quote:Oke .. dan maken we geen pad van je .. maar een elf. Vind je als dwerg vast niet erg. Shortie
Op maandag 5 mei 2003 22:33 schreef Werik het volgende:[..]
Natuurlijke weerstand van een dwerg is behoorlijk hoog.
En vergeet niet dat ik een battlerager ben. Ik hou van knuffelen.
(Zodra ik mijn geschiedenis af heb begrijp je hem) En mijn biertje was net op, dus moest ik wat!
quote:Maak je week topic maar ... het is toegestaan !
Op maandag 5 mei 2003 22:42 schreef Bar_the_Grey het volgende:[..]
ik vond het ook leuk gesprekje, die weekpost komt morgen, want morgen ga ik er fantasy uitknallen dat wil je niet weten.
Die DM topic moet te doen zijn. Die kunnen we zelfs gewoon The Dungeon Master noemen toch?
quote:Maak het maar in fantasy eiland stijl
Op maandag 5 mei 2003 22:29 schreef Werik het volgende:En dan meteen maar de vraag aan Breuls, Pluisje of Dagobert. Is het dan goed dat het op het fok! eiland gebeurt? Natuurlijk kleed ik het wel fantasievol aan. Zoiets van dat je als nederig persoon de hogere machten raadpleegt ofzo? (Heb al wat in gedachten) De antwoorden zullen zoveel mogelijk in fantasystijl gegeven worden de vragen hoeven niet perse van mij (maar het mag wel)
Dus heren en dames laat me maar weten wat jullie ervan vinden?
p.s. Bar, waar blijft die weekpost
Enne leuk gesprek vanavond
quote:perfect .. de eiland stijl is bekend dus laat zien wat er van gemaakt kan worden
Op maandag 5 mei 2003 22:57 schreef Bar_the_Grey het volgende:
FANTASY NEWSFLASH:
morgen start de weektopic ik zal hem inleiden en dan weten jullie dat hij bestaat.
quote:trouwens bij beginpost voor volgend deeltje van ditte dacht ik aan een lijstje met fantasy topics zoals jouw kasteel, het duistere bos, de heuvels de taveerne, de grot etc. of zal dit te moeilijk zijn? dan laten we het gewoon zo. ik had in ieder geval moeite om de topic van de elfenstad terug te vinden.
Op maandag 5 mei 2003 22:58 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
perfect .. de eiland stijl is bekend dus laat zien wat er van gemaakt kan worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |