Corolla is aangereden toen hij geparkeerd stond.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 21:25 schreef Kolkie het volgende:
Zeg plaatsgenoot, wat is gebeurt met de Corolla dan (ik las dat iemand dat even opmerkte en 1 en ander is langs mij heengegaan). Dit is natuurlijk niet zo mooi voor je... schade is nooit mooi en al helemaal niet als het betreffende stuk staal meer dan gemiddeld bemint wordt.
Uhm ja, die lampen bedoel ik jaquote:Op zaterdag 31 juli 2004 23:06 schreef Tjabbo het volgende:
Nigelator,
Die lampen die je post zijn imho afzichtelijk. Ik vind ze mooi zoals ze zijn dank je
Wat jij bedoelt zijn die american style lampen, maar ook die vind ik niet erg mooi.
Wel groot, gaat je benzine kostenquote:Velgen, daar komen nog anderen voor. Heb je het topic gelezen/gevolgd?
als het kan wil ik de TWS razor 17" met 215x40x17 als dat kan.
(zie mijn post hier: Wat vind jij mooie velgen? )
Dan heeft niemand zich er blijkbaar in verdiept, of tis een kutmotorquote:Motorisch doe ik er niets aan door redenen genoemd in dit topic. Daarnaast is er motorisch minder uit te halen dan je denkt, maar dat wil ik ook niet omdat ik de auto heb voor woon/werk verkeer.
het is niet dat ik geen 2.0i of 2.0i turbo betalen kan, maar eerder dat de kosten van elke dag 120km rijden me te hoog worden.
Feit dat jij meent 130/150 pk uit een 7A-FE motor te halen geeft denk ik aan dat je je er nog niet erg ver in verdiept hebt. (nofi)
quote:de uitlaat heb ik zelf eronder laten zetten omdat ik hem juist wél mooi vindt. Een onderschort komt er misschien nog ooit onder als ik dat kan vinden 2e hands ofzo. Het moet allemaal wel betaald worden weet je.
Hmm inconsistent verhaal, maargoed, dat kun je zelf beter beoordelenquote:Ik heb namelijk een eigen huis, en nog een auto te onderhouden. Daarnaast ben ik pas getrouwd en wil ik niet krom liggen voor mijn auto. De dingen die je opnoemt zijn al meerdere keren door mijn hoofd gegaan (ik had graag een veilside of savage kitje gehad) en uitgebreid besproken op dit forum en in dit topic
oh ja, en verlagen doe ik niet, omdat mijn corolla gtsi behoorlijk verlaagd is, en het comfort vind ik toch ook erg belangrijk. De looks gaan me niet (meer) boven alles.
Ik moet per dag 110km rijden en als ik nou genoeg zou verdienen zou ik ook wel benzine rijden maar het is op dit moment helaas een slome diesel, wat binnenkort wel een redelijk snelle dikke auto gaat worden maar toch. Diesel SUCKS!quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:39 schreef Tjabbo het volgende:
Probleem is niet dat ik geen originele GT4 betalen kan. Probleem is mijn reisafstand en mijn voorliefde voor benzinemotoren
Dat hoop ik.quote:Op zondag 1 augustus 2004 00:17 schreef NiGeLaToR het volgende:
Uhm ja, die lampen bedoel ik ja
Ach ja, smaken verschillen, zoals ie nu is zijn ze allemaal al
[/'quote]
Dat klopt.
[quote]
Wel groot, gaat je benzine kostenzal er wel leuk uit zien.
[..]
quote:Dan heeft niemand zich er blijkbaar in verdiept, of tis een kutmotor
Zelfs mijn oude 1.8 motortje zonder injectie is van 90 naar 110pk te kietelen met een paar kleine wijzigingen. Tuurlijk, een turbomotor haal je eerder meer pk's uit, maar in theorie is er zeker meer uit te halen. Misschien niet tegen een billijke prijs.
[..]
Je hoeft het niet met me eens te zijn. Dat hij iets scheef zit op de foto kopt. Ik heb het al verholpen. De foto's zijn al een jaar oud. Er zit ook al gaas in de grille, wat ook nog niet op de foto's te zien is. Maar zolang ik het maar mooi vind, niet?quote:Uhm tjah, doe het goed, of.. maarja, smaken verschillen. Hij zit overigens scheef lijkt het wel.
[..]
Ik kan commentaar op/aan mijn auto altijd goed hebben, en heb al heel wat moeten slikken m.b.t. 'taartschepopmerkingen' en 'schaap in wolfskleren'. Niets vind ik erg, maar dat jij mijn verhaal inconsistent noemt, daar kan ik best pissig om worden.quote:Hmm inconsistent verhaal, maargoed, dat kun je zelf beter beoordelen
Dacht misschien ander licht te werpen op je auto-project, nofi.
Idd. wetend dat ik jaren hemelsbreed een keer 300m van je af woondequote:Op zondag 1 augustus 2004 13:02 schreef Twingo_Driver het volgende:
Ben ik een beetje op fok aan het rondkijken, zie ik opeens deze mooie CelicaIk denk he krijg nou wat, die auto ken ik
Wat is de wereld toch klein
![]()
Dus je wist direkt wie ik was, tja kan ook niet missen als je mijn site hebt bekekenquote:Op zondag 1 augustus 2004 17:16 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Idd. wetend dat ik jaren hemelsbreed een keer 300m van je af woonde
Kan niet missen toch.quote:Op zondag 1 augustus 2004 22:39 schreef Twingo_Driver het volgende:
[..]
Dus je wist direkt wie ik was, tja kan ook niet missen als je mijn site hebt bekeken![]()
iedereen in vroomshoop: "hey daar heb je die kerel met die patserbak ook weer"quote:Op zondag 1 augustus 2004 22:41 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Kan niet missen toch.![]()
Maar toch, is mijn auto zo bekend in Vroomshoop e.o. ?
quote:Op zondag 1 augustus 2004 23:05 schreef The_S het volgende:
[..]
iedereen in vroomshoop: "hey daar heb je die sukkel met die pimpbak ook weer"![]()
Bek houwe rooie!quote:Op zondag 1 augustus 2004 23:05 schreef The_S het volgende:
[..]
iedereen in vroomshoop: "hey daar heb je die kerel met die patserbak ook weer"![]()
Zo'n patserbak is het nou ook nietquote:Op zondag 1 augustus 2004 23:05 schreef The_S het volgende:
[..]
iedereen in vroomshoop: "hey daar heb je die kerel met die patserbak ook weer"![]()
thnx!quote:Op maandag 2 augustus 2004 11:49 schreef Roadster het volgende:
Lees het nu pas, mooie auto hoor, redelijk nieuw nog (itt mijn bmw uit 1989). Ik had alleen voor een sterkere motorvariant gekeken maar dat heb je niet altijd voor t kiezen natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |