Onlangs heb ik wel Died laughing pure gekocht, maar dat is de akoestische versie, en ik wil de w=originele ook nog hebben. Of nog liever, de Valentine's edition
(Died Laughing moet trouwens niet zo moeilijk te vinden zijn; en anders kun je ook over internet nog bestellen: http://www.freerecordshop.nl/pages/ProductView.asp?ProductID=13847&A_Code=99_2eUdXTSdWdZh)
quote:Heb je die CD via zijn officiele site gekocht? Ik heb het ook geprobeerd... maar het lukte niet. Hij wilde mijn creditcard nummers niet opnemen of zoiets..
Op donderdag 1 mei 2003 08:06 schreef U het volgende:
Ik heb z'n nieuwe CD, maar weet niet of die hier zo vrij in de winkels verkrijgbaar is (Perfect Little Monsters). Zijn rentree bij LoA was maar van tijdelijke aard dacht ik (reunie-concert). Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik Perfect Little Monsters het niet waard vond om meer dan 1 keer te beluisteren, hoe aardig ik Died Laughing ook vond; beetje jammer is dat...(Died Laughing moet trouwens niet zo moeilijk te vinden zijn; en anders kun je ook over internet nog bestellen: http://www.freerecordshop.nl/pages/ProductView.asp?ProductID=13847&A_Code=99_2eUdXTSdWdZh)
En ja, de orignele Died Laughing ligt hier in Eindhoven ook in de meeste cd zaken.
quote:Ok dan!!
Op donderdag 1 mei 2003 10:49 schreef oYo het volgende:
Hij heeft net een hele tour aangekondigd later dit jaar, solo!!
Bron..?
quote:Volgens mij niet..
Op donderdag 1 mei 2003 12:24 schreef anima het volgende:
dus toch geen Life of agony in nederland?
Died Laughing origineel is nog wel gewoon te koop, al zie je de akoestische vaker in de bakken. Ik twijfel nog steeds of ik de akoestische erbij moet kopen, er staan maar 2 of 3 nieuwe nummers op. Ik heb zelf de Valentine's Edition. Ik geloof niet dat die erg veel verschilt van een gewone, een kaartje met een gedicht erop en een kartonnen hoesje erbij.
Maarre..... dat nieuwe album, is dat ook op een andere manier te kopen? Ik heb geen creditcard.....
Ga ik van de week eens vragen naar het andere album van hem.
quote:Nee hoor!
Op donderdag 1 mei 2003 16:17 schreef wyccie het volgende:
Ik zal wel de enige zijn die blij is dat hij toch weer solo verder gaat
quote:(ja, d.w.z. met een eigen band).
Hij heeft net een hele tour aangekondigd later dit jaar, solo!!
quote:Ik heb de moeite eigenlijk niet meer genomen om te wennen na de eerste keer luisteren. Laat 't weten als je 'm toch wat meer bent gaan apprecieren
Op dinsdag 13 mei 2003 13:18 schreef Icicle het volgende:
Gisteren heb ik de nieuwe cd van Keith binnengekregen vanuit America.
Perfect Little Monsters is dus ff wat anders dan die vorige 2 solo cd's.
Ik moet nog even wennen denk ik.
quote:Ik heb er niet meer de tijd voor genomen..
Op maandag 19 mei 2003 22:37 schreef U het volgende:[..]
Ik heb de moeite eigenlijk niet meer genomen om te wennen na de eerste keer luisteren. Laat 't weten als je 'm toch wat meer bent gaan apprecieren
Dan begin ik misschien ook een keertje weer te luisteren...
En nog iets, samen met met cd een lidmaatschap betaald. Ik zou een paar foto's krijgen... niets gezien.. daaaag dollars!
Sep. 04 - Hilversum, NETH @ Tagrijn
Sep. 05 - Tilburg, NETH @ 013
Sep. 06 - Varsselder, NETH @ Huntenpop
Sep. 07 - Aschaffenburg, GER @ Colos-Saal
Sep. 13 - Melsele, BEL @ JH Djem
Sep. 14 - Koersel, BEL @ Club 9
Sep. 18 - Zaandam, NETH @ De Kade
Sep. 19 - Zoetermeer, NETH @ Boerderij
Sep. 20 - Leffinge, BEL @ Leffinge Leure
Sep. 20 - Rotterdam, NETH @ Rotown
Sep. 21 - London, UK @ Dingwalls
Sep. 25 - Nijmegen, NETH @ Doornroosje
Sep. 26 - Zwolle, NETH @ Hedon
Sep. 27 - Leiden, NETH @ LVC
Sep. 28 - Utrecht, NETH @ Ekko
Sep. 30 - Munich, GER @ New Backstage
Oct. 01 - Dresden, GER @ Star Club
Oct. 02 - Berlin, GER @ Magnet
Oct. 04 - Hamburg, GER @ Logo
Oct. 05 - Cologne, GER @ Prime Club
Oct. 06 - Bochum, GER @ Zeche
Oct. 08 - Amsterdam, NETH @ Melkweg
Oct. 09 - Eindhoven, NETH @ Effenaar
Oct. 10 - Deventer, NETH @ Burgerweeshuis
Oct. 11 - Leeuwarden, NETH @ MC Schaaf
quote:Ik ken het niet, maar wat een rot kop
Op woensdag 30 april 2003 20:49 schreef Icicle het volgende:
Is er misschien een nieuwe cd op komst, die ook in de winkels komt te liggen...?
quote:Ik wil u vanaf deze zijde hartelijk danken voor uw nuttige opmerking in dit topic
Op zaterdag 24 mei 2003 11:14 schreef TIC het volgende:[..]
Ik ken het niet, maar wat een rot kop
Had dus voor vorig jaar kaartjes... maar ja.... dat ging niet door
Denk trouwens dat ik maar in Zoetermeer of Rotterdam ga kijken naar Keith solo.
quote:Ik zag net idd ook dat LOA in 013 komt! Damn, dat wordt weer veel geld meeslepen naar het postkantoor..
Op maandag 25 augustus 2003 19:09 schreef mr_cucumber het volgende:
Nope..wel voor Life of Agony in 013..woei!Denk trouwens dat ik maar in Zoetermeer of Rotterdam ga kijken naar Keith solo.
Nog meer mensen van Fok! die aanwezig waren?
en de live cd kicks ass
quote:'tisdat?
Op dinsdag 23 september 2003 15:17 schreef Icicle het volgende:
Iemand nog lid van "The Core"?Bijna weer in Eindhoven....
quote:klink gaaf; hoe kom je daar zo bij??
Op dinsdag 23 september 2003 16:49 schreef Icicle het volgende:
Het Keith Caputo street team. Ik denk dat we foldertjes moeten uitdelen.. of zo. Sta in elk geval op de gastenlijst.
quote:Via zijn site.
Op dinsdag 23 september 2003 16:55 schreef U het volgende:[..]
klink gaaf; hoe kom je daar zo bij??
quote:Same here... Hopelijk komt het deze keer allemaal goed.
Op zaterdag 24 mei 2003 14:44 schreef Reddiablo het volgende:
topper!
Had dus voor vorig jaar kaartjes... maar ja.... dat ging niet door
Weet iemand trouwens of het mogelijk is om op een van de concerten de cd "Perfect Little Monsters" te kopen?
quote:Dat heb je in dat andere topic ook al gevraagd....
Op dinsdag 23 september 2003 18:03 schreef Dave_Mustaine het volgende:[..]
Same here... Hopelijk komt het deze keer allemaal goed.
Weet iemand trouwens of het mogelijk is om op een van de concerten de cd "Perfect Little Monsters" te kopen?
quote:Thnx Icicle. Ik dacht dat het topic was gesloten/verdwenen, maar ik keek er simpelweg even overheen. Bestellen is inderdaad ook een optie. ik ging er al een beetje vanuit dat de geluidskwaliteit niet heel erg goed was, maar ook deze mag bij een die-hard LOA/Keith Caputo fan niet ontbreken.
Op dinsdag 23 september 2003 18:18 schreef Icicle het volgende:[..]
Dat heb je in dat andere topic ook al gevraagd....
En het antwoord is nog steeds nee
* Dave_Mustaine kijkt uit naar het einde van de week
Wie geen kans heeft hem live te gaan zien moet ZEKER morgen (zondag 28-9) luisteren naar een zojuist ingelaste 2-Meter sessie op Kink FM, tussen 12:00 en 17:00 uur. Ook het voorprogramma, Miss Antarctica, zal te horen zijn.
ps: te gek al die foto's!
quote:bron: Drummerszone.com
Keith Caputo embarking on European solo tour
Life Of Agony frontman Keith Caputo hits the road May 2nd, starting in Osnabrück, Germany, in support of his new solo album. Entitled "Heart's Blood On Your Dawn", the upcoming CD is scheduled to be released May 1st. The line-up of Keith Caputo’s studio and live band includes Dutch drummer Jochem Van Rooijen (photo) behind the kit.
"Heart's Blood On Your Dawn" is produced by Maurice ‘Mouse’ Bom. The album represents a quantum leap musically and thematically from Caputo's 2000's cosmopolitan "Died Laughing".
Its grandoise, anthemic arrangements and infectious melodies intensify the drama of high-tech aversion and panic that is probed in tunes like Lamb To The Slaughter, Kill With God and the left field quintessence of Monkey.
Caputo's lowdown on culture and life is further enhanced by his aching and heartfelt vocal delivery. While his richly textured Art Soul-rock revisits the infamous John Lennon, The Beatles and Pink Floyd. Caputo's ambitious and timeless conceptual album also expands the frontier of what Keith describes as "intense, fragile, rusted rock."
Currently Keith Caputo is an independent artist. He holds his own weight. His new album can be purchased his website, www.keithcaputo.com or at live performances only.
Caputo's current studio/live band is completed by guitarists Jack Pisters and Rempe Kooij, and Michiel Rietveld on bass, all of Dutch origin as well.
je kan niet ontkennen dat hij wel wat van Gollum weg heeftquote:Op zaterdag 24 mei 2003 13:24 schreef Icicle het volgende:
Ik wil u vanaf deze zijde hartelijk danken voor uw nuttige opmerking in dit topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |