je het toestel formatteerd, reset, (bakcup-ed, zie handleiding), veel voorkomende foutmeldingen....

pi_11692909
.... iets grappigs voor de nokia 7650 / 3650:

Agile Lie Detector is a real-time lie detector for your Series 60 mobile phone.

Telling a lie that a person does not dare get caught at is stressful and this form of stress can be detected in one's voice. Being able to meassure the amount of stress certain questions or topics of discussion cause to a person is an effective method of indicating deceit.

Agile Lie Detector meassures the amount of stress caused by lying in a person's voice and displays this information in a graph in real-time. When using the headset Agile Lie Detector provides you with a visual indication of whether or not someone is lying to you.

* WARNING: This software is for entertainment purposes only. This product is not intended for covert use. You must disclose to subjects that they are being submitted to a lie detector test prior to any testing, failing to do so may be against the law in your jurisdiction and is a violation of the terms of use of this software.

pi_11693211
Wat kost zo'n Nokia 3650 eigenlijk tegenwoordig?

Ik wil er ook een kopen om mijn website te vullen, maar ik zit nog meer dan een jaar aan een ander contract vast die ik heb afgesloten voor mijn Samsung T100.

pi_11694096
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 21:08 schreef schwa78 het volgende:
Wat kost zo'n Nokia 3650 eigenlijk tegenwoordig?

Ik wil er ook een kopen om mijn website te vullen, maar ik zit nog meer dan een jaar aan een ander contract vast die ik heb afgesloten voor mijn Samsung T100.

kijk eens eerst op:
- marktplaats
- 2ehands.nl
- marktplaza
e.d.

Ik heb daar voor 290euro 1 kunnen kopen 2mnd oud!, met extra's (extra MMC kaart, extra frontje, dual headset, simlockvrij...)

Een abbo is natuurlijk ook een optie.

Let wel op de volgende nadelen:

• als je een MMC-reader hebt, dan moet je iedere keer de MMC uit je nokia halen en in je MMC-reader stoppen. (de MMC zit onder de accu, de Microsoft Smartphone heeft de MMC aan de zijkant dat is veel prettiger!)
  • MP3 output is NIET stereo maar mono
  • geluid komt ook uit speaker als bepaalde video bestanden of MP3 afspeelt (hier wordt nog aan gewerkt...)
  • geen USB datakabel beschikbaar, wel eentje met een IR-poort maar dan heb je nog steeds die lage IR-transmissie snelheid.... (maar er blijkt wel een seriële kabel te zijn voor de 3650 EN de 3650 heeft Blue tooth ondersteuning, daarom waarschijnlijk de beslissing om geen USB datakabel aansluiting te implementeren? (denk ik)
  • EDIT: belangrijkste minpunt de keypad !!! de andere minpunten zijn eigenlijk niet zo erg...alleen die keypad....tis wennen ik heb hem zelf maar net...

Daarin tegen heeft de nokia weer een tig ander voordelen tegenover staan... je moet er alleen wat tijd in besteden, want het toestel heeft zoveel functies doordat je toepassingen kan downloaden en installeren....

[Dit bericht is gewijzigd door Dragonetti op 10-07-2003 23:13]

donderdag 10 juli 2003 @ 21:59:04 #44
40817 Bob.Ross
Let's paint...
pi_11694186
och och och wat heb ik al veel schik gehad met m'n 3650+bluetooth, ff simpel een adaptertje voor m'n pc gekochte en voila 't is zo simpel

ik maak de godganse dag foto's van iedereen en alles wat los en vast zit en upload ze naar m'n pc.
vervolgens een website met wachtwoord beveiligd en daar staan al m'n foto's automatisch op voor vrienden enzo

pi_11694545
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 21:59 schreef Bob.Ross het volgende:
och och och wat heb ik al veel schik gehad met m'n 3650+bluetooth, ff simpel een adaptertje voor m'n pc gekochte en voila 't is zo simpel

ik maak de godganse dag foto's van iedereen en alles wat los en vast zit en upload ze naar m'n pc.
vervolgens een website met wachtwoord beveiligd en daar staan al m'n foto's automatisch op voor vrienden enzo

Hoe is die transfer snelhied van blue tooth?
Is het te doen (en stabiel)?
Ik neem aan dat je de type hebt die 10 meter bereik heeft... ik zit er aan te denken om er ook 1 te nemen, ik doe nu alles via IR...
  donderdag 10 juli 2003 @ 22:26:07 #46
40817 Bob.Ross
Let's paint...
pi_11694866
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 22:14 schreef Dragonetti het volgende:

[..]

Hoe is die transfer snelhied van blue tooth?
Is het te doen (en stabiel)?
Ik neem aan dat je de type hebt die 10 meter bereik heeft... ik zit er aan te denken om er ook 1 te nemen, ik doe nu alles via IR...

a. het is super stabiel
b. upload snelheid is prima, 1 foto uploaden naar m'n pc duurt 1 seconde
c. 10 meter bereik ja, als ik beneden op de bank zit en ik maak een foto kan ik 'm vandaar heel easy naar m'n pc boven uploaden
  donderdag 10 juli 2003 @ 22:34:13 #47
52571 Anahka2309
I excel at not giving a fuck..
pi_11695074
Ik kan niet wachten.....de mijne is onderweg as we speak Net zo lang KPN uitgekafferd totdat ze die bagger LG W7000 terugnamen en ik een 3650 kreeg
pi_11695730
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 22:26 schreef Bob.Ross het volgende:

[..]

a. het is super stabiel
b. upload snelheid is prima, 1 foto uploaden naar m'n pc duurt 1 seconde
c. 10 meter bereik ja, als ik beneden op de bank zit en ik maak een foto kan ik 'm vandaar heel easy naar m'n pc boven uploaden

thanx voor de info!! (1sec dat is wel erg snel!, vergeleken met IR)
pi_11696082
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 22:34 schreef Anahka2309 het volgende:
Ik kan niet wachten.....de mijne is onderweg as we speak Net zo lang KPN uitgekafferd totdat ze die bagger LG W7000 terugnamen en ik een 3650 kreeg
die LG W7000 ziet er wel stoer uit:

Als ik zo snel hier kijk zie ik dat het geen camera heeft en geen uitwisselbaar geheugen (java?).

Maar was het toestel klote of zo...of waren de specs niet naar tevrenheid?

Paar toffe eigenschappen van de nokia
- camera maakt best wel mooie foto's op 640 x 480 voor een GSM
- uitwisselbaar geheugen
- java + symbian!
- blue tooth!
- internet is een soort application / games - walhalla voor nokia! (als ik het zo mag zeggen)

vrijdag 11 juli 2003 @ 09:41:13 #50
52571 Anahka2309
I excel at not giving a fuck..
pi_11701168
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 23:09 schreef Dragonetti het volgende:

[..]

die LG W7000 ziet er wel stoer uit:

[afbeelding]

Als ik zo snel hier kijk zie ik dat het geen camera heeft en geen uitwisselbaar geheugen (java?).

Maar was het toestel klote of zo...of waren de specs niet naar tevrenheid?

Hij ziet er stoer uit...das dan ook alles.

LG Nederland ontkent dat de mobiel bestaat. In de praktijk komt dit neer op GEEN software-updates, GEEN ondersteuning, GEEN datakabel. Gesprek met LG was wel grappig....ik had eerst gemaild en gefaxed enzo....werd niet op gereageerd. Dus toen maar gebeld; die pipo daar zoeken; "Nee meneer, die telefoon bestaat niet. Weet u zeker dat u het juiste typenummer heeft?"

Hij loopt regelmatig vast. Gewoon ineens spontaan scherm op zwart of gewoon bevroren.....net alsof t ding draait op Win ME ofzo

Alle andere zaken (Belcompany, T for Telecom, etc) hebben ALLE toestellen van LG uit het assortiment gehaald omdat ze niet betrouwbaar zijn (duh).

Plus inderdaad geen camera en eigenlijk niks extra's. Bellen en gebeld worden.....als je mazzel hebt...

Binnekort Nokia 3650

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')