quote:Ik bedoel dat ik dus de adapter met Japanse stekker gewoon weggooi en i.p.v. deze een Europese erop aansluit. De aansluiting op de GBASP is bij beide versies hetzelfde qua uiterlijk. Daar hoef je dus alleen maar iets met eenzelfde Nintendo-stekker in te steken. Maar ik wil dus weten of de beide versies ook hetzelfde eisen qua spanning en stroom...
Op zondag 25 mei 2003 20:15 schreef Zooi het volgende:
Dan zal je wel iets nodig hebben wat direct tussen het stopcontact en de stekker kan omvormen aangezien het een speciale aansluiting is.
quote:Jij snapt dus ook niet goed wat ik bedoel
Op zondag 25 mei 2003 22:27 schreef G1Ace het volgende:
blahblahblah
de vorm van de stopcontact met goede reden erin is gezet
om te voorkomen dat je ongelukjes kunt veroorzaken
zoals bijvoorbeeld een apparaat van 110 volt op 220 te zetten
blahblahyaddayadda
quote:Ennnnn... DAT wilde ik dus net even horen!
Op zondag 25 mei 2003 22:51 schreef Khadgar het volgende:
Als je hier een gba sp adapter haalt, gaat die idd werken op een japanse gba.
quote:www.gba-nfo.com of www.pocketheaven.com
Op zondag 25 mei 2003 19:38 schreef trigt013 het volgende:
Weet iemand een site waar ik alle spellen overzichtelijk op kan vinden. Ik vind nintendo niet zo overzichtelijk. Ik wil namelijk een paar nieuw spellen kopen voor mijn GBA SP. Ik zoek spellen die op de Europese of Amerikaanse markt verkrijgbaar zijn.
quote:ik vind em saai. Je kunt em beter voor PC downloaden. ben je veel goedkoper uit.
Op maandag 26 mei 2003 15:49 schreef jimjim1983 het volgende:
Is Broken Sword een leuk spel?
En Radium is al helemaal een mysterie. En tevens het alsmaar uitblijven van een NFS screenshot.....er rust een vloek op 3d games !
quote:Het is een traditionele adventure.
Op maandag 26 mei 2003 15:49 schreef jimjim1983 het volgende:
Is Broken Sword een leuk spel?
quote:jah ik snap er ook geen drol van, als payback strax ook uitgesteld word/geen uitgever kan vinden gooi ik mijn gba uit het raam en daarna gooi ik mijn gba sp er voordat hij op de grond is gevallen tegenaan ... en dan koop ik de helix van palm os
Op maandag 26 mei 2003 16:34 schreef err het volgende:
Ik vraag me echt af waar Wing Commander Prophecy blijft.. volgens DSI, de uitgever zelf, had ie al in de winkel moeten liggen. Ook IGN meldde vorige maand dat op dat moment de carts al gedrukt werden.En Radium is al helemaal een mysterie. En tevens het alsmaar uitblijven van een NFS screenshot.....er rust een vloek op 3d games !
quote:Ja.
Op dinsdag 27 mei 2003 11:05 schreef Spekberg het volgende:
Ey mensen, nog eventjes een heerlijke n00b vraagEen collega van me vertelde me net dat volgens hem spellen uit amerika het niet doen op je europese GBA.... Volgens mij is dat niet waar en op de site van Nintendo staat ook dat de software wereldwijd uitwisselbaar is... gewoon ff voor de grondigheid wil ik bij jullie checken!! Kun je importspellen gewoon spelen?
quote:Snel, kort en duidelijk... daar hou ik van
Op dinsdag 27 mei 2003 11:06 schreef Zooi het volgende:[..]
Ja.
maar voor de rest werkt het gewoon allemaal, ook amerikaanse/japanse gameboy color en gameboy classic spellen werken gewoon.
http://142.173.78.220/AGB/E3%20Footage/AGB%20Video/AGB26.mov
ziet er best goed uit. Hoop dat het ook fijn speelt.
quote:coole shit
28 May 2003 | 71,100 Triangles/sec
Performance
Welcome to the seventh report on the progress of the Gameboy Advance version of Payback. If you haven't read the earlier reports then you can find them here. The last month was spent integrating the intro player mentioned last month into the main game code - no mean feat considering that fitting it in the GBA's limited RAM meant shuffling the routines and variables in and out of the GBA's fastest internal memory. Syncronised music was also added to the intro. In addition to this, some time was also spent further optimising the texture mapping routines:Peak Pixels/sec (old) Peak Pixels/sec (new) Peak Triangles/sec (old) Peak Triangles/sec (new)
Plain 12,800,000 13,100,000 58,300 71,100
Texture mapped 4,860,000 4,860,000 32,300 36,200As you can see, peak triangle throughput improved by more than 20%. In addition to this, many optimisations were made to the object and map renderers, saving dozens of CPU cycles per polygon. The routines that handle effects such as explosions and clouds of smoke were also optimised which saved memory and increased performance. Overall, this meant that the game's average framerate increased by around 10%.
Furthermore, the vehicle's name is now displayed when you get in and the camera angles in the replay mode are more varied. Also, the replay buffer was expanded from 10K to 15K, allowing for an average recording length of about 24 minutes and a theoretical maximum of over 21 hours!
What's next?
In addition to the optimisations mentioned above, a lot of time was also spent over the last month fixing bugs, which is likely to continue for the next few weeks. I'm also going to be working on adding save game and control configuration support, as well as hopefully getting a publisher.I've also recorded a new video clip which you can download using the link on the right. Note that it was recorded on an emulator which does cause some visual glitches and degrade performance slightly. Also, the snow effects on the level shown slow the game down a bit - I'm currently working to improve this.
http://www.apex-designs.net/media/gba/mpeg1/race.mpg
quote:dat spel lijkt me wel apart en het ziet er erg stylish uit, het verhaal staat me alleen niet aan.
Op woensdag 28 mei 2003 12:36 schreef Strolie75 het volgende:
IGN heeft een preview van Boktai Klinkt op zich wel grappig.http://pocket.ign.com/articles/410/410426p1.html
alleen steekt die lichtsensor erbij de gba sp aan de onderkant uit ipv aan de bovenkant, dat zou wel is lastig kunnen worden in de praktijk
quote:Wazig filmpje, maar lijkt me meer aan het filmpje liggen dan aan spel.
Op woensdag 28 mei 2003 11:12 schreef sp3c het volgende:
meer payback shit
[..]coole shit
quote:hoe bedoel je?
Op woensdag 28 mei 2003 13:24 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Wazig filmpje, maar lijkt me meer aan het filmpje liggen dan aan spel.
coole shit hoor, alleen lijkt dat circuit meer bedoelt voor dirtbikes dan voor auto's ... wel erg veel en erg stijle heuvels ![]()
je ziet wel echt goed hoe de game speelt.
quote:Wazig als in een beetje onduidelijk
Op woensdag 28 mei 2003 13:48 schreef sp3c het volgende:[..]
hoe bedoel je?
ik vind het echt zwaar c00l echt gta style, eerst naar de telefoons voor je missie, vervolgens naar het circuit om een race te rijdencoole shit hoor, alleen lijkt dat circuit meer bedoelt voor dirtbikes dan voor auto's ... wel erg veel en erg stijle heuvels
je ziet wel echt goed hoe de game speelt.
Nu had ik een vraag over het spel, hoe kun je bij deathmatch je groep verkleinen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |