abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10166187
Ik voel me net een klein kind. En aan de reacties van anderen te merken vinden zij dat ook.

What's in a name? That wich we call rose by any other name would smell as sweet - Shakespeare
  vrijdag 2 mei 2003 @ 20:30:06 #177
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_10166205
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 20:04 schreef pink_panter het volgende:

[..]

Dat is juist het probleem.. dat kan ik niet meer kan ook niet meer helder denken of wat dan ook.. ik weet dat ik geen domme dingen meer mag doen, maar waarom is dat zo aantrekkelijk.. helemaal nxi meer willen voelen... Gewoon helemaal weg zijn van deze wereld. die voor mij de laaste jaren alleen maar ellende heeft gebracht ipv leuke goeie dingen.. Waarom moet ik ziek zijn en me bejaard voelen.. en moe zijn en pijn hebben... Waarom moet ik vaak ruzie met vriendje hebben om domme dingen.. Waarom..

Probeer iig eens al je problemen op papier te schrijven, geloof me dit heeft mij altijd wel geholpen.

Op zich is een lijstje met problemen enorm confronterend maar elke keer een probleem van het lijstje schrappen als je deze hebt overwonnen is heerlijk.

er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
pi_10166210
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 20:29 schreef Lanai het volgende:
Ik voel me net een klein kind. En aan de reacties van anderen te merken vinden zij dat ook.

Wat dan ?
I'm just a dreamer, I dream my life away ,I'm just a dreamer, who dreams of better days
pi_10166249
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 20:30 schreef amnesiac het volgende:

[..]

Probeer iig eens al je problemen op papier te schrijven, geloof me dit heeft mij altijd wel geholpen.

Op zich is een lijstje met problemen enorm confronterend maar elke keer een probleem van het lijstje schrappen als je deze hebt overwonnen is heerlijk.

Ik heb dat al een paar x gedaan opgschreven.. maar dat werkt vaak niet of half in ieder geval niet zoals ik wil en meestal... kan ik met alles redelijk goed omgaan maat soms wordt alles te veel en komt alles weer boven... laten wehet ook maar op hormomen houden...
I'm just a dreamer, I dream my life away ,I'm just a dreamer, who dreams of better days
  vrijdag 2 mei 2003 @ 20:33:43 #180
54031 Levensgenieter
De Grijzen komen eraan!!!!!!!!
pi_10166298
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 20:17 schreef pink_panter het volgende:

[..]

thnx,...en het accepteren dat is pas moeilijk.. probeer ik al 4 jaar.. zal beetje uitleggen 4 jaar geleden kreeg ik ziekte van pfeiffer,, en daar aan heb ik een soort van ME over gehouden.. en dat is moeilijk om te accepteren omdat ik vaak ziek ben, minder leuke dingen kan doen enzo!
maar het gaat al ff ietjes beterder... en ga proberen helder te denken...

Dat het beter gaat is toch mooi

Dat de situatie niet zo erg is dat het niet altijd erg blijft

En vaak is het zo dat je ff moet uitzieken. En als het jaren duurt dat is klote. Maar daarna kan je wel dubbel zo hard gaan leven. En de geleden schade gaan inhalen dus

Zolang er maar zicht is op herstel

[Dit bericht is gewijzigd door Levensgenieter op 02-05-2003 20:35]

ADOS: soms zeg je dat gewoon. En soms geloof je niets dan duisternis. En hoe moet je dan verder?
  vrijdag 2 mei 2003 @ 20:34:43 #181
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_10166322
en ik voel me in de war.... net nu ik zin had in weekend ..

tis niet leuk meer zo...wil gewoon lekker rustig hebben nu...

05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  vrijdag 2 mei 2003 @ 20:35:51 #182
4774 DuchessX
DuchessX
pi_10166347
Ik voel me raar, leeg, verdrietig. Mijn ex gaat verhuizen, ik vermoed naar zijn vriendin in Engeland en om de een of andere manier stemt het mij verdrietig dat hij dan echt onbereikbaar is. Een definitieve streep onder ons verleden. Vreemd hoor
#geen
pi_10166352
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 20:30 schreef pink_panter het volgende:

Wat dan ?

mjah lastig uit te leggen...
merkte het gewoon aan hoe ze tegen me praatten..
What's in a name? That wich we call rose by any other name would smell as sweet - Shakespeare
  vrijdag 2 mei 2003 @ 20:42:12 #184
54031 Levensgenieter
pi_10166457
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 20:36 schreef Lanai het volgende:

[..]

Heb je het over Fok
ADOS: soms zeg je dat gewoon. En soms geloof je niets dan duisternis. En hoe moet je dan verder?
pi_10166676
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 20:42 schreef Levensgenieter het volgende:

Heb je het over Fok

Nee, m'n vriendje en een paar anderen. Niet op het forum
pi_10166688
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 20:33 schreef Levensgenieter het volgende:

[..]

Dat het beter gaat is toch mooi

Dat de situatie niet zo erg is dat het niet altijd erg blijft

En vaak is het zo dat je ff moet uitzieken. En als het jaren duurt dat is klote. Maar daarna kan je wel dubbel zo hard gaan leven. En de geleden schade gaan inhalen dus

Zolang er maar zicht is op herstel

ik zal nooit zo kunne leven als andeen leven blijf altijd vermoeid en pijn in mijn spieren houden enzo helaas.. maar er zijn wel genoeg dingen die ik wel kan... mja het is moeilijk geen diploma enz.. dus met werk zoeken dubbel zo moeilijk
  vrijdag 2 mei 2003 @ 20:53:36 #187
54031 Levensgenieter
pi_10166692
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 20:52 schreef Lanai het volgende:

[..]

Nee, m'n vriendje en een paar anderen. Niet op het forum

Ahzo
pi_10166715
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 20:36 schreef Lanai het volgende:

[..]

Dat is kut.. je komt hier meestal om anderen te helpen en geholpen te worden! maar als er wat is je kan altijd mij mailen of wat dan ook sterkte

mijn reactie slaat nergens op voortaan eerst alles ff lezen! maar het is nog steeds kut als je vriendje en de rest zo denkt..

vrijdag 2 mei 2003 @ 20:59:40 #189
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_10166832
Ik heb zin om rond te springen op deze muziek, gewoon opzich het luisteren naar mooie muziek laat me echt een STUK beter voelen.. Morgen zie ik sweek, waar ik echt heel veel zin in heb en morgen ga ik ook nog eens naar Spinvis. De dag daarop heb ik een stapel films van hier tot Tokyo die ik allemaal mag gaan bekijken. Yeah! .

Kon ik nog maar een weekje vakantie hebben .

Achja, het gaat dus stukken beter maar ik ben wel emotioneel.. En ik heb eigenlijk ook wel zin om even te huilen..

Ik zie wel. .

pi_10166873
Hmm één iemand heeft al excuses aangeboden
pi_10166881
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 21:01 schreef Lanai het volgende:
Hmm één iemand heeft al excuses aangeboden
Gaat de goeie kant uit
pi_10166944
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 21:02 schreef pink_panter het volgende:

Gaat de goeie kant uit

Jah Voel me ook alweer beter. Maar het is de hele dag al wisselvallig eigenlijk. Door kleingheidjes schiet het van het ene naar het andere uiterste
pi_10166982
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 21:05 schreef Lanai het volgende:

[..]

Jah Voel me ook alweer beter. Maar het is de hele dag al wisselvallig eigenlijk. Door kleingheidjes schiet het van het ene naar het andere uiterste

Heel herkenbaar heb ik dus ook al de hele dag.. zo is het ff goed blij met mijn nieuwe oorbellen.. zo gaat het het fout ruzie met vriendje.. en zie ik de bus van hun werk in de stad staan.. durfde er niet heen enzo.. ergens gaan zitten zat zo te trillen dat soort dingen
  vrijdag 2 mei 2003 @ 21:09:54 #194
54031 Levensgenieter
pi_10167042
Ik heb teveel energie

Heb zin om in een drukke discotheek/club als een gek tekeer te gaan

Moet mijn energie kwijt. Al die energie die ik erg lang heb opgespaart.

Een ding dat ik doe is de muziek keihard zetten. Dan stroomt vanzelf een gedeelte weg.

VOEL ME DUS GOED

Alleen nog een actief leven leiden en ik ben helemaal tevreden. Meer doen met mijn energie

pi_10167090
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 21:09 schreef Levensgenieter het volgende:
Ik heb teveel energie

Heb zin om in een drukke discotheek/club als een gek tekeer te gaan

Moet mijn energie kwijt. Al die energie die ik erg lang heb opgespaart.

Een ding dat ik doe is de muziek keihard zetten. Dan stroomt vanzelf een gedeelte weg.

VOEL ME DUS GOED

Alleen nog een actief leven leiden en ik ben helemaal tevreden. Meer doen met mijn energie

ik zou zeggen ga lekker op stap en gek doen !!!
fijn dat je je goed voelt..

Bij wie mag ik onder de dekens.. de lucht is zwart.. en gaat onweren...

vrijdag 2 mei 2003 @ 21:13:28 #196
1405 addicted_to_jellybeans
Nieuwsgierig Aagje
pi_10167117
Volgens mij een goede verkoudheid opgelopen want mijn oren zitten een beetje dicht heel irri
We are the weirdo's mr - The Craft
  vrijdag 2 mei 2003 @ 21:15:40 #197
54031 Levensgenieter
pi_10167166
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 21:12 schreef pink_panter het volgende:

[..]

ik zou zeggen ga lekker op stap en gek doen !!!
fijn dat je je goed voelt..

Bij wie mag ik onder de dekens.. de lucht is zwart.. en gaat onweren...

Vandaag zou ik naar de discotheek gaan die onder het Roda Stadion ligt. Maar de mensen waarmee ik zou gaan die zijn naar Amsterdam geweest. En wij wonen in Limburg. Dus ze zijn helemaal half dood gezopen.

Maar soon ga ik dus weer actief deelnemen aan het uitgaansleven

pi_10167195
ik voel me beetje chagrijnig...en waarom...ik heb eigenlijk geen idee...
pi_10167314
Bekaf en moe.

Ik denk dat ik zo lekker een dvd'tje ga kijken en daarna lekker slapen

Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  vrijdag 2 mei 2003 @ 21:23:25 #200
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_10167344
Ik ben moe, maar voldaan. Het was fijn om mijn opa te zien en hij zal heel rustig inslapen en daar voel ik me ok bij.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')