Ik ben niet zo bekend in tilburg enzow, maar ik moet zondagavond 4 mei naar 013 (Children of Bodom ). Maar nu wil ik dus weten of overdag de winkels daar open zijn, zodat ik 's middags al ga
thx
quote:yep en nu misschien nog wel wat dichter. Een simpel stationswinkeltje is met wat geluk wel open hoor.
Op donderdag 1 mei 2003 16:47 schreef Evil-Cherry het volgende:
4 mei is een zondag... Dus ik zou ervanuit gaan dat het dicht is...
of
be a man: look it up!!!
quote:Hier is het overal koopzondag (Noord-Limburg) en in Eindhoven is het ook gewoon koopzondag (centrum).
Op donderdag 1 mei 2003 16:49 schreef m24 het volgende:
koopzondag is net geweest dus 4 mei zit er niet in , lijkt me ook niet gepast.
Voor zover ik weet is het wèl koopzondag in Breda, en ook hier in Oosterhout.
quote:Dat had ik dus ook! Staat er met koeienletters in de krant "4 mei", nouja, daar heb ik dan bepaalde associaties bij, en dan daaronder "koopzondag". Vind het ook maar raar, ook al zijn de echte officiele dodenherdenkings-activiteiten pas vanavond.
Op donderdag 1 mei 2003 19:46 schreef stuifzand het volgende:
Hier is het overal koopzondag (Noord-Limburg) en in Eindhoven is het ook gewoon koopzondag (centrum).
Overigens sta ik er ook van te kijken hoor.
5 mei is dit jaar geen Nationale Feestdag (eens in de 5 jaar wél, in 2005 weer), dus op 5 mei zijn de meeste winkels gewoon open...
(in Den Haag vertelden ze me dat ze gewoon open zijn, in ieder geval, dat van die wel/geen feestdag, dat wist ik al)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |