quote:Hij wil waarschijnlijk alleen een afspraakje langs de a 12 maken...
Op donderdag 1 mei 2003 23:03 schreef slashyou het volgende:[..]
Snel nog even posten voor de ban ingaat ...
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:kreator. mail.
Op donderdag 1 mei 2003 22:58 schreef Kreator het volgende:
slashyou. mail.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
grapje
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 23:04 schreef slashyou het volgende:[..]
Dat loopt uit op een ranzige discussie over de sloffen van de bruidegom
quote:Deze post is wel ban-waardig lijkt me
Op donderdag 1 mei 2003 23:04 schreef qbus het volgende:[..]
Hij wil waarschijnlijk alleen een afspraakje langs de a 12 maken...
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Zolang je maar in je auto komt
Op donderdag 1 mei 2003 23:05 schreef slashyou het volgende:[..]
Deze post is wel ban-waardig lijkt me
ik accepteer de cookies.
quote:
ik accepteer de cookies.
quote:Uitlokken!
Op donderdag 1 mei 2003 23:06 schreef GizartFRL het volgende:
Wie had die auto ook alweer met dat matras achterin?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Aanvraag voor ban. Slotje. Ban.
ik accepteer de cookies.
quote:Maar dan...
Op donderdag 1 mei 2003 23:08 schreef Kreator het volgende:[..]
Aanvraag voor ban. Slotje. Ban.
quote:Nee, alleen het flame niveau van de post aangegeven!
Op donderdag 1 mei 2003 23:08 schreef Kreator het volgende:[..]
Aanvraag voor ban. Slotje. Ban.
quote:*zoekt BAN knopje*
Op donderdag 1 mei 2003 23:09 schreef qbus het volgende:[..]
Maar dan...
Dat betekend dat..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Ik weer een e-mail adres moet aanmaken
Op donderdag 1 mei 2003 23:09 schreef qbus het volgende:[..]
Maar dan...
Dat betekend dat..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Fijn dat je me er zo bijnaaid.....
Op donderdag 1 mei 2003 23:09 schreef slashyou het volgende:[..]
Nee, alleen het flame niveau van de post aangegeven!
Fout gemod. mod af.
quote:Uitlokker!
Op donderdag 1 mei 2003 23:10 schreef GizartFRL het volgende:[..]
*zoekt BAN knopje*
quote:hey, thats /me
Op donderdag 1 mei 2003 23:10 schreef qbus het volgende:[..]
Fijn dat je me er zo bijnaaid.....
ik accepteer de cookies.
quote:Doe es effe rustig, Yvonne heeft het banknopje van mijn FOK-toetsenbord gehaald.
Op donderdag 1 mei 2003 23:11 schreef qbus het volgende:[..]
Uitlokker!
ik accepteer de cookies.
quote:vraag de mod met ervaring
Op donderdag 1 mei 2003 23:10 schreef GizartFRL het volgende:[..]
*zoekt BAN knopje*
quote:naaien is met een t.
Op donderdag 1 mei 2003 23:10 schreef qbus het volgende:[..]
Fijn dat je me er zo bijnaaid.....
ik accepteer de cookies.
Welterusten, lieve ronkende brandstofvreters van me
[Dit bericht is gewijzigd door qbus op 01-05-2003 23:14]
quote:Fijne baas.....
Op donderdag 1 mei 2003 23:12 schreef GizartFRL het volgende:[..]
Doe es effe rustig, Yvonne heeft het banknopje van mijn FOK-toetsenbord gehaald.
ik accepteer de cookies.
quote:Heeft wel een leuke lijn ja.
Op donderdag 1 mei 2003 23:12 schreef qbus het volgende:
Ik vind die nieuwe 6 van Mazda trouwens wel errug mooi. De buurman kwam er vanmiddag mee aanrijden.Wat een verbetering t.o.v die oubollige 626 zeg!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:ja ik kan wel weer zeggen dat ik het met je eens ben maar dan gaat hier iemand (
Ik vind die nieuwe 6 van Mazda trouwens wel errug mooi. De buurman kwam er vanmiddag mee aanrijden.Wat een verbetering t.o.v die oubollige 626 zeg!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik gaan slapen. truste, niet te lang rukke, en tot morreguh.
quote:Ja... dies mooi, zeker de achterkant met die doorzichtige achterlichten en dan een zilvergrijze.
ik accepteer de cookies.
quote:Zelfde verhaal hier
Op donderdag 1 mei 2003 23:14 schreef Tjabbo het volgende:
ik gaan slapen. truste, niet te lang rukke, en tot morreguh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop