abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 mei 2003 @ 11:03:49 #1
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_10126861
Nu is m'n vriend een klein jaar geleden oom geworden en nou verbaas ik me er eigenlijk over hoe weinig hij zich bij zijn nichtje betrekt. Hij heeft het meisje hooguit 10 keer gezien het afgelopen jaar en hij heeft het er ook niet zo heel veel over. Hij is nou niet echt bepaald de ideale oom, die zomaar spontaan zijn nichtje opgaat zoeken en dan een leuk cadeautje voor haar meeneemt ofzo

Mij lijkt het juist hartstikke leuk om tante te worden... namelijk wel de lusten, niet de lasten. Gewoon leuk af en toe met zo'n kind naar de dierentuin, paar daagjes logeren en ik vind het toch wel belangrijk een deel uit te maken van het leven van m'n zusje en nichtje. Ik wil zo een tante worden waarvan dat kind dan tegen haar vriendjes zegt: "Ik heb echt een gave tante!".

Als ik erover nadenk, heb ik zelf ook veel beter contact met de tantes in de familie dan met de ooms. Vooral met één tante, de zus van m'n moeder. De ooms hebben eigenlijk, net als mijn vriend, weinig betrokkenheid getoond.

Ervaren mannen het oom worden nou werkelijk anders dan vrouwen het tante worden? Of heb ik het gewoon niet zo getroffen met de ooms...

En maakt het ook of je tante/oom wordt van het kind van je broer of van je zus?

Ikzelf zou het namelijk leuker vinden om tante te worden van m'n zusjes kind, dan van m'n schoonzusje. Ik voel die betrokkenheid veel meer als het om mijn zusje gaat.

[Dit bericht is gewijzigd door Qarinx op 01-05-2003 11:12]

Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_10126974
Ik denk dat het me weinig zou boeien als ik oom werd. Zou het leuk vinden voor me broer/zus (als het een gewilt kind was dan wel), maar dan houdt het ook op.

Familie betekend voor mij gewoon niet zo veel. Ik denk dat dat opvoeding-afhankelijk is.

pi_10127021
het lijkt mij persoonlijk best leuk , zoiezo vind ik kinderen leuk , al zie ik het nog niet in de nabijetoekomst gebeuren dat ik oom wordt
  donderdag 1 mei 2003 @ 11:13:08 #4
41910 onetouch
koekeroekus...
pi_10127053
ik had altijd een pleureshekel aan kinderen, totdat ik (peet)oom werd van het überschattige kindje van m'n zus

nu wil ik later zelf ook kinderen, zeker weten

donderdag 1 mei 2003 @ 11:13:23 #5
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_10127059
Toen mijn vriend 9 maanden geleden oom werd, wilde hij onmiddelijk vrij nemen om haar te kunnen zien.

Door omstandigheden logeert het nichtje met mams hier en hij vind het geweldig. Ze is nu een paar dagen bij oma en hij zei zelfs tegen me:
"We moeten maar snel zelf een babietje maken, want het is wel stil zonder die kleine"

Dus, om een lang verhaal kort te maken: Hij vind het echt geweldig!!!

en ikke ook....

Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_10127060
Ben nu zo'n anderhalf jaar oom en 't is erg leuk!

Zie m'n neefje toch minstens 3 keer per week.. maar m'n zus woont ook dichtbij..

donderdag 1 mei 2003 @ 11:15:32 #7
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_10127100
Ik vind het geweldig om tante te zijn!
Mijn schoonzusje heeft 3 jongens van 6, 3 en 1 jaar oud. Je lacht je helemaal krom om dat zooitje. Vooral de eerste heb ik een bijzondere band mee. Maar niet in de term van 'meest favoriete' hoor. Hij was de eerste in alles. En dat is gewoon heel bijzonder. Hij is de meest zorgzame en lieve van het stel. De tweede is echt een clown. Ontzettend guitig joch. De derde heeft vooral haast... Haast om te groeien en mee te kunnen doen met de twee oudsten.

Mijn zus heeft een dochtertje van 9 maanden. Geweldig! Er zit toch verschil in of het van je eigen zus is of van je schoonzus. Daarom vind ik het wel leuk dat mijn schoonzusje het eerst was, dat maakt de band met die jochies ook zo bijzonder. Maar als ik mijn nichtje zie, dan smelt ik gewoon. Je herkent zoveel in haar. Ze lacht bijna altijd en is ook weer zo anders dan de jochies. Ze brabbelt aan 1 stuk door, terwijl de jochies het op die leeftijd hielden op wat kreten en gepruttel. (ik hoop dat jullie begrijpen wat ik ermee bedoel )

Ja, ik ben er gek op mijn neefjes en nichtje. Tante zijn is hartstikke leuk. Logeerpartijtjes zijn compleet slopend, maar iedereen heeft er plezier in. Ik wil ook - en mijn mannetje trouwens ook - een echt 'aanwezig' persoon in hun leven zijn. Iemand waar ze op terug kunnen vallen.

En elke keer als ze geweest zijn, kun je ons bij elkaar rapen. Dan denken we weer: Laten we toch nog maar een paar jaartjes wachten.

Als je niet lacht, ben je dood.
  donderdag 1 mei 2003 @ 11:15:54 #8
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_10127108
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 11:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
het lijkt mij persoonlijk best leuk , zoiezo vind ik kinderen leuk , al zie ik het nog niet in de nabijetoekomst gebeuren dat ik oom wordt
Ik op zich ook niet hoor, maar ik zie m'n zusje toch eerder een kind krijgen dan mij. Ik studeer nog wel een tijdje, terwijl zij als het goed is op haar 19e al haar opleiding heeft afgerond en dan gaat werken enzo. Ze zegt zelf ook dat, als ze aan kinderen begin, ze er toch wel redelijk vroeg bij wil zijn. Tegen de tijd dat ik daar over na ga denken, ben ik toch wel 30+.
pi_10127146
* tsuihark weet niet eens van wie hij allemaal oom is...
  donderdag 1 mei 2003 @ 11:20:39 #10
3744 Kleintje
op en top!
pi_10127188
Ik heb zelf 4 neefjes van mijn zussen, 2 van elk en een neefje van mijn man zijn broer.

Leeftijden: 1 van bijna 16, 1 van 15, 1 van 13, 1 van 12 en 1 van bijna 11.

Bij het neefje van mijn man zijn broer voel ik me wat minder betrokken. Komt omdat ik hem niet helemaal heb zien opgroeien en we hem eigenlijk vrij weinig zien. Maar ik vind het wel een hele lieve jongen en zou best wel een betere band met hem krijgen.

Mijn oudste neefje doet dit jaar examen, hij is ruim een kop groter als mij, maar toch is hij mijn kleine neefje. Het is een geweldig joch. Stil, maar je ziet hem genieten.

Ze hebben allemaal iets aparts, zijn allemaal lief maar hebben ook allemaal hun eigenaardigheden.

Ik vind het in ieder geval geweldig en zou het van de kant van mijn schoonfamilie graag nog een keer meemaken. Mijn zussen kunnen niet meer, schoonzus ook niet meer dus ja... zijn jongste broer moet maar aan de vrouw en gelijk aan een kind

donderdag 1 mei 2003 @ 11:21:47 #11
49728 killer_mac
Ik denk dus ik leef
pi_10127213
Is sinds 9 mnd oom van een ongeloofelijk lief nichtje en sinds 3 mnd oom van een neefje.

Ik zie ze ongeveer 2X pmnd, gewoon druk met werken.

Maar ik moet zeggen. ER is niets Leukers dan te gaan dansen met je nichtje hoor. Lachen als je dansstapjes voordoet en ze zich dan optrekt aan de box en je na gaat doen.
Ze heeft overigens ook Enorme Blauwe kijkers,
Neefje doet nog niet zoveel meer dan eten, das wel jammer maar over 1 mnd ga ik 'm proberen te leren staan.

het leven is mooier dan je denkt, dus sta er bij stil en geniet
  donderdag 1 mei 2003 @ 11:23:29 #12
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_10127259
Ik denk dat het voor het kind ook heel leuk is als hij/zij wat mensen, naast zijn/haar ouders heeft die betrokkenheid tonen. Ik vond het altijd geweldig om dan naar m'n tante te gaan, want dan heb je toch een beetje het gevoel dat je verwend wordt.

Ik vond m'n tante ook altijd leuker dan m'n moeder. Het was gewoon leuke afwisseling en bij je tante kon je toch iets meer maken. Je moeder was altijd iets strenger

donderdag 1 mei 2003 @ 11:24:43 #13
20597 SpaceAce
So Psyched
pi_10127295
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 11:03 schreef Qarinx het volgende:

En maakt het ook of je tante/oom wordt van het kind van je broer of van je zus?

Ik heb - helaas - geen broer of zus, dus daar kan ik mijn hoop niet op vestigen...
quote:
Ikzelf zou het namelijk leuker vinden om tante te worden van m'n zusjes kind, dan van m'n schoonzusje. Ik voel die betrokkenheid veel meer als het om mijn zusje gaat.
En dat gaat over ongeveer een maandje gebeuren!!! (of ja, de vrouw van de broer van mijn vriend) En ik vind dat hartstikke leuk. Zoals je zelf zegt: wel de lusten, niet de lasten

Zelf heb ik nog helemaal geen moedergevoelens oid, maar wie weet...

[Dit bericht is gewijzigd door SpaceAce op 01-05-2003 11:25]

donderdag 1 mei 2003 @ 11:25:42 #14
12237 Phaedrus
Nu met transparante avatar!
pi_10127316
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 11:15 schreef dutchie het volgende:
Mijn schoonzusje heeft 3 jongens van 6, 3 en 1 jaar oud.
En je broer niet?
Life moves pretty fast. If you don't stop and look around once in a while, you could miss it.
  donderdag 1 mei 2003 @ 11:26:19 #15
3744 Kleintje
op en top!
pi_10127322
Het lijkt mij te gek als mijn neefjes een keer komen logeren dat we lekker met ze een café induiken, naar de bios gaan, filmpje pakken of weet ik veel wat.
Gewoon als 'oude' vriendin en niet als opvoedkundige tante.
Gewoon lol hebben.

(hebben vroeger wel vaker bij me geslapen, maar ja... toen waren ze nog jong en moesten ze nog gewoon op tijd naar bed, ging niet verder dan een disney filmpje en wat chippies)

donderdag 1 mei 2003 @ 11:26:31 #16
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_10127331
't Lijkt me geweldig om tante te zijn. Helaas zit dat er nog even niet in, vrees ik.
Zelf heb ik wel een tante met wie ik ontzettend goed overweg kan. Om eerlijk te zijn zie ik haar meer als een soort van tweede moeder & ook wel als een oudere zus (die ik nooit heb gehad).
(Un)masking for the greater good.
  donderdag 1 mei 2003 @ 11:29:18 #17
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_10127384
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 11:25 schreef Phaedrus het volgende:

[..]

En je broer niet?

Mijn zwager.
Ik zeg ws schoonzusje, omdat het de zus van mijn man is. Vandaar. Maar je hebt gelijk; mijn zwager heeft er ook 3 van 6, 3 en 1 jaar oud.
  donderdag 1 mei 2003 @ 11:30:38 #18
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_10127411
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 11:20 schreef Kleintje het volgende:
Bij het neefje van mijn man zijn broer voel ik me wat minder betrokken. Komt omdat ik hem niet helemaal heb zien opgroeien en we hem eigenlijk vrij weinig zien. Maar ik vind het wel een hele lieve jongen en zou best wel een betere band met hem krijgen.
Ik heb zelf helemaal niets met m'n schoonzusje (zus van vriend) of haar kind, maar ik vind het van m'n vriend wel jammer en soms ook wel egoïstisch. Ik heb namelijk wel het gevoel dat zijn zus het wel graag zou willen dat haar kind met familie opgroeit.

Hij heeft de kans om dat kind te zien opgroeien en het allemaal van dichtbij mee te maken, maar het lijkt hem weinig te doen. De ontwikkelingen van het kind hoort hij dan over de telefoon of dan krijgt hij een paar foto's van een paar maanden. Ik voel me dan ook niet echt geroepen om te zeggen, "schenk eens wat meer aandacht aan je nichtje"... maar het zal mij in ieder geval niet gebeuren

† In Memoriam † donderdag 1 mei 2003 @ 11:33:00 #19
21636 Feestkabouter
pi_10127452
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 11:09 schreef DaForZz het volgende:
Ik denk dat het me weinig zou boeien als ik oom werd. Zou het leuk vinden voor me broer/zus (als het een gewilt kind was dan wel), maar dan houdt het ook op.

Familie betekend voor mij gewoon niet zo veel. Ik denk dat dat opvoeding-afhankelijk is.

Voor mij hetzelfde. Ben nu een paar maanden oom, ben reuzeblij voor broer en schoonzus met wie ik geweldige band heb, ben heel gelukkig voor hen, maar met de kleine heb ik echt helemaal niks. Ook eerlijkgezegd geen interesse in. En wat is er nou voor lol aan om die kleine cadeau's te geven als ie dat nog niet eens beseft?
Nou heb ik ook altijd een afkeer gehad tegen kinderen, heb zelf absoluut geen kinderwens, vind er ook echt niks schattigs aan. Ik ga er overigens wel vanuit dat er over een paar jaar als ie echt een persoon wordt (want dat mist er nu aan) best een band zal ontstaan tussen die kleine en mij. Ik streef het niet na (mijn sociale leven is al veel te druk, heb geen behoefte aan meer mensen in mijn leven), ik zal het ook niet tegenhouden (ik was ooit erg koppig, tegenwoordig veel minder), maar logisch denkend ga ik er vanuit dat die band vanzelf zal komen.

Misschien nog extremer dan bij DaForZz betekent de term 'familie' echt helemaal niks voor mij (heeft met mijn verleden/opvoeding te maken), dus het feit dat die kleine mijn neefje is boeit me totaal nada. Maar als persoon zal ie me in de toekomst mogelijk wel gaan boeien.

donderdag 1 mei 2003 @ 11:35:48 #20
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_10127510
Als ik zie hoe gek ik nu al ben met het zoontje van vrienden en de aanstaande baby van andere vrienden denk ik dat mijn zus, als ze ooit een kind krijgen, maar beter een groot slot op de deur kunnen doen en de ramen blinderen want dan ben ik er waarschijnlijk echt niet weg te slaan.

Maar ja... ze hebben altijd gezegd dat ze nooit aan de kinderen zouden gaan, dus..... maar ik blijf hoop houden

[Dit bericht is gewijzigd door Brighteyes op 01-05-2003 11:36]

donderdag 1 mei 2003 @ 11:36:33 #21
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_10127528
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 11:33 schreef Feestkabouter het volgende:
Voor mij hetzelfde. Ben nu een paar maanden oom, ben reuzeblij voor broer en schoonzus met wie ik geweldige band heb, ben heel gelukkig voor hen, maar met de kleine heb ik echt helemaal niks. Ook eerlijkgezegd geen interesse in.
Hoe reageren jouw broer en schoonzus daar dan op, dat je geen interesse toont?

Ik had het namelijk bij mijn schoonouders echt compleet gedaan, toen ze merkte dat de zwangerschap van m'n schoonzusje me weinig interesseerde...

donderdag 1 mei 2003 @ 13:46:47 #22
3542 Gia
User under construction
pi_10130501
Ik was eerder moeder dan tante. Mijn kinderen zijn namelijk aan allebei de kanten de eerste kleinkinderen.

Wel leuk was dat mijn schoonbroertje pas 13 jaar was toen de oudste werd geboren. En aangezien hij de enige echte, dus niet aangetrouwde oom, was, werd hij ook meteen peetoom.
Hij was daar best wel trots op.

Maar hoe hij dat zal vinden als hij over een jaar of 5 door zijn petekind in de kroeg geroepen wordt met "ome René", terwijl hij dan pas 28 is en mijn zoon 15.....

Weet het niet. Misschien voelt hij zich dan wel een ouwe lul.

pi_10130598
Ik word als het goed is in Oktober oom..
En reken maar dat ik de titel suikeroom krijg
Neuj
  donderdag 1 mei 2003 @ 13:53:23 #24
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_10130719
Er is een verschil tussen ooms en tantes. Ik ben ook oom en het doet me niet veel. M'n vriendin is dus dan tante en die is er weg van.

Ik leer 'm wel vieze moppen als 'ie wat ouder is, daar zijn ooms voor.

Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
  donderdag 1 mei 2003 @ 14:16:01 #25
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_10131418
ik zou het best leuk vinden om oom te worden
patat ftw :)
  donderdag 1 mei 2003 @ 16:28:52 #26
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_10135128
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 13:53 schreef Pikkebaas het volgende:
Ik leer 'm wel vieze moppen als 'ie wat ouder is, daar zijn ooms voor.
Zijn we nu al mee bezig. Maar hij (6) kan ze zo slecht onthouden.
Maar wat dat verschil ooms/tantes betreft; het mannetje is net zo gek met die kinderen als ik.
  Trouwste user 2022 donderdag 1 mei 2003 @ 17:08:28 #27
7889 tong80
Spleenheup
pi_10136340
Ik ben sinds 2 en een half jaar oom.

Had van mij 10 jaar eerder mogen gebeuren.

Ben gek op m'n neefje en moet hem minimaal 1 keer per week zien. Heb vorige week nog even op hem gepast.

Als ik z'n neus laat verdwijnen of 'm kietel, maakt zijn lach m'n dag goed.

Z'n leukste opmerking : "De groeten aan je huis Hemmam."

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_10136928
Ik vind het heerlijk om tante te zijn van mijn twee neefjes.
Af en toe komen ze logeren of komen ze gezellig een dagje langs.
Mijn neefje van zes heeft me de afgelopen keer alles verteld over Warcraft(?) over een katapulK. Ik moest zo lachen toe hij dat zei.
Ik zou ze allebei niet willen missen.
  Jubileum moderator donderdag 1 mei 2003 @ 20:04:21 #29
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_10140258
Ik ben nu bijna 2 maanden tante en ik vind het geweldig!
Ik had niet gedacht dat het me zo zou raken, dat kleine ventje is zo snel zo belangrijk voor ons geworden. Ik moest ook zo vreselijk huilen de eerste keer dat ik hem zag!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  FOK!fossiel donderdag 1 mei 2003 @ 20:35:56 #30
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_10141075
Het lijkt me onwijs gaaf om oom te worden, maar duurt nog wel ff waarschijnlijk .
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_10141125
Lijkt mij ook super om tante te worden, maar denk dat het nog wel ff gaat duren!! Ik zal wel de eerste zijn die een kind krijgt
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 1 mei 2003 @ 22:07:32 #32
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_10143450
Ik heb geen broers of zussen, dus een echte tante kan ik helaas niet worden. Ik geniet dus maar extra van de kinderen van mijn twee nichtjes (2 jongens en een meisje) en sinds ruim 3 jaar heb ik er via qltel en Christan ook een neefje bij Dus nog meer genieten!

Ik vind het leuk om het verschil te zien hoe Christan met hen omgaat, en met andere kinderen. Van zijn neefjes en nichtje kan hij veel meer hebben dan van anderen. Geen enkel probleem om speelgoed te delen en lekker samen te spelen, terwijl dat met andere kids nog weleens strubbelingen geeft. Echt grappig vind ik dat!

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 5 mei 2003 @ 10:28:53 #33
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_10212660
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 11:35 schreef Brighteyes het volgende:
Als ik zie hoe gek ik nu al ben met het zoontje van vrienden en de aanstaande baby van andere vrienden denk ik dat mijn zus, als ze ooit een kind krijgen, maar beter een groot slot op de deur kunnen doen en de ramen blinderen want dan ben ik er waarschijnlijk echt niet weg te slaan.

Maar ja... ze hebben altijd gezegd dat ze nooit aan de kinderen zouden gaan, dus..... maar ik blijf hoop houden

pi_10284302
Hoi allemaal.
Ik ben nieuw hier en las je vraag. Mijn man en ik zijn nu ruim twee jaar "bezig". We waren beide de eerste uit ons gezin die met kotertjes begonnen en hadden ergens dus ook verwacht met de eerste kleinkinderen op de proppen te komen. Zagen onze ouders al trots wezen en vroegen ons af hoe leuk het zou zijn.
Na een tijd bleek dat m'n schoonzusje zwanger was en m'n broer is nu vader van een vijf maanden oude zoon.
Echt, ik wil niet jaloers zijn, vind het erg fijn voor ze en ik gun het ze ook enorm. Maar onszelf ook... En daar ligt het probleem. Zelf zitten we nog zonder resultaat en zitten in de molen. En ik vind het steeds moeilijker worden om zonder triest gevoel bij zo'n kleintje te zitten.
Toch wil ik graag een leuke tante zijn met logeerpartijtjes, leuke dingen doen en zo, maar dat is practisch nog niet zo makkelijk, want ze wonen niet bepaald om de hoek. En we zien elkaar eigenlijk alleen met verjaardagen en kerst. Dus hoe doe je dat?
Groetjes van Bloempje.
Wees maar blij als het regent. Als je niet blij bent, regent het ook.
  donderdag 8 mei 2003 @ 10:10:43 #35
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_10290613
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 22:23 schreef Bloempje het volgende:
Hoi allemaal.
Ik ben nieuw hier en las je vraag. Mijn man en ik zijn nu ruim twee jaar "bezig". We waren beide de eerste uit ons gezin die met kotertjes begonnen en hadden ergens dus ook verwacht met de eerste kleinkinderen op de proppen te komen. Zagen onze ouders al trots wezen en vroegen ons af hoe leuk het zou zijn.
Na een tijd bleek dat m'n schoonzusje zwanger was en m'n broer is nu vader van een vijf maanden oude zoon.
Echt, ik wil niet jaloers zijn, vind het erg fijn voor ze en ik gun het ze ook enorm. Maar onszelf ook... En daar ligt het probleem. Zelf zitten we nog zonder resultaat en zitten in de molen. En ik vind het steeds moeilijker worden om zonder triest gevoel bij zo'n kleintje te zitten.
Toch wil ik graag een leuke tante zijn met logeerpartijtjes, leuke dingen doen en zo, maar dat is practisch nog niet zo makkelijk, want ze wonen niet bepaald om de hoek. En we zien elkaar eigenlijk alleen met verjaardagen en kerst. Dus hoe doe je dat?
Groetjes van Bloempje.
Jeetje, daar vraag je me wat. Ik kan me voorstellen dat het best moeilijk is het een los te zien van het ander.
Ik zou willen dat ik je een goed advies kon geven, maar het zijn jouw gevoelens. Daar kan een ander moeilijk wat aan veranderen, alleen jij.
In ieder geval veel sterkte.
pi_10301427
Ik vind het super om tante te worden!

Mijn zus is nu bijna vier maanden zwanger van haar eerste kind en aangezien zij de enige is die voor nichtjes en neefjes kan zorgen (ik heb verder nog een verst. gehandicapte broertje en zusje die hopelijk nooit kinderen zullen krijgen en mn vriendje is enig kind) ga ik er hopelijk erg van genieten!

Ik verheug me nu al op alle cadeautjes die ik dan kan kopen en het knuffelen met zo'n lief baby'tje

zaterdag 10 mei 2003 @ 13:59:19 #37
22125 BloodRaven
I walk alone...
pi_10337803
Ik ben niet beter gewend, was nog klein toen ik oom werd, en sindsdien hebben mn broers en zussen zich steeds verder voorgeplant (meer nichtjes).
  zaterdag 10 mei 2003 @ 14:02:53 #38
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_10337863
5 jaar geleden oom geworden, en 2 jaar geleden voor de 2e keer. Van allebei geweldig. Het oom worden op zich vind ik niet interessant, maar het zien opgroeien van die jochies, en hoe ze tegen me aan kijken (Ome Stefan is de grote vriend ), heerlijk!

Voor de rest heb ik helemaal niks met kinderen, en wordt ik in een kamer vol met ze binnen 2 minuten gillend gek, maar deze twee

Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  dinsdag 13 mei 2003 @ 00:12:24 #39
20597 SpaceAce
So Psyched
pi_10389363
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 11:24 schreef SpaceAce het volgende:

En dat gaat over ongeveer een maandje gebeuren!!! (of ja, de vrouw van de broer van mijn vriend) En ik vind dat hartstikke leuk. Zoals je zelf zegt: wel de lusten, niet de lasten

Zelf heb ik nog helemaal geen moedergevoelens oid, maar wie weet...

en dat is dus vanmiddag gebeurd!! Ik ben tante! Ze heet Andrea. A.S. weekend gaan we ons nichtje bewonderen.

Ik kreeg tranen in mijn ogen toen ik het nieuws vanmiddag hoorde. Een onomschrijvelijk gevoel ging er door mijn lijf.....

dinsdag 13 mei 2003 @ 14:25:49 #40
16245 CarOnline
met lange O
pi_10398984
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 00:12 schreef SpaceAce het volgende:

[..]

en dat is dus vanmiddag gebeurd!! Ik ben tante! Ze heet Andrea. A.S. weekend gaan we ons nichtje bewonderen.

Ik kreeg tranen in mijn ogen toen ik het nieuws vanmiddag hoorde. Een onomschrijvelijk gevoel ging er door mijn lijf.....

gefeliciteerd!
Screw them.
We're going home.
  dinsdag 13 mei 2003 @ 17:15:03 #41
9902 Lestat
the vampire...
pi_10403853
Ik word nooit oom
Memento Mori
pi_10406451
Ik was al tante voor ik geboren was, dus ik weet niet beter. We konden leuk samen spelen.
  woensdag 14 mei 2003 @ 09:03:47 #43
35189 Troel
scherp en bot
pi_10416321
Tja, geen broers of zussen, dus zal moeilijk gaan.

Maar ik zelf zou het heel leuk vinden, want ik ben gek op kinderen

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 14 mei 2003 @ 09:08:08 #44
15675 nossio
overtuigd satanist
pi_10416373
Ben Peetvader
het heeft m'n bankrekening geplunderd
heb een abbo op de meeste speeltuinen
kijk me eigen suf aan zeppelin,sesamstraat en nickelodeon.
Blauwe plekken zijn meer regelmaat als uitzondering
etc...

m'n nichtje is nu 3
De enige,en meer zullen er ook niet komen.
Zelf ook geen kids dus oogappeltje

[<knip Censuur op Fok!>]
pi_10416416
Lijkt me niet echt bijzonder om oom te worden.. Heb zowieso weinig contact met de familie (ga liever wat leuks doen met vrienden dan gesprekken met fam. aan die nergens over gaan).. Dus ja.. Lijkt me niet echt super.. Wil ook nog lang geen kinderen.. Misschien dat dat daar door komt..
pi_10426025
Het lijkt mij super om tante te worden...

Alleen kan ik dat wel vergeten...

Ik heb 1 broer die geen kinderen zal krijgen (hij woont heel gelukkig samen met zijn vriend en wil geen kinderen).

Mijn man is enig kind. Dus dan houd het op....

Dat betekent ook dat mijn kind(eren) geen nichtjes of neefjes zullen hebben...jammer maar helaas.

pi_10447299
Ik vind het geweldig om oom te zijn, zie m'n neefje heel erg veel, koop veel voor hem, kortom het heeft best veel met me gedaan.

Hij mocht zelfs toen ie 51 weken was de ringen voor mij en m'n vrouw dragen op onze trouwdag.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  donderdag 15 mei 2003 @ 18:25:41 #48
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_10456264
Ik ben vandaag tante geworden en ben zo trots op mijn kleine nichtje (Romy)! Ik kon gewoon niet wachten totdat ze geboren werd! Een paar weken geleden is mijn lievelingsnichtje bevallen van een tweeling en dat was ook super om te horen!

Hier is mijn nichtje (Romy)

Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  FOK!fossiel donderdag 15 mei 2003 @ 19:47:31 #49
2628 Karin
pi_10458188
Gefeliciteerd The_Tankgirl!
Wat een plaatje
  donderdag 15 mei 2003 @ 21:03:43 #50
37201 Stoei-poes
Purrrr,.........
pi_10459997
Sinds ik een nichtje erbij kreeg (van zus van mijn vriend) ben ik daar niet weg te slaan. Het is echt een geweldig meissie (ze is nu bijna 1) en ze is altijd vrolijk en nu begint ze bijna te lopen en zo. Ze is zoooooooo lief
Normaal gesproken niet,maar voor een beetje melk,........[br]"have titties, will bounce"
pi_10460238
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 21:03 schreef Stoei-poes het volgende:
Sinds ik een nichtje erbij kreeg (van zus van mijn vriend) ben ik daar niet weg te slaan. Het is echt een geweldig meissie (ze is nu bijna 1) en ze is altijd vrolijk en nu begint ze bijna te lopen en zo. Ze is zoooooooo lief
Ze is van mij,.... VAN MIJ hoor je
mijn nichtje
  Trouwste user 2022 donderdag 15 mei 2003 @ 21:20:36 #52
7889 tong80
Spleenheup
pi_10460334
Vanmiddag m'n neefje weer op bezoek gehad.

Mijn dag is weer geslaagd.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 16 mei 2003 @ 09:19:22 #53
26341 Mariposa
Telt af...
pi_10466672
Ja, dat heeft veel met me gedaan!

Het is mij helemaal duidelijker geworden dat ik zelf ook kinderen wil.

Het is het neefje van mijn schoonzus, en het is zo'n schatje. We zijn toen hij geboren was, dezelfde dag nog 's avonds naar ze toe gereden. Even anderhalf uur verderop. En het was zo'n klein lief ventje, hij was 2 weken te vroeg. Had 's middags allemaal kadootjes gekocht en ik was echt heel blij.

Helaas zien we hem niet zo vaak vanwege de afstand, en omdat we over een maand gaan verhuizen, dus daar komt nog veel geregel bij kijken en hebben we geen tijd meer voor familiebezoekjes.

Ik heb al helemaal bedacht dat hij later wel bij ons kan logeren en dat we dan allemaal leuke dingen gaan doen.

Zelf moet ik nog een tijdje wachten voordat ik zo'n hummeltje kan vasthouden. Eerst mijn studie afmaken, mijn vriend zover krijgen , en mijn gezondheid een beetje op peil brengen.

"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
  zaterdag 17 mei 2003 @ 13:22:00 #54
37201 Stoei-poes
Purrrr,.........
pi_10490712
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 21:16 schreef Blapiet het volgende:

[..]

Ze is van mij,.... VAN MIJ hoor je
mijn nichtje

Ja maar ze vind mij leuker

Misschien helpt het dat ik een bril heb

Normaal gesproken niet,maar voor een beetje melk,........[br]"have titties, will bounce"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')