quote:Probeer iig eens al je problemen op papier te schrijven, geloof me dit heeft mij altijd wel geholpen.
Op vrijdag 2 mei 2003 20:04 schreef pink_panter het volgende:[..]
Dat is juist het probleem.. dat kan ik niet meer kan ook niet meer helder denken of wat dan ook.. ik weet dat ik geen domme dingen meer mag doen, maar waarom is dat zo aantrekkelijk.. helemaal nxi meer willen voelen... Gewoon helemaal weg zijn van deze wereld. die voor mij de laaste jaren alleen maar ellende heeft gebracht ipv leuke goeie dingen.. Waarom moet ik ziek zijn en me bejaard voelen.. en moe zijn en pijn hebben... Waarom moet ik vaak ruzie met vriendje hebben om domme dingen.. Waarom..
Op zich is een lijstje met problemen enorm confronterend maar elke keer een probleem van het lijstje schrappen als je deze hebt overwonnen is heerlijk.
quote:Wat dan ?
Op vrijdag 2 mei 2003 20:29 schreef Lanai het volgende:
Ik voel me net een klein kind. En aan de reacties van anderen te merken vinden zij dat ook.
quote:Ik heb dat al een paar x gedaan opgschreven.. maar dat werkt vaak niet of half in ieder geval niet zoals ik wil
Op vrijdag 2 mei 2003 20:30 schreef amnesiac het volgende:[..]
Probeer iig eens al je problemen op papier te schrijven, geloof me dit heeft mij altijd wel geholpen.
Op zich is een lijstje met problemen enorm confronterend maar elke keer een probleem van het lijstje schrappen als je deze hebt overwonnen is heerlijk.
quote:Dat het beter gaat is toch mooi
Op vrijdag 2 mei 2003 20:17 schreef pink_panter het volgende:[..]
thnx,...en het accepteren dat is pas moeilijk.. probeer ik al 4 jaar.. zal beetje uitleggen 4 jaar geleden kreeg ik ziekte van pfeiffer,, en daar aan heb ik een soort van ME over gehouden.. en dat is moeilijk om te accepteren omdat ik vaak ziek ben, minder leuke dingen kan doen enzo!
maar het gaat al ff ietjes beterder... en ga proberen helder te denken...
Dat de situatie niet zo erg is dat het niet altijd erg blijft ![]()
En vaak is het zo dat je ff moet uitzieken. En als het jaren duurt dat is klote. Maar daarna kan je wel dubbel zo hard gaan leven. En de geleden schade gaan inhalen dus ![]()
Zolang er maar zicht is op herstel ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Levensgenieter op 02-05-2003 20:35]
tis niet leuk meer zo...wil gewoon lekker rustig hebben nu...
quote:mjah lastig uit te leggen...
Op vrijdag 2 mei 2003 20:30 schreef pink_panter het volgende:Wat dan ?
quote:Heb je het over Fok
Op vrijdag 2 mei 2003 20:36 schreef Lanai het volgende:[..]
mjah lastig uit te leggen...
merkte het gewoon aan hoe ze tegen me praatten..
quote:Nee, m'n vriendje en een paar anderen. Niet op het forum
Op vrijdag 2 mei 2003 20:42 schreef Levensgenieter het volgende:Heb je het over Fok
quote:ik zal nooit zo kunne leven als andeen leven blijf altijd vermoeid en pijn in mijn spieren houden enzo helaas.. maar er zijn wel genoeg dingen die ik wel kan... mja het is moeilijk geen diploma enz.. dus met werk zoeken dubbel zo moeilijk
Op vrijdag 2 mei 2003 20:33 schreef Levensgenieter het volgende:[..]
Dat het beter gaat is toch mooi
Dat de situatie niet zo erg is dat het niet altijd erg blijft
En vaak is het zo dat je ff moet uitzieken. En als het jaren duurt dat is klote. Maar daarna kan je wel dubbel zo hard gaan leven. En de geleden schade gaan inhalen dus
Zolang er maar zicht is op herstel
quote:Ahzo
Op vrijdag 2 mei 2003 20:52 schreef Lanai het volgende:[..]
Nee, m'n vriendje en een paar anderen. Niet op het forum
quote:Dat is kut.. je komt hier meestal om anderen te helpen en geholpen te worden! maar als er wat is je kan altijd mij mailen of wat dan ook sterkte
Op vrijdag 2 mei 2003 20:36 schreef Lanai het volgende:[..]
mjah lastig uit te leggen...
merkte het gewoon aan hoe ze tegen me praatten..
mijn reactie slaat nergens op voortaan eerst alles ff lezen! maar het is nog steeds kut als je vriendje en de rest zo denkt..
Kon ik nog maar een weekje vakantie hebben
.
Achja, het gaat dus stukken beter maar ik ben wel emotioneel.. En ik heb eigenlijk ook wel zin om even te huilen..
Ik zie wel.
.
quote:Gaat de goeie kant uit
Op vrijdag 2 mei 2003 21:01 schreef Lanai het volgende:
Hmm één iemand heeft al excuses aangeboden
quote:Jah
Op vrijdag 2 mei 2003 21:02 schreef pink_panter het volgende:Gaat de goeie kant uit
quote:Heel herkenbaar heb ik dus ook al de hele dag.. zo is het ff goed blij met mijn nieuwe oorbellen.. zo gaat het het fout ruzie met vriendje.. en zie ik de bus van hun werk in de stad staan.. durfde er niet heen enzo.. ergens gaan zitten zat zo te trillen dat soort dingen
Op vrijdag 2 mei 2003 21:05 schreef Lanai het volgende:[..]
Jah
Voel me ook alweer beter. Maar het is de hele dag al wisselvallig eigenlijk. Door kleingheidjes schiet het van het ene naar het andere uiterste
Heb zin om in een drukke discotheek/club als een gek tekeer te gaan ![]()
Moet mijn energie kwijt. Al die energie die ik erg lang heb opgespaart.
Een ding dat ik doe is de muziek keihard zetten. Dan stroomt vanzelf een gedeelte weg.
VOEL ME DUS GOED ![]()
Alleen nog een actief leven leiden en ik ben helemaal tevreden. Meer doen met mijn energie
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 21:09 schreef Levensgenieter het volgende:
Ik heb teveel energieHeb zin om in een drukke discotheek/club als een gek tekeer te gaan
Moet mijn energie kwijt. Al die energie die ik erg lang heb opgespaart.
Een ding dat ik doe is de muziek keihard zetten. Dan stroomt vanzelf een gedeelte weg.
VOEL ME DUS GOED
Alleen nog een actief leven leiden en ik ben helemaal tevreden. Meer doen met mijn energie
Bij wie mag ik onder de dekens.. de lucht is zwart.. en gaat onweren...
quote:Vandaag zou ik naar de discotheek gaan die onder het Roda Stadion ligt. Maar de mensen waarmee ik zou gaan die zijn naar Amsterdam geweest. En wij wonen in Limburg. Dus ze zijn helemaal half dood gezopen.
Op vrijdag 2 mei 2003 21:12 schreef pink_panter het volgende:[..]
ik zou zeggen ga lekker op stap en gek doen !!!
fijn dat je je goed voelt..Bij wie mag ik onder de dekens.. de lucht is zwart.. en gaat onweren...
Maar soon ga ik dus weer actief deelnemen aan het uitgaansleven
Ik denk dat ik zo lekker een dvd'tje ga kijken en daarna lekker slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |