abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10138009
Ik heb een vraag aan de Fok!kers.
Dinsdag heb ik de Nokia 3650 gekocht en er gelijk een foto van mijn konijn mee gemaakt.
Nu wil ik deze op de achtergrond van mijn telefoon.
Ik lees heel iets vaags in de handleiding, maar miss kunnen jullie me der een beetje bij helpen.
Tnx alvast
pi_10138083
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 18:29 schreef Martijntje81 het volgende:
Dinsdag heb ik de Nokia 3650 gekocht en er gelijk een foto van mijn konijn mee gemaakt.
Is het erg als ik de puzzelstukjes even niet in elkaar krijg?
pi_10138118
quote:
Ik lees heel iets vaags in de handleiding, maar miss kunnen jullie me der een beetje bij helpen.
Tnx alvast
Even een andere bril opzetten en het is meteen wat duidelijker. Geen bril? Dan helpt naar de opticien gaan vast wel.

Zal wel ergens onder tools zitten en dan bij standby. IIG daar zit ie bij Nokia 7650

pi_10138173
quote:
Tnx alvast
+ Menu
+ Instrum.
+ Instell.
+ Telefoon
+ Standby-modus
+ Klik Achtergrondafbeeld.
+ Klik Ja
+ Selecteren waar je foto staat (telefoongeheugen of memory card)

De rest spreekt voor zich, gewoon daar je foto selecteren (hij kan ook nog in een map staan)

pi_10139982
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh het is gelukt dankzij de goeie uitleg van jullie!!
Tnx.
pi_10515610
Weet 1 van jullie hoe ik mijn operatorlogo van Orange weer kan terugkrijgen?
Ik had gister een schildpadje gedownload, maar kan nergens in mijn telefoon operatorlogo's vinden
Kunnen jullie me helpen?
pi_10515787
Je kan met zo'n 3650 ook filmpjes maken van maximaal 100 Kb want dan kan ie nog in een MMS.

Maar mijn vraag is nu: kan je bijvoorbeeld ook gewoon 5 minuten achterelkaar filmen, zodat je hem gewoon op je PC kan zetten of slaat ie automatisch na 100 Kb af?

"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
pi_10515965
Na 100 MB stopt ie, want dan zit zijn geheugen echt vol
Weet jij dat van die operatorlogo toevallig?
pi_10516080
quote:
Op zondag 18 mei 2003 18:17 schreef Martijntje81 het volgende:
Weet 1 van jullie hoe ik mijn operatorlogo van Orange weer kan terugkrijgen?
Ik had gister een schildpadje gedownload, maar kan nergens in mijn telefoon operatorlogo's vinden
Kunnen jullie me helpen?
Dan zul je een reset logo moeten bestellen. Die kan je hier halen.
pi_10517105
Tis weer zoals vanouds!!
Ga nooit meer wat downloaden dat de instellingen verandert en je het nie meer terug kan halen
Tnx
pi_10517767
quote:
Op zondag 18 mei 2003 18:24 schreef Calella het volgende:
Je kan met zo'n 3650 ook filmpjes maken van maximaal 100 Kb want dan kan ie nog in een MMS.

Maar mijn vraag is nu: kan je bijvoorbeeld ook gewoon 5 minuten achterelkaar filmen, zodat je hem gewoon op je PC kan zetten of slaat ie automatisch na 100 Kb af?

Het vreemde was dat ik al 3 filmpjes erin had staan en aardig wat foto's. Toen ging ik laatst een nieuw filmpje maken en kon ik ineens 29 sec lang filmen... dat dit niet eenmalig was bleek uit het 2e filmpje hierna: ook 29 sec. Hoe het mogelijk is weet ik niet.
pi_10518073
wat ook nog wel eens je originele logo wil terug tovereren is terug naar fabrieksinstellingen
  zondag 18 mei 2003 @ 22:39:04 #13
31425 TheFes
Nu met zonder icon!
pi_10522636
bij mijn 6610 kan ik gewoon bij weergave instellingen operator logo uitzetten, weet niet of dat bij die 3650 ook is
** handtekening **
pi_10571386
Ja, dat probeerde ik toen ook bij mijn Nokia 3650.
Alles ging weer naar zijn oorspronkelijke instellingen terug, alleen dat logo was echt vervangen door de nieuwe
Maarja..ik heb hem gelukkig weer zoals vanouds...hihi
pi_10673965
Wat is beter om te communiceren: een datakabel of een bluetooth adapter? En wat zijn de kosten?
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
pi_10674451
quote:
Op zondag 25 mei 2003 21:21 schreef Calella het volgende:
Wat is beter om te communiceren: een datakabel of een bluetooth adapter? En wat zijn de kosten?
Een Nokia 3650 heeft geen aansluiting voor een datakabel. Dan blijft de bluetooth en infrarood over. En dan raad ik je aan om bluetooth te gebruiken ivm de snelheid.
  zondag 1 juni 2003 @ 14:17:29 #17
40817 Bob.Ross
Let's paint...
pi_10804537
weet iemand hoe ik in m'n telefoon kan veranderen dat ie automatisch dat "grotere" geheugen pakt als ik van m'n computer via bluetooth iets kopiër naar m'n phone?
want telkens geeft ie aan dat ie vol zit, maar dat is niet zo
...some more happy little trees!!
pi_10804587
quote:
Op zondag 18 mei 2003 18:31 schreef Martijntje81 het volgende:
Na 100 MB stopt ie, want dan zit zijn geheugen echt vol
Weet jij dat van die operatorlogo toevallig?
100 MB, HOLY MOTHER OF GOD!!! Dat is groot zeg!!

vervelende typo

zondag 1 juni 2003 @ 17:55:34 #19
40817 Bob.Ross
Let's paint...
pi_10807986
*kick*

weet iemand hoe ik bijv MSN/ICQ op m'n 3650 krijg??

pi_10808026
quote:
Op zondag 1 juni 2003 17:55 schreef Bob.Ross het volgende:
*kick*

weet iemand hoe ik bijv MSN/ICQ op m'n 3650 krijg??

Zoek hier even: http://my-symbian.com/7650/applications/index.php
  zondag 1 juni 2003 @ 18:10:47 #21
40365 Lamer_Deluxe
mostly harmless
pi_10808272
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 18:38 schreef KwebeMark het volgende:
+ Menu
+ Instrum.
+ Instell.
+ Telefoon
+ Standby-modus
+ Klik Achtergrondafbeeld.
+ Klik Ja
+ Selecteren waar je foto staat (telefoongeheugen of memory card)
Wow. En dan zeggen ze dat Nokia menus zo logisch/handig zijn

Op mijn Ericsson T300:

+ Menu
+ Instellingen
+ Display
+ Achtergrond
+ Afb. Selecteren
+ klik afbeelding
+ klik yes

of

+ Menu
+ Fun&Games
+ Mijn afbeeldingen
+ klik plaatje
+ klik
+ Achtergrondafb.

The effect of a Pan Galactic Gargle Blaster is like having your brains smashed out by a slice of lemon wrapped around a large gold brick.
Damn it feels good to be a hamster.
  zondag 1 juni 2003 @ 18:17:23 #22
40817 Bob.Ross
Let's paint...
pi_10808399
quote:
Op zondag 1 juni 2003 18:10 schreef Lamer_Deluxe het volgende:

[..]

Wow. En dan zeggen ze dat Nokia menus zo logisch/handig zijn

Op mijn Ericsson T300:

+ Menu
+ Instellingen
+ Display
+ Achtergrond
+ Afb. Selecteren
+ klik afbeelding
+ klik yes

of

+ Menu
+ Fun&Games
+ Mijn afbeeldingen
+ klik plaatje
+ klik
+ Achtergrondafb.

achtergrond is echt 't ENIGE op de 3650 wat moeilijk is, vind ik. Die kon ik ook niet vinden, de rest wel
  zondag 1 juni 2003 @ 18:32:33 #23
40365 Lamer_Deluxe
mostly harmless
pi_10808659
quote:
Op zondag 1 juni 2003 18:17 schreef Bob.Ross het volgende:

[..]

achtergrond is echt 't ENIGE op de 3650 wat moeilijk is, vind ik. Die kon ik ook niet vinden, de rest wel

Ah, okay Dat was zeker zo'n functie die ze er achteraf een keer bijgeprutst hebben.

Hoewel ik een vriendin probeerde te helpen met haar Nokia goed in te stellen en toen vond ik dingen ook lastig te vinden, maarja, ik ben geen Nokia menus gewend.

Bob Ross is goed BTW veel te vroeg gestorven, heel jammer.

The effect of a Pan Galactic Gargle Blaster is like having your brains smashed out by a slice of lemon wrapped around a large gold brick.
  zondag 1 juni 2003 @ 18:34:30 #24
40817 Bob.Ross
Let's paint...
pi_10808683
quote:
Op zondag 1 juni 2003 18:32 schreef Lamer_Deluxe het volgende:

[..]

Ah, okay Dat was zeker zo'n functie die ze er achteraf een keer bijgeprutst hebben.

Hoewel ik een vriendin probeerde te helpen met haar Nokia goed in te stellen en toen vond ik dingen ook lastig te vinden, maarja, ik ben geen Nokia menus gewend.

Bob Ross is goed BTW veel te vroeg gestorven, heel jammer.

't zijn altijd de goedzakken die er 't eerst aan gaan

Ik heb nog wel wat aanpassingsproblemen met m'n 3650, gister gekocht, tering wat een apparaat
Leuk, filmpjes opnemen

zondag 1 juni 2003 @ 18:43:06 #25
40365 Lamer_Deluxe
mostly harmless
pi_10808851
quote:
Op zondag 1 juni 2003 18:34 schreef Bob.Ross het volgende:
't zijn altijd de goedzakken die er 't eerst aan gaan
Inderdaad, het was altijd zo'n enorm relax'te gast.
quote:
Ik heb nog wel wat aanpassingsproblemen met m'n 3650, gister gekocht, tering wat een apparaat
Leuk, filmpjes opnemen
Ja, ik had er eens een review over gelezen, inderdaad lekker veel mogelijkheden met dat ding.

Die toetsenbord layout zal wel even wennen zijn denk ik.

Hoe is het scherm? Heldere kleuren, nog duidelijk in de zon?

(met de topictitel en de vraag opgelost kunnen we er net zo goed een algemeen 3650 topic van maken lijkt mij)

pi_10809474
quote:
Op zondag 1 juni 2003 18:43 schreef Lamer_Deluxe het volgende:

[..]

Inderdaad, het was altijd zo'n enorm relax'te gast.
[..]

Ja, ik had er eens een review over gelezen, inderdaad lekker veel mogelijkheden met dat ding.

(met de topictitel en de vraag opgelost kunnen we er net zo goed een algemeen 3650 topic van maken lijkt mij)

Scherm is fantastisch. Alles lekker duidelijk. Zelfs in de zon.
  zondag 1 juni 2003 @ 19:20:00 #27
40365 Lamer_Deluxe
mostly harmless
pi_10809578
quote:
Op zondag 1 juni 2003 19:15 schreef KwebeMark het volgende:

[..]

Scherm is fantastisch. Alles lekker duidelijk. Zelfs in de zon.

Nice. Het scherm van m'n T300 is lastig te zien in de zon en gloeit lang na (zelfde scherm als een T68i). Maar je kunt hem wel iets van vijf dagen gebruiken voordat je hem weer op moet laden. Hoe lang gaat de batterij van de 3650 ongeveer mee met gemiddeld gebruik?
  zondag 1 juni 2003 @ 21:49:16 #28
40817 Bob.Ross
Let's paint...
pi_10813380
quote:
Op zondag 1 juni 2003 18:43 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Toetsenbord is echt behoorlijk wennen ja.
Wat betreft de grootte van 't toestel vind ik 't trouwens erg meevallen, ik had hiervoor de 3510 en die is maar net wát kleiner.
quote:
Scherm is enorm duidelijk, blauwe kleuren, in de zon ook goed leesbaar

zondag 1 juni 2003 @ 21:56:00 #29
41639 -Frankie-
nerd @ word
pi_10813575
quote:
Op zondag 1 juni 2003 14:17 schreef Bob.Ross het volgende:
weet iemand hoe ik in m'n telefoon kan veranderen dat ie automatisch dat "grotere" geheugen pakt als ik van m'n computer via bluetooth iets kopiër naar m'n phone?
want telkens geeft ie aan dat ie vol zit, maar dat is niet zo
Zorgen dat je ipv smsjes op je tel. geheugen op je memorycard krijgt.

overige
gebruikt geheugen.

12:51 is the time my voice found the words I sought
The end is always the start of a new episode
Elke dag dat iemand je het leven minder prettig maakt, is een dag niet geleefd
  zondag 1 juni 2003 @ 21:59:01 #30
40817 Bob.Ross
Let's paint...
pi_10813644
quote:
Op zondag 1 juni 2003 21:56 schreef -Frankie- het volgende:

[..]

Zorgen dat je ipv smsjes op je tel. geheugen op je memorycard krijgt.

overige
gebruikt geheugen.

thanks
  zondag 1 juni 2003 @ 22:14:46 #31
40817 Bob.Ross
Let's paint...
pi_10814036
trouwens hier even een geniale quote van got:
quote:
En ik heb net weer iets getest en ik vind het een echt aanrader voor iedereen met een 3650/7650. Namelijk het programma PhoneSecure van WildPalm !!!

Dit programma is een soort beveiliging voor je phone op basis van een text berichten (de gewone sms'en dus). Wanneer je dit programma in schakeld draait het op de achtergrond van je GSM en heb je er geen last van. Maar stel dat je GSM gestolen word komt dit programma in werking. Je stuurt dan zo snel mogelijk een SMS naar je phone met een code (::LOCK <paswoord>) en het programma zal het bericht met de code opvangen en zal de phone locken EN een luid sirene aanzetten die niet uit te schakelen is !

De enige manier om de gsm terug bruikbaar te maken is met een berichtje met de unlock code in !
Je moet het dus wel op je phone installen en niet op je MMC kaart

zondag 1 juni 2003 @ 23:34:54 #32
40365 Lamer_Deluxe
mostly harmless
pi_10816137
quote:
Op zondag 1 juni 2003 22:14 schreef Bob.Ross het volgende:
trouwens hier even een geniale quote van got:
[..]

Wow, dat is echt een supergoed idee!

En als je de batterij eruit haalt voor een aantal minuten en dan er weer in doet, zou dat alarm dan weer beginnen?

Waarschijnlijk wel denk ik, want je bent normaal gesproken niet je gegevens kwijt als je de batterij eruit haalt.

zondag 1 juni 2003 @ 23:35:57 #33
40817 Bob.Ross
Let's paint...
pi_10816171
quote:
Op zondag 1 juni 2003 23:34 schreef Lamer_Deluxe het volgende:

[..]

Wow, dat is echt een supergoed idee!

En als je de batterij eruit haalt voor een aantal minuten en dan er weer in doet, zou dat alarm dan weer beginnen?

Waarschijnlijk wel denk ik, want je bent normaal gesproken niet je gegevens kwijt als je de batterij eruit haalt.

waarschijnlijk gaat ie ook uit als je de sim eruit haalt, wat natuurlijk de bedoeling is van de dief
dus of dit dé perfecte oplossing is, ik betwijfel 't inmiddels.
pi_11053451
Welke geheugenkaart kan er in deze telefoon, Nokia 3650, behalve de originele Nokia memorycard?
pi_11053893
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 11:08 schreef Calella het volgende:
Welke geheugenkaart kan er in deze telefoon, Nokia 3650, behalve de originele Nokia memorycard?
quote:
- knip -
iedereen met een 3650/7650.
- knip -
op je MMC kaart
Ik denk een MMC kaart.
pi_11275089
Weten jullie al of het originele hoesje voor de Nokia 3650 uit is?
Ik kan hem maar nie vinden =S
pi_11479589
Er is nu wel een datakabel

voor zover je het een "standaard" kabel kan noemen...

Ik denk dat data transport niet echt snel zal zijn...

edit: Weet iemand hoe snel de data overdracht tussen m.b.v. Bluetooth? (tussen PC en nokia 3650)

edit 2: Bluetooth snelheid nokia 3650 <> Pc t.o.v. Infrarood

[Dit bericht is gewijzigd door Dragonetti op 02-07-2003 00:30]

dinsdag 1 juli 2003 @ 07:30:06 #38
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_11479886
Titel ietsje gewijzigd om recylcling redenen
pi_11619902
Ik ben op zoek naar een videorecorder voor de nokia 3650 die langer dan 12 seconden kan opnemen per keer.

Ik weet dat hij bestaat!

Het is dan software die op .sis eindigt.

Alvast bedankt!

pi_11623276
quote:
Op maandag 7 juli 2003 15:14 schreef Calella het volgende:
Ik ben op zoek naar een videorecorder voor de nokia 3650 die langer dan 12 seconden kan opnemen per keer.

Ik weet dat hij bestaat!

Het is dan software die op .sis eindigt.

Alvast bedankt!

Ik had op deze forum ergens gelezen dat die software nog moest komen. Je moet daar dus even zoeken.

suggestie 1

suggestie 2

zoek termen: recording video

Maar als je het toestel pas hebt raad ik je aan om eerst te kijken hoe je het toestel formatteerd, reset, (bakcup-ed, zie handleiding), veel voorkomende foutmeldingen....

pi_11692909
.... iets grappigs voor de nokia 7650 / 3650:

Agile Lie Detector is a real-time lie detector for your Series 60 mobile phone.

Telling a lie that a person does not dare get caught at is stressful and this form of stress can be detected in one's voice. Being able to meassure the amount of stress certain questions or topics of discussion cause to a person is an effective method of indicating deceit.

Agile Lie Detector meassures the amount of stress caused by lying in a person's voice and displays this information in a graph in real-time. When using the headset Agile Lie Detector provides you with a visual indication of whether or not someone is lying to you.

* WARNING: This software is for entertainment purposes only. This product is not intended for covert use. You must disclose to subjects that they are being submitted to a lie detector test prior to any testing, failing to do so may be against the law in your jurisdiction and is a violation of the terms of use of this software.

pi_11693211
Wat kost zo'n Nokia 3650 eigenlijk tegenwoordig?

Ik wil er ook een kopen om mijn website te vullen, maar ik zit nog meer dan een jaar aan een ander contract vast die ik heb afgesloten voor mijn Samsung T100.

pi_11694096
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 21:08 schreef schwa78 het volgende:
Wat kost zo'n Nokia 3650 eigenlijk tegenwoordig?

Ik wil er ook een kopen om mijn website te vullen, maar ik zit nog meer dan een jaar aan een ander contract vast die ik heb afgesloten voor mijn Samsung T100.

kijk eens eerst op:
- marktplaats
- 2ehands.nl
- marktplaza
e.d.

Ik heb daar voor 290euro 1 kunnen kopen 2mnd oud!, met extra's (extra MMC kaart, extra frontje, dual headset, simlockvrij...)

Een abbo is natuurlijk ook een optie.

Let wel op de volgende nadelen:

• als je een MMC-reader hebt, dan moet je iedere keer de MMC uit je nokia halen en in je MMC-reader stoppen. (de MMC zit onder de accu, de Microsoft Smartphone heeft de MMC aan de zijkant dat is veel prettiger!)
  • MP3 output is NIET stereo maar mono
  • geluid komt ook uit speaker als bepaalde video bestanden of MP3 afspeelt (hier wordt nog aan gewerkt...)
  • geen USB datakabel beschikbaar, wel eentje met een IR-poort maar dan heb je nog steeds die lage IR-transmissie snelheid.... (maar er blijkt wel een seriële kabel te zijn voor de 3650 EN de 3650 heeft Blue tooth ondersteuning, daarom waarschijnlijk de beslissing om geen USB datakabel aansluiting te implementeren? (denk ik)
  • EDIT: belangrijkste minpunt de keypad !!! de andere minpunten zijn eigenlijk niet zo erg...alleen die keypad....tis wennen ik heb hem zelf maar net...

Daarin tegen heeft de nokia weer een tig ander voordelen tegenover staan... je moet er alleen wat tijd in besteden, want het toestel heeft zoveel functies doordat je toepassingen kan downloaden en installeren....

[Dit bericht is gewijzigd door Dragonetti op 10-07-2003 23:13]

donderdag 10 juli 2003 @ 21:59:04 #44
40817 Bob.Ross
Let's paint...
pi_11694186
och och och wat heb ik al veel schik gehad met m'n 3650+bluetooth, ff simpel een adaptertje voor m'n pc gekochte en voila 't is zo simpel

ik maak de godganse dag foto's van iedereen en alles wat los en vast zit en upload ze naar m'n pc.
vervolgens een website met wachtwoord beveiligd en daar staan al m'n foto's automatisch op voor vrienden enzo

pi_11694545
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 21:59 schreef Bob.Ross het volgende:
och och och wat heb ik al veel schik gehad met m'n 3650+bluetooth, ff simpel een adaptertje voor m'n pc gekochte en voila 't is zo simpel

ik maak de godganse dag foto's van iedereen en alles wat los en vast zit en upload ze naar m'n pc.
vervolgens een website met wachtwoord beveiligd en daar staan al m'n foto's automatisch op voor vrienden enzo

Hoe is die transfer snelhied van blue tooth?
Is het te doen (en stabiel)?
Ik neem aan dat je de type hebt die 10 meter bereik heeft... ik zit er aan te denken om er ook 1 te nemen, ik doe nu alles via IR...
  donderdag 10 juli 2003 @ 22:26:07 #46
40817 Bob.Ross
Let's paint...
pi_11694866
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 22:14 schreef Dragonetti het volgende:

[..]

Hoe is die transfer snelhied van blue tooth?
Is het te doen (en stabiel)?
Ik neem aan dat je de type hebt die 10 meter bereik heeft... ik zit er aan te denken om er ook 1 te nemen, ik doe nu alles via IR...

a. het is super stabiel
b. upload snelheid is prima, 1 foto uploaden naar m'n pc duurt 1 seconde
c. 10 meter bereik ja, als ik beneden op de bank zit en ik maak een foto kan ik 'm vandaar heel easy naar m'n pc boven uploaden
  donderdag 10 juli 2003 @ 22:34:13 #47
52571 Anahka2309
I excel at not giving a fuck..
pi_11695074
Ik kan niet wachten.....de mijne is onderweg as we speak Net zo lang KPN uitgekafferd totdat ze die bagger LG W7000 terugnamen en ik een 3650 kreeg
pi_11695730
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 22:26 schreef Bob.Ross het volgende:

[..]

a. het is super stabiel
c. 10 meter bereik ja, als ik beneden op de bank zit en ik maak een foto kan ik 'm vandaar heel easy naar m'n pc boven uploaden

thanx voor de info!! (1sec dat is wel erg snel!, vergeleken met IR)
pi_11696082
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 22:34 schreef Anahka2309 het volgende:
Ik kan niet wachten.....de mijne is onderweg as we speak Net zo lang KPN uitgekafferd totdat ze die bagger LG W7000 terugnamen en ik een 3650 kreeg
die LG W7000 ziet er wel stoer uit:

Als ik zo snel hier kijk zie ik dat het geen camera heeft en geen uitwisselbaar geheugen (java?).

Maar was het toestel klote of zo...of waren de specs niet naar tevrenheid?

Paar toffe eigenschappen van de nokia
- camera maakt best wel mooie foto's op 640 x 480 voor een GSM
- uitwisselbaar geheugen
- java + symbian!
- blue tooth!
- internet is een soort application / games - walhalla voor nokia! (als ik het zo mag zeggen)

vrijdag 11 juli 2003 @ 09:41:13 #50
52571 Anahka2309
pi_11701168
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 23:09 schreef Dragonetti het volgende:

[..]

die LG W7000 ziet er wel stoer uit:

[afbeelding]

Als ik zo snel hier kijk zie ik dat het geen camera heeft en geen uitwisselbaar geheugen (java?).

Maar was het toestel klote of zo...of waren de specs niet naar tevrenheid?

Hij ziet er stoer uit...das dan ook alles.

LG Nederland ontkent dat de mobiel bestaat. In de praktijk komt dit neer op GEEN software-updates, GEEN ondersteuning, GEEN datakabel. Gesprek met LG was wel grappig....ik had eerst gemaild en gefaxed enzo....werd niet op gereageerd. Dus toen maar gebeld; die pipo daar zoeken; "Nee meneer, die telefoon bestaat niet. Weet u zeker dat u het juiste typenummer heeft?"

Hij loopt regelmatig vast. Gewoon ineens spontaan scherm op zwart of gewoon bevroren.....net alsof t ding draait op Win ME ofzo

Alle andere zaken (Belcompany, T for Telecom, etc) hebben ALLE toestellen van LG uit het assortiment gehaald omdat ze niet betrouwbaar zijn (duh).

Plus inderdaad geen camera en eigenlijk niks extra's. Bellen en gebeld worden.....als je mazzel hebt...

Binnekort Nokia 3650

pi_11711150
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 09:41 schreef Anahka2309 het volgende:

[..]

Hij ziet er stoer uit...das dan ook alles.

LG Nederland ontkent dat de mobiel bestaat. In de praktijk komt dit neer op GEEN software-updates, GEEN ondersteuning, GEEN datakabel. Gesprek met LG was wel grappig....ik had eerst gemaild en gefaxed enzo....werd niet op gereageerd. Dus toen maar gebeld; die pipo daar zoeken; "Nee meneer, die telefoon bestaat niet. Weet u zeker dat u het juiste typenummer heeft?"

Hij loopt regelmatig vast. Gewoon ineens spontaan scherm op zwart of gewoon bevroren.....net alsof t ding draait op Win ME ofzo

Alle andere zaken (Belcompany, T for Telecom, etc) hebben ALLE toestellen van LG uit het assortiment gehaald omdat ze niet betrouwbaar zijn (duh).

Plus inderdaad geen camera en eigenlijk niks extra's. Bellen en gebeld worden.....als je mazzel hebt...

Binnekort Nokia 3650

Dus als ik het goed begrijp: Een toestel met het logo van LG erop dat niet door LG wordt ondersteund?? en dit wordt wel door KPN verkocht??

Je gaat echt een "cultuur shock" krijgen als je die nokia 3650 in handen hebt...de nokia wil ook wel eens vastlopen na het installeren van applicaties / games die conflicten kunnen hebben met elkaar, maar dat neem je voor lief...

Je zou ook kunnen wachten op de: nokia 6600
Hij ziet er groot uit...maar is in werkelijkheid best wel klein....

vrijdag 11 juli 2003 @ 16:49:47 #52
52571 Anahka2309
pi_11711648
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 16:29 schreef Dragonetti het volgende:

[..]

Dus als ik het goed begrijp: Een toestel met het logo van LG erop dat niet door LG wordt ondersteund?? en dit wordt wel door KPN verkocht??

Precies. De Primafoon is dus ook nog de enige zaak die die LG-zut nog verkoopt.

Kan nie wachten op m'n 3650 Ligt als t meezit morgen of anders maandag op de mat....woohoo

*vreugdedansje*

-update-
Oeh....die 6600 is wel erg klein. Om een of andere vage reden irriteert me dat Ik wil natuurlijk ook geen koelkastmodel maar ik wil m'n telefoon wel zien liggen op 3 meter afstand

zondag 13 juli 2003 @ 13:56:58 #53
40817 Bob.Ross
Let's paint...
pi_11742674
weet iemand of er een proggie is om 100 foto's in 1x te uploaden via bluetooth naar m'n pc? 1voor1 duurt langgggggggggggggg
pi_11742768
quote:
Op zondag 13 juli 2003 13:56 schreef Bob.Ross het volgende:
weet iemand of er een proggie is om 100 foto's in 1x te uploaden via bluetooth naar m'n pc? 1voor1 duurt langgggggggggggggg
Volgens mij is dat er niet.

Voor meer foto's naar je pc, gebruik ik gewoon mijn mediareader op de pc. Sneller gaat niet.

bv van sitecom

Skeft Hem Nu !!!
  zondag 13 juli 2003 @ 14:07:39 #55
40817 Bob.Ross
Let's paint...
pi_11742805
quote:
Op zondag 13 juli 2003 14:04 schreef Skefthem het volgende:

[..]

Volgens mij is dat er niet.

Voor meer foto's naar je pc, gebruik ik gewoon mijn mediareader op de pc. Sneller gaat niet.

bv van sitecom

hoe gaat dat in z'n werk dan?
pi_11742825
Deze telefoon ruled echt, heb hem sinds gisteren en woei je kan er alles mee
No matter how No matter why We're gonna play that hardcore music till we die!
Lego de ga euh korfbal kampioen.
pi_11742873
quote:
Op zondag 13 juli 2003 14:07 schreef Bob.Ross het volgende:

[..]

hoe gaat dat in z'n werk dan?

Ik heb bv deze http://www.sitecom.com/product_image.php?product_id=59&size=small

ALs je veel foto's op je mmc hebt staan, haal je de kaart uit je 3650 plaats heb in dat ding en je krijgt een extra driveletter.
Het is/werkt gewoon als een HD, haal je foto's eraf en/of pleur er wat op (of andere bestanden zoals muziek).

En het ongeveer net zo snel als je eigen HD.

Skeft Hem Nu !!!
  zondag 13 juli 2003 @ 14:13:52 #58
53504 Goodfellow
Fuck the World
pi_11742893
ik heb een 6610 , dus weet et nie
Mocht ik door de drank bezwijken
Mocht ik naar de donder gaan
Laat dan op mijn grafsteen prijken:
Hij kon niet meer op z'n benen staan!
  zondag 13 juli 2003 @ 14:40:39 #59
40817 Bob.Ross
Let's paint...
pi_11743215
quote:
Op zondag 13 juli 2003 14:12 schreef Skefthem het volgende:

[..]

Ik heb bv deze http://www.sitecom.com/product_image.php?product_id=59&size=small

aha nou dat zal inderdaad wel de snelste optie zijn dan ja

ALs je veel foto's op je mmc hebt staan, haal je de kaart uit je 3650 plaats heb in dat ding en je krijgt een extra driveletter.
Het is/werkt gewoon als een HD, haal je foto's eraf en/of pleur er wat op (of andere bestanden zoals muziek).

En het ongeveer net zo snel als je eigen HD.

pi_11747167
quote:
Op zondag 13 juli 2003 13:56 schreef Bob.Ross het volgende:
Je kan toch bestanden markeren (dus "mark all") en dam versturen toch? of kan je geen map met daarin alle foto's versturen?

Ik zit dus te denken deze te halen:

Met deze Multi Memory reader/writer leest en schrijft u moeiteloos alle bestaande type mediakaartjes zoals Compact Flash (CF), Smart Media, Memory Stick, Secure Digital, Multi Media Card en Micro Drive naar de computer. Compact Flash is het meeste gebruikste type Flash geheugen. Dit type Flash card wordt o.a. gebruikt in digitale cameras, MP3-spelers en PDAs. De Smart Media card is kleiner dan een creditcard en door dit gunstige formaat wordt deze kaart hoofdzakelijk gebruikt in PDAs. Met een datasnelheid van 600~900Kb/s kunt u zeer al deze memory cards lezen en beschrijven. Door gebruik te maken van de Windows verkenner kunt u eenvoudig met een enkele muisbeweging bestanden van en naar alle aanwezige media kopiëren.

• Multiple-Slot cardreader/writer
  • Read / write van allerlei soorten bestanden
  • IBM PC compatible met USB support
  • Mac compatible
  • Data snelheden 600~900Kb/s
  • USB interface
  • Hot swappable
  • Plug & play
  • OS Support Windows 98, ME, 2000, XP, Mac 8.6/9.x

sweex prijs: 17,95¤

Binnenkort leverbaar

zondag 13 juli 2003 @ 23:43:16 #61
52571 Anahka2309
pi_11752418
Is het niet lastig om die kaart elke keer uit je mobiel te halen? Zit die niet ergens onder de batterij ofzo? Dus mobiel moet af lijkt me.....

Waarschijnlijk wel sneller dan stuk voor stuk 100 foto's kopieren

pi_11793553
Ik heb hem gehaald, 19¤ bij media markt...

Hij is veel kleiner dan ik had gedacht:

Ik heb hem op een zipdisk gezet voor een impressie... hij werkt nog best wel snel ook (11mb in 25sec van HD naar MMC kaart schrijven)...

sorry voor de slechte kwaliteit foto... ik heb maar 1 digitale camera...en tis geen super camera

pi_11796929
Vraagje is het ook mogelijk om ringtones met PC suite over te zetten naar je telefoon, en ze ervan af te hale??
  dinsdag 15 juli 2003 @ 23:48:06 #64
52571 Anahka2309
pi_11798610
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 22:26 schreef Bob.Ross het volgende:

[..]

a. het is super stabiel

Hoe krijg je dat laatste voor elkaar? Ik heb n Bluetooth-adapter aan mn pc hangen. Werkt op zich goed (PC Suite, etc) maar zodra ik iets van mn mobiel (via Bluetooth) naar mn pc wil sturen krijg ik gelijk "Sending failed".

Hij vindt mn pc wel maar versturen doet ie dus niet.

Andersom wel; als ik in dat Bluetooth-gebeuren iets in de Public Folder mik krijg ik het gelijk op mn mobiel in de Inbox

pi_11799656
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 23:48 schreef Anahka2309 het volgende:

[..]

Hoe krijg je dat laatste voor elkaar? Ik heb n Bluetooth-adapter aan mn pc hangen. Werkt op zich goed (PC Suite, etc) maar zodra ik iets van mn mobiel (via Bluetooth) naar mn pc wil sturen krijg ik gelijk "Sending failed".

Andersom wel; als ik in dat Bluetooth-gebeuren iets in de Public Folder mik krijg ik het gelijk op mn mobiel in de Inbox

misschien heb je hier wat aan, allemaal van allaboutsymbian.com ?

info 1
info 2
info 3 (met sublinks)
info 4
info 5
info 6

nu heb ik ook de links voor mezelf bijelkaar mocht ik een bluetooth adapter aanschaffen

woensdag 16 juli 2003 @ 09:24:33 #66
51982 AngelMan
NIKE: Just Do It!
pi_11802220
Te gek hoor, ook ik heb hem gehaald eergisteren. Ik kreeg hem voor 0 euro mee omdat ik mijn contract liet verlengen. Nu ben ik wel achter een aantal dingen maar toch lukken me sommige dingen niet of ik snap het gewoon niet..

1) hoe krijg ik in godsnaam een mp3 op mijn 3650 die ik dan ook echt kan afspelen? Ik had een mp3 geupload naar mijn geluidclips folder. Heel gek is dat ie em bewaard als een .wav file. En ik zie die mp3 of .wav alleen maar via mijn Nokia PC suite maar niet op mijn telefoon zelf.. afspelen is dus out of the question.

2) mij is het ook nog niet gelukt om filmpjes langer dan 15 seconde te maken, wel jammer want de grap is juist als je er een lange film van kunt maken.

3) Waar kan ik ringtones vinden die voor deze telefoon geschikt is? Via I-Mode? of via bepaalde sites?

4) zijn er hier mensen die ook gebruik maken van de I-Mode versie? (ik dus).

5) E-mailen wil me niet lukken. Ik heb al mijn planet (ADSL) mailbox instellingen ingevuld; je kan ze ook uploaden via de PC Suite maar ik krijg geen verbinding. Het heeft denk ik te maken met een inbel nummer ofzo? Wie helpt me verder?

Verder wil ik alleen nog opmerken dat je eens moet gaan SMS-en met dat ding als je hem nog nooit in je handen hebt gehad.. ik stuurde gisteren een SMS naar mijn vriendin " ik hou van je" .. heb daar echt minuuuuuten over gedaan.. zoeken zoeken naar die letters hahaha
verder houd ik hem met 2 handen vast als ik SMS dat is wel grappig, geeft je telefoon een hele andere vorm..

"Ik durf het bijna niet te vragen, maarre.... mag ik even??!"
  woensdag 16 juli 2003 @ 09:29:02 #67
51982 AngelMan
NIKE: Just Do It!
pi_11802268
ik lees ook overal dat je diverse soorten software hebt voor filmpjes op te nemen? Zitten er zoveel verschillen dan in de standaard en de anderen? Kun je gewoon een andere installeren en dat ie die dan automatisch gebruikt?
"Ik durf het bijna niet te vragen, maarre.... mag ik even??!"
pi_11808226
quote:
1) hoe krijg ik in godsnaam een mp3 op mijn 3650 die ik dan ook echt kan afspelen? Ik had een mp3 geupload naar mijn geluidclips folder. Heel gek is dat ie em bewaard als een .wav file. En ik zie die mp3 of .wav alleen maar via mijn Nokia PC suite maar niet op mijn telefoon zelf.. afspelen is dus out of the question.
hier kan je de mp3 player downloaden voor je nokia 3650. Dit is de oorspronkelijke site waar je heel veel software kan downloaden voor je mobiel (symbian / java / ...) ongeveer 95% = trial en ongeveer 5% = freeware...

Na installatie van dit software de mp3's kopieren in een subdirectory bijvoorbeeld (/others/mp3 bijvoorbeeld) en dan via de playlist van de mp3go de mp3's toevoegen... (kwaliteit is niet te best...mono...)

quote:
2) mij is het ook nog niet gelukt om filmpjes langer dan 15 seconde te maken, wel jammer want de grap is juist als je er een lange film van kunt maken.
- lees alleen de post van de topicstarter hier

- mail de topicstarter hier: camcorder@hermitclub.com (dit e-mail adres geeft hij ergens aan het einde )

- iets meer uitleg vind je hier in de laatste post

- vervolgens als je de gecapturede filmpjes wilt converteren, kan je hier de software downloaden

quote:
3) Waar kan ik ringtones vinden die voor deze telefoon geschikt is? Via I-Mode? of via bepaalde sites?
hier bijvoorbeeld, meer kan je misschien hier vinden
quote:
4) zijn er hier mensen die ook gebruik maken van de I-Mode versie? (ik dus).
ik helaas niet, maar als je in deze forum duikt dan misschien vind je in forum wel wat.
quote:
5) E-mailen wil me niet lukken. Ik heb al mijn planet (ADSL) mailbox instellingen ingevuld; je kan ze ook uploaden via de PC Suite maar ik krijg geen verbinding. Het heeft denk ik te maken met een inbel nummer ofzo? Wie helpt me verder?
Ik heb het eens voor de gein op mijn GX-10 gedaan hele tijd geleden, maar hoe het bij de nokia 3650 weet ik nog niet... misschien de link vraag 4...?

[qoute]
Verder wil ik alleen nog opmerken dat je eens moet gaan SMS-en met dat ding als je hem nog nooit in je handen hebt gehad.. ik stuurde gisteren een SMS naar mijn vriendin " ik hou van je" .. heb daar echt minuuuuuten over gedaan.. zoeken zoeken naar die letters hahaha
verder houd ik hem met 2 handen vast als ik SMS dat is wel grappig, geeft je telefoon een hele andere vorm..
[/qoute]

had ik eerst ook... nu 1 hand en steeds sneller en sneller...tis wennen ja...
Ze hadden specs van de 3650 in de nokia 7650 moeten stoppen en de specs van de 7650 in de nokia 3650... je kan helaas (nog) niet alles hebben...

pi_11857256
ik ga m straks halen bij de primafoon. ga mn contract (Wat nog 1,5jaar loopt.lol) verlengen met 2jaar. tot 2006 ofzow zit ik dan. haha. ach ja. ik wil m toch graag hebben,. krijg m gelukkig gratizz
pi_11862374
ik heb m nu net 1,5uur. echt tof toestel. zijn er al veel accesoires te koop? de verkoper zei dat bluetooth niet mogelijk was. en dat die ene draadloze headset dus niet eropkan die bruin/goude die ook in t boekje staat maar als iemand weet waar ik die frontjes kan kopen. tell me!
pi_11870715
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 16:28 schreef amsterdam19 het volgende:
ik heb m nu net 1,5uur. echt tof toestel. zijn er al veel accesoires te koop? de verkoper zei dat bluetooth niet mogelijk was. en dat die ene draadloze headset dus niet eropkan die bruin/goude die ook in t boekje staat maar als iemand weet waar ik die frontjes kan kopen. tell me!
Bluetooth is WEL mogelijk! *zucht...*
En frontjes zijn al wel te koop. In ieder geval wel bij de Belcompany.
pi_11880533
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 23:48 schreef KwebeMark het volgende:

[..]

Bluetooth is WEL mogelijk! *zucht...*
En frontjes zijn al wel te koop. In ieder geval wel bij de Belcompany.

Dat zijn die frontjes van Nokia zelf, ik vind dat gele frontje maar dat kan je nergens krijgen ook niet bij Nokia.
pi_11881767
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 19:02 schreef Ajaxno1 het volgende:

[..]

Dat zijn die frontjes van Nokia zelf, ik vind dat gele frontje maar dat kan je nergens krijgen ook niet bij Nokia.

Ik kon toen ik hem kocht, kiezen uit geel of grijs (blauw was helaas op). Ik heb voor geel gekozen. Zou je die dan niet als frontje kunnen kopen?
pi_11885118
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 16:28 schreef amsterdam19 het volgende:
bedoel je deze:

als je deze bedoelt, klik voor de gein op het plaatje, en scroll naar beneden

pi_11919523
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 21:59 schreef Bob.Ross het volgende:

Hoe is de kwalitiet van die foto's kun je er misschien 1 plaatsen?

bvd

Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
pi_11920233
quote:
Op maandag 21 juli 2003 20:20 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Hoe is de kwalitiet van die foto's kun je er misschien 1 plaatsen?

bvd

Ik wil er zelfs wel 4 voor je plaatsen

Dit soort foto's kan je met de 3650 maken.

pi_11924041
hier vind je ook wat foto's
pi_11927398
quote:
Op maandag 21 juli 2003 23:19 schreef Dragonetti het volgende:
hier vind je ook wat foto's
Thanks, mooi!
Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
pi_11948341
ff vraagje hoe maken jullie het display schoon?

Ik heb voor de cover (zat stof op) een doek gebruikt gevolg krasjes (zie je verder niks van) Maar het display zelf, zat ook stof, wilde ik weghalen en nu zaten er wat vinger afdrukken of (zag je ook niks van) ik haalde deze weg, maar de afdrukken zijn streepen geworden (nog niks aan de hand) Maar er is vast een betere manier van schoon maken??

dinsdag 22 juli 2003 @ 22:54:36 #80
36678 bojaaper
AkA SilverFrame
pi_11948848
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 22:35 schreef Ajaxno1 het volgende:

Ik heb voor de cover (zat stof op) een doek gebruikt gevolg krasjes (zie je verder niks van) Maar het display zelf, zat ook stof, wilde ik weghalen en nu zaten er wat vinger afdrukken of (zag je ook niks van) ik haalde deze weg, maar de afdrukken zijn streepen geworden (nog niks aan de hand) Maar er is vast een betere manier van schoon maken??

Niet je tjop doek gebruiken
Het ZOU moeten werken hoor...
pi_11959447
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 22:35 schreef Ajaxno1 het volgende:

Hier heb ik ook last van. Heb hem ook schoongemaakt, je ziet er niks van totdat de zon er op schijnt of door bepaalde lichtinval. Er zijn vast speciale doekjes ergens te koop die je bijv. gebruikt voor het schoonmaken van bepaalde oppervlaktes?

Benieuwd of iemand het weet.

pi_11967808
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 13:20 schreef KwebeMark het volgende:

[..]

Hier heb ik ook last van. Heb hem ook schoongemaakt, je ziet er niks van totdat de zon er op schijnt of door bepaalde lichtinval. Er zijn vast speciale doekjes ergens te koop die je bijv. gebruikt voor het schoonmaken van bepaalde oppervlaktes?

Benieuwd of iemand het weet.

Heb nog nergens last van (en ben toch verzekerd).

Maar toch die vingers erop zijn imo niet goed en er moet toch wel iets voor zijn om schoon te maken.

vrijdag 25 juli 2003 @ 16:13:14 #83
44902 R_B
OEHWEE, you are good looking!
pi_12014238
FF een vraagje

Stel je hebt
-blue tooth adapter
-PC internet vernbinding adsl
-Nokia 3650

Kan je dan 'surfen' op je mobiele telefoon mbv de internetverbinding die de PC heeft gemaakt?

zaterdag 26 juli 2003 @ 11:33:37 #84
36678 bojaaper
AkA SilverFrame
pi_12028125
Klopt het dat wappen van je resterende belminuten afgaat, ipv dat er extra kosten bij komen?
pi_12031280
quote:
Op zaterdag 26 juli 2003 11:33 schreef bojaaper het volgende:
Klopt het dat wappen van je resterende belminuten afgaat, ipv dat er extra kosten bij komen?
Dat kan je instellen. Open 'Diensten', 'Opties', 'Instellingen', 'Stand. toegangspunt' hier moet je dan de verbinding kiezen (dus gprs of die voor bellen)
  zaterdag 26 juli 2003 @ 16:33:16 #86
36678 bojaaper
AkA SilverFrame
pi_12032033
quote:
Op zaterdag 26 juli 2003 15:41 schreef KwebeMark het volgende:

[..]

Dat kan je instellen. Open 'Diensten', 'Opties', 'Instellingen', 'Stand. toegangspunt' hier moet je dan de verbinding kiezen (dus gprs of die voor bellen)

Mja dat was niet echt de vraag.. Gprs gebruiken kost extra, bovenop je abbo, maar WAP gaat gewoon van je belminuten af, is dat waar of niet?
pi_12032473
quote:
Op zaterdag 26 juli 2003 16:33 schreef bojaaper het volgende:

[..]

Mja dat was niet echt de vraag.. Gprs gebruiken kost extra, bovenop je abbo, maar WAP gaat gewoon van je belminuten af, is dat waar of niet?

spoiler:
Zucht, www.t-mobile.nl staat toch duidelijk WAP = belmin GPRS WAP = Extra! En dit vertel ik je nu ongv voor de 1000x
pi_12036250
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 16:13 schreef R_B het volgende:
FF een vraagje

Stel je hebt
-blue tooth adapter
-PC internet vernbinding adsl
-Nokia 3650

Kan je dan 'surfen' op je mobiele telefoon mbv de internetverbinding die de PC heeft gemaakt?

ja dat kan ik heb dat ook met mijn 3650 het werkt alleen niet met de standaard browser dus je moet doris of opera installeren

Maak een nieuwe accesspoint
connection name : bluetooth
databearer: gprs
accesspoint name: none
username: none
prompt password: no
authentication: secure
gateway ip address: 0.0.0.0

en dat is alles je doet nu je bluetooth aan en bij je browser kies je als verbinding bluetooth en werken maar gratis via je adsl

pi_12038183
quote:
Op zaterdag 26 juli 2003 20:52 schreef None_More_Black het volgende:

[..]

ja dat kan ik heb dat ook met mijn 3650 het werkt alleen niet met de standaard browser dus je moet doris of opera installeren

Maak een nieuwe accesspoint
connection name : bluetooth
databearer: gprs
accesspoint name: none
username: none
prompt password: no
authentication: secure
gateway ip address: 0.0.0.0

en dat is alles je doet nu je bluetooth aan en bij je browser kies je als verbinding bluetooth en werken maar gratis via je adsl

Cool ga ik morgen is proberen , en hoe zit het dan met het downloaden van ringtones, die zijn dan gratis (ofnie?). Want hoe kunnen ze nou controleren met welke telefoonnr je aan het "wappen" bent?
pi_12041564
Mijn nokia 3650 =

Heb nu een:

pi_12042127
EXTRA info voor de beginnende nokia 3650 gebruikers, ik heb mijn toestel verkocht waarbij ik de koper nog wat extra info had gemaild zie hieronder:

Forums:
De onderste 3 forums zijn nette forums waarbij het niet toegstaan is om over gehacke applicaties en games te hebben, maar je kan er gigantisch veel info vinden:

allaboutsymbian.com

mobiledia.com

symbian.info

Web winkels met veel accesoires:
nl.expansys.us

mobileplaza.nl

Software (legaal bedrijven e.d.):
Software voor de nokia (kijk hier alleen wat je kan vinden en voor applicatie / game info, daarna kijk je bijvoorbeeld in de yahoo-groups of op het cd zelf)

handango.com (hier staat veel!)

my-symbian.com (hier staat ook veel!)

epocware.com

psiloc.com
(GOEDE ontwikkelaars bedrijf voor het symbian besturingssysteem, al deze programma's staan op het CD in full versie)

symbianware.com
(nog een GOEDE ontwikkelaars bedrijf voor het symbian besturingssysteem, bijna al deze programma's staan op het CD in full versie, kijk hier voor SMART LAUNCHER een hele GOEDE applicatie)

fexplorer
(hier staat maar 1 programma, maar wel een van de BETER file explorers en het is FREEWARE!)

nokia codes:

*#06# IMEI Nummer

*#0000# Software Versie

*#7370# formatteren telefoon geheugen
(het MMC kaartje formatteren gaat op een andere manier, zie handleiding, dat is heel simpel trouwens)

* LET OP!
Als je het telefoon geheugen gaat formatteren, moet je eerst het extra geheugen kaartje formatteren als je daarop programma's hebt staan. Als je namenlijk eerst je telefoon geheugen formatteerd zonder het geheugen te formatteren, dan start het telefoon niet op en krijg je een foutmelding. Dit komt doordat er op het geheugen kaartje programma's staan die nog op 1 of andere manier gekoppeld zijn met je telefoon!
Ik heb dit namenlijk al meegemaakt, het was simpel te verhelpen door geheugen kaartje eruit te halen en telefoon weer aan te doen.

Het geheugen kaartje krijg je gewoon weer werkend door het te wissen in een MMC reader. (die ik wel heb maar als je die niet hebt dan kan je je geheugen kaart niet gebruiken totdat hij gewist is...)

Bespaar je zelf die ellende door:
1 - EERST backup maken
2 - geheugen kaart formatteren
3 - telefoon formatteren

(in de forums worden formatteren en resetten doorelkaar gehaald hou daar wel een beetje rekening mee, voorbeeld)

Het geheugen kaartje kan je altijd formatteren zonder daarbij rekening te houden met andere zaken, doe je eigen wel een pleziertje maak een backup, zie handleiding.

* LET OP!
installeer het programma wildskinz NIET zie onderstaande links:
(ik heb dit programma nooit geinstalleerd maar liep tijdens het surfen in allaboutsymbian.com per ongeluk tegen aan...bespaar je die ellende)

topic 1

topic 2

topic 3

[Dit bericht is gewijzigd door Dragonetti op 28-07-2003 01:53]

zondag 27 juli 2003 @ 12:46:45 #92
36678 bojaaper
AkA SilverFrame
pi_12044251
Wie weet hoe je het geluidje dat je hoort als je een foto maakt kan uitzetten, zonder het profiel te veranderen in stil....??
pi_12044324
quote:
Op zondag 27 juli 2003 12:46 schreef bojaaper het volgende:
Wie weet hoe je het geluidje dat je hoort als je een foto maakt kan uitzetten, zonder het profiel te veranderen in stil....??
U zult geen ongewenste foto's van mooie dames maken.
  zondag 27 juli 2003 @ 12:53:31 #94
36678 bojaaper
AkA SilverFrame
pi_12044345
quote:
Op zondag 27 juli 2003 12:52 schreef Ajaxno1 het volgende:

[..]

U zult geen ongewenste foto's van mooie dames maken.

sssst
pi_12045616
quote:
Op zaterdag 26 juli 2003 16:33 schreef bojaaper het volgende:

[..]

Wat ik probeerde te zeggen dat je dan als verbinding moet kiezen: diegene waarmee je belt ipv de gprs verbinding. Pas dan gaat het van je belminuten af. Je kan het handig controleren: als je gaat wappen mag er geen G linksboven verschijnen, maar een D.
  zondag 27 juli 2003 @ 15:00:38 #96
36678 bojaaper
AkA SilverFrame
pi_12046375
quote:
Op zondag 27 juli 2003 14:22 schreef KwebeMark het volgende:

[..]

Wat ik probeerde te zeggen dat je dan als verbinding moet kiezen: diegene waarmee je belt ipv de gprs verbinding. Pas dan gaat het van je belminuten af. Je kan het handig controleren: als je gaat wappen mag er geen G linksboven verschijnen, maar een D.

Thnx
  zondag 27 juli 2003 @ 15:04:31 #97
40817 Bob.Ross
Let's paint...
pi_12046460
oh 't schoonmaken van de achterkant van 't venster is heel easy

gewoon ff de phone openmaken
bij mij ging dat erg easy, dan dat glazen plaatje er ff afhalen en schoonmaken en weer in elkaar zetten
mijne is super schoon

zondag 27 juli 2003 @ 15:10:34 #98
40817 Bob.Ross
Let's paint...
pi_12046572
oh ik zal ook nog ff wat fototjes showen

laatste zelf gemaakt he

3650

zondag 27 juli 2003 @ 16:08:33 #99
36678 bojaaper
AkA SilverFrame
pi_12047554
Hmm als ik mn bluetooth dongle heb zal ik ook is wat uploaden .

Maarre weet iemand nou hoe je het geluidje dat je hoort als je een foto maakt uit kunt zetten??

pi_12047561
quote:
Op zondag 27 juli 2003 15:04 schreef Bob.Ross het volgende:
oh 't schoonmaken van de achterkant van 't venster is heel easy

gewoon ff de phone openmaken
bij mij ging dat erg easy, dan dat glazen plaatje er ff afhalen en schoonmaken en weer in elkaar zetten
mijne is super schoon

Glazen plaatje????
  zondag 27 juli 2003 @ 16:31:46 #101
40817 Bob.Ross
Let's paint...
pi_12047915
quote:
Op zondag 27 juli 2003 16:08 schreef bojaaper het volgende:
Hmm als ik mn bluetooth dongle heb zal ik ook is wat uploaden .

Maarre weet iemand nou hoe je het geluidje dat je hoort als je een foto maakt uit kunt zetten??

neu enige manier die ik weet, is dus door 'm op stil te zetten, maarja dat wil je niet, dus ik weet 't nie
  zondag 27 juli 2003 @ 18:54:05 #102
36678 bojaaper
AkA SilverFrame
pi_12050404
Mja ik heb het al gevonden, gewoon de waarschuwingstonen uitzetten, bij profiel
pi_12059408
mijn gebruikte tools / programma's

De beste programma's:

De onderstaande andwoordapparaten kreeg ik niet aan de praat jullie misschien wel, zo ja...dan heb je mazzel, want dit soort programma's besparen je geld!!

maandag 28 juli 2003 @ 09:18:25 #104
44902 R_B
pi_12060979
Misschien een klein beetje offtopic, maar welke bluetooth dongle gebruiken jullie in combinatie met je nokia 3650 en je pc?

Welke kunnen jullie mij aanraden of zit er niet zoveel verschil tussen?

pi_12068472
quote:
Op maandag 28 juli 2003 09:18 schreef R_B het volgende:
Misschien een klein beetje offtopic, maar welke bluetooth dongle gebruiken jullie in combinatie met je nokia 3650 en je pc?

Welke kunnen jullie mij aanraden of zit er niet zoveel verschil tussen?

Ik heb een bluetooth adapter van sitecom bij de dixons gekocht. ¤ 49,99
  maandag 28 juli 2003 @ 15:34:49 #106
52571 Anahka2309
pi_12068954
quote:
Op maandag 28 juli 2003 15:18 schreef KwebeMark het volgende:

[..]

Ik heb een bluetooth adapter van sitecom bij de dixons gekocht. ¤ 49,99

Same here....werkt goed. Wel erg duur voor zo'n klein rotding
  maandag 28 juli 2003 @ 16:53:50 #107
40817 Bob.Ross
Let's paint...
pi_12071161
oei ik heb een bluetooth adapter bij mycom gekocht voor 30 euro

werkt toppie

pi_12071669
quote:
Op maandag 28 juli 2003 16:53 schreef Bob.Ross het volgende:
oei ik heb een bluetooth adapter bij mycom gekocht voor 30 euro

werkt toppie

Hej, je had het een paar posts eerder over een glazen plaatje, welke bedoel je.
  maandag 28 juli 2003 @ 17:57:24 #109
40817 Bob.Ross
Let's paint...
pi_12072496
quote:
Op maandag 28 juli 2003 17:14 schreef Ajaxno1 het volgende:

[..]

Hej, je had het een paar posts eerder over een glazen plaatje, welke bedoel je.

al je de telefoon écht open maak, dus niet alleen de achterkant van je telefoon, dus zover openmaken dat je de achterkant van je toetsenbord enzo kan zien
beetje zoals dit:

dan zie je dat het venster er los op ligt en je die er af kan halen, als je dat "glazen plaatje" er af haalt zie je dat er aan de achterkant allemaal stof op zit, nou dát haal je er dan vanaf

hoop dat 't plaatje 't doet, ik ben eten nu...

pi_12076176
quote:
Op maandag 28 juli 2003 17:57 schreef Bob.Ross het volgende:

[..]

al je de telefoon écht open maak, dus niet alleen de achterkant van je telefoon, dus zover openmaken dat je de achterkant van je toetsenbord enzo kan zien
beetje zoals dit:
[afbeelding]
dan zie je dat het venster er los op ligt en je die er af kan halen, als je dat "glazen plaatje" er af haalt zie je dat er aan de achterkant allemaal stof op zit, nou dát haal je er dan vanaf

hoop dat 't plaatje 't doet, ik ben eten nu...

Duh, dat is gewoon de front cover bedoel je???. Ik heb het echt over het scherm zelf, dus waarop het beeld komt
  dinsdag 29 juli 2003 @ 16:13:34 #112
40817 Bob.Ross
Let's paint...
pi_12093908
quote:
Op maandag 28 juli 2003 21:12 schreef Ajaxno1 het volgende:

[..]

Duh, dat is gewoon de front cover bedoel je???. Ik heb het echt over het scherm zelf, dus waarop het beeld komt

daar heb ik 't ook over hoor
pi_12096380
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 16:13 schreef Bob.Ross het volgende:

[..]

daar heb ik 't ook over hoor

Dat zit vast bij mij
  dinsdag 5 augustus 2003 @ 18:41:28 #114
52571 Anahka2309
pi_12240946
quote:
Op zondag 27 juli 2003 14:22 schreef KwebeMark het volgende:

[..]

Kan dit ook met KPN Hi-Profile? Volgens mij niet namelijk.....ik kan t nie vinden iig.

Bij mij komt er dus een G te staan en geen D...

vrijdag 8 augustus 2003 @ 21:23:27 #115
44902 R_B
pi_12311343
Vandaag de postbode geweest...

Niemand thuis

Morgen afhalen.....

Ben benieuwd....

zaterdag 9 augustus 2003 @ 10:18:39 #116
40817 Bob.Ross
Let's paint...
pi_12318049
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 21:23 schreef R_B het volgende:
Vandaag de postbode geweest...

Niemand thuis

Morgen afhalen.....

Ben benieuwd....

en? heb je 'm al?
  zaterdag 9 augustus 2003 @ 21:08:41 #117
40817 Bob.Ross
Let's paint...
pi_12326877
weet iemand de toetscombinaties van Splintercell? deze is namelijk in 't spaans en ik snap d'r geen fuk van
  zaterdag 9 augustus 2003 @ 22:49:40 #118
44902 R_B
pi_12328359
hehe....

Vanochtend gehaald....

Echt een hele gave telefoon...

Ik had alleen 1 probleem...
Ik zit een beetje te kutten met contacten toevoegen/wijzigen etc...
Toen maar eens een fototje schieten..(geluidje is wel leuk trouwens als je een foto maakt...)
ik zie die optie realone staan...aanklikken video selecteren...zegt ie ineens geheugen vol.....
wat een crap...

Nu speelt hij ineens wel die video's af...heel vreemd...

Maar het is wel wennen zeg....moet ff alles een beetje doorkrijgen...en dan zo snel mogelijk een usb bluetooth dongle kopen....dan kan ik er wat games opzetten...en plaatjes terugzetten op mijn pc...

zaterdag 9 augustus 2003 @ 22:51:33 #119
44902 R_B
pi_12328393
Wat zijn trouwens leuke games voor de 3610...

Ik heb boulderdash gezien...die lijkt mij heel gaaf...(dan moet je van die diamanten verzamelen...speelde ik vroeger op de msx)

zondag 10 augustus 2003 @ 11:45:48 #120
40817 Bob.Ross
Let's paint...
pi_12333113
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 22:49 schreef R_B het volgende:
hehe....

Vanochtend gehaald....

Echt een hele gave telefoon...

Ik had alleen 1 probleem...
Ik zit een beetje te kutten met contacten toevoegen/wijzigen etc...
Toen maar eens een fototje schieten..(geluidje is wel leuk trouwens als je een foto maakt...)
ik zie die optie realone staan...aanklikken video selecteren...zegt ie ineens geheugen vol.....
wat een crap...

Nu speelt hij ineens wel die video's af...heel vreemd...

Maar het is wel wennen zeg....moet ff alles een beetje doorkrijgen...en dan zo snel mogelijk een usb bluetooth dongle kopen....dan kan ik er wat games opzetten...en plaatjes terugzetten op mijn pc...

en zorg er vooral voor dat je van nokia.nl ff een update voor die camera download, dan kan je namelijk met geluid opnemen.
Niet te geloven dat dat standaard nie kan
  zondag 10 augustus 2003 @ 13:05:37 #121
44902 R_B
pi_12334211
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 11:45 schreef Bob.Ross het volgende:

[..]

en zorg er vooral voor dat je van nokia.nl ff een update voor die camera download, dan kan je namelijk met geluid opnemen.
Niet te geloven dat dat standaard nie kan

Heb de update net geleeched....
Nu alleen vd week ff bluetooth usb dongle kopen....

Dan kan ik de foon eindelijk updaten...
en dan ff wat leuke spelletjes installeren....

zondag 10 augustus 2003 @ 13:35:32 #122
40817 Bob.Ross
Let's paint...
pi_12334601
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 13:05 schreef R_B het volgende:

[..]

Heb de update net geleeched....
Nu alleen vd week ff bluetooth usb dongle kopen....

Dan kan ik de foon eindelijk updaten...
en dan ff wat leuke spelletjes installeren....

psies, ik heb zooooooo onwijs veel plezier van die bluetooth gehad, dat wil je niet weten gewoon, ech top
  zondag 10 augustus 2003 @ 13:41:00 #123
44902 R_B
pi_12334688
Ik wil trouwens ook die t-mobile afbeelding nog vervangen....

Alleen op t-mobile kan je alleen maar wallpapers downloaden voor ericson telefoon en 1 andere...maar nog niet voor nokia....

zondag 10 augustus 2003 @ 13:45:27 #124
40817 Bob.Ross
Let's paint...
pi_12334742
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 13:41 schreef R_B het volgende:
Ik wil trouwens ook die t-mobile afbeelding nog vervangen....

Alleen op t-mobile kan je alleen maar wallpapers downloaden voor ericson telefoon en 1 andere...maar nog niet voor nokia....

Ik heb gewoon een foto gemaakt van wat vrienden van mij +mezelf en die gebruik ik als achtergrond
  maandag 11 augustus 2003 @ 09:10:58 #125
44902 R_B
pi_12350136
Oke, misschien ff een hele domme vraag..maar ik heb het tot nu toe nergens anders kunnen vinden....

Hoe vervang ik het grote in mijn geval t-mobile logo in mijn scherm...naar een normaal plaatje...

Ik heb al met afbeelding in instellingen zitten wijzigen..
maar dan zie je het plaatje maar heel even na de startup...

Wie helpt mij?

maandag 11 augustus 2003 @ 09:12:38 #126
44902 R_B
pi_12350151
Of moet ik perse de system tools downloaden?

Zie http://www.psiloc.com/?id=prod&nrp=41

maandag 11 augustus 2003 @ 10:54:50 #127
40817 Bob.Ross
Let's paint...
pi_12351585
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 09:10 schreef R_B het volgende:
Oke, misschien ff een hele domme vraag..maar ik heb het tot nu toe nergens anders kunnen vinden....

Hoe vervang ik het grote in mijn geval t-mobile logo in mijn scherm...naar een normaal plaatje...

Ik heb al met afbeelding in instellingen zitten wijzigen..
maar dan zie je het plaatje maar heel even na de startup...

Wie helpt mij?

Je gaat naar Instrumenten>>Instellingen>>Telefoon>>Standby-modus>>Achtergrondafbeelding, dan klik je met die joystick op ja, dan kan je kiezen welke achtergrondafbeelding je wilt
  maandag 11 augustus 2003 @ 11:10:31 #128
44902 R_B
pi_12351838
Ik dank u zeer bob

Gaan ze jouw shows trouwens ooit nog herhalen??? of weet ik veel welk kanaal???

maandag 11 augustus 2003 @ 12:31:20 #129
40817 Bob.Ross
Let's paint...
pi_12353415
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 11:10 schreef R_B het volgende:
Ik dank u zeer bob

Gaan ze jouw shows trouwens ooit nog herhalen??? of weet ik veel welk kanaal???

geen idee, tijdje geleden zonden ze 't uit op a2000, maar van mij mogen ze 't zo elke dag gaan herhalen, dan ga ik 't zéker kijken+opnemen
  dinsdag 12 augustus 2003 @ 09:30:15 #130
44902 R_B
pi_12374158
He he.....

Eindelijk naar een beetje gekut de sitecom bluetooth adapter met telefoon aan de praat...

Eerst eigenwijs de bijgeleverde software van cdrom geinstalleerd...nooit doen natuurlijk....zag mijn telefoon wel maar pairing ging niet...
Na de update drivers ging het perfect...

Toen nokia pc suite geinstalleerd....ff wat files overgezonden...

Toen was het te laat en ben ik naar bed gegaan...

Moet vanavond nog ff de update installeren trouwens...

En dan ff kijken naar een browser zodat ik via mijn internet verbinding van mij pc kan internetten op mijn mobiel.....

pi_12374579
wie heeft een goedkope mmn card van 128mb gezien? wat is de allergoedkoopste? bob ross komt elke dag zowat op AT5 hoor
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 08:46:25 #132
44902 R_B
pi_12449243
Paar fototjes...die ik bij het stones concert had genomen...

vrijdag 15 augustus 2003 @ 13:41:11 #133
52571 Anahka2309
pi_12454726
Kan ik een animated gif als screensaver instellen? Sowieso zijn de gifs die ik tot nu toe getest heb niet echt animated trouwens.
  woensdag 20 augustus 2003 @ 02:16:13 #134
25153 MrLunk
a journey thru cyberspace
pi_12568101
Even voor diegenen die via de interne email client van de Nokia 3650 mailtjes willen versturen en vodafone live hebben.

Adres uitgaande server: authsmtp.vizzavi.nl
inkomende mailserver: pop3.vizzavi.nl
Gebruik SMTP-authenticatie: ja (aanvinken)
Gebruik aanmeldingsgegevens van Postvak IN: nee (niet aanvinken)
Gebruikersnaam: je vodafone (vizzavi) gebruikersnaam
Wachtwoord: je vodafone (vizzavi) wachtwoord

Cool !!! het kan dus wel !!!

edit: inkomende servert toegevoegd...

[Dit bericht is gewijzigd door MrLunk op 20-08-2003 10:08]

woensdag 20 augustus 2003 @ 14:15:58 #135
25153 MrLunk
pi_12576454
voor diegenen die de kwaliteit van de Nokia 3650 camphone willen zien: http://mrlunk.textamerica.com

de plaatjes zijn door het script alleen wel iets verkleind...

van: 7640x480 naar 400x300

de originelen zijn echter ook goed strak !

donderdag 21 augustus 2003 @ 00:20:55 #136
25153 MrLunk
pi_12593262
Supercool...

Ik zal hier geen links geven omdat dat niet mag maar voor deze foon zijn dus heeel veeeel applicaties en games gewoon gratis te vinden op allerlij ´Groups´ (hint hint)

owja ennuh er is een update voor de video recorder zodat je ook geluid bij je fillumpie kunt opnemen:
hier is de pagina waar de update staat...
http://nokia-asia.com/nokia/0,5184,5371,00.html

vrijdag 22 augustus 2003 @ 22:08:49 #137
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_12643045
Vandaag was de postbode langsgeweest met mijn nieuwe 3650 maar ik lag met een knetterende kater in m'n nest Bovendien had ik geen knaken in huis

Morgenochtend kan ik 'm ophalen dus IK KAN NIET WACHTEN!

daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  zaterdag 23 augustus 2003 @ 17:24:06 #138
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_12659133
IK HEB UM!

Wat een onwijs relaxt toestel! Alleen had die kutmycom de bluetooth dongle niet meer op voorraad Nou moet ik wachten tot maandag godverdomme.

daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  maandag 25 augustus 2003 @ 11:32:24 #139
44902 R_B
pi_12697182
Veel suc6 met het installeren.....

Download alvast de laatste drivers

dinsdag 26 augustus 2003 @ 14:48:38 #140
36334 Gnorf
too much online
pi_12730423
ik heb de mycom bluetooth dongle en de nieuwste pc suite, alleen krijg ik het niet voor elkaar om pc suite met bluetooth te laten werken, kan wel bestanden over en weer sturen tussen puter en telefoon, alleen niet via pc-suite icm bluetooth, dit moet ik dus nog steeds via infrarood doen

iemand dit probleem ook gehad en kunnen oplossen?

Volgens mij zit er ergens een bitje los.
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 14:55:36 #141
52571 Anahka2309
pi_12730605
Als je PC Suite hebt heb je ook een extra icoon rechtsonderin. Je moet het voor elkaar krijgen dat dit icoon ook "Connected" aangeeft. Het icoon verandert dan ook by the way.

Bij mij ziet Nokia de boel als Connected als ik in My Bluetooth Places een Connect doe met een serial connection.

Vind sowieso die Nokia-software erg bagger...en draaien gelijk tig processen mee enzo. Maar goed...

dinsdag 26 augustus 2003 @ 15:57:18 #142
36334 Gnorf
too much online
pi_12732715
Ik kreeg die serial connection niet aan de praat, maar uiteindelijk toch gelukt

weet er per ongeluk ook iemand of er een manier is om in een keer mijn gehele inbox leeg te halen, er staan nu 493 berichten in en het is best veeeeel werk om per berichtje te verwijderen...

dinsdag 26 augustus 2003 @ 15:59:39 #143
52571 Anahka2309
pi_12732775
Options -> Mark All -> Delete?

Toch?

dinsdag 26 augustus 2003 @ 16:05:45 #144
36334 Gnorf
too much online
pi_12732949
wow, 1000X dank
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 16:06:35 #145
52571 Anahka2309
pi_12732973
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 16:05 schreef Gnorf het volgende:
wow, 1000X dank
Het is vaak simpeler dan je denkt
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 16:15:10 #146
36334 Gnorf
too much online
pi_12733257
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 16:06 schreef Anahka2309 het volgende:

[..]

Het is vaak simpeler dan je denkt

Met die berichtjes zeker wel, vorige keer heb ik 300 keer op c => ok moeten klikken, maar dat met bluetooth en serial connection was me denk ik niet gelukt (was er al twee dagen mee bezig)
pi_12835049
Wie van jullie weet een site, waar ik een datakabel online kan bestellen voor de Nokia 3650?
Tnx
pi_12835292
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 20:07 schreef Martijntje81 het volgende:
Wie van jullie weet een site, waar ik een datakabel online kan bestellen voor de Nokia 3650?
Tnx
Er kan geen datakabel op een Nokia 3650. Je kan alleen gegevens uitwisselen naar je pc via infrarood of bluetooth.
pi_12873874
Hoe doe ik dat dan?
En hoe kan ik spelletjes van Internet naar mijn telefoon toesturen?
  maandag 1 september 2003 @ 16:48:56 #150
44902 R_B
pi_12874484
Via bluetooth of infrarood...

Voor bluetooth heb je een bluetooth usb dongle nodig en voor infrarood een infrarood port.

woensdag 3 september 2003 @ 15:56:58 #151
25153 MrLunk
pi_12917156
-edit... mag waarscijnlijk niet. dus laat maar -
  vrijdag 5 september 2003 @ 13:30:28 #152
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_12959343
Zo, ik heb hem nu een paar weken en heb er al vrij veel op staan:

Een file explorer
Mp3 speler
Gameboy emulator met spellen
FTP client
Webbrowser, ook met fok! forum .
MSN/ICQ client
Diverse java spellen.

En wat ik persoonlijk wel cool vind, fmsx een MSX emulator .

Erg leuk speeltje, tijd voor een 128MB MMC!

A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_12961755
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 13:30 schreef HeatWave het volgende:
Zo, ik heb hem nu een paar weken en heb er al vrij veel op staan:

Een file explorer
Mp3 speler
Gameboy emulator met spellen
FTP client
Webbrowser, ook met fok! forum .
MSN/ICQ client
Diverse java spellen.

En wat ik persoonlijk wel cool vind, fmsx een MSX emulator .

Erg leuk speeltje, tijd voor een 128MB MMC!

deze raad ik je ook aan:

system tools
extended profiles
task manager

zeker als je een grotere MMC gaat halen...

vrijdag 5 september 2003 @ 15:15:31 #154
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_12961876
Tnx .

System tools heb ik idd ook al, al is die niet HEEL functioneel vind ik, alleen het ram compressen en de reset functie is wel ok.

Extended profiles zal ik eens naar kijken, wel wat van gelezen maar niet echt in verdiept nog, waar gebruik je dat het meest voor?

Task manager is toch redelijk overbodig of biedt dat meer dan dat ik er van verwacht?

Get woke, go broke!
  vrijdag 12 september 2003 @ 09:15:38 #155
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_13111932
Sinds kort ben ik ook in het bezit van dit wonderschone toestel, maar nu heb ik wel een vraagje voor de kenners:

In de handleiding staat dat het mogelijk is om de foto's die je gemaakt het per email (of bluetooth, MMS en infrarood) te verzenden. Alleen staat deze mogelijkheid er bij mij niet tussen.

Email op zich is helemaal ingevuld en werkt ook, maar ik krijg 'm niet als mogelijkheid te zien wanneer ik een foto wil verzenden.

Iemand een idee hoe ik dit op zou kunnen lossen?

vrijdag 12 september 2003 @ 09:18:42 #156
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_13111968
Is mij ook nog niet gelukt zo 123.

Al zou je wel een plaatje moeten kunnen mailen als attachment opzich. Heb me er nog niet mee bezig gehouden zal eens stoeien in de loop van de dag..

Get woke, go broke!
pi_13129361
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 15:15 schreef HeatWave het volgende:
Tnx .

Extended profiles zal ik eens naar kijken, wel wat van gelezen maar niet echt in verdiept nog, waar gebruik je dat het meest voor?
hiermee kan je je profielen aanzetten op bepaalde tijden, dus tril tussen 09:00 en 16:00 en hardste geluid een paar minuten voordat je weer uit bed moet of zo...dan weet je zeker dat je alarm daadwerkelijk af gaat ook al heb je een "stille" profiel...

Task manager is toch redelijk overbodig of biedt dat meer dan dat ik er van verwacht?
Dit gebruikte ik om processen die zich in het geheugen afspelen af te sluiten en daarna geheugen te "comprimeren", om zo geheugen vrij te maken. Als je met zo min mogelijk geheugen toch snel je programma's wilt opstarten dan kon je hiermee elke programma toevoegen aan je favorieten zonder dat het teveel geheugen in neemt. Andere programma's zoals active desk e.d. vreten teveel geheugen!!

quote:
Op vrijdag 12 september 2003 09:15 schreef Maerycke het volgende:
Sinds kort ben ik ook in het bezit van dit wonderschone toestel, maar nu heb ik wel een vraagje voor de kenners:

In de handleiding staat dat het mogelijk is om de foto's die je gemaakt het per email (of bluetooth, MMS en infrarood) te verzenden. Alleen staat deze mogelijkheid er bij mij niet tussen.

Dus als ik het goed begrepen heb dan kan je geen foto's versturen omdat die opties er niet bij staan!?!?! ...best wel bizar...
- je kan nieuwe een software update doen (flashen)
- formatteren en alles opnieuw installeren (misschien heb je teveel geinstalleerd en zijn er conflicten tussen bepaalde programma's...)
- een filemanager installeren, bij alle filemanagers kan je verzenden (BT , infrarood..etc). Dus na installatie van een filemanager kan je hoogstwaarschijnlijk weer bestanden zenden dus ook foto's via die filemanager...dan heb je in iedere geval met een beetje geluk iets...

pi_13129707
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 09:15 schreef Maerycke het volgende:

Email op zich is helemaal ingevuld en werkt ook, maar ik krijg 'm niet als mogelijkheid te zien wanneer ik een foto wil verzenden.

Je kiest dan verzenden > multimedia
Bij "Naar:" kan je dan gewoon een e-mail adres invoeren. Alleen gebruikt die dan je nummer en dus niet je e-mail adres als afzender.
pi_13157293
Hoi,
Na heel wat sparen heb ik gisteren ook de nokia 3650 gekocht. Ik heb een vraagje: als ik een berichtje krijg, staat de naam van de afzender er niet bij, enkel het telefoonnummer. Toch zijn het nummers die opgeslagen zijn in mijn telefoonboek, zowel op mijn phone alsook op mijn MMC. Weet iemand hoe ik dit oplos?
Groetjes
pi_13157941
quote:
Op zondag 14 september 2003 13:14 schreef knollo het volgende:
Hoi,
Na heel wat sparen heb ik gisteren ook de nokia 3650 gekocht. Ik heb een vraagje: als ik een berichtje krijg, staat de naam van de afzender er niet bij, enkel het telefoonnummer. Toch zijn het nummers die opgeslagen zijn in mijn telefoonboek, zowel op mijn phone alsook op mijn MMC. Weet iemand hoe ik dit oplos?
Groetjes
Zou het niet weten, volgens mij staat de naam erbij mij wel bij...
pi_13157989
Trouwens, ik vraag me toch af..

Hoe lang gaat het duren voordat de virus scanner voor dit soort telefoons uitkomt...

En een ander vraagje, je kan de telefoon recoveren.. Nu staat het hele OS + applicaties op een chip in de telefoon (correct me if I'm wrong). Is deze chip nu ook te bereiken door applicaties die kwaad zouden kunnen, want dan wordt het wel erg makkelijk om virussen te schrijven..

pi_13159020
quote:
Op zondag 14 september 2003 13:54 schreef Ajaxno1 het volgende:
Trouwens, ik vraag me toch af..

Hoe lang gaat het duren voordat de virus scanner voor dit soort telefoons uitkomt...

En een ander vraagje, je kan de telefoon recoveren.. Nu staat het hele OS + applicaties op een chip in de telefoon (correct me if I'm wrong). Is deze chip nu ook te bereiken door applicaties die kwaad zouden kunnen, want dan wordt het wel erg makkelijk om virussen te schrijven..

Ik weet niet of ik je helemaal goed begrepen maar tijdens het formatteren bijvoorbeeld verwijder je alleen alle applicaties, contacten in het telefoongeheugen, games...etc en wordt alles weer in default terug gezet, dit doet me dus denken dat het OS gedeelte "geheel afgeschermd" is... dit weet ik dus niet 100% zeker en of het je vraag je wel beantwoord...
pi_13159341
Please,
weet niemand hoe ik de naam kan zien als ik een berichtje krijg? Het is zo vervelend als ik niet weet van wie een bericht komt. Ik heb echt al vanalles geprobeerd maar vind de oplossing niet.
pi_13159734
quote:
Op zondag 14 september 2003 14:48 schreef Dragonetti het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik je helemaal goed begrepen maar tijdens het formatteren bijvoorbeeld verwijder je alleen alle applicaties, contacten in het telefoongeheugen, games...etc en wordt alles weer in default terug gezet, dit doet me dus denken dat het OS gedeelte "geheel afgeschermd" is... dit weet ik dus niet 100% zeker en of het je vraag je wel beantwoord...

Idd, dat bedoel ik.

Want stel ze maken een virus die de recovery chip molt, dan heb je imo een groot probleem

pi_13159848
quote:
Op zondag 14 september 2003 15:00 schreef knollo het volgende:
Please,
weet niemand hoe ik de naam kan zien als ik een berichtje krijg? Het is zo vervelend als ik niet weet van wie een bericht komt. Ik heb echt al vanalles geprobeerd maar vind de oplossing niet.
Lees deze topic: Caller ID problems even door, het sluit niet precies aan op je probleem maar het leek er wel op...
pi_13160034
quote:
Op zondag 14 september 2003 15:18 schreef Ajaxno1 het volgende:

Idd, dat bedoel ik.

Want stel ze maken een virus die de recovery chip molt, dan heb je imo een groot probleem

Ik denk dat het niet zo makkelijk gaat, ik probeer me chip in 2 lagen voor te stellen:

laag 1 = OS (kaal) + default instellingen.

laag 2= alles wat je erop kan installeren.

Die 2 lagen moeten haast wel gescheiden zijn omdat anders elke pippo m.b.v nokia SDK heel erg simpel je OS kan verneuken.
Laag 1 kan je alleen "verneuken" dmv het flashen en daar moest je volgens mij speciale apparatuur voor hebben.
Laag 2 kan alleen lezen wat laag 1 heeft zoeits als een soort JAVA beveiliging? (het niet zomaar kunenn schrijven)

Of mijn bovenstaande beredenering klopt weet ik dus niet , maar als er geen "scheiding" was dan hadden we alleen soort "blaster" voor de nokia gehad lijkt mij...

edit: nu schiet me ineens te binnen dat je niet eens in het OS hoeft te zitten voor een "blaster"- achtig idee...maar je als je de OS wilt deleten of disabelen...dan wel lijkt mij...

Ik heb wel van situaties gelezen dat je m.b.v het programma wildskinz je OS flink in de war kon schoppen, op het All About Symbian Forum , maar m.b.v. (format) krijg je je OS gewoon terug (wel kaal)...

[Dit bericht is gewijzigd door Dragonetti op 14-09-2003 15:41]

pi_13161436
quote:
Op zondag 14 september 2003 15:34 schreef Dragonetti het volgende:

Groot verhaal

Het lijkt me idd dat ze bij Nokia/Symbian er idd wel over na gedacht hebben. Anders kan het zomaar zijn dat ze ineens heeeel veel telefoons terug gaan krijgen voor reparatie omdat een of andere nerd of Nokia hater leuk dacht te zijn.

Om deze reden pas ik ook op met wat ik download, je weet immers maar nooit

maandag 15 september 2003 @ 00:12:34 #168
43728 jwstoop
Usericon....?
pi_13172011
Mensen, op 7 november loopt mijn (t-mobile) abonnement af. Nu wil ik die verlengen en dan met wat bijbetalen de 3650 nemen.

Mijn vraag is: komt er niet binnenkort een nieuwe versie of een nieuw toestel uit, zodat ik na een maand alweer achterloop, wat dus niet de bedoeling is?

De 3300 en Ngage weet ik trouwens.... Whats up with those?

tnx

pi_13172551
quote:
Op maandag 15 september 2003 00:12 schreef jwstoop het volgende:
Mensen, op 7 november loopt mijn (t-mobile) abonnement af. Nu wil ik die verlengen en dan met wat bijbetalen de 3650 nemen.

Mijn vraag is: komt er niet binnenkort een nieuwe versie of een nieuw toestel uit, zodat ik na een maand alweer achterloop, wat dus niet de bedoeling is?

tnx

Ja, dan kan je voor de Nokia 6600 gaan:
http://www.nokia.com/nokia/0,,33210,00.html
pi_13172561
quote:
Op maandag 15 september 2003 00:12 schreef jwstoop het volgende:

tnx

Beschikbaar:
Gepland in het 4de
kwartaal van 2003

Als je wacht heb je dus hoogstwaarschijnlijk:
- betere camera
- veel betere scherm
- misschien stereo playback
- normale toetsen
- meer intern geheugen
- nieuwere OS - versie & Java versie

Maar als je niet wilt wachten is de 3650 ook het enige wat me "irriteerde" aan de 3650:
- geen stereo playback =>
- slechte toetsen lay out =>
- MMC onder batterij =>

Die laatste 2 dingen kom je wel overheen...maar geen stereo...foei !!

pi_13180971
quote:
Op zondag 14 september 2003 15:34 schreef Dragonetti het volgende:

Groot verhaal.

Klopt in grote lijnen. Het OS kun je zelf niets aan doen, ook niet met een data-kabel. Dat moet een Nokia Service Punt voor je doen (en daar werk ik ). Ik heb een speciale dongle die ik achter op het toestel klik, en daarmee en speciale software op een PC flash ik het toestel.

Maar een 'format' (terug naar fabrieksinstellingen) doet inderdaad niet meer dan wat de naam aangeeft; de software wordt niet gewijzigd, de telefoon wordt weer zoals hij uit de fabriek rolde.

pi_13209535
Vaag probleem...

M'n batterij zat los ofzo, dus elke keer als ik hem neerlegde ging ie uit. Dus wou ik de batterij vast zetten. Maar terwijl ik een SMS'je aan het verzenden ben (dus de telefoon is hem al aan het verzenden). Zet ik hem uit

Nu blijft er in het hoofdscherm de hele tijd het "Ik ben een SMS" aan het versturen icoon staat, ook nadat ik een nieuwe SMS heb verzonden....

pi_13211569
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 15:21 schreef Ajaxno1 het volgende:
Vaag probleem...

M'n batterij zat los ofzo, dus elke keer als ik hem neerlegde ging ie uit. Dus wou ik de batterij vast zetten. Maar terwijl ik een SMS'je aan het verzenden ben (dus de telefoon is hem al aan het verzenden). Zet ik hem uit

Nu blijft er in het hoofdscherm de hele tijd het "Ik ben een SMS" aan het versturen icoon staat, ook nadat ik een nieuwe SMS heb verzonden....

Verwijderen uit Outbox?
pi_13212738
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 16:26 schreef KwebeMark het volgende:

[..]

Verwijderen uit Outbox?

Thnx, nog ff en ik wou de boel reseten!
  dinsdag 16 september 2003 @ 17:05:41 #175
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_13212847
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 17:02 schreef Ajaxno1 het volgende:

[..]

Thnx, nog ff en ik wou de boel reseten!

Kan ook .

Blijft een cool toestel .

Get woke, go broke!
  vrijdag 19 september 2003 @ 13:01:59 #176
43728 jwstoop
Usericon....?
pi_13286557
Oke.. ik zit nu zwaar te twijfelen....

Ik heb nu een 6610 en het is weer tijd om mijn abo te verlengen. Ik kan 2 dingen doen:

1 jaar verlengen en elke maand ipv ¤47,- maar ¤29.50 betalen aan abonnementskosten

of

1 jaar verlengen en een 3650 (erbij) nemen voor ¤49,95 en elke maand gewoon ¤47,- betalen

WAT MOET IK DOEN??? wat zouden jullie doen?

vrijdag 19 september 2003 @ 23:25:45 #177
43728 jwstoop
Usericon....?
pi_13302829
geen reacties?
pi_13304352
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 23:25 schreef jwstoop het volgende:
geen reacties?
helemaal speciaal voor jou:

- 6610 en minder abbo kosten
- 3650 meer abbo kosten

verschil 6610 - 3650

- camera (+ video camera)
- geheugen uitbreiding
- scherm van 3650 is wat groter (+betere resolutie?)
- 3650 heeft snellere processor (dacht ik
- 3650 kan ook symbian applicaties aan
- minpunt 3650 geenstereo geluid / MMC kaar onder accu./ keypad is rond

Als je echt perse een andere toestel nu wilt hebben dan is de 3650 wel een goede EN leuke...maar als je geduld hebt wacht je op 6600...

(de 6600 zal waarschijnlijk "precies" hetzelfde zijn als de 3650 maar zonder de minpunten van 3650...)

en de 6600 zal een betere / nieuwere OS hebben...

pi_13787910
Goede tip voor alle Nokia 3650 gebruikers... www.therazor.nl/lycos...
hier kan je coole clips downloaden, zelfs van mijn held Tiësto en veel vrouwen uit mijn natte dromen. Lache. Groet Sunman....
  maandag 13 oktober 2003 @ 14:10:26 #180
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_13849101
Over de agendafunctie:

Ik wil een afspraak elke week terug laten komen, maar em maar 1 keer invoeren. Weten jullie hoe dit moet?

maandag 13 oktober 2003 @ 14:34:57 #181
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_13849788
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 14:10 schreef Omnifacer het volgende:
Over de agendafunctie:

Ik wil een afspraak elke week terug laten komen, maar em maar 1 keer invoeren. Weten jullie hoe dit moet?

slaap slaap even verder kijken dan de neus lang is. Heb het al gevonden!
pi_14088018
Is er al iemand die de opvolger van de nokia 3650 , de 3660, heeft?

En deze: http://silverapp1.mycom.nl/MyCom/Store/productdetailedinfo.do?productID=35060&productType=1 kan tot 100 meter afstand. Ondersteund de Nokia 3650/60 dit ook?

zaterdag 15 november 2003 @ 22:54:46 #183
55823 Manos18
jaja de mediastad
pi_14666869
Ik zit met een probleem.
Heb dus de 3650 sinds een paar dagen.
Maar zie nu alleen een nummer van diegene die belt en geen naam en bij berichten precies hetzelfde,wie weet hoe ik dit kan veranderen???
Voel me lekker!!!
pi_14667813
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 20:18 schreef Snooby het volgende:
Is er al iemand die de opvolger van de nokia 3650 , de 3660, heeft?

En deze: http://silverapp1.mycom.nl/MyCom/Store/productdetailedinfo.do?productID=35060&productType=1 kan tot 100 meter afstand. Ondersteund de Nokia 3650/60 dit ook?

Volgens mij wel, ik heb ook zo'n ding....
pi_14667826
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 22:54 schreef Manos18 het volgende:
Ik zit met een probleem.
Heb dus de 3650 sinds een paar dagen.
Maar zie nu alleen een nummer van diegene die belt en geen naam en bij berichten precies hetzelfde,wie weet hoe ik dit kan veranderen???
Uhm, telefoonboek aanmaken ?
  zaterdag 15 november 2003 @ 23:48:35 #186
55823 Manos18
jaja de mediastad
pi_14668020
ja duuh,tuurlijk heb ik dat gemaakt,heb mijn sim kaart erin gedaan en nummers naar contacten gekopieerd.
Voel me lekker!!!
pi_14668044
Controleer even dan of het goed gegaan is. Bij mij stonden de achternamen op de plek van de voornamen en de nummers stonden ook niet zoals het hoort.
  zondag 16 november 2003 @ 22:40:07 #188
69406 Qweraz
From United States Of Maasdijk
pi_14686933
jeetje wat een barre telefoon.
Toch nog een paar vraagjes..
Dat MSN via de 3650, wat moet ik me daarbij voorstellen? Werkt dat alleen als je binnen 10 mtr bij je bluetooth dongle vandaan zit?Of ook gewoon via WAP of GPRS ofzo in de straten van.. (vul plaats in)
En het SMS'en? kwestie van wennen zeker?
Stand By While All Your Dreams Are Trampled In The Dust
  maandag 17 november 2003 @ 10:29:19 #189
34929 Aien
Dat moet je ook niet doen...
pi_14693229
quote:
En het SMS'en? kwestie van wennen zeker?

IDD! Ik heb mijne nu sinds... juli, maar ik sms er nu sneller mee dan met mijn vorige telefoons met een *gewoon* toetsenbord. Ik ben der iig nog steeds helemaal blij mee

ennuh, kan je msnen met dat ding? o-0 hoe? waar?

It is not about the things that happen, but about how we decide how to handle them.
  maandag 17 november 2003 @ 13:49:08 #190
69406 Qweraz
From United States Of Maasdijk
pi_14698274
lees het hele topic ff door,
daarin noemt iemand een aantal applicaties op die had erop had geinstallerd

waaronder msn

Stand By While All Your Dreams Are Trampled In The Dust
  vrijdag 30 april 2004 @ 13:20:57 #191
17228 DaafAzuil
Let's paint....
pi_18791049
weet iemand een proggie om een mp3 op je computer te comprimeren alvorens 'm naar m'n 3650 te sturen?
DaafAzuil=Bob.Ross maar die nick is stuk :{
pi_19177177
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 23:48 schreef Anahka2309 het volgende:

Dit probleem heb ik ook! Heb jij dit probleem inmiddels opgelost?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')