quote:Is het erg als ik de puzzelstukjes even niet in elkaar krijg?
Op donderdag 1 mei 2003 18:29 schreef Martijntje81 het volgende:
Dinsdag heb ik de Nokia 3650 gekocht en er gelijk een foto van mijn konijn mee gemaakt.
quote:Even een andere bril opzetten en het is meteen wat duidelijker. Geen bril? Dan helpt naar de opticien gaan vast wel.
Ik heb een vraag aan de Fok!kers.
Dinsdag heb ik de Nokia 3650 gekocht en er gelijk een foto van mijn konijn mee gemaakt.
Nu wil ik deze op de achtergrond van mijn telefoon.
Ik lees heel iets vaags in de handleiding, maar miss kunnen jullie me der een beetje bij helpen.
Tnx alvast
Zal wel ergens onder tools zitten en dan bij standby. IIG daar zit ie bij Nokia 7650
quote:+ Menu
Ik heb een vraag aan de Fok!kers.
Nu wil ik deze op de achtergrond van mijn telefoon.
Ik lees heel iets vaags in de handleiding, maar miss kunnen jullie me der een beetje bij helpen.
Tnx alvast
De rest spreekt voor zich, gewoon daar je foto selecteren (hij kan ook nog in een map staan)
Maar mijn vraag is nu: kan je bijvoorbeeld ook gewoon 5 minuten achterelkaar filmen, zodat je hem gewoon op je PC kan zetten of slaat ie automatisch na 100 Kb af?
quote:Dan zul je een reset logo moeten bestellen. Die kan je hier halen.
Op zondag 18 mei 2003 18:17 schreef Martijntje81 het volgende:
Weet 1 van jullie hoe ik mijn operatorlogo van Orange weer kan terugkrijgen?
Ik had gister een schildpadje gedownload, maar kan nergens in mijn telefoon operatorlogo's vinden
Kunnen jullie me helpen?
quote:Het vreemde was dat ik al 3 filmpjes erin had staan en aardig wat foto's. Toen ging ik laatst een nieuw filmpje maken en kon ik ineens 29 sec lang filmen... dat dit niet eenmalig was bleek uit het 2e filmpje hierna: ook 29 sec. Hoe het mogelijk is weet ik niet.
Op zondag 18 mei 2003 18:24 schreef Calella het volgende:
Je kan met zo'n 3650 ook filmpjes maken van maximaal 100 Kb want dan kan ie nog in een MMS.Maar mijn vraag is nu: kan je bijvoorbeeld ook gewoon 5 minuten achterelkaar filmen, zodat je hem gewoon op je PC kan zetten of slaat ie automatisch na 100 Kb af?
quote:Een Nokia 3650 heeft geen aansluiting voor een datakabel. Dan blijft de bluetooth en infrarood over. En dan raad ik je aan om bluetooth te gebruiken ivm de snelheid.
Op zondag 25 mei 2003 21:21 schreef Calella het volgende:
Wat is beter om te communiceren: een datakabel of een bluetooth adapter? En wat zijn de kosten?
quote:100 MB, HOLY MOTHER OF GOD!!! Dat is groot zeg!!
Op zondag 18 mei 2003 18:31 schreef Martijntje81 het volgende:
Na 100 MB stopt ie, want dan zit zijn geheugen echt vol
Weet jij dat van die operatorlogo toevallig?
vervelende typo
quote:Zoek hier even: http://my-symbian.com/7650/applications/index.php
Op zondag 1 juni 2003 17:55 schreef Bob.Ross het volgende:
*kick*weet iemand hoe ik bijv MSN/ICQ op m'n 3650 krijg??
quote:Wow. En dan zeggen ze dat Nokia menus zo logisch/handig zijn
Op donderdag 1 mei 2003 18:38 schreef KwebeMark het volgende:
+ Menu
+ Instrum.
+ Instell.
+ Telefoon
+ Standby-modus
+ Klik Achtergrondafbeeld.
+ Klik Ja
+ Selecteren waar je foto staat (telefoongeheugen of memory card)
Op mijn Ericsson T300:
+ Menu
+ Instellingen
+ Display
+ Achtergrond
+ Afb. Selecteren
+ klik afbeelding
+ klik yes
of
+ Menu
+ Fun&Games
+ Mijn afbeeldingen
+ klik plaatje
+ klik
+ Achtergrondafb.
quote:achtergrond is echt 't ENIGE op de 3650 wat moeilijk is, vind ik. Die kon ik ook niet vinden, de rest wel
Op zondag 1 juni 2003 18:10 schreef Lamer_Deluxe het volgende:[..]
Wow. En dan zeggen ze dat Nokia menus zo logisch/handig zijn
Op mijn Ericsson T300:
+ Menu
+ Instellingen
+ Display
+ Achtergrond
+ Afb. Selecteren
+ klik afbeelding
+ klik yesof
+ Menu
+ Fun&Games
+ Mijn afbeeldingen
+ klik plaatje
+ klik
+ Achtergrondafb.
quote:Ah, okay
Op zondag 1 juni 2003 18:17 schreef Bob.Ross het volgende:[..]
achtergrond is echt 't ENIGE op de 3650 wat moeilijk is, vind ik. Die kon ik ook niet vinden, de rest wel
Hoewel ik een vriendin probeerde te helpen met haar Nokia goed in te stellen en toen vond ik dingen ook lastig te vinden, maarja, ik ben geen Nokia menus gewend.
Bob Ross is goed BTW veel te vroeg gestorven, heel jammer.
quote:'t zijn altijd de goedzakken die er 't eerst aan gaan
Op zondag 1 juni 2003 18:32 schreef Lamer_Deluxe het volgende:[..]
Ah, okay
Dat was zeker zo'n functie die ze er achteraf een keer bijgeprutst hebben.
Hoewel ik een vriendin probeerde te helpen met haar Nokia goed in te stellen en toen vond ik dingen ook lastig te vinden, maarja, ik ben geen Nokia menus gewend.
Bob Ross is goed BTW
veel te vroeg gestorven, heel jammer.
Ik heb nog wel wat aanpassingsproblemen met m'n 3650, gister gekocht, tering wat een apparaat
Leuk, filmpjes opnemen
quote:Inderdaad, het was altijd zo'n enorm relax'te gast.
Op zondag 1 juni 2003 18:34 schreef Bob.Ross het volgende:
't zijn altijd de goedzakken die er 't eerst aan gaan
quote:Ja, ik had er eens een review over gelezen, inderdaad lekker veel mogelijkheden met dat ding.
Ik heb nog wel wat aanpassingsproblemen met m'n 3650, gister gekocht, tering wat een apparaat![]()
Leuk, filmpjes opnemen
Die toetsenbord layout zal wel even wennen zijn denk ik.
Hoe is het scherm? Heldere kleuren, nog duidelijk in de zon?
(met de topictitel en de vraag opgelost kunnen we er net zo goed een algemeen 3650 topic van maken lijkt mij)
quote:Scherm is fantastisch. Alles lekker duidelijk. Zelfs in de zon.
Op zondag 1 juni 2003 18:43 schreef Lamer_Deluxe het volgende:[..]
Inderdaad, het was altijd zo'n enorm relax'te gast.
[..]Ja, ik had er eens een review over gelezen, inderdaad lekker veel mogelijkheden met dat ding.
(met de topictitel en de vraag opgelost kunnen we er net zo goed een algemeen 3650 topic van maken lijkt mij)
quote:Nice. Het scherm van m'n T300 is lastig te zien in de zon en gloeit lang na (zelfde scherm als een T68i). Maar je kunt hem wel iets van vijf dagen gebruiken voordat je hem weer op moet laden. Hoe lang gaat de batterij van de 3650 ongeveer mee met gemiddeld gebruik?
Op zondag 1 juni 2003 19:15 schreef KwebeMark het volgende:[..]
Scherm is fantastisch. Alles lekker duidelijk. Zelfs in de zon.
quote:Toetsenbord is echt behoorlijk wennen ja.
Op zondag 1 juni 2003 18:43 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
quote:Scherm is enorm duidelijk, blauwe kleuren, in de zon ook goed leesbaar
quote:Zorgen dat je ipv smsjes op je tel. geheugen op je memorycard krijgt.
Op zondag 1 juni 2003 14:17 schreef Bob.Ross het volgende:
weet iemand hoe ik in m'n telefoon kan veranderen dat ie automatisch dat "grotere" geheugen pakt als ik van m'n computer via bluetooth iets kopiër naar m'n phone?
want telkens geeft ie aan dat ie vol zit, maar dat is niet zo
overige
gebruikt geheugen.
quote:thanks
Op zondag 1 juni 2003 21:56 schreef -Frankie- het volgende:[..]
Zorgen dat je ipv smsjes op je tel. geheugen op je memorycard krijgt.
overige
gebruikt geheugen.
quote:
En ik heb net weer iets getest en ik vind het een echt aanrader voor iedereen met een 3650/7650. Namelijk het programma PhoneSecure van WildPalm !!!Dit programma is een soort beveiliging voor je phone op basis van een text berichten (de gewone sms'en dus). Wanneer je dit programma in schakeld draait het op de achtergrond van je GSM en heb je er geen last van. Maar stel dat je GSM gestolen word komt dit programma in werking. Je stuurt dan zo snel mogelijk een SMS naar je phone met een code (::LOCK <paswoord>) en het programma zal het bericht met de code opvangen en zal de phone locken EN een luid sirene aanzetten die niet uit te schakelen is !
De enige manier om de gsm terug bruikbaar te maken is met een berichtje met de unlock code in !
Je moet het dus wel op je phone installen en niet op je MMC kaart
quote:Wow, dat is echt een supergoed idee!
Op zondag 1 juni 2003 22:14 schreef Bob.Ross het volgende:
trouwens hier even een geniale quote van got:
[..]
![]()
En als je de batterij eruit haalt voor een aantal minuten en dan er weer in doet, zou dat alarm dan weer beginnen?
Waarschijnlijk wel denk ik, want je bent normaal gesproken niet je gegevens kwijt als je de batterij eruit haalt.
quote:waarschijnlijk gaat ie ook uit als je de sim eruit haalt, wat natuurlijk de bedoeling is van de dief
Op zondag 1 juni 2003 23:34 schreef Lamer_Deluxe het volgende:[..]
Wow, dat is echt een supergoed idee!
En als je de batterij eruit haalt voor een aantal minuten en dan er weer in doet, zou dat alarm dan weer beginnen?
Waarschijnlijk wel denk ik, want je bent normaal gesproken niet je gegevens kwijt als je de batterij eruit haalt.
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 11:08 schreef Calella het volgende:
Welke geheugenkaart kan er in deze telefoon, Nokia 3650, behalve de originele Nokia memorycard?
quote:Ik denk een MMC kaart.
- knip -
iedereen met een 3650/7650.
- knip -
op je MMC kaart
voor zover je het een "standaard" kabel kan noemen...
Ik denk dat data transport niet echt snel zal zijn...
edit: Weet iemand hoe snel de data overdracht tussen m.b.v. Bluetooth? (tussen PC en nokia 3650)
edit 2: Bluetooth snelheid nokia 3650 <> Pc t.o.v. Infrarood
[Dit bericht is gewijzigd door Dragonetti op 02-07-2003 00:30]
Ik weet dat hij bestaat!
Het is dan software die op .sis eindigt.
Alvast bedankt!
quote:Ik had op deze forum ergens gelezen dat die software nog moest komen. Je moet daar dus even zoeken.
Op maandag 7 juli 2003 15:14 schreef Calella het volgende:
Ik ben op zoek naar een videorecorder voor de nokia 3650 die langer dan 12 seconden kan opnemen per keer.Ik weet dat hij bestaat!
Het is dan software die op .sis eindigt.
Alvast bedankt!
zoek termen: recording video
Maar als je het toestel pas hebt raad ik je aan om eerst te kijken hoe je het toestel formatteerd, reset, (bakcup-ed, zie handleiding), veel voorkomende foutmeldingen....
Agile Lie Detector is a real-time lie detector for your Series 60 mobile phone.
Telling a lie that a person does not dare get caught at is stressful and this form of stress can be detected in one's voice. Being able to meassure the amount of stress certain questions or topics of discussion cause to a person is an effective method of indicating deceit.
Agile Lie Detector meassures the amount of stress caused by lying in a person's voice and displays this information in a graph in real-time. When using the headset Agile Lie Detector provides you with a visual indication of whether or not someone is lying to you.
* WARNING: This software is for entertainment purposes only. This product is not intended for covert use. You must disclose to subjects that they are being submitted to a lie detector test prior to any testing, failing to do so may be against the law in your jurisdiction and is a violation of the terms of use of this software.
Ik wil er ook een kopen om mijn website te vullen, maar ik zit nog meer dan een jaar aan een ander contract vast die ik heb afgesloten voor mijn Samsung T100.
quote:kijk eens eerst op:
Op donderdag 10 juli 2003 21:08 schreef schwa78 het volgende:
Wat kost zo'n Nokia 3650 eigenlijk tegenwoordig?Ik wil er ook een kopen om mijn website te vullen, maar ik zit nog meer dan een jaar aan een ander contract vast die ik heb afgesloten voor mijn Samsung T100.
Ik heb daar voor 290euro 1 kunnen kopen 2mnd oud!, met extra's (extra MMC kaart, extra frontje, dual headset, simlockvrij...)
Een abbo is natuurlijk ook een optie.
Let wel op de volgende nadelen:
Daarin tegen heeft de nokia weer een tig ander voordelen tegenover staan... je moet er alleen wat tijd in besteden, want het toestel heeft zoveel functies doordat je toepassingen kan downloaden en installeren....
[Dit bericht is gewijzigd door Dragonetti op 10-07-2003 23:13]
ik maak de godganse dag foto's van iedereen en alles wat los en vast zit en upload ze naar m'n pc.
vervolgens een website met wachtwoord beveiligd en daar staan al m'n foto's automatisch op voor vrienden enzo
quote:Hoe is die transfer snelhied van blue tooth?
Op donderdag 10 juli 2003 21:59 schreef Bob.Ross het volgende:
och och och wat heb ik al veel schik gehad met m'n 3650+bluetooth, ff simpel een adaptertje voor m'n pc gekochte en voila 't is zo simpelik maak de godganse dag foto's van iedereen en alles wat los en vast zit en upload ze naar m'n pc.
vervolgens een website met wachtwoord beveiligd en daar staan al m'n foto's automatisch op voor vrienden enzo
quote:a. het is super stabiel
Op donderdag 10 juli 2003 22:14 schreef Dragonetti het volgende:[..]
Hoe is die transfer snelhied van blue tooth?
Is het te doen (en stabiel)?
Ik neem aan dat je de type hebt die 10 meter bereik heeft... ik zit er aan te denken om er ook 1 te nemen, ik doe nu alles via IR...
quote:thanx voor de info!! (1sec dat is wel erg snel!, vergeleken met IR)
Op donderdag 10 juli 2003 22:26 schreef Bob.Ross het volgende:[..]
a. het is super stabiel
b. upload snelheid is prima, 1 foto uploaden naar m'n pc duurt 1 seconde
c. 10 meter bereik ja, als ik beneden op de bank zit en ik maak een foto kan ik 'm vandaar heel easy naar m'n pc boven uploaden
quote:die LG W7000 ziet er wel stoer uit:
Op donderdag 10 juli 2003 22:34 schreef Anahka2309 het volgende:
Ik kan niet wachten.....de mijne is onderweg as we speakNet zo lang KPN uitgekafferd totdat ze die bagger LG W7000 terugnamen en ik een 3650 kreeg
Als ik zo snel hier kijk zie ik dat het geen camera heeft en geen uitwisselbaar geheugen (java?).
Maar was het toestel klote of zo...of waren de specs niet naar tevrenheid?
Paar toffe eigenschappen van de nokia
- camera maakt best wel mooie foto's op 640 x 480 voor een GSM
- uitwisselbaar geheugen
- java + symbian!
- blue tooth!
- internet is een soort application / games - walhalla voor nokia! (als ik het zo mag zeggen)
quote:Hij ziet er stoer uit...das dan ook alles.
Op donderdag 10 juli 2003 23:09 schreef Dragonetti het volgende:[..]
die LG W7000 ziet er wel stoer uit:
Als ik zo snel hier kijk zie ik dat het geen camera heeft en geen uitwisselbaar geheugen (java?).
Maar was het toestel klote of zo...of waren de specs niet naar tevrenheid?
LG Nederland ontkent dat de mobiel bestaat. In de praktijk komt dit neer op GEEN software-updates, GEEN ondersteuning, GEEN datakabel. Gesprek met LG was wel grappig....ik had eerst gemaild en gefaxed enzo....werd niet op gereageerd. Dus toen maar gebeld; die pipo daar zoeken; "Nee meneer, die telefoon bestaat niet. Weet u zeker dat u het juiste typenummer heeft?"
Hij loopt regelmatig vast. Gewoon ineens spontaan scherm op zwart of gewoon bevroren.....net alsof t ding draait op Win ME ofzo
Alle andere zaken (Belcompany, T for Telecom, etc) hebben ALLE toestellen van LG uit het assortiment gehaald omdat ze niet betrouwbaar zijn (duh).
Plus inderdaad geen camera en eigenlijk niks extra's. Bellen en gebeld worden.....als je mazzel hebt...
Binnekort Nokia 3650
quote:Dus als ik het goed begrijp: Een toestel met het logo van LG erop dat niet door LG wordt ondersteund?? en dit wordt wel door KPN verkocht??
Op vrijdag 11 juli 2003 09:41 schreef Anahka2309 het volgende:[..]
Hij ziet er stoer uit...das dan ook alles.
LG Nederland ontkent dat de mobiel bestaat. In de praktijk komt dit neer op GEEN software-updates, GEEN ondersteuning, GEEN datakabel. Gesprek met LG was wel grappig....ik had eerst gemaild en gefaxed enzo....werd niet op gereageerd. Dus toen maar gebeld; die pipo daar zoeken; "Nee meneer, die telefoon bestaat niet. Weet u zeker dat u het juiste typenummer heeft?"
![]()
Hij loopt regelmatig vast. Gewoon ineens spontaan scherm op zwart of gewoon bevroren.....net alsof t ding draait op Win ME ofzo
Alle andere zaken (Belcompany, T for Telecom, etc) hebben ALLE toestellen van LG uit het assortiment gehaald omdat ze niet betrouwbaar zijn (duh).
Plus inderdaad geen camera en eigenlijk niks extra's. Bellen en gebeld worden.....als je mazzel hebt...
Binnekort Nokia 3650
Je gaat echt een "cultuur shock" krijgen als je die nokia 3650 in handen hebt...de nokia wil ook wel eens vastlopen na het installeren van applicaties / games die conflicten kunnen hebben met elkaar, maar dat neem je voor lief...
Je zou ook kunnen wachten op de: nokia 6600
Hij ziet er groot uit...maar is in werkelijkheid best wel klein....
quote:Precies. De Primafoon is dus ook nog de enige zaak die die LG-zut nog verkoopt.
Op vrijdag 11 juli 2003 16:29 schreef Dragonetti het volgende:[..]
Dus als ik het goed begrijp: Een toestel met het logo van LG erop dat niet door LG wordt ondersteund?? en dit wordt wel door KPN verkocht??
Kan nie wachten op m'n 3650
Ligt als t meezit morgen of anders maandag op de mat....woohoo
*vreugdedansje*
-update-
Oeh....die 6600 is wel erg klein. Om een of andere vage reden irriteert me dat Ik wil natuurlijk ook geen koelkastmodel maar ik wil m'n telefoon wel zien liggen op 3 meter afstand
quote:Volgens mij is dat er niet.
Op zondag 13 juli 2003 13:56 schreef Bob.Ross het volgende:
weet iemand of er een proggie is om 100 foto's in 1x te uploaden via bluetooth naar m'n pc? 1voor1 duurt langgggggggggggggg
Voor meer foto's naar je pc, gebruik ik gewoon mijn mediareader op de pc. Sneller gaat niet.
bv van sitecom
quote:hoe gaat dat in z'n werk dan?
Op zondag 13 juli 2003 14:04 schreef Skefthem het volgende:[..]
Volgens mij is dat er niet.
Voor meer foto's naar je pc, gebruik ik gewoon mijn mediareader op de pc. Sneller gaat niet.
bv van sitecom
quote:Ik heb bv deze http://www.sitecom.com/product_image.php?product_id=59&size=small
Op zondag 13 juli 2003 14:07 schreef Bob.Ross het volgende:[..]
hoe gaat dat in z'n werk dan?
ALs je veel foto's op je mmc hebt staan, haal je de kaart uit je 3650 plaats heb in dat ding en je krijgt een extra driveletter.
Het is/werkt gewoon als een HD, haal je foto's eraf en/of pleur er wat op (of andere bestanden zoals muziek).
En het ongeveer net zo snel als je eigen HD.
quote:
Op zondag 13 juli 2003 14:12 schreef Skefthem het volgende:[..]
Ik heb bv deze http://www.sitecom.com/product_image.php?product_id=59&size=small
aha nou dat zal inderdaad wel de snelste optie zijn dan ja
ALs je veel foto's op je mmc hebt staan, haal je de kaart uit je 3650 plaats heb in dat ding en je krijgt een extra driveletter.
Het is/werkt gewoon als een HD, haal je foto's eraf en/of pleur er wat op (of andere bestanden zoals muziek).En het ongeveer net zo snel als je eigen HD.
quote:Je kan toch bestanden markeren (dus "mark all") en dam versturen toch? of kan je geen map met daarin alle foto's versturen?
Op zondag 13 juli 2003 13:56 schreef Bob.Ross het volgende:
weet iemand of er een proggie is om 100 foto's in 1x te uploaden via bluetooth naar m'n pc? 1voor1 duurt langgggggggggggggg
Ik zit dus te denken deze te halen:
Met deze Multi Memory reader/writer leest en schrijft u moeiteloos alle bestaande type mediakaartjes zoals Compact Flash (CF), Smart Media, Memory Stick, Secure Digital, Multi Media Card en Micro Drive naar de computer. Compact Flash is het meeste gebruikste type Flash geheugen. Dit type Flash card wordt o.a. gebruikt in digitale cameras, MP3-spelers en PDAs. De Smart Media card is kleiner dan een creditcard en door dit gunstige formaat wordt deze kaart hoofdzakelijk gebruikt in PDAs. Met een datasnelheid van 600~900Kb/s kunt u zeer al deze memory cards lezen en beschrijven. Door gebruik te maken van de Windows verkenner kunt u eenvoudig met een enkele muisbeweging bestanden van en naar alle aanwezige media kopiëren.
sweex prijs: 17,95¤
Binnenkort leverbaar
Waarschijnlijk wel sneller dan stuk voor stuk 100 foto's kopieren
Hij is veel kleiner dan ik had gedacht:
Ik heb hem op een zipdisk gezet voor een impressie... hij werkt nog best wel snel ook (11mb in 25sec van HD naar MMC kaart schrijven)...
sorry voor de slechte kwaliteit foto... ik heb maar 1 digitale camera...en tis geen super camera
quote:Hoe krijg je dat laatste voor elkaar? Ik heb n Bluetooth-adapter aan mn pc hangen. Werkt op zich goed (PC Suite, etc) maar zodra ik iets van mn mobiel (via Bluetooth) naar mn pc wil sturen krijg ik gelijk "Sending failed".
Op donderdag 10 juli 2003 22:26 schreef Bob.Ross het volgende:[..]
a. het is super stabiel
b. upload snelheid is prima, 1 foto uploaden naar m'n pc duurt 1 seconde
c. 10 meter bereik ja, als ik beneden op de bank zit en ik maak een foto kan ik 'm vandaar heel easy naar m'n pc boven uploaden
Hij vindt mn pc wel maar versturen doet ie dus niet.
Andersom wel; als ik in dat Bluetooth-gebeuren iets in de Public Folder mik krijg ik het gelijk op mn mobiel in de Inbox
quote:misschien heb je hier wat aan, allemaal van allaboutsymbian.com ?
Op dinsdag 15 juli 2003 23:48 schreef Anahka2309 het volgende:[..]
Hoe krijg je dat laatste voor elkaar? Ik heb n Bluetooth-adapter aan mn pc hangen. Werkt op zich goed (PC Suite, etc) maar zodra ik iets van mn mobiel (via Bluetooth) naar mn pc wil sturen krijg ik gelijk "Sending failed".
Andersom wel; als ik in dat Bluetooth-gebeuren iets in de Public Folder mik krijg ik het gelijk op mn mobiel in de Inbox
info 1
info 2
info 3 (met sublinks)
info 4
info 5
info 6
nu heb ik ook de links voor mezelf bijelkaar mocht ik een bluetooth adapter aanschaffen
1) hoe krijg ik in godsnaam een mp3 op mijn 3650 die ik dan ook echt kan afspelen? Ik had een mp3 geupload naar mijn geluidclips folder. Heel gek is dat ie em bewaard als een .wav file. En ik zie die mp3 of .wav alleen maar via mijn Nokia PC suite maar niet op mijn telefoon zelf.. afspelen is dus out of the question.
2) mij is het ook nog niet gelukt om filmpjes langer dan 15 seconde te maken, wel jammer want de grap is juist als je er een lange film van kunt maken.
3) Waar kan ik ringtones vinden die voor deze telefoon geschikt is? Via I-Mode? of via bepaalde sites?
4) zijn er hier mensen die ook gebruik maken van de I-Mode versie? (ik dus).
5) E-mailen wil me niet lukken. Ik heb al mijn planet (ADSL) mailbox instellingen ingevuld; je kan ze ook uploaden via de PC Suite maar ik krijg geen verbinding. Het heeft denk ik te maken met een inbel nummer ofzo? Wie helpt me verder?
Verder wil ik alleen nog opmerken dat je eens moet gaan SMS-en met dat ding als je hem nog nooit in je handen hebt gehad.. ik stuurde gisteren een SMS naar mijn vriendin " ik hou van je" .. heb daar echt minuuuuuten over gedaan.. zoeken zoeken naar die letters hahaha
verder houd ik hem met 2 handen vast als ik SMS dat is wel grappig, geeft je telefoon een hele andere vorm..
quote:hier kan je de mp3 player downloaden voor je nokia 3650. Dit is de oorspronkelijke site waar je heel veel software kan downloaden voor je mobiel (symbian / java / ...) ongeveer 95% = trial en ongeveer 5% = freeware...
1) hoe krijg ik in godsnaam een mp3 op mijn 3650 die ik dan ook echt kan afspelen? Ik had een mp3 geupload naar mijn geluidclips folder. Heel gek is dat ie em bewaard als een .wav file. En ik zie die mp3 of .wav alleen maar via mijn Nokia PC suite maar niet op mijn telefoon zelf.. afspelen is dus out of the question.
Na installatie van dit software de mp3's kopieren in een subdirectory bijvoorbeeld (/others/mp3 bijvoorbeeld) en dan via de playlist van de mp3go de mp3's toevoegen... (kwaliteit is niet te best...mono...)
quote:- lees alleen de post van de topicstarter hier
2) mij is het ook nog niet gelukt om filmpjes langer dan 15 seconde te maken, wel jammer want de grap is juist als je er een lange film van kunt maken.
- mail de topicstarter hier: camcorder@hermitclub.com (dit e-mail adres geeft hij ergens aan het einde )
- iets meer uitleg vind je hier in de laatste post
- vervolgens als je de gecapturede filmpjes wilt converteren, kan je hier de software downloaden
quote:hier bijvoorbeeld, meer kan je misschien hier vinden
3) Waar kan ik ringtones vinden die voor deze telefoon geschikt is? Via I-Mode? of via bepaalde sites?
quote:ik helaas niet, maar als je in deze forum duikt dan misschien vind je in forum wel wat.
4) zijn er hier mensen die ook gebruik maken van de I-Mode versie? (ik dus).
quote:Ik heb het eens voor de gein op mijn GX-10 gedaan hele tijd geleden, maar hoe het bij de nokia 3650 weet ik nog niet... misschien de link vraag 4...?
5) E-mailen wil me niet lukken. Ik heb al mijn planet (ADSL) mailbox instellingen ingevuld; je kan ze ook uploaden via de PC Suite maar ik krijg geen verbinding. Het heeft denk ik te maken met een inbel nummer ofzo? Wie helpt me verder?
[qoute]
Verder wil ik alleen nog opmerken dat je eens moet gaan SMS-en met dat ding als je hem nog nooit in je handen hebt gehad.. ik stuurde gisteren een SMS naar mijn vriendin " ik hou van je" .. heb daar echt minuuuuuten over gedaan.. zoeken zoeken naar die letters hahaha
verder houd ik hem met 2 handen vast als ik SMS dat is wel grappig, geeft je telefoon een hele andere vorm..
[/qoute]
had ik eerst ook... nu 1 hand en steeds sneller en sneller...tis wennen ja...
Ze hadden specs van de 3650 in de nokia 7650 moeten stoppen en de specs van de 7650 in de nokia 3650... je kan helaas (nog) niet alles hebben...
quote:Bluetooth is WEL mogelijk! *zucht...*
Op vrijdag 18 juli 2003 16:28 schreef amsterdam19 het volgende:
ik heb m nu net 1,5uur. echt tof toestel. zijn er al veel accesoires te koop? de verkoper zei dat bluetooth niet mogelijk was. en dat die ene draadloze headset dus niet eropkandie bruin/goude die ook in t boekje staat
maar als iemand weet waar ik die frontjes kan kopen. tell me!
quote:Dat zijn die frontjes van Nokia zelf, ik vind dat gele frontje
Op vrijdag 18 juli 2003 23:48 schreef KwebeMark het volgende:[..]
Bluetooth is WEL mogelijk! *zucht...*
En frontjes zijn al wel te koop. In ieder geval wel bij de Belcompany.
quote:Ik kon toen ik hem kocht, kiezen uit geel of grijs (blauw was helaas op). Ik heb voor geel gekozen. Zou je die dan niet als frontje kunnen kopen?
Op zaterdag 19 juli 2003 19:02 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Dat zijn die frontjes van Nokia zelf, ik vind dat gele frontje
maar dat kan je nergens krijgen ook niet bij Nokia.
quote:bedoel je deze:
Op vrijdag 18 juli 2003 16:28 schreef amsterdam19 het volgende:
ik heb m nu net 1,5uur. echt tof toestel. zijn er al veel accesoires te koop? de verkoper zei dat bluetooth niet mogelijk was. en dat die ene draadloze headset dus niet eropkandie bruin/goude die ook in t boekje staat
maar als iemand weet waar ik die frontjes kan kopen. tell me!
als je deze bedoelt, klik voor de gein op het plaatje, en scroll naar beneden
quote:Hoe is de kwalitiet van die foto's kun je er misschien 1 plaatsen?
Op donderdag 10 juli 2003 21:59 schreef Bob.Ross het volgende:ik maak de godganse dag foto's van iedereen en alles wat los en vast zit en upload ze naar m'n pc.
bvd
quote:Ik wil er zelfs wel 4 voor je plaatsen
Op maandag 21 juli 2003 20:20 schreef Cosma-Shiva het volgende:[..]
Hoe is de kwalitiet van die foto's kun je er misschien 1 plaatsen?
bvd
Dit soort foto's kan je met de 3650 maken.
quote:Thanks, mooi!
Op maandag 21 juli 2003 23:19 schreef Dragonetti het volgende:
hier vind je ook wat foto's
Ik heb voor de cover (zat stof op) een doek gebruikt gevolg krasjes (zie je verder niks van) Maar het display zelf, zat ook stof, wilde ik weghalen en nu zaten er wat vinger afdrukken of (zag je ook niks van) ik haalde deze weg, maar de afdrukken zijn streepen geworden (nog niks aan de hand) Maar er is vast een betere manier van schoon maken??
quote:Niet je tjop doek gebruiken
Op dinsdag 22 juli 2003 22:35 schreef Ajaxno1 het volgende:
ff vraagje hoe maken jullie het display schoon?Ik heb voor de cover (zat stof op) een doek gebruikt gevolg krasjes (zie je verder niks van) Maar het display zelf, zat ook stof, wilde ik weghalen
en nu zaten er wat vinger afdrukken of (zag je ook niks van) ik haalde deze weg, maar de afdrukken zijn streepen geworden (nog niks aan de hand) Maar er is vast een betere manier van schoon maken??
quote:Hier heb ik ook last van. Heb hem ook schoongemaakt, je ziet er niks van totdat de zon er op schijnt of door bepaalde lichtinval. Er zijn vast speciale doekjes ergens te koop die je bijv. gebruikt voor het schoonmaken van bepaalde oppervlaktes?
Op dinsdag 22 juli 2003 22:35 schreef Ajaxno1 het volgende:
ff vraagje hoe maken jullie het display schoon?Ik heb voor de cover (zat stof op) een doek gebruikt gevolg krasjes (zie je verder niks van) Maar het display zelf, zat ook stof, wilde ik weghalen
en nu zaten er wat vinger afdrukken of (zag je ook niks van) ik haalde deze weg, maar de afdrukken zijn streepen geworden (nog niks aan de hand) Maar er is vast een betere manier van schoon maken??
Benieuwd of iemand het weet.
quote:Heb nog nergens last van (en ben toch verzekerd).
Op woensdag 23 juli 2003 13:20 schreef KwebeMark het volgende:[..]
Hier heb ik ook last van. Heb hem ook schoongemaakt, je ziet er niks van totdat de zon er op schijnt of door bepaalde lichtinval. Er zijn vast speciale doekjes ergens te koop die je bijv. gebruikt voor het schoonmaken van bepaalde oppervlaktes?
Benieuwd of iemand het weet.
Maar toch die vingers erop zijn imo niet goed en er moet toch wel iets voor zijn om schoon te maken.
Stel je hebt
-blue tooth adapter
-PC internet vernbinding adsl
-Nokia 3650
Kan je dan 'surfen' op je mobiele telefoon mbv de internetverbinding die de PC heeft gemaakt?
quote:Dat kan je instellen. Open 'Diensten', 'Opties', 'Instellingen', 'Stand. toegangspunt' hier moet je dan de verbinding kiezen (dus gprs of die voor bellen)
Op zaterdag 26 juli 2003 11:33 schreef bojaaper het volgende:
Klopt het dat wappen van je resterende belminuten afgaat, ipv dat er extra kosten bij komen?
quote:Mja dat was niet echt de vraag.. Gprs gebruiken kost extra, bovenop je abbo, maar WAP gaat gewoon van je belminuten af, is dat waar of niet?
Op zaterdag 26 juli 2003 15:41 schreef KwebeMark het volgende:[..]
Dat kan je instellen. Open 'Diensten', 'Opties', 'Instellingen', 'Stand. toegangspunt' hier moet je dan de verbinding kiezen (dus gprs of die voor bellen)
quote:spoiler:
Op zaterdag 26 juli 2003 16:33 schreef bojaaper het volgende:[..]
Mja dat was niet echt de vraag.. Gprs gebruiken kost extra, bovenop je abbo, maar WAP gaat gewoon van je belminuten af, is dat waar of niet?
quote:ja dat kan ik heb dat ook met mijn 3650 het werkt alleen niet met de standaard browser dus je moet doris of opera installeren
Op vrijdag 25 juli 2003 16:13 schreef R_B het volgende:
FF een vraagjeStel je hebt
-blue tooth adapter
-PC internet vernbinding adsl
-Nokia 3650Kan je dan 'surfen' op je mobiele telefoon mbv de internetverbinding die de PC heeft gemaakt?
Maak een nieuwe accesspoint
connection name : bluetooth
databearer: gprs
accesspoint name: none
username: none
prompt password: no
authentication: secure
gateway ip address: 0.0.0.0
en dat is alles je doet nu je bluetooth aan en bij je browser kies je als verbinding bluetooth en werken maar gratis via je adsl
quote:Cool ga ik morgen is proberen
Op zaterdag 26 juli 2003 20:52 schreef None_More_Black het volgende:[..]
ja dat kan ik heb dat ook met mijn 3650 het werkt alleen niet met de standaard browser dus je moet doris of opera installeren
Maak een nieuwe accesspoint
connection name : bluetooth
databearer: gprs
accesspoint name: none
username: none
prompt password: no
authentication: secure
gateway ip address: 0.0.0.0en dat is alles je doet nu je bluetooth aan en bij je browser kies je als verbinding bluetooth en werken maar gratis via je adsl
Forums:
De onderste 3 forums zijn nette forums waarbij het niet toegstaan is om over gehacke applicaties en games te hebben, maar je kan er gigantisch veel info vinden:
allaboutsymbian.com
mobiledia.com
symbian.info
Web winkels met veel accesoires:
nl.expansys.us
mobileplaza.nl
Software (legaal bedrijven e.d.):
Software voor de nokia (kijk hier alleen wat je kan vinden en voor applicatie / game info, daarna kijk je bijvoorbeeld in de yahoo-groups of op het cd zelf)
handango.com (hier staat veel!)
my-symbian.com (hier staat ook veel!)
epocware.com
psiloc.com
(GOEDE ontwikkelaars bedrijf voor het symbian besturingssysteem, al deze programma's staan op het CD in full versie)
symbianware.com
(nog een GOEDE ontwikkelaars bedrijf voor het symbian besturingssysteem, bijna al deze programma's staan op het CD in full versie, kijk hier voor SMART LAUNCHER een hele GOEDE applicatie)
fexplorer
(hier staat maar 1 programma, maar wel een van de BETER file explorers en het is FREEWARE!)
nokia codes:
*#06# IMEI Nummer
*#0000# Software Versie
*#7370# formatteren telefoon geheugen
(het MMC kaartje formatteren gaat op een andere manier, zie handleiding, dat is heel simpel trouwens)
* LET OP!
Als je het telefoon geheugen gaat formatteren, moet je eerst het extra geheugen kaartje formatteren als je daarop programma's hebt staan. Als je namenlijk eerst je telefoon geheugen formatteerd zonder het geheugen te formatteren, dan start het telefoon niet op en krijg je een foutmelding. Dit komt doordat er op het geheugen kaartje programma's staan die nog op 1 of andere manier gekoppeld zijn met je telefoon!
Ik heb dit namenlijk al meegemaakt, het was simpel te verhelpen door geheugen kaartje eruit te halen en telefoon weer aan te doen.
Het geheugen kaartje krijg je gewoon weer werkend door het te wissen in een MMC reader. (die ik wel heb maar als je die niet hebt dan kan je je geheugen kaart niet gebruiken totdat hij gewist is...)
Bespaar je zelf die ellende door:
1 - EERST backup maken
2 - geheugen kaart formatteren
3 - telefoon formatteren
(in de forums worden formatteren en resetten doorelkaar gehaald hou daar wel een beetje rekening mee, voorbeeld)
Het geheugen kaartje kan je altijd formatteren zonder daarbij rekening te houden met andere zaken, doe je eigen wel een pleziertje maak een backup, zie handleiding.
* LET OP!
installeer het programma wildskinz NIET zie onderstaande links:
(ik heb dit programma nooit geinstalleerd maar liep tijdens het surfen in allaboutsymbian.com per ongeluk tegen aan...bespaar je die ellende)
topic 1
topic 2
topic 3
[Dit bericht is gewijzigd door Dragonetti op 28-07-2003 01:53]
quote:U zult geen ongewenste foto's van mooie dames maken.
Op zondag 27 juli 2003 12:46 schreef bojaaper het volgende:
Wie weet hoe je het geluidje dat je hoort als je een foto maakt kan uitzetten, zonder het profiel te veranderen in stil....??
quote:sssst
Op zondag 27 juli 2003 12:52 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
U zult geen ongewenste foto's van mooie dames maken.
quote:Wat ik probeerde te zeggen dat je dan als verbinding moet kiezen: diegene waarmee je belt ipv de gprs verbinding. Pas dan gaat het van je belminuten af. Je kan het handig controleren: als je gaat wappen mag er geen G linksboven verschijnen, maar een D.
Op zaterdag 26 juli 2003 16:33 schreef bojaaper het volgende:[..]
Mja dat was niet echt de vraag.. Gprs gebruiken kost extra, bovenop je abbo, maar WAP gaat gewoon van je belminuten af, is dat waar of niet?
quote:Thnx
Op zondag 27 juli 2003 14:22 schreef KwebeMark het volgende:[..]
Wat ik probeerde te zeggen dat je dan als verbinding moet kiezen: diegene waarmee je belt ipv de gprs verbinding. Pas dan gaat het van je belminuten af. Je kan het handig controleren: als je gaat wappen mag er geen G linksboven verschijnen, maar een D.
gewoon ff de phone openmaken
bij mij ging dat erg easy, dan dat glazen plaatje er ff afhalen en schoonmaken en weer in elkaar zetten
mijne is super schoon
3650
Maarre weet iemand nou hoe je het geluidje dat je hoort als je een foto maakt uit kunt zetten??
quote:Glazen plaatje????
Op zondag 27 juli 2003 15:04 schreef Bob.Ross het volgende:
oh 't schoonmaken van de achterkant van 't venster is heel easygewoon ff de phone openmaken
bij mij ging dat erg easy, dan dat glazen plaatje er ff afhalen en schoonmaken en weer in elkaar zetten
mijne is super schoon
quote:neu enige manier die ik weet, is dus door 'm op stil te zetten, maarja dat wil je niet, dus ik weet 't nie
Op zondag 27 juli 2003 16:08 schreef bojaaper het volgende:
Hmm als ik mn bluetooth dongle heb zal ik ook is wat uploaden.
Maarre weet iemand nou hoe je het geluidje dat je hoort als je een foto maakt uit kunt zetten??
De beste programma's:
De onderstaande andwoordapparaten kreeg ik niet aan de praat jullie misschien wel, zo ja...dan heb je mazzel, want dit soort programma's besparen je geld!!
Welke kunnen jullie mij aanraden of zit er niet zoveel verschil tussen?
quote:Ik heb een bluetooth adapter van sitecom bij de dixons gekocht. ¤ 49,99
Op maandag 28 juli 2003 09:18 schreef R_B het volgende:
Misschien een klein beetje offtopic, maar welke bluetooth dongle gebruiken jullie in combinatie met je nokia 3650 en je pc?Welke kunnen jullie mij aanraden of zit er niet zoveel verschil tussen?
quote:Same here....werkt goed. Wel erg duur voor zo'n klein rotding
Op maandag 28 juli 2003 15:18 schreef KwebeMark het volgende:[..]
Ik heb een bluetooth adapter van sitecom bij de dixons gekocht. ¤ 49,99
werkt toppie
quote:Hej, je had het een paar posts eerder over een glazen plaatje, welke bedoel je.
Op maandag 28 juli 2003 16:53 schreef Bob.Ross het volgende:
oei ik heb een bluetooth adapter bij mycom gekocht voor 30 eurowerkt toppie
quote:al je de telefoon écht open maak, dus niet alleen de achterkant van je telefoon, dus zover openmaken dat je de achterkant van je toetsenbord enzo kan zien
Op maandag 28 juli 2003 17:14 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Hej, je had het een paar posts eerder over een glazen plaatje, welke bedoel je.
hoop dat 't plaatje 't doet, ik ben eten nu...
quote:Duh, dat is gewoon de front cover bedoel je???. Ik heb het echt over het scherm zelf, dus waarop het beeld komt
Op maandag 28 juli 2003 17:57 schreef Bob.Ross het volgende:[..]
al je de telefoon écht open maak, dus niet alleen de achterkant van je telefoon, dus zover openmaken dat je de achterkant van je toetsenbord enzo kan zien
beetje zoals dit:
[afbeelding]
dan zie je dat het venster er los op ligt en je die er af kan halen, als je dat "glazen plaatje" er af haalt zie je dat er aan de achterkant allemaal stof op zit, nou dát haal je er dan vanafhoop dat 't plaatje 't doet, ik ben eten nu...
quote:daar heb ik 't ook over hoor
Op maandag 28 juli 2003 21:12 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Duh, dat is gewoon de front cover bedoel je???. Ik heb het echt over het scherm zelf, dus waarop het beeld komt
quote:Dat zit vast bij mij
Op dinsdag 29 juli 2003 16:13 schreef Bob.Ross het volgende:[..]
daar heb ik 't ook over hoor
quote:Kan dit ook met KPN Hi-Profile? Volgens mij niet namelijk.....ik kan t nie vinden iig.
Op zondag 27 juli 2003 14:22 schreef KwebeMark het volgende:[..]
Wat ik probeerde te zeggen dat je dan als verbinding moet kiezen: diegene waarmee je belt ipv de gprs verbinding. Pas dan gaat het van je belminuten af. Je kan het handig controleren: als je gaat wappen mag er geen G linksboven verschijnen, maar een D.
Bij mij komt er dus een G te staan en geen D...
quote:en? heb je 'm al?
Op vrijdag 8 augustus 2003 21:23 schreef R_B het volgende:
Vandaag de postbode geweest...Niemand thuis
Morgen afhalen.....
Ben benieuwd....
Vanochtend gehaald....
Echt een hele gave telefoon...
Ik had alleen 1 probleem...
Ik zit een beetje te kutten met contacten toevoegen/wijzigen etc...
Toen maar eens een fototje schieten..(geluidje is wel leuk trouwens als je een foto maakt...)
ik zie die optie realone staan...aanklikken video selecteren...zegt ie ineens geheugen vol.....
wat een crap...
Nu speelt hij ineens wel die video's af...heel vreemd...
Maar het is wel wennen zeg....moet ff alles een beetje doorkrijgen...en dan zo snel mogelijk een usb bluetooth dongle kopen....dan kan ik er wat games opzetten...en plaatjes terugzetten op mijn pc...
Ik heb boulderdash gezien...die lijkt mij heel gaaf...(dan moet je van die diamanten verzamelen...speelde ik vroeger op de msx)
quote:en zorg er vooral voor dat je van nokia.nl ff een update voor die camera download, dan kan je namelijk met geluid opnemen.
Op zaterdag 9 augustus 2003 22:49 schreef R_B het volgende:
hehe....Vanochtend gehaald....
Echt een hele gave telefoon...
Ik had alleen 1 probleem...
Ik zit een beetje te kutten met contacten toevoegen/wijzigen etc...
Toen maar eens een fototje schieten..(geluidje is wel leuk trouwens als je een foto maakt...)
ik zie die optie realone staan...aanklikken video selecteren...zegt ie ineens geheugen vol.....
wat een crap...Nu speelt hij ineens wel die video's af...heel vreemd...
Maar het is wel wennen zeg....moet ff alles een beetje doorkrijgen...en dan zo snel mogelijk een usb bluetooth dongle kopen....dan kan ik er wat games opzetten...en plaatjes terugzetten op mijn pc...
quote:Heb de update net geleeched....
Op zondag 10 augustus 2003 11:45 schreef Bob.Ross het volgende:[..]
en zorg er vooral voor dat je van nokia.nl ff een update voor die camera download, dan kan je namelijk met geluid opnemen.
Niet te geloven dat dat standaard nie kan![]()
Dan kan ik de foon eindelijk updaten...
en dan ff wat leuke spelletjes installeren....
quote:psies, ik heb zooooooo onwijs veel plezier van die bluetooth gehad, dat wil je niet weten gewoon, ech top
Op zondag 10 augustus 2003 13:05 schreef R_B het volgende:[..]
Heb de update net geleeched....
Nu alleen vd week ff bluetooth usb dongle kopen....Dan kan ik de foon eindelijk updaten...
en dan ff wat leuke spelletjes installeren....
Alleen op t-mobile kan je alleen maar wallpapers downloaden voor ericson telefoon en 1 andere...maar nog niet voor nokia....
quote:Ik heb gewoon een foto gemaakt van wat vrienden van mij +mezelf en die gebruik ik als achtergrond
Op zondag 10 augustus 2003 13:41 schreef R_B het volgende:
Ik wil trouwens ook die t-mobile afbeelding nog vervangen....Alleen op t-mobile kan je alleen maar wallpapers downloaden voor ericson telefoon en 1 andere...maar nog niet voor nokia....
Hoe vervang ik het grote in mijn geval t-mobile logo in mijn scherm...naar een normaal plaatje...
Ik heb al met afbeelding in instellingen zitten wijzigen..
maar dan zie je het plaatje maar heel even na de startup...
Wie helpt mij?
quote:Je gaat naar Instrumenten>>Instellingen>>Telefoon>>Standby-modus>>Achtergrondafbeelding, dan klik je met die joystick op ja, dan kan je kiezen welke achtergrondafbeelding je wilt
Op maandag 11 augustus 2003 09:10 schreef R_B het volgende:
Oke, misschien ff een hele domme vraag..maar ik heb het tot nu toe nergens anders kunnen vinden....Hoe vervang ik het grote in mijn geval t-mobile logo in mijn scherm...naar een normaal plaatje...
Ik heb al met afbeelding in instellingen zitten wijzigen..
maar dan zie je het plaatje maar heel even na de startup...Wie helpt mij?
quote:geen idee, tijdje geleden zonden ze 't uit op a2000, maar van mij mogen ze 't zo elke dag gaan herhalen, dan ga ik 't zéker kijken+opnemen
Op maandag 11 augustus 2003 11:10 schreef R_B het volgende:
Ik dank u zeer bobGaan ze jouw shows trouwens ooit nog herhalen??? of weet ik veel welk kanaal???
Eindelijk naar een beetje gekut de sitecom bluetooth adapter met telefoon aan de praat...
Eerst eigenwijs de bijgeleverde software van cdrom geinstalleerd...nooit doen natuurlijk....zag mijn telefoon wel maar pairing ging niet...
Na de update drivers ging het perfect...
Toen nokia pc suite geinstalleerd....ff wat files overgezonden...
Toen was het te laat en ben ik naar bed gegaan...
Moet vanavond nog ff de update installeren trouwens...
En dan ff kijken naar een browser zodat ik via mijn internet verbinding van mij pc kan internetten op mijn mobiel.....
Adres uitgaande server: authsmtp.vizzavi.nl
inkomende mailserver: pop3.vizzavi.nl
Gebruik SMTP-authenticatie: ja (aanvinken)
Gebruik aanmeldingsgegevens van Postvak IN: nee (niet aanvinken)
Gebruikersnaam: je vodafone (vizzavi) gebruikersnaam
Wachtwoord: je vodafone (vizzavi) wachtwoord
Cool !!! het kan dus wel !!!
edit: inkomende servert toegevoegd...
[Dit bericht is gewijzigd door MrLunk op 20-08-2003 10:08]
de plaatjes zijn door het script alleen wel iets verkleind...
van: 7640x480 naar 400x300
de originelen zijn echter ook goed strak !
Ik zal hier geen links geven omdat dat niet mag maar voor deze foon zijn dus heeel veeeel applicaties en games gewoon gratis te vinden op allerlij ´Groups´ (hint hint)
owja ennuh er is een update voor de video recorder zodat je ook geluid bij je fillumpie kunt opnemen:
hier is de pagina waar de update staat...
http://nokia-asia.com/nokia/0,5184,5371,00.html
Morgenochtend kan ik 'm ophalen dus IK KAN NIET WACHTEN!
Wat een onwijs relaxt toestel! Alleen had die kutmycom de bluetooth dongle niet meer op voorraad Nou moet ik wachten tot maandag godverdomme.
iemand dit probleem ook gehad en kunnen oplossen?
Bij mij ziet Nokia de boel als Connected als ik in My Bluetooth Places een Connect doe met een serial connection.
Vind sowieso die Nokia-software erg bagger...en draaien gelijk tig processen mee enzo. Maar goed...
weet er per ongeluk ook iemand of er een manier is om in een keer mijn gehele inbox leeg te halen, er staan nu 493 berichten in en het is best veeeeel werk om per berichtje te verwijderen...
quote:Het is vaak simpeler dan je denkt
Op dinsdag 26 augustus 2003 16:05 schreef Gnorf het volgende:
wow, 1000X dank
quote:Met die berichtjes zeker wel, vorige keer heb ik 300 keer op c => ok moeten klikken, maar dat met bluetooth en serial connection was me denk ik niet gelukt (was er al twee dagen mee bezig)
Op dinsdag 26 augustus 2003 16:06 schreef Anahka2309 het volgende:[..]
Het is vaak simpeler dan je denkt
quote:Er kan geen datakabel op een Nokia 3650. Je kan alleen gegevens uitwisselen naar je pc via infrarood of bluetooth.
Op zaterdag 30 augustus 2003 20:07 schreef Martijntje81 het volgende:
Wie van jullie weet een site, waar ik een datakabel online kan bestellen voor de Nokia 3650?
Tnx
Voor bluetooth heb je een bluetooth usb dongle nodig en voor infrarood een infrarood port.
Een file explorer
Mp3 speler
Gameboy emulator met spellen
FTP client
Webbrowser, ook met fok! forum .
MSN/ICQ client
Diverse java spellen.
En wat ik persoonlijk wel cool vind, fmsx een MSX emulator .
Erg leuk speeltje, tijd voor een 128MB MMC!
quote:deze raad ik je ook aan:
Op vrijdag 5 september 2003 13:30 schreef HeatWave het volgende:
Zo, ik heb hem nu een paar weken en heb er al vrij veel op staan:Een file explorer
Mp3 speler
Gameboy emulator met spellen
FTP client
Webbrowser, ook met fok! forum.
MSN/ICQ client
Diverse java spellen.En wat ik persoonlijk wel cool vind, fmsx een MSX emulator
.
Erg leuk speeltje, tijd voor een 128MB MMC!
system tools
extended profiles
task manager
zeker als je een grotere MMC gaat halen...
System tools heb ik idd ook al, al is die niet HEEL functioneel vind ik, alleen het ram compressen en de reset functie is wel ok.
Extended profiles zal ik eens naar kijken, wel wat van gelezen maar niet echt in verdiept nog, waar gebruik je dat het meest voor?
Task manager is toch redelijk overbodig of biedt dat meer dan dat ik er van verwacht?
In de handleiding staat dat het mogelijk is om de foto's die je gemaakt het per email (of bluetooth, MMS en infrarood) te verzenden. Alleen staat deze mogelijkheid er bij mij niet tussen.
Email op zich is helemaal ingevuld en werkt ook, maar ik krijg 'm niet als mogelijkheid te zien wanneer ik een foto wil verzenden.
Iemand een idee hoe ik dit op zou kunnen lossen?
Al zou je wel een plaatje moeten kunnen mailen als attachment opzich. Heb me er nog niet mee bezig gehouden zal eens stoeien in de loop van de dag..
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 15:15 schreef HeatWave het volgende:
Tnx.
Extended profiles zal ik eens naar kijken, wel wat van gelezen maar niet echt in verdiept nog, waar gebruik je dat het meest voor?
hiermee kan je je profielen aanzetten op bepaalde tijden, dus tril tussen 09:00 en 16:00 en hardste geluid een paar minuten voordat je weer uit bed moet of zo...dan weet je zeker dat je alarm daadwerkelijk af gaat ook al heb je een "stille" profiel...Task manager is toch redelijk overbodig of biedt dat meer dan dat ik er van verwacht?
Dit gebruikte ik om processen die zich in het geheugen afspelen af te sluiten en daarna geheugen te "comprimeren", om zo geheugen vrij te maken. Als je met zo min mogelijk geheugen toch snel je programma's wilt opstarten dan kon je hiermee elke programma toevoegen aan je favorieten zonder dat het teveel geheugen in neemt. Andere programma's zoals active desk e.d. vreten teveel geheugen!!
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 09:15 schreef Maerycke het volgende:
Sinds kort ben ik ook in het bezit van dit wonderschone toestel, maar nu heb ik wel een vraagje voor de kenners:In de handleiding staat dat het mogelijk is om de foto's die je gemaakt het per email (of bluetooth, MMS en infrarood) te verzenden. Alleen staat deze mogelijkheid er bij mij niet tussen.
Dus als ik het goed begrepen heb dan kan je geen foto's versturen omdat die opties er niet bij staan!?!?! ...best wel bizar...
- je kan nieuwe een software update doen (flashen)
- formatteren en alles opnieuw installeren (misschien heb je teveel geinstalleerd en zijn er conflicten tussen bepaalde programma's...)
- een filemanager installeren, bij alle filemanagers kan je verzenden (BT , infrarood..etc). Dus na installatie van een filemanager kan je hoogstwaarschijnlijk weer bestanden zenden dus ook foto's via die filemanager...dan heb je in iedere geval met een beetje geluk iets...
quote:Je kiest dan verzenden > multimedia
Op vrijdag 12 september 2003 09:15 schreef Maerycke het volgende:
Sinds kort ben ik ook in het bezit van dit wonderschone toestel, maar nu heb ik wel een vraagje voor de kenners:In de handleiding staat dat het mogelijk is om de foto's die je gemaakt het per email (of bluetooth, MMS en infrarood) te verzenden. Alleen staat deze mogelijkheid er bij mij niet tussen.
Email op zich is helemaal ingevuld en werkt ook, maar ik krijg 'm niet als mogelijkheid te zien wanneer ik een foto wil verzenden.
quote:Zou het niet weten, volgens mij staat de naam erbij mij wel bij...
Op zondag 14 september 2003 13:14 schreef knollo het volgende:
Hoi,
Na heel wat sparen heb ik gisteren ook de nokia 3650 gekocht. Ik heb een vraagje: als ik een berichtje krijg, staat de naam van de afzender er niet bij, enkel het telefoonnummer. Toch zijn het nummers die opgeslagen zijn in mijn telefoonboek, zowel op mijn phone alsook op mijn MMC. Weet iemand hoe ik dit oplos?![]()
Groetjes
Hoe lang gaat het duren voordat de virus scanner voor dit soort telefoons uitkomt...
En een ander vraagje, je kan de telefoon recoveren.. Nu staat het hele OS + applicaties op een chip in de telefoon (correct me if I'm wrong). Is deze chip nu ook te bereiken door applicaties die kwaad zouden kunnen, want dan wordt het wel erg makkelijk om virussen te schrijven..
quote:Ik weet niet of ik je helemaal goed begrepen maar tijdens het formatteren bijvoorbeeld verwijder je alleen alle applicaties, contacten in het telefoongeheugen, games...etc en wordt alles weer in default terug gezet, dit doet me dus denken dat het OS gedeelte "geheel afgeschermd" is... dit weet ik dus niet 100% zeker en of het je vraag je wel beantwoord...
Op zondag 14 september 2003 13:54 schreef Ajaxno1 het volgende:
Trouwens, ik vraag me toch af..Hoe lang gaat het duren voordat de virus scanner voor dit soort telefoons uitkomt...
En een ander vraagje, je kan de telefoon recoveren.. Nu staat het hele OS + applicaties op een chip in de telefoon (correct me if I'm wrong). Is deze chip nu ook te bereiken door applicaties die kwaad zouden kunnen, want dan wordt het wel erg makkelijk om virussen te schrijven..
quote:Idd, dat bedoel ik.
Op zondag 14 september 2003 14:48 schreef Dragonetti het volgende:[..]
Ik weet niet of ik je helemaal goed begrepen maar tijdens het formatteren bijvoorbeeld verwijder je alleen alle applicaties, contacten in het telefoongeheugen, games...etc en wordt alles weer in default terug gezet, dit doet me dus denken dat het OS gedeelte "geheel afgeschermd" is... dit weet ik dus niet 100% zeker en of het je vraag je wel beantwoord...
Want stel ze maken een virus die de recovery chip molt, dan heb je imo een groot probleem
quote:Lees deze topic: Caller ID problems even door, het sluit niet precies aan op je probleem maar het leek er wel op...
Op zondag 14 september 2003 15:00 schreef knollo het volgende:
Please,
weet niemand hoe ik de naam kan zien als ik een berichtje krijg? Het is zo vervelend als ik niet weet van wie een bericht komt. Ik heb echt al vanalles geprobeerd maar vind de oplossing niet.
quote:Ik denk dat het niet zo makkelijk gaat, ik probeer me chip in 2 lagen voor te stellen:
Op zondag 14 september 2003 15:18 schreef Ajaxno1 het volgende:Idd, dat bedoel ik.
Want stel ze maken een virus die de recovery chip molt, dan heb je imo een groot probleem
laag 1 = OS (kaal) + default instellingen.
laag 2= alles wat je erop kan installeren.
Die 2 lagen moeten haast wel gescheiden zijn omdat anders elke pippo m.b.v nokia SDK heel erg simpel je OS kan verneuken.
Laag 1 kan je alleen "verneuken" dmv het flashen en daar moest je volgens mij speciale apparatuur voor hebben.
Laag 2 kan alleen lezen wat laag 1 heeft zoeits als een soort JAVA beveiliging? (het niet zomaar kunenn schrijven)
Of mijn bovenstaande beredenering klopt weet ik dus niet , maar als er geen "scheiding" was dan hadden we alleen soort "blaster" voor de nokia gehad lijkt mij...
edit: nu schiet me ineens te binnen dat je niet eens in het OS hoeft te zitten voor een "blaster"- achtig idee...maar je als je de OS wilt deleten of disabelen...dan wel lijkt mij...
Ik heb wel van situaties gelezen dat je m.b.v het programma wildskinz je OS flink in de war kon schoppen, op het All About Symbian Forum , maar m.b.v. (format) krijg je je OS gewoon terug (wel kaal)...
[Dit bericht is gewijzigd door Dragonetti op 14-09-2003 15:41]
quote:Het lijkt me idd dat ze bij Nokia/Symbian er idd wel over na gedacht hebben. Anders kan het zomaar zijn dat ze ineens heeeel veel telefoons terug gaan krijgen voor reparatie omdat een of andere nerd of Nokia hater leuk dacht te zijn.
Op zondag 14 september 2003 15:34 schreef Dragonetti het volgende:Groot verhaal
Om deze reden pas ik ook op met wat ik download, je weet immers maar nooit
Mijn vraag is: komt er niet binnenkort een nieuwe versie of een nieuw toestel uit, zodat ik na een maand alweer achterloop, wat dus niet de bedoeling is?
De 3300 en Ngage weet ik trouwens.... Whats up with those?
tnx
quote:Ja, dan kan je voor de Nokia 6600 gaan:
Op maandag 15 september 2003 00:12 schreef jwstoop het volgende:
Mensen, op 7 november loopt mijn (t-mobile) abonnement af. Nu wil ik die verlengen en dan met wat bijbetalen de 3650 nemen.Mijn vraag is: komt er niet binnenkort een nieuwe versie of een nieuw toestel uit, zodat ik na een maand alweer achterloop, wat dus niet de bedoeling is?
tnx
quote:
Op maandag 15 september 2003 00:12 schreef jwstoop het volgende:
Mensen, op 7 november loopt mijn (t-mobile) abonnement af. Nu wil ik die verlengen en dan met wat bijbetalen de 3650 nemen.Mijn vraag is: komt er niet binnenkort een nieuwe versie of een nieuw toestel uit, zodat ik na een maand alweer achterloop, wat dus niet de bedoeling is?
tnx
Beschikbaar:
Gepland in het 4de
kwartaal van 2003
Als je wacht heb je dus hoogstwaarschijnlijk:
- betere camera
- veel betere scherm
- misschien stereo playback
- normale toetsen
- meer intern geheugen
- nieuwere OS - versie & Java versie
Maar als je niet wilt wachten is de 3650 ook het enige wat me "irriteerde" aan de 3650:
- geen stereo playback =>
- slechte toetsen lay out =>
- MMC onder batterij =>
Die laatste 2 dingen kom je wel overheen...maar geen stereo...foei !!
quote:Klopt in grote lijnen. Het OS kun je zelf niets aan doen, ook niet met een data-kabel. Dat moet een Nokia Service Punt voor je doen (en daar werk ik
Op zondag 14 september 2003 15:34 schreef Dragonetti het volgende:Groot verhaal.
Maar een 'format' (terug naar fabrieksinstellingen) doet inderdaad niet meer dan wat de naam aangeeft; de software wordt niet gewijzigd, de telefoon wordt weer zoals hij uit de fabriek rolde.
M'n batterij zat los ofzo, dus elke keer als ik hem neerlegde ging ie uit. Dus wou ik de batterij vast zetten. Maar terwijl ik een SMS'je aan het verzenden ben (dus de telefoon is hem al aan het verzenden). Zet ik hem uit
Nu blijft er in het hoofdscherm de hele tijd het "Ik ben een SMS" aan het versturen icoon staat, ook nadat ik een nieuwe SMS heb verzonden....
quote:Verwijderen uit Outbox?
Op dinsdag 16 september 2003 15:21 schreef Ajaxno1 het volgende:
Vaag probleem...M'n batterij zat los ofzo, dus elke keer als ik hem neerlegde ging ie uit. Dus wou ik de batterij vast zetten. Maar terwijl ik een SMS'je aan het verzenden ben (dus de telefoon is hem al aan het verzenden). Zet ik hem uit
Nu blijft er in het hoofdscherm de hele tijd het "Ik ben een SMS" aan het versturen icoon staat, ook nadat ik een nieuwe SMS heb verzonden....
quote:Thnx, nog ff en ik wou de boel reseten!
Op dinsdag 16 september 2003 16:26 schreef KwebeMark het volgende:[..]
Verwijderen uit Outbox?
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 17:02 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Thnx, nog ff en ik wou de boel reseten!
Kan ook .
Blijft een cool toestel .
Ik heb nu een 6610 en het is weer tijd om mijn abo te verlengen. Ik kan 2 dingen doen:
1 jaar verlengen en elke maand ipv ¤47,- maar ¤29.50 betalen aan abonnementskosten
of
1 jaar verlengen en een 3650 (erbij) nemen voor ¤49,95 en elke maand gewoon ¤47,- betalen
WAT MOET IK DOEN??? wat zouden jullie doen?
quote:helemaal speciaal voor jou:
Op vrijdag 19 september 2003 23:25 schreef jwstoop het volgende:
geen reacties?
- 6610 en minder abbo kosten
- 3650 meer abbo kosten
verschil 6610 - 3650
- camera (+ video camera)
- geheugen uitbreiding
- scherm van 3650 is wat groter (+betere resolutie?)
- 3650 heeft snellere processor (dacht ik
- 3650 kan ook symbian applicaties aan
- minpunt 3650 geenstereo geluid / MMC kaar onder accu./ keypad is rond
Als je echt perse een andere toestel nu wilt hebben dan is de 3650 wel een goede EN leuke...maar als je geduld hebt wacht je op 6600...
(de 6600 zal waarschijnlijk "precies" hetzelfde zijn als de 3650 maar zonder de minpunten van 3650...)
en de 6600 zal een betere / nieuwere OS hebben...
Ik wil een afspraak elke week terug laten komen, maar em maar 1 keer invoeren. Weten jullie hoe dit moet?
quote:slaap slaap
Op maandag 13 oktober 2003 14:10 schreef Omnifacer het volgende:
Over de agendafunctie:Ik wil een afspraak elke week terug laten komen, maar em maar 1 keer invoeren. Weten jullie hoe dit moet?
En deze: http://silverapp1.mycom.nl/MyCom/Store/productdetailedinfo.do?productID=35060&productType=1 kan tot 100 meter afstand. Ondersteund de Nokia 3650/60 dit ook?
quote:Volgens mij wel, ik heb ook zo'n ding....
Op donderdag 23 oktober 2003 20:18 schreef Snooby het volgende:
Is er al iemand die de opvolger van de nokia 3650 , de 3660, heeft?En deze: http://silverapp1.mycom.nl/MyCom/Store/productdetailedinfo.do?productID=35060&productType=1 kan tot 100 meter afstand. Ondersteund de Nokia 3650/60 dit ook?
quote:Uhm, telefoonboek aanmaken ?
Op zaterdag 15 november 2003 22:54 schreef Manos18 het volgende:
Ik zit met een probleem.
Heb dus de 3650 sinds een paar dagen.
Maar zie nu alleen een nummer van diegene die belt en geen naam en bij berichten precies hetzelfde,wie weet hoe ik dit kan veranderen???
quote:
En het SMS'en? kwestie van wennen zeker?
IDD! Ik heb mijne nu sinds... juli, maar ik sms er nu sneller mee dan met mijn vorige telefoons met een *gewoon* toetsenbord. Ik ben der iig nog steeds helemaal blij mee
ennuh, kan je msnen met dat ding? o-0 hoe? waar?
waaronder msn
Dit probleem heb ik ook! Heb jij dit probleem inmiddels opgelost?quote:Op dinsdag 15 juli 2003 23:48 schreef Anahka2309 het volgende:
Hoe krijg je dat laatste voor elkaar? Ik heb n Bluetooth-adapter aan mn pc hangen. Werkt op zich goed (PC Suite, etc) maar zodra ik iets van mn mobiel (via Bluetooth) naar mn pc wil sturen krijg ik gelijk "Sending failed".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |