en:quote:@KeithMinaCaputo
YES I'm Transexual & PROUD.Clearly I'm not ashamed.I deeply thank all who have shown me much support in the recent days ESP on Twitter. about 2 hours ago
quote:@KeithMinaCaputo
Who's the dj @wsou who bashed me 4 being transgender?I want his/her name & I hope someone recorded it for me?Anyone?Time 2 bring em down!
about 2 hours ago
Die komt er ook helemaal niet. Eén journalist heeft een tweetje gemisinterpreteerd en honderd anderen nemen dat klakkeloos van hem over.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:35 schreef ForrestX het volgende:
Zag het een tijd geleden al op zijn Facebook...wist noet dat het zover als een operatie ging...
Als Keith zelf twittert dat hij Transexueel is, zit daar toch een geslachtsverandering aanvast? Nu ben ik niet thuis in de materie, so correct me if I'm wrong, maar een man die zich alleen aankleed als vrouw is toch geen transsexueel maar travestiet?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:00 schreef dvr het volgende:
[..]
Die komt er ook helemaal niet. Eén journalist heeft een tweetje gemisinterpreteerd en honderd anderen nemen dat klakkeloos van hem over.
Wrongquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:12 schreef ForrestX het volgende:
[..]
Als Keith zelf twittert dat hij Transexueel is, zit daar toch een geslachtsverandering aanvast? Nu ben ik niet thuis in de materie, so correct me if I'm wrong, maar een man die zich alleen aankleed als vrouw is toch geen transsexueel maar travestiet?
Wtf me neitherquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:35 schreef ForrestX het volgende:
Zag het een tijd geleden al op zijn Facebook...wist noet dat het zover als een operatie ging...meer een verkleedpartij...
Ik ken een ex van hem, hij kwam ook wel eens langs bij de Kunstacademie in Maastricht.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:03 schreef lucky_birdie het volgende:
Hij woonde in Heerhugowaard, bij de ouders van een iemand die ik ken, zijn broer speelde in de band. Heb Keith wel eens zien rondlopen hier in Heerhugowaard..
Heb em ook nog gezien vlak voordat ze hier optraden tijdens Mixtream (werkte daar toen)
wat n ukkie is Keith trouwens..![]()
Dus ik weet dat ze in ieder geval 1x hebben opgetreden..
zit volgens mij wel een laage plamuur op! Althans, zo lijkt het...en een schattige 'parel'-kettingquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:19 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Vind hem nog best mannelijk ogen.
Ik vind 'm wat weghebben van Juliette...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:19 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Vind hem nog best mannelijk ogen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |