abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10118381
Is er misschien een nieuwe cd op komst, die ook in de winkels komt te liggen...?

pi_10118507
Wat ik heb begrepen is dat Life Of Agony weer bij elkaar is (in de line-up tentijde van River Runs Red) en dat ze bezig zijn met een live cd/dvd uit te brengen van een optreden in New York begin dit jaar, vervolgens zal er wel begonnen worden met opnamen voor een nieuwe Life Of Agony cd. Keith solo zal dan wel even op een laag pitje komen te staan.
  donderdag 1 mei 2003 @ 01:07:42 #3
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_10123426
Ik hoop het, ik ben trouwens ook al tijden op zoek naar zijn album Died laughing.

Onlangs heb ik wel Died laughing pure gekocht, maar dat is de akoestische versie, en ik wil de w=originele ook nog hebben. Of nog liever, de Valentine's edition

"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  donderdag 1 mei 2003 @ 08:06:53 #4
52034 U
bevindt zich hier
pi_10125002
Ik heb z'n nieuwe CD, maar weet niet of die hier zo vrij in de winkels verkrijgbaar is (Perfect Little Monsters). Zijn rentree bij LoA was maar van tijdelijke aard dacht ik (reunie-concert). Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik Perfect Little Monsters het niet waard vond om meer dan 1 keer te beluisteren, hoe aardig ik Died Laughing ook vond; beetje jammer is dat...

(Died Laughing moet trouwens niet zo moeilijk te vinden zijn; en anders kun je ook over internet nog bestellen: http://www.freerecordshop.nl/pages/ProductView.asp?ProductID=13847&A_Code=99_2eUdXTSdWdZh)

Wat zegt U?
pi_10125138
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 08:06 schreef U het volgende:
Ik heb z'n nieuwe CD, maar weet niet of die hier zo vrij in de winkels verkrijgbaar is (Perfect Little Monsters). Zijn rentree bij LoA was maar van tijdelijke aard dacht ik (reunie-concert). Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik Perfect Little Monsters het niet waard vond om meer dan 1 keer te beluisteren, hoe aardig ik Died Laughing ook vond; beetje jammer is dat...

(Died Laughing moet trouwens niet zo moeilijk te vinden zijn; en anders kun je ook over internet nog bestellen: http://www.freerecordshop.nl/pages/ProductView.asp?ProductID=13847&A_Code=99_2eUdXTSdWdZh)

Heb je die CD via zijn officiele site gekocht? Ik heb het ook geprobeerd... maar het lukte niet. Hij wilde mijn creditcard nummers niet opnemen of zoiets..

En ja, de orignele Died Laughing ligt hier in Eindhoven ook in de meeste cd zaken.

donderdag 1 mei 2003 @ 10:49:52 #6
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_10126600
Hij heeft net een hele tour aangekondigd later dit jaar, solo!!
pi_10126850
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 10:49 schreef oYo het volgende:
Ok dan!!

Bron..?

pi_10126896
Site gechecked... en idd!
yoehoeeee
  donderdag 1 mei 2003 @ 12:24:51 #9
35514 anima
nigga stole my yoshi
pi_10128660
dus toch geen Life of agony in nederland ?
>>>>Fotoboek<<<<
Ik geloof niet in God, maar ik geloof wel dat er iets is, citeerde Harry de halve wereld bevolking
pi_10129335
Is erg jammer. Ik had ook vurig gehoopt op een LOA reunie, maarja......
pi_10130785
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 12:24 schreef anima het volgende:
dus toch geen Life of agony in nederland ?
Volgens mij niet..
Maar hoe lang gaan ze nog door in USA?
pi_10134783
Ik zal wel de enige zijn die blij is dat hij toch weer solo verder gaat

Died Laughing origineel is nog wel gewoon te koop, al zie je de akoestische vaker in de bakken. Ik twijfel nog steeds of ik de akoestische erbij moet kopen, er staan maar 2 of 3 nieuwe nummers op. Ik heb zelf de Valentine's Edition. Ik geloof niet dat die erg veel verschilt van een gewone, een kaartje met een gedicht erop en een kartonnen hoesje erbij.

Maarre..... dat nieuwe album, is dat ook op een andere manier te kopen? Ik heb geen creditcard.....

pi_10134889
Die akoestische is niet geweldig. Kun je beter gaan voor de originele died laughing.
  donderdag 1 mei 2003 @ 16:29:26 #14
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_10135148
Tja, die akoestische heb ik eigen alleen maar gekocht voor "Why", "New York City" en "Selfish". Voor de rest beschouw ik het gewoon als een ep, met wat meer extra's erbij (lag ook in de aanbiedingsbakken, plus 20% kortig )

Ga ik van de week eens vragen naar het andere album van hem.

"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_10135668
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 16:17 schreef wyccie het volgende:
Ik zal wel de enige zijn die blij is dat hij toch weer solo verder gaat
Nee hoor!
Anders had ik dit topic niet geopend..
pi_10186781
quote:
(ja, d.w.z. met een eigen band).
pi_10397071
Gisteren heb ik de nieuwe cd van Keith binnengekregen vanuit America.
Perfect Little Monsters is dus ff wat anders dan die vorige 2 solo cd's.
Ik moet nog even wennen denk ik.
  maandag 19 mei 2003 @ 22:37:28 #18
52034 U
bevindt zich hier
pi_10548863
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 13:18 schreef Icicle het volgende:
Gisteren heb ik de nieuwe cd van Keith binnengekregen vanuit America.
Perfect Little Monsters is dus ff wat anders dan die vorige 2 solo cd's.
Ik moet nog even wennen denk ik.
Ik heb de moeite eigenlijk niet meer genomen om te wennen na de eerste keer luisteren. Laat 't weten als je 'm toch wat meer bent gaan apprecieren Dan begin ik misschien ook een keertje weer te luisteren...
Wat zegt U?
pi_10548983
quote:
Op maandag 19 mei 2003 22:37 schreef U het volgende:

[..]

Ik heb de moeite eigenlijk niet meer genomen om te wennen na de eerste keer luisteren. Laat 't weten als je 'm toch wat meer bent gaan apprecieren Dan begin ik misschien ook een keertje weer te luisteren...

Ik heb er niet meer de tijd voor genomen..

En nog iets, samen met met cd een lidmaatschap betaald. Ik zou een paar foto's krijgen... niets gezien.. daaaag dollars!

FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 24 mei 2003 @ 01:13:06 #20
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_10643272
Meneer Caputo gaat op tour, en komt in elk gehucht in Nederland:

Sep. 04 - Hilversum, NETH @ Tagrijn
Sep. 05 - Tilburg, NETH @ 013
Sep. 06 - Varsselder, NETH @ Huntenpop

Sep. 07 - Aschaffenburg, GER @ Colos-Saal
Sep. 13 - Melsele, BEL @ JH Djem
Sep. 14 - Koersel, BEL @ Club 9
Sep. 18 - Zaandam, NETH @ De Kade
Sep. 19 - Zoetermeer, NETH @ Boerderij

Sep. 20 - Leffinge, BEL @ Leffinge Leure
Sep. 20 - Rotterdam, NETH @ Rotown
Sep. 21 - London, UK @ Dingwalls
Sep. 25 - Nijmegen, NETH @ Doornroosje
Sep. 26 - Zwolle, NETH @ Hedon
Sep. 27 - Leiden, NETH @ LVC
Sep. 28 - Utrecht, NETH @ Ekko

Sep. 30 - Munich, GER @ New Backstage
Oct. 01 - Dresden, GER @ Star Club
Oct. 02 - Berlin, GER @ Magnet
Oct. 04 - Hamburg, GER @ Logo
Oct. 05 - Cologne, GER @ Prime Club
Oct. 06 - Bochum, GER @ Zeche
Oct. 08 - Amsterdam, NETH @ Melkweg
Oct. 09 - Eindhoven, NETH @ Effenaar
Oct. 10 - Deventer, NETH @ Burgerweeshuis
Oct. 11 - Leeuwarden, NETH @ MC Schaaf

Nothing lasts forever but the certainty of change
  zaterdag 24 mei 2003 @ 11:14:29 #21
52684 TIC
Drank de Buffel komt later
pi_10645012
quote:
Op woensdag 30 april 2003 20:49 schreef Icicle het volgende:
Is er misschien een nieuwe cd op komst, die ook in de winkels komt te liggen...?

[afbeelding]

Ik ken het niet, maar wat een rot kop
Ik zeg maar zo ik zeg maar niks dan zeg ik al veel te veel.
www.hetknakkertje.nl
pi_10645204
Meneertje Caputo maakt ontzettend goede muziek
Eens kijken of ik een kaartje koop voor het optreden in Eindhoven
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_10646181
Geweldig meneertje Caputo, geniaal deze man.
Zekers weer eens bewonderen en hopelijk gaat het deze keer lukken dit jaar.
pi_10646580
quote:
Op zaterdag 24 mei 2003 11:14 schreef TIC het volgende:

[..]

Ik ken het niet, maar wat een rot kop

Ik wil u vanaf deze zijde hartelijk danken voor uw nuttige opmerking in dit topic
  zaterdag 24 mei 2003 @ 14:44:10 #25
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_10647679
topper!

Had dus voor vorig jaar kaartjes... maar ja.... dat ging niet door

Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_12708370
Nog meer mensen die kaarten hebben voor volgende week vrijdag in de 013?...
pi_12708775
Nope..wel voor Life of Agony in 013..woei!

Denk trouwens dat ik maar in Zoetermeer of Rotterdam ga kijken naar Keith solo.

pi_12708978
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 19:09 schreef mr_cucumber het volgende:
Nope..wel voor Life of Agony in 013..woei!

Denk trouwens dat ik maar in Zoetermeer of Rotterdam ga kijken naar Keith solo.

Ik zag net idd ook dat LOA in 013 komt! Damn, dat wordt weer veel geld meeslepen naar het postkantoor..
pi_12709049
Kaartjes voor LoA zijn idd aan de prijzige kant (20 euro en dan nog die belachelijke reserverigskosten) maargoed, dat heb ik er wel voor over
pi_12977475
Gisteravond in de 013 geweest.. Het was weer erg goed! Leuk, al die interactie met het publiek.. Daar doen we het voor

Nog meer mensen van Fok! die aanwezig waren?

FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 6 september 2003 @ 10:24:44 #31
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_12977577
op de nieuwe Life Of Agony live cd staat ook nog een solo nr van Keith, Were What I Say. Stond dit al op een album van hem? Ik heb alleen Died Laughing, en daarop staat het niet.

en de live cd kicks ass

pi_13385441
Iemand nog lid van "The Core"?

Bijna weer in Eindhoven....

dinsdag 23 september 2003 @ 16:48:14 #33
52034 U
bevindt zich hier
pi_13388375
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 15:17 schreef Icicle het volgende:
Iemand nog lid van "The Core"?

Bijna weer in Eindhoven....

'tisdat?
Wat zegt U?
pi_13388431
Het Keith Caputo street team. Ik denk dat we foldertjes moeten uitdelen.. of zo. Sta in elk geval op de gastenlijst.
  dinsdag 23 september 2003 @ 16:55:00 #35
52034 U
bevindt zich hier
pi_13388569
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 16:49 schreef Icicle het volgende:
Het Keith Caputo street team. Ik denk dat we foldertjes moeten uitdelen.. of zo. Sta in elk geval op de gastenlijst.
klink gaaf; hoe kom je daar zo bij??
Wat zegt U?
pi_13388596
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 16:55 schreef U het volgende:

[..]

klink gaaf; hoe kom je daar zo bij??

Via zijn site.
pi_13390298
quote:
Op zaterdag 24 mei 2003 14:44 schreef Reddiablo het volgende:
topper!

Had dus voor vorig jaar kaartjes... maar ja.... dat ging niet door

Same here... Hopelijk komt het deze keer allemaal goed.

Weet iemand trouwens of het mogelijk is om op een van de concerten de cd "Perfect Little Monsters" te kopen?

Take no prisoners... take no shit!
pi_13390626
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 18:03 schreef Dave_Mustaine het volgende:

[..]

Same here... Hopelijk komt het deze keer allemaal goed.

Weet iemand trouwens of het mogelijk is om op een van de concerten de cd "Perfect Little Monsters" te kopen?

Dat heb je in dat andere topic ook al gevraagd....
En het antwoord is nog steeds nee
pi_13391038
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 18:18 schreef Icicle het volgende:

[..]

Dat heb je in dat andere topic ook al gevraagd....
En het antwoord is nog steeds nee

Thnx Icicle. Ik dacht dat het topic was gesloten/verdwenen, maar ik keek er simpelweg even overheen. Bestellen is inderdaad ook een optie. ik ging er al een beetje vanuit dat de geluidskwaliteit niet heel erg goed was, maar ook deze mag bij een die-hard LOA/Keith Caputo fan niet ontbreken.

* Dave_Mustaine kijkt uit naar het einde van de week

Take no prisoners... take no shit!
pi_13480046
Keith is op dit moment dus op tournee in Nederland en omstreken met prachtige nieuwe nummers en (eindelijk) een heel goede band. Ze staan dit weekend in Leiden en Utrecht, gaan dan een weekje naar Duitsland en spelen daarna nog in de Melkweg, Effenaar, Burgerweeshuis en Leeuwarden.

Wie geen kans heeft hem live te gaan zien moet ZEKER morgen (zondag 28-9) luisteren naar een zojuist ingelaste 2-Meter sessie op Kink FM, tussen 12:00 en 17:00 uur. Ook het voorprogramma, Miss Antarctica, zal te horen zijn.

pi_13804978
Hier een kleine impressie van het concert in de Effenaar, donderdag 9 okt. jl.

pi_13819665
Deze zondagmiddag tussen 12:00 en 15:00 een NIEUWE 2metersessie van Keith & his Drop-out Rebel Genius Band op Kink FM!
Keith gaat een uurtje presenteren van 1 tot 2 en speelt van 2 tot 3 live. Niet missen, de sessie van twee weken geleden was echt briljant en die duurde maar 20 minuten.

ps: te gek al die foto's!

zaterdag 21 augustus 2004 @ 20:30:36 #43
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_21451330
binnenkort komt er een nieuwe live plaat van Keith uit met gloednieuwe nummers! de plaat bestaan voor een groot gedeelte uit opnamen ui de Kink FM sessie en van het optreden op 9-10-2003 in Eindhoven! Ik geloof een nummertje of 8...Vandaag beluisterd en klinkt erg goed!!

Verder zit Keith nu met LOA in de studio maar gaat er volgend jaar gewerkt worden aan een nieuw studio album!
[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVD
Just a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.
pi_21884057
Dat ziet er wel ontzettend gaaf uit, een live cd uit Eindhoven!!
Weer iets om naar uit te kijken Thanks voor de tip ForrestX.
pi_22621951
Wie heeft "Live Monsters" ook al gehoord?? Er staan inderdaad nummers uit de 2Meter Kink sessies op (3x) en opnames uit de concerten in Eindhoven (3x), Zwolle (1x) en Duitsland (1x). Voor liveopnames valt de geluidskwaliteit enorm mee. Er staat een aantal heel mooie, heel intense nieuwe songs op, o.a. Charade, Crack of your Mind en Everything under the Sun. Keith biedt hem op zijn website aan, maar Get Records in A'dam had hem ook, en het schijnt dat sommige Plato's hem ook hebben, dus Keith-fans spoed u..
pi_22622271
* Icicle spoedt zich..
pi_37630784
KICK! Er is weer veel nieuws rond Keith!

Na zich twee jaar aan Life of Agony gewijd te hebben, is hij weer in ons land neergestreken om met zijn uit Nederlanders samengestelde soloband een nieuw album op te nemen -Heart's blood on your dawn, een echte Caputo titel- en een Europese tour te ondernemen. Die is inmiddels in Duitsland begonnen, en na Denemarken, Zwitserland en Engeland doet hij ook België en Nederland aan. De volgende optredens zijn aangekondigd:

26 mei Leuven BE Het Depot
27 mei Vosselaar BE Biebob
28 mei Brugge BE Maz
30 mei Nijmegen NL Doornroosje
31 mei Tilburg NL O13
01 jun Rotterdam NL Nighttown
02 jun Amsterdam NL Melkweg
04 jun Groningen NL Vera

De Duitse reacties op zijn concerten zijn alvast heel enthousiast..: Das Keith Caputo Konzert am Dienstag hatte Weltklasse-Format! .... Das Keith Caputo Konzert gestern im Rosenhof war sooooo super! Einfach genial, wunderbar, umwerfend.. Hij schijnt niet alleen het nieuwe album te spelen maar ook zijn beste oudere werk.

Ik heb het nieuwe album nog niet maar hij lijkt me fantastisch, met veel variatie, sweeping melodiën en af en toe LoA-achtige momenten. Hij is bijna helemaal te beluisteren op zijn site (luister vooral naar Monkey, Mother en Lamb to the Slaughter). Tot het eind van de tour is de CD alleen daar en bij de concerten te koop.
quote:
bron: Drummerszone.com
Keith Caputo embarking on European solo tour

Life Of Agony frontman Keith Caputo hits the road May 2nd, starting in Osnabrück, Germany, in support of his new solo album. Entitled "Heart's Blood On Your Dawn", the upcoming CD is scheduled to be released May 1st. The line-up of Keith Caputo’s studio and live band includes Dutch drummer Jochem Van Rooijen (photo) behind the kit.

"Heart's Blood On Your Dawn" is produced by Maurice ‘Mouse’ Bom. The album represents a quantum leap musically and thematically from Caputo's 2000's cosmopolitan "Died Laughing".

Its grandoise, anthemic arrangements and infectious melodies intensify the drama of high-tech aversion and panic that is probed in tunes like Lamb To The Slaughter, Kill With God and the left field quintessence of Monkey.

Caputo's lowdown on culture and life is further enhanced by his aching and heartfelt vocal delivery. While his richly textured Art Soul-rock revisits the infamous John Lennon, The Beatles and Pink Floyd. Caputo's ambitious and timeless conceptual album also expands the frontier of what Keith describes as "intense, fragile, rusted rock."

Currently Keith Caputo is an independent artist. He holds his own weight. His new album can be purchased his website, www.keithcaputo.com or at live performances only.

Caputo's current studio/live band is completed by guitarists Jack Pisters and Rempe Kooij, and Michiel Rietveld on bass, all of Dutch origin as well.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 7 mei 2006 @ 16:34:36 #48
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_37630933
ik ben erbij in Vosselaar. Wil 'm toch wel 's solo aan het werk zien, en ik hoop dat de nieuwe cd toch wel wat in de lijn van Died Laughing ligt. Dat album is prachtig.
  zondag 7 mei 2006 @ 16:37:30 #49
133405 lucky_birdie
hele grote..
pi_37631045
Iemand enig idee hoe het afgelopen is met Bella Majestik?
bestaat die band nog? of is die band ook overleden
[Water from the Supermarket - Buy it and it’s yours!]
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 7 mei 2006 @ 16:44:48 #50
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_37631367
quote:
Op zaterdag 24 mei 2003 13:24 schreef Icicle het volgende:
Ik wil u vanaf deze zijde hartelijk danken voor uw nuttige opmerking in dit topic
je kan niet ontkennen dat hij wel wat van Gollum weg heeft

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')