quote:Inderdaad flikker de tv het raam uit... Ik kijk (bijna) nooit meer tv... alleen als @home het leuk vind mij internet weer eens ff plat te leggen
Op zaterdag 3 mei 2003 09:53 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Oh dus ik zit goed hier met m'n opmerking over die sneue lui die over iets zeuren waar ze in principe helemaal geen last van hoeven te hebben...
quote:Ik snap niet dat jij kunt beschrijven wat er in een clip gebeurt. Ik heb nog nooit een clip gezien op TMF. D'r zit altijd zo'n enorm beeldvullende brabbelbox voor.
Op donderdag 1 mei 2003 17:21 schreef InsomnianDancer het volgende:
Alleen maar van die domme rapmuziek met nog dommere 'videoclips' waarin zo'n gast met een vijf kilowegende van bladgoud voorziene ketting om z'n nek wat domme zinnetjes zit uit te kramen. Op de achtergrond pronkt een gehuurde Mercedes of een Aston Martin.En dan denk je alles gehad te hebben, komt er een of andere domme chat onder het beeld doorrollen *Operator hoe ist?* *{plaatsnaam} RULEZZ}* *Iemand uit omgeven [plaats]*
Damn, wat een triest zooi zeg
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.I rest my case (en zap verder)
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
kneuzenkermis
ik accepteer de cookies.
quote:en de Box natuurlijk... maar goed, als ik een clippie wil zien download ik hem wel of ga ik ff kijken op de artiest z'n site of hij daar te zien is.
Op zaterdag 3 mei 2003 12:42 schreef WAT het volgende:[..]
eeehm misschien omdat mtv en tmf de enigste muziekzenders in nederland zijn?
Het wordt een beetje een uitgekauwd topiconderwerp om maar weer eens te zeggen dat je TMF en MTV kut vindt, wat moeten wij met die info? Die sms-shit bestaat omdat er een markt voor is. Als jij je stoort aan die balken dan zap je toch naar iets anders toe, niemand die je verplicht om te kijken. Overigens zijn die smsdingen voornamelijk gewoon wanneer ze random clipjes uitzenden en niet tijdens programma's waarin gepresenteerd wordt (Movie Factory, Mental Theo e.d.)
Doe Maar zong 20 jaar geleden al: er zit een knop op je tv, die helpt zo uit de puree
Ik vind het echt een geniaal concept.
Ik bedoel ze zitten daar echt in de vergadering zo van: "Hoe kloppen we die kids nog meer geld uit hun zak..."
quote:helemaal mee eens, die lui verdienen bakken met geld met die duizenden sms'jes, wat populair gedoe vd moderators en iedereen is om.
Op maandag 5 mei 2003 10:34 schreef PiperMaru het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt, maar het is wel ontzettend slim van TMF, geld verdienen met nix!Ik vind het echt een geniaal concept.
Ik bedoel ze zitten daar echt in de vergadering zo van: "Hoe kloppen we die kids nog meer geld uit hun zak..."
De mensen die er zo hard om janken vind ik gewoon sneu. Als er niks op tv is kan je iig mensen uitlachen ter vermaak.
Ben al dat gejank van de nuchtere Nederlander over de BrEeZaH-zooi een beetje zat. We weten het wel, elke dag krijg je 10 dezelfde reacties MeT ZuLkE LeTtErS. Klik 1 keer op een CU2 profiel van de gemiddelde 15-jarige en je leest je half dood met die caps en kleine letters. Maar daar heb ik 1 woord voor: BOEIE. Als je je muil erover zou houden zou niemand er last van hebben, nu komen allemaal mensen meeklagen over hoe erg het allemaal wel niet is.
Je kan wel blijven janken, maar ontwijken is de beste oplossing. Ik heb naast dit topic al dagen geen KuTzInNeN GeZiEn!
Mijn tip, zoals in mijn post hierboven: ontwijk, met de hedendaagse afstandsbedieningen, die voortvloeien uit geweldig snelle lasertechnologie, kan je in een fractie van een seconde naar een ander kanaal gaan. Gebruik dat, het is er niet voor niets
quote:Ik heb 'n bril met; vergroot wat meer
Op maandag 5 mei 2003 10:02 schreef sop het volgende:[..]
Ik snap niet dat jij kunt beschrijven wat er in een clip gebeurt. Ik heb nog nooit een clip gezien op TMF. D'r zit altijd zo'n enorm beeldvullende brabbelbox voor.
kneuzenkermis
ik accepteer de cookies.
flikker toch op halve zoolquote:Op maandag 5 mei 2003 10:17 schreef MikeyMo het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop