zo hoort dat ook, werken jijquote:Op maandag 2 augustus 2004 19:46 schreef Tjabbo het volgende:
Ben er dus nog wel even druk mee.... *zucht*
Weet hij ook eens hoe wij normale burgers tegen amtenaren aan kijkenquote:Op maandag 2 augustus 2004 19:51 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zo hoort dat ook, werken jij![]()
zolang de verzekering het maar lapt is het ja goed, wel vervelend dat het zo lang gaat duren![]()
Je bedoelt "wij onderkruipsels zonder fatsoenlijke smaak of geld voor een auto" denk ik.quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Weet hij ook eens hoe wij normale burgers tegen amtenaren aan kijken![]()
* ook_gek genoeg geld heeft. Maar waarom auto kopen als je er 3 voor de deur heb staanquote:Op maandag 2 augustus 2004 20:30 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Je bedoelt "wij onderkruipsels zonder fatsoenlijke smaak of geld voor een auto" denk ik.
Probleem is dat jij er niet in mag zitten.quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
* Tjabbo genoeg geld heeft. Maar waarom auto kopen als je er 3 voor de deur heb staan![]()
In Vroomshoop gebeurt, waar in woonquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 16:56 schreef Webz het volgende:
Zonde van de schade... soms bij de Toon's snackbar gebeurt? Ben je auto wel eens tegengekomen op de UT, zou wel eens goed mijn volgende auto kunnen worden, zo'n prachtige celica van dit type.
Die velgen, erg goeie keus al zeg ik het zelf... Hieronder nog 2 voorbeeldjes van velgen onder Honda's, de rode honda is van mij, de ander is een lid van SLH:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben student, BIT valt onder faculteit EWI, maar ik ga er dit jaar (noodgedwongen) TBK bij doen...quote:In Vroomshoop gebeurt, waar in woon
Werk je op de UT? ik zit bij BBT(BIT is toch onderdeel van bbt? voorheen T&M?)
Mag ik vragen waar je de velgen vandaan hebt trouwens?
en wat ze je ongeveer gekost hebben evt. hoeft niet hoor
welke zaak dan? ik ga daar zo naartoequote:Op woensdag 4 augustus 2004 19:27 schreef Webz het volgende:
[..]
Ik ben student, BIT valt onder faculteit EWI, maar ik ga er dit jaar (noodgedwongen) TBK bij doen...
De velgen heb ik gekocht bij een plaatselijke bandenboer die hier in de regio (arnhem/doetinchem) redelijke bekendheid heeft opgebouwd. Voor 4 velgen (17") en Falken Ziex banden (goede kwaliteit/prijs verhouding) 205/45/17, en 4 velgsloten totaal 1000 euro kwijt. Iets waarop je wel moet rekenen bij 16 of 17". Verschil tussen 16 en 17 is er namelijk niet, velgen 17" zijn duurder, maar banden weer goedkoper![]()
MKIII erbij?? dan moet je wel goed kijken/zoeken.. want er zitten veel rotte appels tussen.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 21:48 schreef Tjabbo het volgende:
Bedankt voor de info Webz! Ik wist al dat TSW ze in de goede maat had.
Nu nog de knoop doorhakken of het velgen gaan worden of een Supra MKIII erbij.
En nieuws over de auto!
Mijn zus zag hem vanmiddag rijden. de garageeigenaar heeft hem bij de spuiter neergezet.
einde deze week/begin volgende week moet hij terug zijn.
* Tommy_Kuklinski gelukkig
ik wil liever de mk3. ilonka liever de velgen. ik mag de mk3 wel, maar financieel is het misschien nét iets te hoog gegrepen. het mag ook rustig een jaar duren voor ik hem heb.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:27 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
MKIII erbij?? dan moet je wel goed kijken/zoeken.. want er zitten veel rotte appels tussen.
b.t.w. opzich merkwaardige vergelijking.. 1000 euro voor velgen of wegenbelasting, verzekering, aanschaf van de MKIII
wat voor MKIII wil je dan? turbo?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:38 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ik wil liever de mk3. ilonka liever de velgen. ik mag de mk3 wel, maar financieel is het misschien nét iets te hoog gegrepen. het mag ook rustig een jaar duren voor ik hem heb.
Je kunt geld maar 1x uitgeven. vandaar he
En dan ook nog de volgende japanse tekens op de deur plakken zekerquote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:15 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
wat voor MKIII wil je dan? turbo?
koop een AE86 en swap er een blacktop in.. das pas![]()
ik heb nog nooit Initial D gezienquote:Op donderdag 5 augustus 2004 03:17 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
En dan ook nog de volgende japanse tekens op de deur plakken zeker
[afbeelding]
Je kijkt teveel Initial D Tommy Takumi
niet zo minderwaardig over deze automobiel hequote:Op donderdag 5 augustus 2004 09:10 schreef Tjabbo het volgende:
Ik moet geen AE86
Wil je die naast je celica en je rolla hebben of gaat 1 van de 2 eruit?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 09:10 schreef Tjabbo het volgende:
Een supra turbo moet er komen. of een celica cs, maar die zijn te duur.
Ik denk dat het eerst de velgen gaan worden. heb wel een mooie supra turbo te koop zien staan maar 4000 euro is wel erg veel geld
Hoe kom je erbij dat hij in Almelo staat ?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:29 schreef Redbaron het volgende:
donders mooie celica...en waar staat ie in almelo? herken de straat niet op de fotos. kameraad van mij wil ook graag zon type celica halen en dan wil hij waarschijnlijk mangels winner5 velgen eronder gooie![]()
Die Supra zou dan zomermobiel worden. Dus naast de Celica en de GTSi.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 09:14 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Wil je die naast je celica en je rolla hebben of gaat 1 van de 2 eruit?
Als je een MKIII koop swap er dan een 1JZ-GTE in.. want met de 7M kan je nog wel eens wat problemen krijgen
Ik heb b.t.w. zelf een MKII op het oog, maar daar moet wel veeeel aangebeuren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |